Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami?szkolenie FIRMOWE, Szkolenie Marketingowe, Zarządzanie, zarządzanie, obsługa klienta, negocjacje, kierownicze, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami?szkolenie FIRMOWE

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Grupa Szkoleniowa SOLBERG zaprasza do organizacji dowolnego szkolenia zamkniętego/ firmowego na terenie Państwa siedziby lub dowolnie wyznaczonym miejscu.

Szkolenie "szyte na miarę".



Czym jest szkolenie zamknięte/ dedykowane?

Chcesz zwiększyć efektywność Twojego zespołu w wybranym zakresie?

Stworzymy dla Twojej firmy niepowtarzalne, indywidualne szkolenie na miarę Waszych potrzeb i oczekiwań dostosowane do specyfiki Państwa firmy.

To Ty decydujesz jaki jest termin, temat szkolenia, zakres szkoleniowy, czas trwania, liczba pracowników z firmy. Szkolenie może odbyć się np. przy okazji imprezy integracyjnej, podsumowania miesiąca/roku czy jako nagroda dla zespołu za zaangażowanie w dotychczasową pracę.



Koszt szkolenia wyceniany jest indywidualnie.



Zastanów się w jakim obszarze możemy wzmocnić Twój zespół i skontaktuj się z nami:

Grupa Szkoleniowa S O L B E R G

 

tel:  +48 (33) 30 03 145

 e-mail:   biuro[@]solberg-szkolenia.pl



 

Specjalizujemy się w rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych takich jak np. sprzedaż, negocjacje, obsługa Klienta, zarządzanie zespołem, etykieta w biznesie, savoir vivre, prowadzenie spotkań, motywowanie pracowników, autoprezentacja, wystąpienia publiczne, zarządzanie sobą w czasie i wiele wiele innych.



!! Jeśli natomiast szukasz szkolenia otwartego dla 1-2 lub więcej osób skontaktuj się z nami tel. (33) 300-31-45,  e-mail: biuro@solberg-szkolenia.pl lub wybierz termin i temat naszego najbliższego szkolenia.

Harmonogram szkoleń otwartych znajdziesz na www.solberg-szkolenia.pl





 

WAŻNE!

 

Nasze szkolenia mogą zostać sfinansowane w 80 lub 100 % przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy prowadzony przez WUP.

 

 

 

 

Obszary szkoleń:

 - kompetencje osobiste i interpersonalne

 - kompetencje menedżerskie

 - negocjacje, sprzedaż, obsługa klienta

 - miękka windykacja należności

-  szkolenia komputerowe





Wyślij zapytanie na adres biuro@solberg-szkolenia.pl

 

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Jesteśmy do Twojej dyspozycji także pod nr tel. (33) 300 31 45







Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter, wynikający z przyjętej metodologii, której podstawą są:

- symulacje,

 - mini- wykłady

 - ćwiczenia

 - prace indywidualne, w parach i grupowe,

 - dyskusje moderowane przez trenera,

 - burze mózgów,

 - case study.

 

Szkolenia prowadzimy nowoczesnymi aktywnymi metodami warsztatowymi, które umożliwiają uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.



Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

 

W ramach szkolenia zamkniętego zapewniamy:

  • Przygotowanie, przeprowadzenie i organizacja profesjonalnego szkolenia

  • Badanie potrzeb szkoleniowych i dopasowanie programu szkolenia do Państwa indywidualnych potrzeb

  • Materiały oraz skrypty szkoleniowe

  • Zaświadczenia ukończenia szkolenia dla uczestników lub certyfikat dla firmy

  • Raport poszkoleniowy zawierający rekomendację dalszych kierunków rozwoju

  • Wybór najlepszego Trenera do realizacji powierzonego zadania

  • Indywidualne dopasowanie terminu i miejsca szkolenia

  • Stałą opiekę poszkoleniową naszego doradcy klienta

  • Możliwość kontaktu z trenerem po zakończonym szkoleniu

 

 

Grupę Szkoleniową SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.



Powiedz nam o swoich oczekiwaniach, potrzebach- a my wybierzemy dla Ciebie i Twojej firmy najlepszego trenera w tym zakresie. Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji handlowych, kierowniczych oraz interpersonalnych. Z łatwością i wielką pasją przekazują innym posiadaną, fachową wiedzę.



Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta.





Gwarantujemy satysfakcję i osiągnięcie założonego efektu biznesowego w przyszłości. 



Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

Grupa Szkoleniowa S O L B E R G

 

tel:  +48 (33) 30 03 145

 

e-mail:   biuro[@]solberg-szkolenia.pl

 

 

PRZYKLADOWY SCENARIUSZ SZKOLENIA

Jak podnieść efektywność negocjacji handlowych z naszymi klientami?

 

Korzyści dla firmy:

  • Dzięki odpowiedniemu doborowi strategii i zastosowaniu technik negocjacyjnych firma podniesie wartość zawieranych kontraktów oraz zwiększy marże handlowe.
  • Uczestnicy szkolenia będą potrafili sterować procesem negocjacji, tak aby realizować cele handlowe (finansowe i pozafinansowe), jeszcze skuteczniej niż dotychczas, z jednoczesnym budowaniem mocnych i długotrwałych relacji z klientami.
  • Każdy z uczestników szkolenia będzie umiał dobrać odpowiednią strategie negocjacyjną do specyfiki klienta i prowadzonych negocjacji oraz precyzyjnie określi swoje cele negocjacyjne, które mają kluczowy wpływ na efektywność finansową kontraktów.
  • Przy pomocy autotestu każdy będzie mógł zweryfikować swoje umiejętności negocjacyjne, nawyki oraz stosowane strategie.
  • Uczestnicy nauczą się praktycznego stosowania prostego i skutecznego modelu przygotowania do negocjacji, opartego na autorskiej metodzie trenera szkolenia.
  • Będą także wiedzieć, jaki styl przekonywania (argumentowania) zastosować w odniesieniu do konkretnego typu partnera negocjacyjnego.
  • Nauczą się dostosowywać swój sposób komunikacji i perswazji tak, aby stanowisko było postrzegane przez drugą stronę jako najbardziej wiarygodne i satysfakcjonujące.
  • Poznają techniki badania celów i oczekiwań partnerów negocjacyjnych oraz wypracują własne argumenty, które będą uzasadniały ich punkt widzenia.
  • Poznają typologię negocjatorów, wykorzystywaną przez najskuteczniejszych negocjatorów.
  • Będą potrafił świadomie korzystać z nieuświadamianych zazwyczaj aspektów komunikacji w negocjacjach uzyskując efekt emocjonalny drugiej strony.
  • Jednocześnie poznają najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne swoich klientów i będą potrafił się przed nimi obronić, co wpłynie na wartość zawieranych kontraktów.
  • Poznają podstawowe i częściowo zaawansowane techniki negocjacyjne, a w trakcie gier symulacyjnych nauczą się nimi posługiwać, jednocześnie radząc sobie z standardowymi „zagrywkami’ negocjatorów lub klientów.
  • Będą także potrafili rozpoznać, czy ich partnerzy właśnie jednej z nich nie chcą na nich wypróbować.
  • Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję sprawdzić w praktyce, czy potrafią takie techniki zastosować na w grze negocjacyjnej.
  • Dzięki interaktywnej formule dwóch gier negocjacyjnych, będą mogli praktycznie zastosować poznane techniki negocjacyjne.

Korzyści dla uczestników skzolenia:

* Poznasz najskuteczniejsze techniki prowadzenia negocjacji handlowych, które pozwolą Ci uzyskać lepszy wynik finansowy,

* Nauczysz się sposobów dostosowania komunikacji i perswazji tak, aby być postrzeganym przez partnera negocjacyjnego jako profesjonalista,

* Poznasz techniki skutecznego przygotowywania się do negocjacji handlowych, opisanych jako osiągnięcie kluczowych i dodatkowych celów negocjacyjnych,

* Zweryfikujesz - za pomocą indywidualnego testu stylu negocjacyjnego swoje dotychczasowe nawyki negocjacyjne oraz przeanalizujesz ich efektywność,

* Poznasz podstawowe charakterystyki typów negocjacyjnych partnera i będziesz potrafił dostosować swój styl do partnera w negocjacjach,

* Dowiesz się, w jaki sposób skutecznie zarządzać trudnymi sytuacjami w negocjacjach poprzez zdefiniowanie różnicy, między byciem negocjatorem elastycznym a uległym,

* Sprawdzisz, jak możesz sterować procesem negocjacji i uzyskiwać informacje od partnera poprzez wykorzystanie w grach negocjacyjnych odpowiednych strategii,

* Zrozumiesz, jak klienci postrzegają proces negocjacyjny i będziesz potrafił określić ich najważniejsze priorytety.

 

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM

 

  1. 1.       POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH
  • Różne spojrzenia na temat efektywności w negocjacjach
  • Cechy dobrych negocjatorów
  • Style negocjacyjne - postawa uległa, dominująca i współpracująca
  • Budowanie współpracy w negocjacjach – jak „wymuszać” współpracę na trudnych partnerach negocjacyjnych

Ćwiczenie – Gra negocjacyjna: Państwa OPEC

 

  1. 2.       SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
  • Rola indywidualnego podejścia do klienta
  • Jak wpływać na optymalny klimat w negocjacjach?
  • Sposoby reagowania na emocjonalne zachowania partnerów negocjacyjnych.
  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów
  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta

Ćwiczenie – Aligatory – rola wartości w negocjacjach

 

  1. 3.       TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH
  • Rozpoznanie charakterystyki klienta
  • Dopasowanie stylu do typu klienta
  • Wpływ poprzez wartości klienta

Ćwiczenie – typy klienta na podstawie modeli: DISC, C. Junga i G. Schenka

 

  1. 4.       WPROWADZENIE DO NEGOCJACJI KIEDY NEGOCJOWAĆ, A KIEDY NIE?
  • Czym jest negocjowanie?
  • Elementy wchodzące w sferę negocjacji
  • Porównanie stylów technik wywierania wpływu i negocjacji (kooperacyjny, rywalizacyjny, rzeczowy)
  • Zasady wywierania wpływu w oparciu o współpracę
  • Kiedy nie należy negocjować?
  • Trudne sytuacje negocjacyjne – jak sobie poradzić?
  • Typy negocjacji: negocjacje w sprzedaży, negocjacje cenowe – strategie obrony ceny, negocjacje zakupowe ( z dostawcami), negocjacje biznesowe, negocjacje wprost, przez telefon, e-mail

Test stylu negocjacyjnego (T. Kilmann)

 

  1. 5.       JAK BRONIĆ ALAMO? - STRATEGIA NEGOCJIACJI
  • Tworzenie strategii negocjacyjnych
  • Techniki negocjacji dostosowane do strategii i sytuacji
  • Stworzenie „neutralnych” parametrów dających przewagę w negocjacjach
  • Stanowiska a interesy.
  • Interes musi być chroniony – różne drogi dojścia do celu (realizacji interesu).
  • Jak być elastycznym, a nie uległym?
  • Jak sprawdzać, o co naprawdę chodzi drugiej stronie? - poszukiwanie sposobów realizacji własnych - celów poprzez rozpoznanie potrzeb partnerów negocjacji.
  • Jak radzić sobie z impasami?
  • Budowanie porozumienia negocjacyjnego.

Ćwiczenie – Durian n’ Toro - Gra negocjacyjna ćwicząca techniki komunikacji w negocjacjach

 

  1. 6.       ZASADY NEGOCJACJI TWARDYCH I MIĘKKICH
  • Podział negocjacji na twarde i miękkie
  • Zarządzanie ustępstwami
  • Praktyczne zastosowanie twardych technik negocjacyjnych

Ćwiczenie – Wypadek na pustyni – audyt wpływu na grupę

 

  1. 7.       NEGOCJACJE OPARTE NA ZASADACH
  • Oddziel ludzi od problemu: bariery komunikacyjne – rozpoznawanie i uniknie; komunikacja w negocjacjach
  • Odkrywaj stanowiska drugiej strony; staraj się, aby wynik rozmów oparty był o obiektywne kryteria; znajdź kilka rozwiązań pogodzenia stanowisk
  • Negocjuj nie negocjując
  • Kiedy stosować negocjacje oparte o interesy?

 

  1. 8.       PLANOWANIE I PROWADZENIE ROZMÓW - ETAPY NEGOCJACJI
  • BATNA
  • planowanie
  • role uczestników procesu negocjacji
  • analiza stron negocjacji i poznanie drugiej strony
  • jakie są nasze aspiracje i oferty wyjściowe?
  • jakie rezultaty zamierzamy osiągnąć?
  • opracowanie i analiza możliwych scenariuszy
  • wybór właściwej strategii negocjacyjnej
  • przygotowanie planu działania i argumentowania
  • psychologia tworzenia pierwszego wrażenia i zarządzanie nim
  • rozpoczęcie negocjacji
  • prezentacja ofert
  • określenie właściwego klimatu negocjacji – wzbudzenie sympatii i zaufania
  • faza środkowa negocjacji
  • zakończenie negocjacji

Ćwiczenie: Pajączek – taktyczne przygotowanie do procesu negocjacji

 

 

  1. 9.       TAKTYKI I TECHNIKI NEGOCJACYJNE (WYWIERANIE WPŁYWU I ANTYMANIPULACJE)

Test - Test umiejętności przewidywania zachowań ludzi w sytuacjach manipulacyjnych

Zasady negocjowania:

  • Niech druga strona przedstawi swoją propozycję pierwsza
  • Żądaj więcej niż oczekujesz – stawiaj poprzeczkę możliwie wysoko
  • Zastosuj taktykę Columbo
  • Nigdy nie przyjmuj pierwszej oferty
  • Najlepiej negocjować na swoim terytorium
  • Postaraj się, abyś to TY spisywał umowę
  • Czytaj umowę za każdym razem
  • Słowo pisane znaczy więcej
  • Koncentruj się na sprawach zasadniczych
  • Składaj gratulacje za każdym razem
  • Buduj odpowiednią atmosferę od pierwszych minut negocjacji

Techniki negocjacyjne:

  • Wysoka / niska piłka
  • Udawanie zaskoczenia
  • Udawaj niezdecydowanego kupca/sprzedawcę
  • Stosuj technikę imadła
  • Odwołuj się do wyższej instancji
  • Zasada malejącej wartości przysługi
  • Zawsze proś o coś w zamian
  • Gorące krzesło
  • Taktyka dobry/zły glina
  • Oskubywanie /wyciskanie cytryny
  • Wycofywanie oferty
  • Kreowanie sprzyjającej atmosfery do zaakceptowania oferty
  • Tworzenie sytuacji hipotetycznej  „co by było, gdyby...”
  • Na stole leży…. czyli bijcie się!
  • Zbliżamy się do końca procesu
  • Negocjowanie kilka razy
  • Pusty portfel
  • Słuszna sprawa
  • Skomplikowany problem
  • Niejasny mandat
  • Bezlitosny partner
  • Ingerencja ekspertów
  • Rosyjski front
  • Próbny balon
  • Śmieszne pieniądze
  • Atak personalny
  • Nagroda w raju
  • Inne tricki negocjacyjne (czas, miejsce, skład zespołu)

Gra negocjacyjna „W otwarte karty”

 

  1. 10.   JAK ZACHOWAĆ POSTAWĘ ASERTYWNĄ W KONTAKCIE Z KLIENTEM?
  • Asertywne odmawianie i proszenie
  • Kiedy można, a kiedy nawet trzeba powiedzieć „nie”?
  • Kulturalne upominanie klienta
  • Przekazywanie klientowi złych wiadomości

 

  1. 11.   KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W PROCESIE NEGOCJACYJNYM – UMIEJĘTNOŚCI WSPOMAGAJĄCE NEGOCJOWANIE
  • Język korzyści i język strat – dobór słów i ich ważność
  • Zadawanie pytań – strategia perswazji
  • Prowadzenie rozmowy – elastyczność
  • Sztuka słuchania
  • Operowanie przestrzenią i gestami
  • Interpretacja mowy ciała
  • Gesty wzmacniające i sugerujące

Ćwiczenie – Postawa i gesty – warsztat mowy ciała podczas negocjacji

Film szkoleniowy – „Mowa ciała w negocjacjach”

 

  1. 12.   PODSUMOWANIE I WDROŻENIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI NABYTYCH PODCZAS SZKOLENIA

Gra negocjacyjna „Traktat pokojowy”

 

Konsultacja rozwiązań negocjacyjnych.

Uczestnicy poszukują rozwiązań w trudnych sytuacjach negocjacyjnych, formułowanych „na gorąco” na szkoleniu. Zadania negocjacyjne rozgrywane są na forum grupy (lub rejestrowane na video), a następnie grupa formułuje rekomendowany algorytm postępowania w wybranej (trudnej) sytuacji. 

 

Masz pytania? Skontaktuj się z Nami!

Grupa Szkoleniowa S O L B E R G
 
tel:  +48 (33) 30 03 145
fax: +48 (33) 30 03 146
 

 

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie stresem.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Zarządzanie czasem i organizacja pracy.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Zarządzanie stresem. SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Skuteczna i efektywna komunikacja.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Radzenie sobie ze stresem i emocjami
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Prezentacje publiczne i autoprezentacje
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane

Standardy profesjonalnej obsługi klienta
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

Sztuka motywowania
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Motywowanie pracowników to jedna z cenniejszych umiejętności zarządzania ludźmi w firmie- niezbędna każdemu, kto chce nazywać się menadżerem.

SZTUKA MOTYWOWANIA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- być skutecznym przywódcą- zwiększyć efektywność swoją i całego zespołu- umiejętnie motywować pracowników- podnieść morale pracowników

Współpraca w zespole
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Więcej...

Najnowsze kursy:

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Na czas nie mamy wpływu. Jedyną rzeczą, jaką możemy zrobić, to nauczyć się lepiej i efektywniej wykorzystywać czas, który mamy do dyspozycji.

#KREATYWNE MYŚLENIE W SPRZEDAŻY - intensywne warsztaty handlowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów.

#PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

#STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych.

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.