Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

eduFuturo

  • 02-677 Warszawa, Mazowieckie
  • Cybernetyki 4A lok. 174
  • Telefon: 794930124
  • Email: biuro@eduFuturo.pl
  • www: s://www.edufuturo.pl
Firma szkoleniowa eduFuturo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel:

Celem warsztatów jest zdobycie praktycznych umiejętności stosowania modelu Luftmana do pomiaru dojrzałości dostosowania IT i Biznesu. W wersji otwartej szkolenie zapoznaje z modelem i techniką pomiaru. W wersji zamkniętej (dla pracowników jednej organizacji) w trakcie warsztatu mierzony jest poziom dojrzałości, a równocześnie uczestnicy uczą się jak wykorzystywać go w przyszłości. W ramach wprowadzenia uczestnicy zapoznawani są z innymi modelami.

Program warsztatu opiera się na opracowanym przez profesora Jerry’ego Luftmana z Stevens Institute of Technology (Hoboken, New Jersey, USA) Strategic Alignment Maturity Model (SAMM), który wyróżnia 41 czynników zgrupowanych w sześciu obszarach. Zostaną one omówione pod kątem wpływu na dojrzałość dopasowania, przedstawione zostaną praktyczne wskazówki działań, które pozwolą na podniesienie dojrzałości w tym obszarze.

Udział w warsztacie nauczy jak oceniać jakość relacji, jak identyfikować podstawowe problemy na styku IT i Biznesu i wskazywać możliwości poprawy. Warsztat pozwala nabyć praktyczne umiejętności, pozwala zrozumieć istotę zagadnienia i nauczy, gdzie i jakie podejmować działania.

 

Odbiorca:

Warsztaty przeznaczone są dla osób, które:

  • są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT)
  • są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT,
  • dążą do integracji procesów decyzyjnych w obszarach biznesu i IT,
  • pragną zapewnić, że potrzeby biznesu „przekładają się” na konkretne zdolności IT.

W szczególności powinni w nich uczestniczyć:

  • Kierownictwo biznesowe,
  • Kierownictwo IT,
  • Zarządzający procesami informatycznymi,
  • Zarządzający procesami biznesowymi zależnymi od IT,
  • Zarządzający usługami IT,
  • Zarządzający usługami biznesowymi zależnymi od IT.

 

Program:

  1. Podstawy IT-Business Alignment
    1. Istota procesu
    2. Korzyści i koszty rozwoju procesu
    3. Model Luftmana
  2. Komunikacja
    1. Zrozumienie Biznesu przez IT
    2. Zrozumienie IT przez Biznes
    3. Wiedza o organizacji
    4. Ustalone zasady – działanie w oparciu o wypracowane standardy
    5. Dzielenie się wiedzą – wymiana informacji
    6. Efektywność współpracy – praca zespołowa
  3. Umiejętność pomiaru wartości
    1. Metryki IT
    2. Metryki biznesowe
    3. Metryki równowagi
    4. Umowy SLA
    5. Badania porównawcze
    6. Formalne oceny dojrzałości
    7. Ustawiczne doskonalenie
  4. Nadzór (Governance)
    1. Planowanie strategii biznesowej
    2. Planowanie strategii IT
    3. Raportowanie/ Struktury organizacyjne
    4. Nadzór budżetowy
    5. Zarządzanie inwestycjami IT
    6. Komitety Sterujące
    7. Nadawanie priorytetów
  5. Partnerstwo
    1. Postrzeganie wartości IT w oczach Biznesu
    2. Udział IT w strategicznym planowaniu biznesu
    3. Wspólne cele, ryzyka, nagrody/kary
    4. Zarządzanie programami IT
    5. Współpraca/Poleganie na zaufaniu
    6. Sponsorzy biznesowi/Liderzy
  6. Zakres działania i architektura
    1. Tradycyjna, Ułatwiająca/ Sterująca, Zewnętrzna
    2. Czytelne standardy
    3. Zintegrowana Architektura
    4. Przejrzystość i elastyczność architektury
    5. Zarządzanie nowościami technologicznymi
  7. Kompetencje
    1. Innowacyjność, przedsiębiorczość
    2. Ośrodki władzy w organizacji
    3. Styl zarządzania
    4. Gotowość do zmian
    5. Szkolenia w różnych obszarach organizacji
    6. Uwarunkowania społecznościowe, polityczne, zaufania
    7. Zatrudnianie i zwalnianie
  8. Wykorzystanie
    1. Warunki stosowania
    2. Kluczowe kompetencje
    3. Podsumowanie

 

Najnowsze szkolenia:

Marketing nieruchomości
eduFuturo

Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają kompleksową wiedzę na temat sposobów promowania nieruchomości w Internecie oraz za pomocą tradycyjnych kanałów sprzedaży (prasa, billboardy), a także poznają tajniki cross promotion w branży nieruchomości.

Podstawy DevOps
eduFuturo

Podejście DevOps jest logiczną konsekwencją istnienia metod zwinnych: skoro w projektach tworzenia oprogramowania można zwinnie, iteracyjnie i przyrostowo tworzyć aplikacje, to czemu nie wykorzystać tego samego podejścia w działaniu operacyjnym?

Efektywność projektu informatycznego
eduFuturo

Ten kurs odnosi się do testowania z perspektywy potrzeb kadry zarządzającej: kierownika projektu, właściciela produktu, właściciela firmy. Skupiamy się na tym, co ważne z punktu widzenia marketingu, zarządzania projektem, optymalizacji kosztów.

Jak stosować AGILE w dużych, tradycyjnych organizacjach?
eduFuturo

Sposoby osiągnięcia sukcesu, jak i pułapki, których trzeba unikać, omawiamy na konkretnych przykładach.

Automatyzacja procesów biznesowych
eduFuturo

„Od modeli, przez BPEL do SOA”

"Don't automate, obliterate!" Re-inżynieria procesów biznesowych, wykorzystująca IT
eduFuturo

BPR – Business Process Re-engineering

Przemawianie publiczne i autoprezentacja
eduFuturo

W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów (rekomendowanych przez ITIL i HDI).

RODO w HR
eduFuturo

Każdy blok szkoleniowy, nawet teoretyczny „galop”, nie obejdzie się bez wyważonej porcji praktyki. Prowadząca omówi zarówno gotowe przykłady konkretnych, praktycznych rozwiązań, jak i zada Uczestnikom serię niewygodnych pytań.

DevOps – implementacja i narzędzia
eduFuturo

Aby DevOps naprawdę działał, konieczna jest zakrojona na dużą skalę automatyzacja procesu tworzenia oprogramowania na podstawie żądań zmian. A więc aby zrealizować DevOps w praktyce, trzeba dobrze znać możliwości wielu wspierających narzędzi.

Wietnam jako partner biznesowy
eduFuturo

Sukces współpracy gospodarczej podyktowany jest natomiast wzajemnym zrozumieniem oraz poszanowaniem odmienności. Dlatego jeśli chcesz poznać bliżej swojego wietnamskiego klienta biznesowego to szkolenie jest właśnie dla Ciebie

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne, Szkolenie Informatyczne IT, Biznesowe, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, administracja IT, techniki komunikacyjno-informacyjne, komunikacja wewnętrzna, . zamkniete, e-learning

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.