Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich

  • Termin: 2024-04-04 - 2024-04-05
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1500.00 zł
  • Cena brutto: 1845.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KM Studio - szkolenia

  • 90-430 Łódź, Łódzkie
  • Piotrkowska 125
  • Telefon: 512 344 837
  • Fax: 42 209-30-67
  • Email: kmstudio@kmstudio.com.pl
  • www: s://www.kmstudio.com.pl/
Firma szkoleniowa KM Studio - szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy). Podczas zajęć pracujemy zarówno nad zmianą sposobu zachowania oraz nad zrozumieniem jego mechanizmów, przyczyn oraz nad lepszym uświadomieniem sobie emocji, których zazwyczaj doświadczamy. Celem kursu jest to, by każdy biorący w nim udział przyjrzał się swoim mocnym stronom i świadomie z nich korzystał podczas kontaktów z ludźmi, by dostrzegł swoje słabe punkty i na tej podstawie stworzył indywidualny plan rozwoju. Dążymy do tego, by lepiej poznać siebie i innych oraz rozpocząć pracę nad własnym "stylem interpersonalnym". Efekty osiągane przez uczestników to: większa świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi, skuteczniejsze kierowanie własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach, lepsza umiejętność słuchania innych ze zrozumieniem, większa świadomość mechanizmów własnego działania, umiejętność udzielania i otrzymywania informacji zwrotnych.

 

Uzyskane umiejętności:

  • większa świadomość uczuć własnych oraz uczuć innych ludzi
  • skuteczniejsze kierowanie własnymi emocjami, tak, by były one sprzymierzeńcem w codziennych działaniach
  • lepsza umiejętność słuchania innych ze zrozumieniem i cierpliwość wobec innych
  • większa świadomość mechanizmów własnego działania
  • umiejętność udzielania i otrzymywania informacji zwrotnych
  • umiejętność rozróżniania i nazywania emocji
  • większa świadomość zależności między własnymi przekonaniami i potrzebami a emocjami

 

 

Program szkolenia:

  1. Emocje – wszystko , co warto o nich wiedzieć
  • Czym są emocje, po co je odczuwamy, skąd się biorą?
  • Nazywanie emocji własnych oraz emocji innych ludzi
  • Czym jest inteligencja emocjonalna, czym jest dojrzałość emocjonalna?

 

  1. Świadomość emocji i umiejętność korzystania z nich- praca nad „oswajaniem” uczuć
  • Ćwiczenia związane z poszerzaniem świadomości własnych emocji pojawiających się w sytuacjach zawodowych
  • Praca nad następującymi zagadnieniami:
    • na czym polega różnica między świadomością uczuć własnych a świadomością uczuć innych ludzi?
    • jak okazywać emocje?
    • jak odczytywać emocje u innych?
    • jak wpływać na emocje innych ludzi w sposób świadomy
    • na czym polega  gotowość do przyjmowania i wyrażania uczuć \"pozytywnych\" i \"negatywnych\"?
    • jak kierować swoim zachowaniem gdy czujemy silne emocje?
    • czy da się kontrolować emocje?
    • w jaki sposób korzystać z wiedzy o emocjach w codziennych kontaktach z klientami i (współ)pracownikami?
  • Przekonania jako źródło powstawania emocji: praca nad modyfikacją nieużytecznych przekonań
  • Nawyki, które wywołują nieprzyjemne emocje: praca nad ich zmianą
  1. Stres – jako szczególna zbitka nieprzyjemnych emocji: jak sobie z nim radzić, jak z niego korzystać?

- czym jest stres

- jak powstaje

- nad czym możemy panować, a co jest poza naszą kontrolą?

- praca z przekonaniami wywołującymi lęk

- techniki relaksacyjne

- profilaktyka radzenia sobie ze stresem

  1. Komunikacja z ludźmi a inteligencja emocjonalna
  • słuchanie innych ze zrozumieniem przy zachowaniu przestrzeni dla siebie
  • umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb pomimo (czasem) nieprzyjemnych uczuć
  • efektywna i satysfakcjonująca współpraca z ludźmi oparta na empatii wobec innych i siebie
  • co zamiast agresji? Czym jest zachowanie agresywne? Jak pracować nad sobą by je ograniczać, jak pracować nad sobą by asertywnie reagować na agresję innych
  • udzielanie i otrzymywanie informacji zwrotnych
  • zadawanie pytań, parafrazowanie, interpretowanie, klasyfikowanie, nie-ocenianie, odzwierciedlanie – w kontekście trudnych emocjonalnie sytuacji
  • model von Thuna jako sposób manipulację i komunikowanie nie wprost

Metodologia:

Podczas szkolenia wykorzystujemy następujące metody szkoleniowe:

  • mini wykłady w Power Point
  • gry zespołowe i ćwiczenia w grupach
  • dyskusja na forum
  • odgrywanie ról
  • praca z kamerą i analiza uzyskanego materiału
  • mini filmiki szkoleniowe
  • KM Studio - szkolenia
  • 90-430 Łódź, ul.Piotrkowska 125
  • woj. Łódzkie
Termin: 2024-03-05 - 2024-03-06
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-05-07 - 2024-05-08
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-06-06 - 2024-06-07
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-07-04 - 2024-07-05
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-08-06 - 2024-08-07
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł
Termin: 2024-09-05 - 2024-09-06
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1500.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Inteligencja Emocjonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi (klienci, współpracownicy, bliscy).

Automotywowanie – jak odnaleźć motywację do codziennych zadań - szkolenie automotywacji
KM Studio - szkolenia

Kurs ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej celów, wartości i mechanizmów własnego działania. Dzięki ćwiczeniom u Uczestników następuje poprawa sprawności i efektywności zawodowej, potrafią oni rozpoznawać potencjalne źródła konfliktów.

Prezentacja i autoprezentacja podczas wystąpień publicznych
KM Studio - szkolenia

Szkolenie autoprezentacja zawiera element nagrywania swoich wystąpień na video oraz późniejszej analizy materiału, aby w kolejnych wystąpieniach lepiej modulować głos, mówić ładniejszym językiem, odpowiednio dobrać ubiór.

Sztuka dyskusji
KM Studio - szkolenia

Celem szkolenia sztuka dyskusji jest nauczenie jasnego prezentowania swoich poglądów, skutecznego przekonywania do swoich argumentów a także technik wywierania wpływu ułatwiających obronę przez atakami rozmówców.

Stres jak sobie z nim radzić i jak z niego korzystać
KM Studio - szkolenia

Szkolenie stres obejmuje zagadnienie świadomego formułowania celu i planowania zadań w odniesieniu do własnych wartości, elementy inteligencji emocjonalnej związanej z panowaniem nad lękiem.

Praca w zespole - praca zespołowa
KM Studio - szkolenia

Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które współpracują z zespołem ( albo jako kadra zarządzająca albo jako współpracownicy). Celem szkolenia jest praktyczna nauka umiejętności społecznych potrzebnych do pracy w zespole.

Coaching w zarządzaniu
KM Studio - szkolenia

Szkolenie coaching w zarządzaniu ma na celu zainspirowanie Uczestników do przyjęcia postawy coachingowej wobec swoich pracowników po to aby pomóc im przejąć inicjatywę w działaniu oraz stworzyć przestrzeń do pełnego realizowania celów biznesowych.

Zarządzanie stresem - stres jak z niego korzystać i jak sobie z nim radzić
KM Studio - szkolenia

Szkolenie rozpoczyna się od stworzenia mapy sytuacji stresowych przez każdego uczestnika po to, by przez cały kurs pracować na materiale specyficznym dla każdej osoby.

dotNET / .NET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) - wprowadzenie do programowania
KM Studio - szkolenia

Szkolenie dotNET (C#, Windows Forms, ADO.NET, ASP.NET) przeznaczone jest dla osób pragnących zdobyć wiedzę na temat języka .NET. Szkolenie dot.NET ma na celu pokazanie korzyści wynikających ze stosowania tego języka na potrzeby aplikacji pod systemy

Symfonia Premium Handel - KM Studio - profesjonalne szkolenia
KM Studio - szkolenia

Szkolenie Symfonia Premium Handel przeznaczone jest dla osób chcących poznać i usprawnić swoją pracę w zakresie gospodarki magazynowej i sprzedaży za pomocą programu Symfonia Premium – Handel.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Inteligencja emocjonalna jako skuteczne narzędzie w kontaktach międzyludzkich, Szkolenie Interpersonalne, inteligencja emocjonalna, Łódź. zamkniete

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.