Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci szkolenia
► dyrektorzy
► menedżerowie
► kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla
► osób, które planują karierę menedżerską i chcą rozwinąć swoją skuteczność

 

Cel szkolenia

 

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do organizowania spotkań zespołowych, indywidualnych oraz udzielania informacji zwrotnych poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Osiągnięcie przez pracowników sprawności w prowadzeniu spotkań grupowych, indywidualnych
► Przećwiczenie udzielania informacji zwrotnej, prowadzenia rozmów dyscyplinujących, oceniających pracę
► Dostarczenie wiedzy na temat efektywnej komunikacji z pracownikami

 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Wzrost umiejętności z zakresu powadzenia spotkań grupowych i indywidualnych
► Skuteczne przekazywanie istotnych informacji
► Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu komunikowania trudnych decyzji
► Wzrost umiejętności z zakresu odmawiania i stawiania granic podwładnym

 

Doświdczony trener:

 Ewelina Zdzieszyńska - Certyfikowany Trener Biznesu, Konsultant i Coach

Specjalizuje się w projektach związanych z rozwijaniem kompetencji menedżerskich, projektach mających na celu podnoszenie efektywności działania, projektach związanych z doskonaleniem komunikacji pomiędzy menedżerami i pracownikami. Pracowała na stanowisku trenera w Medicover, gdzie odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla kadry menedżerskiej z zakresu efektywnej komunikacji z pracownikami. Pracując jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank odpowiedzialna była za projekt przygotowania i wdrożenia kultury feedbacku. W ramach projektu prowadziła szkolenia dla kadry zarządzającej mające na celu przygotowanie do udzielania informacji zwrotnej pracownikom, wyznaczania celów, oceny pracy.

 

Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności efektywnej komunikacji z pracownikami min. dla następujących Klientów:

  • Medicover- zaprojektowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu wyznaczania celów i udzielania informacji zwrotnej dla kadry menedżerskiej
  • Sygama Bank- zaprojektowanie i przeprowadzenie szkoleń dla kadry zarządzającej z zakresu stawiania celów, udzielania informacji zwrotnych, efektywnej komunikacji wewnątrz firmy
  • Otawa Group- zaprojektowanie i przeprowadzenie szkolenia „Efektywna komunikacja wewnątrz firmy


Program szkolenia

 

EFEKTYWNA KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI
• Narzędzia skutecznego słuchania
• Efektywne pytania
• Sztuka odmawiania podwładnym i stawiania granic
• Typologia osobowości i dostrajanie się do poszczególnych typów (typologia Junga)
• Bariery w komunikacji z pracownikami

 

PRZYGOTOWANIE I PROWADZENIE SPOTKAŃ ZESPOŁOWYCH
• Cele spotkania
• Wybór tematu przewodniego
• Wiedza o audytorium
• Struktura prezentacji
• Trójkąt skutecznej prezentacji
• W jaki sposób ludzie słuchają?
• Głos i mowa ciała podczas prowadzenia wystąpień
• Język prezentacji - zwroty, których warto używać
• Pobudzanie aktywności słuchaczy
• Efektywne zebranie - czyli o podziale ról i strukturze spotkania prowadzonego w formie zebrania

 

PROWADZENIE ROZMÓW OCENIAJĄCYCH PRACĘ - INDYWIDUALNE SPOTKANIA Z PRACOWNIKAMI
• Cele i korzyści wynikające z oceny pracy
• Zasady i kryteria oceny pracowników
• Techniki oceny
• Przygotowanie przełożonego i pracownika do rozmowy oceniającej
• Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej
• Schemat prowadzenia rozmowy oceniającej (rozpoczęcie rozmowy, omówienie wyników oceny, określenie obszarów do rozwoju, ustalenie planu realizacji celów, podsumowanie i zakończenie rozmowy)

 

ROZMOWY DYSCYPLINUJĄCE
• Kiedy przeprowadzać rozmowy dyscyplinujące?
• Przygotowanie szefa i pracownika do rozmowy
• Umiejętności niezbędne do prowadzenia rozmów dyscyplinujących
• Karanie - sankcje, których można użyć
• Schemat prowadzenia rozmowy dyscyplinującej

 

KOMUNIKOWANIE TRUDNYCH DECYZJI
• Struktura spotkania
• Jak przekazywać trudne decyzje?
• Zasady, o których warto pamiętać przy komunikowaniu trudnych decyzji
• Obrona własnych decyzji

 

EWALUACJA
• Podsumowanie
• Ankieta ewaluacyjna i zapowiedź follow-up

 

 

Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku


 

 

Prognozowane korzyści z uczestnictwa 
• Wzrost umiejętności z zakresu powadzenia spotkań grupowych i indywidualnych
Skuteczne przekazywanie istotnych informacji
• Wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu komunikowania trudnych decyzji
• Wzrost umiejętności z zakresu odmawiania i stawiania granic podwładnym

• Komunikacja interpersonalna Szkolenie

 

Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

Współpracowaliśmy między innymi z:

- Orange Polska

- Coca Cola

- PZU

- Grupa Lotos

- Amplico Life

- Lafarge

- FM GROUP

- Fiat AutoPoland

- KIA Motors Polska

- Impel S.A

- Otawa Group. Sp.j.

- Meble BRW

- Medicover

- Sygma Bank

- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o

- E-Commerce Services Sp. z o.o.  grupa Empik

- Continuum Care

- Cementownia Kraków

- Salony Krzysztof

- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie

- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Impuls Szkolenia-

- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching

- ADEX - Biuro Tłumaczy

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne, Szkolenie Dział Personalny HR, Interpersonalne, praca w zespole, zarządzanie zespołem, efektywna komunikacja, . zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.