Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

#INTENSYWNY TRENING SPRZEDAŻY I BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM z elementami inteligencji emocjonalnej

  • Termin: 2019-12-09 - 2019-12-10
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 1350.00 1150 zł (Rabat -200zł)
  • Cena brutto: 1150.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

INTENSYWNY TRENING SPRZEDAŻY I BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM

z elementami inteligencji emocjonalnej

 

 

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

 

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

  • poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem

  • nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta

  • nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami

  • poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów

  • zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych

  • poznać praktyczne techniki prezentowania produktu

  • zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem

  • podnieść efektywność kontaktów telefonicznych

  • zwiększyć skuteczność umawiania spotkań handlowych

  • nauczyć się wykazywać pro efektywną postawę w sytuacjach trudnych i konfliktowych

  • rozwinąć umiejętności panowania nad emocjami.

 

 

Uczestnicy:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

 

Czas trwania:

2 dni 16 h

 

 

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,

  • obiad + przerwy kawowe,

  • certyfikat ukończenia szkolenia,

  • możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia



PROGRAM:

KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY

Budowanie pierwszego wrażenia- autoprezentacja na miarę oczekiwań Klienta

 

SKUTECZNE UMAWIANIE SPOTKAŃ HANDLOWYCH

Budowanie pewności siebie oraz radzenie sobie z odmową

Jak zwiększyć własną skuteczność w umawianiu spotkań?

Filtry i zakazane zwroty na początku rozmowy

Jak radzić sobie z uprzedzeniami wobec osób dzwoniących?

Skuteczna struktura rozmowy telefonicznej.

Najczęstsze błędy

Kultura rozmowy telefonicznej.

Prezentacja i ćwiczenia praktyczne, umawianie się na spotkania

Właściwa argumentacja

Dopasowanie się do typu rozmówcy

Jak fachowo ustalić warunki spotkania (czas, miejsce, osoby na spotkaniu)?

Jak rozmawiać z „bramkarzem”

 

PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

Zrozumieć klienta – postawa pro-kliencka.

Emocje w kontaktach z klientem.

Jak pracować z trudnym klientem?

 

INTELIGENCJA EMOCJONALNA W KONTAKCIE Z KLIENTEM

Inteligencja emocjonalna - znaczenie emocji w życiu zawodowym.

Samoświadomość emocjonalna – jak powstają i jakie są skutki emocji.

Samokontrola - świadome zarządzanie własnymi emocjami.

Umiejętności społeczne – jak wzbudzać u innych pożądane reakcje?

Efektywne sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

 

 

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Budowanie pierwszego wrażenia.

Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań klienta

Siła pytań w sprzedaży .

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Skuteczne zamykanie sprzedaży- finalizacja transakcji

Błędy w zamykaniu rozmów.

 

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji bezpośredniej

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Prezentacja wartości klienta.

Jak sterować pytaniami w kierunku naszej oferty?

 

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

Jak powód odmowy zamienić w powód zakupu

Obrona ceny poprzez budowanie i argumentowanie wartości oferty. 

Zasady prezentowania ceny.

Czy „NIE” oznacza koniec procesu sprzedaży?

Opakowanie” produktu/ usługi za pomocą ceny

 

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM I BUDOWANIE RELACJI

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

 

TWÓJ PROFESJONALIZM= SUKCES W SPRZEDAŻY

Jakość rozmowy i jej wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy.

 

 

!Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.



Gwarancje SOLBERG:

 

  • gwarancjakomfortowej grupy,tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku

  • gwarancjawarsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia

  • gwarancjaindywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

 

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

- symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

 

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

 

 

Kim jesteśmy?

 Grupę Szkoleniowa SOLBERGtworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

 Grupa Szkoleniowa SOLBERGto zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.



 Chciałbyś przeszkolić większą liczbę osób lub szukasz szkoleń w innej lokalizacji lub innym terminie?

Napisz biuro@solberg-szkolenia.pl lub zadzwoń (33) 300 31 45 ; (22) 390 52 45


 Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY oraz bony rozwojowe/ bony szkoleniowe. Posiadamy wpis do Bazy Usług Rozwojowych z możliwością dofinansowania usług szkoleniowych oraz doradczych


Z wielką przyjemnością przedstawiamy opinie uczestników potwierdzające nasz profesjonalizm oraz zadowolenie klientów: 

  • Świetnie przygotowane szkolenie, tematy dobrane idealnie, 2 dni mega motywacji”

  • Trener okazał się być bardzo miły, przyjemny, a co najważniejsze kompetentny, posiadający wiedzę i doświadczenie, które jest bardzo cenne i pomocne przy sygnalizowaniu ważnych obszarów istotnych w sprzedaży” 

  • Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Trener wspaniały, godny polecenia, przede wszystkim otwarty na nowe potrzeby”  

  • Szkolenie pożyteczne, pozwalające spojrzeć na proces sprzedaży z innej perspektywy (klienta), nie tylko sprzedawcy”.  

  • Szkolenie bardzo interesujące, wzbogacające wiedzę, trener prowadzi szkolenie w sposób ciekawy”

  • W ciągu dwóch dni nauczyłem się więcej niż przez ostatnie 3 lata mojej pracy. Skorzystałem także z indywidualnych konsultacji, które bardzo dużo mi dały. Dzięki za wszystko- spotkamy się nie raz!” 

  • Trener komunikatywny i otwarty. Ciekawie przekazał wiedzę, dostosowywał się do potrzeb każdego uczestnika. Wzbudził zaufanie przez co pracowało się w miłej i luźnej atmosferze”  

  • Świetny kontakt z uczestnikami. Miło, zabawnie, ciekawie prowadzone szkolenie. Można się wiele nauczyć i przy okazji dowiedzieć wiele o sobie.” 

  • Bardzo fajne szkolenie z dużą ilością nowych, interesujących rzeczy, o których do tej pory nie wiedziałem. Polecam.”

  • Genialne szkolenie, spora dawka wiedzy, dużo ćwiczeń. Na pochwałę zasługują metody szkoleniowe- dużo ćwiczeń, dyskusji, scenek. Bardzo mi się podobało”

 Otrzymaliśmy tytuł uznania Klientów Oferteo.pl

 

 

Jesteśmy Laureatem ORŁÓW KSZTAŁCENIA – Wybór Klienta I miejsce, Strumień

 

 

 

Z radością informujemy, iż jako nieliczni w Polsce posiadamy certyfikat wysokiej jakości szkoleń ISO29990- Akredytowany przez EUROPEJSKIEGO CENTRUM JAKOŚCI I PROMOCJI

 

 


Posiadamy także certyfikat ISO9001-

Akredytowany przez EUROPEJSKIEGO CENTRUM JAKOŚCI I PROMOCJI

 

Kto poprowadzi szkolenie?

 

Trenerka z ponad 18letnim doświadczeniem.

Od 1990 r. nieustannie pracuję z ludźmi zgłębiając obszar komunikacji międzyludzkiej i rozwijając zdrowe relacje. Przez kilka lat zarządzałam pracą specjalistów i menedżerów, rekrutując, wdrażając, szkoląc, motywując i oceniając.

Od kilkunastu lat projektuję i prowadzę szkolenia z komunikacji, sprzedaży i zarządzania. Prowadzę coaching dla specjalistów oraz kadry menedżerskiej. Wykorzystuję zdobyte doświadczenie oraz nowości na rynku szkoleń.

 

Wprowadzam do szkoleń elementy NLP, metody coachingowe, zarządzanie stresem, kryzysem oraz inteligencję emocjonalną - najskuteczniejszy gwarant sukcesu.

Jestem osobą niezwykle komunikatywną, kreatywną z dużym poczuciem misji, ale też humoru, niezbędnym w pracy z ludźmi. Jako zadaniowiec skupiam się i dążę do wyznaczonego celu.

 

   Jako akredytowany Coach Kryzysowy™ oraz Trener Relacji i Rozwoju osobistego specjalizuję się w kryzysach emocjonalnych w życiu prywatnym i zawodowym. Klientów wspieram w  budowaniu poczucia własnej wartości, rozwoju osobistym i zawodowym.  Pracuję z osobami zmagającymi się z chronicznym stresem, konfliktami i kryzysami w pracy, a także wypaleniem zawodowym. Uczę, jak pracować ze stresem, pokonywać życiowe bariery, rozwijać talenty i budować zdrowe relacje międzyludzkie.

Prowadzę szkolenia w oparciu o Cykl Kolba. Staram się zachować proporcję: 20% wykład i 80% warsztat. Każdy z uczestników poznając nową wiedzę ma okazję ją przedyskutować, przećwiczyć przez odpowiednio dobrane metody szkoleniowe: scenki, praca w grupach, case study itp. również na własnych przykładach oraz nauczyć się je stosować w przyszłości. Jako, że jestem praktykiem w ww. dziedzinach, moja wiedza jest też poparta doświadczeniem, a zatem w trakcie dyskusji jestem w stanie podać dużo przykładów z „życia” i odpowiedzieć na trudne pytania uczestników.







 Zakres realizowanych szkoleń:

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA/ ROZWÓJ OSOBISTY

  • DWA WYMIARY KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ W UJĘCIU NLP,

  • STYLE KOMUNIKACJI wg. teorii von THUNA, SYSTEMY REPREZENTACJI,

  • BARIERY KOMUNIKACYJNE ORAZ NARZĘDZIA WSPOMAGAJĄCE PROCES KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ,

  • WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I AUTOPREZENTACJA Z EL. PERSWAZJI,

  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA,

  • STYLE KOMUNIKACJI W PRACY MENEDŻERA, BUDOWANIE AUTORYTETU,

  • ZARZĄDZANIE STRESEM, PRACA Z EMOCJAMI

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM I MOTYWACJA

  • COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA,

  • KOMPETENCJE SKUTECZNEGO MENEDŻERA,

  • INTELIGENCJA EMOCJONALNA W KIEROWANIU ZESPOŁEM,

  • STYLE ZARZADZANIA, SPOSOBY MOTYWACJI,

  • PROFIL KANDYDATA ORAZ REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW,

  • PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE WG K. BLANCHARDA, MENTORING I COACHING PRACOWNIKÓW Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI COACHINGOWYCH,

  • MOTYWOWANIE POZAFINANSOWE

  • ROZMOWA OCENIAJĄCA/ OKRESOWA Z WYZNACZANIEM CELÓW,

  • ZARZADZANIE SOBĄ W CZASIE I ORAGNIZACJA WŁASNEJ PRACY

  • ZARZĄDZANIE ZMIANĄ,

  • PRACA Z CELEM,

  • INTEGRACJA I ROLE ZESPOŁOWE,

  • KONFLIKTY W ZESPOLE,

  • PRACA ZE STRESEM,



COACHINGI

Prowadzę coaching indywidualny w obszarze: praca z emocjami, zarządzanie stresem, inteligencja emocjonalna, praca z celem i motywacją, kryzys w pracy i w życiu prywatnym, wypalenie zawodowe, interwencja kryzysowa,

Coaching biznesowy: bezstresowe zarządzanie, motywacja, praca z celem, efektywne zarządzanie czasem,



Posiadane certyfikaty: 

·         Coach ICI - International Association of Coaching Institutes

·         Coach Kryzysowy ™– Polskie Towarzystwo Coachingu Kryzysowego

·         Practitioner of Art of NLP – Polskie Stowarzyszenie NLP i International Association of NLP Institutes

·         Trener Zarządzania – Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK

·         Dyplom Coaching i NLP – Studia podyplomowe WSiZ Rzeszów

 

  • Poznań
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2019-12-09 - 2019-12-10
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1350.00 1150 zł (Rabat -200zł)

-200zł

Termin: 2020-01-27 - 2020-01-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2020-03-23 - 2020-03-24
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2020-04-20 - 2020-04-21
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2020-04-23 - 2020-04-24
Lokacja: Białystok, Podlaskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2020-05-18 - 2020-05-19
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Zmiany w ustawie o ochronie danych osobowych
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy (...)

Współpraca z trudnym Klientem. SZKOLENIE FIRMOWE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Profesjonalna obsługa klienta.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Radzenie sobie ze stresem i emocjami. szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Integracja zespołów.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Prezentacje publiczne i autoprezentacje. szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane

Skuteczna i efektywna komunikacja.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Zarządzanie zmianą. SZKOLENIE "SZYTE NA MIARĘ"
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Techniki wywierania wpływu.SZKOLENIE ZAMKNIĘTE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Szkolenie zamknięte/ dedykowane dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy

Współpraca w zespole. szkolenie zamknięte
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Z przyjemnością przygotujemy ofertę spełniającą oczekiwania Twojej firmy!

Więcej...

Najnowsze kursy:

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Trzecia osoba z firmy gratis

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#Skuteczna rozmowa telefoniczna
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Dostarczenie Uczestnikom wiedzy i narzędzi, które będą mogli zastosować w praktyce, aby:- zwiększyć skuteczność sprzedaży- budować trwałe i długoterminowe relacje z klientem- stać się profesjonalistą

*PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA szkolenie firmowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



#INTENSYWNY TRENING SPRZEDAŻY I BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTEM z elementami inteligencji emocjonalnej, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, handlowe, sprzedaż, telemarketing, negocjacje, handlowe, biznesowe, Poznań. otwarte, efs

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.