Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-07-21

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.

  • Termin: 2019-10-24 - 2019-10-25
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:

Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 12 445 62 91
  • Fax: 12 445 62 91
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

INTELIGENCJA EMOCJONALNA (EQ):

ZARZĄDZANIE EMOCJAMI


Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków

2 dni, 16h


CENA REGULARNA: 1750 PLN netto                                     CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto (*)

(*) Rabat – 15% obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.


 

DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY:

  • dowiedzą się, jak panować nad własnymi emocjami i wykorzystać je do osiągnięcia sukcesu
  • poznają sposoby zapobiegania kumulacji negatywnych emocji
  • nauczą się używania emocji stosownych do sytuacji
  • nauczą się rozpoznawać i lepiej rozumieć stany emocjonalne innych osób oraz wpływać na nie i modyfikować je
  • dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom wzrośnie ich poziom odporności psychicznej i pewności siebie,      a także poprawi się komfort ich pracy oraz relacji z innymi ludźmi (ze współpracownikami/klientami/             z bliskimi)

 



PROGRAM SZKOLENIA:

 

I    SPOSTRZEGANIE EMOCJI

  •  Czym różnią się emocje od uczuć?
  • Ocena emocji – umiejętność rozpoznawania i nazywania emocji innych osób
  • Wyrażanie własnych emocji w sposób zrozumiały dla innych – czy wysyłam otoczeniu komunikaty adekwatne do emocji, które odczuwam?

 

II    PRZYCZYNOWO-SKUTKOWE ROZUMIENIE EMOCJI

  •  Co wywołuje nasze emocje?
  • Jaki powszechny błąd w rozumieniu emocji nie pozwala nam w skuteczny sposób nimi zarządzać?
  • Model ABC(D) Emocji

 

III   ZARZĄDZANIE WŁASNYMI EMOCJAMI

  • Jak kontrolować własne emocje?
  • Mamy jedną głowę, ale dwa mózgi – jak przeprogramować nasze nawykowe reakcje emocjonalne?
  • Licz się ze słowami - zdrowa i niezdrowa semantyka
  • Jak działa nasza świadomość i podświadomość?
  • Przekonania, które wspierają/hamują nas w radzeniu sobie ze stresem i negatywnymi emocjami
  • Technika pięciu palców, czyli Pięć Zasad Zdrowego Myślenia

 

IV   WYKORZYSTANIE EMOCJI

  • Jak wykorzystywać emocje, aby pomogły nam osiągać nasze cele?
  • Zdolność motywowania się – Trójkąt Kompetencji

 

V    INTELIGENCJA EMOCJONALNA  W RELACJACH INTERPERSONALNYCH:

  • Aktywne słuchanie: pytania otwarte/zamknięte/parafraza
  • Empatia: umiejętność wczuwania się w stany emocjonalne innych
  • Jak uniknąć powszechnych błędów w wyrażaniu empatii?
  • Asertywne wyrażanie emocji, postaw i opinii oraz reagowanie na zachowania innych osób

 

VI    6 ZASAD INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ  W MIEJSCU PRACY

  • Emocje są informacją
  • Możemy próbować ignorować emocje, ale to nie działa
  • Możemy starać się ukrywać emocje, ale nie wychodzi nam to tak dobrze, jak sądzimy
  • Dobre decyzje muszą zawierać w sobie emocje
  • Emocje rządzą się logicznymi zasadami
  • Istnieją uniwersalne reguły emocjonalne, ale jest też indywidualna specyfika emocjonalna


 VII   PANEL DYSKUSYJNY: ODPOWIEDZI NA PYTANIA UCZESTNIKÓW

 

VIII  PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

 

 

STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:


Interaktywne mini-wykłady, scenki z udziałem uczestników oraz bezpośrednia informacja zwrotna, ćwiczenia indywidualne, w parach oraz w małych grupach, dyskusja, analiza materiałów filmowych.

 

 

CENA OBEJMUJE:

• intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem

• autorskie materiały szkoleniowe                                                                     

• imienny certyfikat uczestnictwa

• 2 obiady

• serwis kawowy ciągły

• konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu



MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń,

ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Gwarancja realizacji szkolenia w grupach od:   3 osób!

 

 

MIĘKKIE  KOMPETENCJE – TWARDE  REZULTATY     

  biuro@evolvo.pl

  www.evolvo.pl



  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2019-06-25 - 2019-06-26
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-06-27 - 2019-06-28
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-07-01 - 2019-07-02
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-07-11 - 2019-07-12
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-07-22 - 2019-07-23
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-08-30 - 2019-08-31
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-09-05 - 2019-09-06
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-09-10 - 2019-09-11
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-09-16 - 2019-09-17
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-09-24 - 2019-09-25
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-10-17 - 2019-10-18
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-10-21 - 2019-10-22
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-10-30 - 2019-10-31
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-11-13 - 2019-11-14
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-11-20 - 2019-11-21
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-11-28 - 2019-11-29
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2019-12-09 - 2019-12-10
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złprzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie konfliktem: Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie i zapobiegać powstawaniu sytuacji konfliktowych...

Etyczne wywieranie wpływu na ludzi.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przekonać innych do naszych pomysłów i propozycji? Jak wpływać na zmianę ich decyzji? Jak zwiększyć swój perswazyjny potencjał? Szkolenie dedykowane osobom,których sukces zawodowy i prywatny zależy m.in.od umiejętności wywierania wpływu na ludzi

Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania,delegowania,rozliczania z zadań)oraz najskuteczniejszej metody zarządzania.Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania.

Motywowanie podległego zespołu.
EVOLVO SZKOLENIA

Rozwój kompetencji menedżerskich-kierujesz ludźmi? Dowiedz się, jak ważna jest motywacja, jak motywować pracowników i jakie korzyści płyną z zarządzania zmotywowanym zespołem.Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków

Sztuka prezentacji i wystapień publicznych.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak przygotować ciekawą prezentację? Jakich umiejętności potrzebujesz,by ją skutecznie przeprowadzić? Co decyduje o sukcesie Twojego wystąpienia? Jak dobrze rozpocząć prezentację, utrzymać uwagę słuchaczy i wykorzystać sesję pytań?Jak opanować stres?

Zarządzanie czasem. Jak zwiększyć efektywność osobistą??
EVOLVO SZKOLENIA

Praktyczne warsztaty zarządzania sobą w czasie.Jak zdążyć ze wszystkim?

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i egzekwować je?... LAUR EKSPERTA 2015/2016

Skuteczny handlowiec: od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży.
EVOLVO SZKOLENIA

Trening skutecznych, sprawdzonych w praktyce zasad i technik sprzedaży oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w procesie sprzedaży i obsługi klienta.

Skuteczna komunikacja i informacja zwrotna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność i stosowność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji.

Obsługa trudnego klienta. Jak radzić sobie z obiekcjami i negatywnymi emocjami klientów?
EVOLVO SZKOLENIA

Intensywny trening radzenia sobie z zastrzeżeniami, reklamacjami oraz negatywnymi emocjami klientów.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami., Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, zarządzanie zespołem, kompetencje biznesowe, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, inteligencja emocjonalna, Katowice.

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.