Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Jak być perswazyjnym i relacyjnym w sprzedaży

  • Termin: 2022-10-13 - 2022-10-14
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1090.00 zł
  • Cena brutto: 1340.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

CEL I PROGRAM SZKOLENIA

Celem tych praktycznych warsztatów jest przede wszystkim wzmocnienie i rozwój kompetencji zawodowych u pracowników działu sprzedaży: sprzedawców, negocjatorów oraz KAMów.

Ostatnie kilka miesięcy znacznie wpłynęły na rodzaj kontaktu sprzedawca – klient! Wielu zaradnych i przewidujących osób szuka sposobów i rozwiązań adekwatnych do obserwowanych trudności. Sztuka perswazyjnej komunikacji w procesie sprzedaży i negocjacji jest niezbędną umiejętnością każdego, kto ma do czynienia z klientem – to wiemy, jednak jak to robić kiedy kontakty osobiste są znacznie utrudnione?

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg narzędzi sprzedażowych, dzięki którym, w dzisiejszych warunkach biznesowych, sprawnie będą potrafili:

  • Przygotować sensowną i trudną do obalenia argumentację, w różnych kanałach komunikacji
  • Dostosowywać swoją wypowiedź lub strategię do typu osobowości rozmówcy
  • Błyskotliwie formułować riposty, zarówno osobiście jak i telefonicznie
  • Uniknąć niekorzystnego dla siebie oddziaływania perswazyjnego w kanale mailowym
  • Posiadać zdolność sterowania emocjami klientów, w każdym kanale komunikacyjnym
  • Identyfikować przyjęty przez rozmówcę model negocjacyjny oraz niwelować jego główne atuty
  • Sprawnie i niepostrzeżenie stosować techniki wpływu społecznego.

Korzyści dla uczestników:

Podczas szkolenia uczestnik pozna techniki prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej ( w kontakcie: bezpośrednim, telefonicznym, mailowy i on-line) z klientem w oparciu o zasady wywierania wpływu i skutecznej finalizacji sprzedaży.

Kluczową korzyścią dla uczestników będzie przede wszystkim wyraźny wzrost ich skuteczności zawodowej, osiągnięty między innymi dzięki:

  • Zdecydowanemu zwiększeniu osobistej skuteczności w interakcji z innymi ludźmi
  • Wzmocnieniu umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
  • Zwiększeniu poziomu profesjonalizmu w obszarze budowania długotrwałych pozytywnych relacji z otoczeniem
  • Nowym umiejętnościom świadomego stosowania strategicznych i intelektualnych technik wpływu społecznego
  • Sprawnemu korzystaniu z dostępnych kanałów komunikacyjnych
  • Stosowaniu strategii i taktyk negocjacyjnych w celu osiągania efektu WIN – WIN.

Adresaci szkolenia:

  • sprzedawcy, którzy dopiero zaczynają swoją karierę zawodową
  • doświadczeni sprzedawcy, którzy już dokładnie wiedzą czego chcą więcej i do jakich sytuacji mogliby być lepiej się przygotowanie
  • sprzedawcy w kanałach detalicznych i hurtowych,
  • sprzedawcy B2B oraz dla klienta indywidualnego

 

Program szkolenia:

 

Moduł I   Diagnoza miejsca, w którym jesteś:

  • Analiza osobistych doświadczeń – wnioski
  • Co wyróżnia wybitnych handlowców od e-sklepów?
  • Refleksja – czy mentalności zwycięzcy wciąż jest konieczna?

Moduł II   Język perswazji w sprzedaży:

  • Jak używać perswazji kiedy wszyscy wiedzą to samo?
  • Zasady doboru argumentów w zależności od typu rozmówcy.
  • Oddziaływanie na emocje odbiorcy – czy tak warto?

Moduł III  Mechanizmy wywieranie wpływu:

  • Psychologiczne techniki prowadzenia trudnej rozmowy perswazyjnej.
  • Techniki podejmowania racjonalnego ryzyka – Twoje przypadki!
  • Budowanie pozytywnego klimatu emocjonalnego
  • O czym wiedzieli już Persowie co i teraz jest aktualne?

Moduł IV   Kompetencje negocjacyjne:

  • Bariery komunikacyjne – czego warto unikać?
  • Metaprogramy kluczem do każdej rozmowy handlowej
  • Handlowanie ustępstwami i ryb warunkowy.

Moduł V   Taktyki negocjacyjne:

  • Konstrukcja twardych i miękkich warunków handlowych.
  • Twarde taktyki otwarcia (Przeszkadzania i przerywania, Niedopuszczanie do głosu, Aroganckiego Partnera, Wzbudzania poczucia winy, Drzwiami w twarz, czyli wysoka piłka, Szokująca oferta, Groźby, Blefu czy Wyciskania).
  • Miękkie taktyki otwarcia (Wysmażania pączusia, Kozła ofiarnego, Dziel i zdobywaj, Łagodnego dotyku czy Stopy w ustach).
  • Taktyki wstępnej fazy wymiany stanowisk (Wolność wyboru, Udawanie bezinteresowności, Idziemy za tłumem, czyli społecznego dowodu słuszności albo Magiczne „ZANIM”)
  • Taktyki wychodzenia z impasu (Przedłużanie pozytywnych strzałek, Odłożenia na później, Przepuszczania zdechłych krów, Przeciwnego przykładu, Wypuszczania pary i Wyjścia na balkon).
  • Taktyki sprzedawania ustępstw (Zdartej płyty, Pustego portfela, Zdechłej Ryby, Stopy w drzwiach, Niskiej piłki, Pozornego kompromisu, Pozornych ustępstw i Nie odmawiam dwa razy).
  • Taktyki zakończenia (Wielki Deal, Imadło i Dokręcanie śruby, Gruszki na wierzbie czyli Nagroda w raju, Dzielenie różnicy na pół, Sztywny nieobecny, Na Rumuna, Zmęczenie materiału, Brak mi kompetencji i Wycofanie się z oferty).
  • Wojna pozorów.
  • Reguła wzajemności.
  • Reguła konsekwencji.
  • Złudzenia (Efekt Kontrastu, Efekt Aleksa Iwanowicza, Efekt Niedostępności, Efekt Bumerangu, Efekt Otella, Efekt Tonącego Statku).
  • Fałszywe zwierciadło.

Moduł VI  Kontrola emocji i stresu:

  • Czynniki pozwalające dystansować się od negatywnych emocji.
  • Techniki rozmowy ze zdenerwowaną lub agresywną osobą.
  • Metody zapobiegania i radzenia sobie ze stresem i negatywnymi emocjami.

 

Podsumowanie szkolenia.

 

Rozkład godzinowy: pierwszy dzień: 10:00 – 17:00, drugi dzień: 9:00 – 16:00

  • Mercure Gdańsk Posejdon****
  • 80-341 Gdańsk, Kapliczna 30
  • woj. Pomorskie
Termin: 2022-11-17 - 2022-11-18
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1090.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy na szkolenie pod tytułem: „Psychologia negocjacji i wywierania wpływu – elementy pracy z trudnym klientem”.

Sterowanie zapasami w przedsiębiorstwie i optymalizacja poziomów zapasów
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu analizę zapasów w przedsiębiorstwie, określenie optymalnych ilości zapasów dostosowanych do potrzeb produkcyjnych i rynkowych, określenie zapasów maksymalnych, zapasów bezpieczeństwa.

Controlling logistyki
Effect Group Sp z o.o.

Szkolenie ma na celu zapoznanie się z możliwościami wykorzystania narzędzi Controllingu do zarządzania logistyką firmy oraz nabycie umiejętności przetwarzania danych, definiowania wskaźników oraz interpretacji wyników.

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zarządzanie czasem i organizacja pracy to umiejętności techniczne i można je wypracować i wytrenować. Na szkoleniu uczestnicy zdobędą proste i skuteczne techniki organizacji czasu.

Zarządzanie zespołem logistycznym
Effect Group Sp z o.o.

Warsztat ma na celu podniesienie kompetencji kierowniczych w zakresie zarządzania zespołem logistycznym.

Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na warsztat szkoleniowy pt. „Techniki sprzedaży i pozyskiwanie klientów”.

System 5 „S” – organizacja miejsca pracy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pod tytułem: System 5 „S” – organizacja miejsca pracy.

Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie)- organizacja, uwarunkowania, analiza i optymalizacja procesów
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania logistyką pt. „Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie)- organizacja, uwarunkowania, analiza i optymalizacja procesów i operacji logistycznych''.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Jak być perswazyjnym i relacyjnym w sprzedaży, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, sprzedaż, obsługa klienta, perswazja, techniki sprzedaży, marketing/reklama, zarządzanie sprzedażą, Gdańsk. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.