Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Incoterms 2020- nowa wersja reguł Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC).

  • Termin: 2019-10-22 - 2019-10-22
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena netto: 790.00 zł
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. Szkolenie efs - dofinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

  • 02-928 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Augustyna Locciego 26
  • Telefon: 228533523
  • Fax: 222472183
  • Email: atl@atl.edu.pl
  • www: www.atl.edu.pl/
Firma szkoleniowa ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Incoterms® 2020

- NAJNOWSZA WERSJA REGUL MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ (ICC) NIEZBĘDNYCH PRZY ZAWIERANIU UMÓW HANDLOWYCH.


POBIERZ OFERTE SZKOLENIA I FORMULARZ ZGLOSZENIA (PDF)

 

HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>



UWAGA. Możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach! 

Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń dofinansowanych z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Bezpłatnie pomożemy w dopełnieniu wszelkich formalności związanych z dofinansowaniem i złożeniem wniosku! Zapraszamy taikże na szkolenia dofinansowane z Bazy Usług Rozwojowych PARP.

 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA DRUP JUŻ OD 3-5 OSÓB

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23



Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:

Od 1.01.2020 r. wejdzie w życie nowa, 9-ta wersja terminów Incoterms, opracowana przez Międzynarodową Izbę Handlową w Paryżu. Zmiany w niej są szczególnie zaskakujące, bo nie sprawdziły się wcześniejsze przewidywania co do kierunku tych zmian.W związku z powyższym może powstać  szereg problemów na linii sprzedający – kupujący, ale także w stosunkach każdego z tych partnerów z przewoźnikami i spedytorami.


Posługując się bazą dostawy dochodzi niejednokrotnie do sytuacji, że jedna ze stron umowy może załatwiać transport, płacić za niego, zawierać umowę przewozu, a w sytuacji uszkodzenia lub kradzieży towaru, roszczeń wobec przewoźnika musi dochodzić drugi partner, bo on akurat ponosił w tym czasie ryzyko, które jest niezależne od ponoszenia kosztów. Stąd bazę dostawy należy negocjować aktywnie już na etapie zawierania umowy, zdając sobie sprawę z korzyści, ryzyk i kosztów, związanych z zastosowaniem określonych wariantów.


Bezpieczeństwo bieżące i ograniczenie kosztownej odpowiedzialności w przyszłości są argumentami, za traktowaniem naszego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.

 

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:

kadry menedżerskiej, pracowników działów: sprzedaży i zakupów, eksportu i importu, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie, zawieranie i realizowanie umów. Zapraszamy także spedytorów i przewoźników różnych gałęzi transportu


Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu specjalisty ds. sprzedaży czy eksportu, a także specjalisty ds. zakupów czy importu - w zakresie posługiwania się zwyczajami dotyczącymi bazy dostawy (niezbędnej przy zawieraniu każdej umowy handlowej), a także uporządkowanie wiedzy osób, które ten zawód już wykonują
Powyższy cel zrealizowany będzie szczegółowo w trzech obszarach:
a) wiedzy:

  • poznanie zmian i pełnej, najnowszej wersji Incoterms®2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników,
  • uzyskanie praktycznych porad na temat postępowania w okresie przejściowym pomiędzy wersjami z lat 2010 i 2020, w tym w zakresie ewentualnej renegocjacji kontraktów,
  • uporządkowanie wiedzy na temat zwyczajów Incoterms i zasad ich wykorzystania w bieżącej pracy,
  • zdobycie wiedzy na temat skutecznego posługiwania się zwyczajami Incoterms®2020.

b) umiejętności:

  • zdobycie praktycznych umiejętności posługiwania się procedurami handlowymi i transportowymi, zgodnie z regułami Incoterms,
  • nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami przy zawieraniu umów z wykorzystaniem Incoterms,
  • zdobycie praktycznych umiejętności zabezpieczania transakcji handlowych w zakresie bazy dostawy,


c) kompetencji społecznych:

  • nabycie kompetencji odnośnie samokształcenia się oraz zdobywania niezbędnej wiedzy o zwyczajach w zakresie bazy dostawy, uzansach i ich aktualizacjach,
  • zdobycie kompetencji w zakresie fachowego porozumiewania się z uczestnikami rynków zagranicznych i rynku krajowego,
  • zdobycie kompetencji rozstrzygania sporów wynikających z różnej interpretacji postanowień reguł Incoterms.

 


PROGRAM SZKOLENIA:

1. ZASADY NEGOCJOWANIA BAZY DOSTAWY WG. INCOTERMS®2020 I OKREŚLANIA JEJ W UMOWACH.

  • Istota bazy dostawy w umowie.
  • Zasady organizacji i ponoszenia kosztów transportu.
  • Pojęcie i wykorzystanie gestii transportowej (sytuacje, w których warto przejąć gestię i kiedy należy się jej pozbyć).
  • Zakres ponoszonego ryzyka na odcinku transportowym i jego transferu.
  • Problem załadunków, rozładunków i przeładunków.
  • Załatwianie dokumentów handlowych i przewozowych, w tym ponoszenie kosztów i ryzyk w zakresie dokumentacji.
  • Problem miejsca dostawy i przejścia ryzyka oraz prawa własności.
  • Kwestia odpraw celnych i dokumentów celnych w Incoterms®2020.
  • Zasady podziału na grupy E, F, C, D oraz terminy uniwersalne oraz morskie/żeglugi śródlądowej.
  • Incoterms®2020 przy posługiwaniu się akredytywą dokumentową i najczęstsze błędy w nazewnictwie.


2. ZMIANY W NAJNOWSZEJ WERSJI INCOTERMS®2020 I POSŁUGIWANIE SIĘ NOWYMI ORAZ ZMIENIONYMI TERMINAMI.

  • Zmieniony układ Incoterms®2020 i jego interpretacja.
  • Zmiana kolejności Incoterms®2020 i jej interpretacja.
  • Zasady posługiwania się Incoterms®2020 w okresie przejściowym, w tym kwestia ewentualnej renegocjacji kontraktów.
  • Wpływ nowych Incoterms®2020 na kody do celów wypełniania zgłoszeń celnych.
  • Nowe zasady podejścia do kwestii ryzyka w Incoterms®2020.
  • Inne usytuowanie kwestii kosztów w nowych terminach i jego interpretacja.
  • Wykorzystanie nowego terminu DPU i relacje pomiędzy tym terminem a DAT.
  • Problem dostawy towaru do terminala w kraju kupującego oraz kwestia rozładunku w terminalu.
  • Zmiany w zakresie dokumentacji transportowej przy dostawach realizowanych statkiem na bazie FCA.
  • Wyjaśnienie adnotacji na konosamencie, do których odwołują się nowe Incoterms®2020.
  • Zróżnicowanie klauzul obowiązkowego ubezpieczenia w bazie CIP (uniwersalnej) oraz w bazie CIF (morskiej).
  • Zróżnicowanie własności środków transportu w określonych terminach grupy F i D na środki wynajęte i środki własne.
  • Nowe wymagania w zakresie bezpieczeństwa i interpretacja włączenia ich do obowiązków przewozu i kosztów.
  • Posługiwanie się terminem zlikwidowanym DAT po wejściu w życie Incoterms®2020.
  • Zasady obowiązywania dotychczasowej wersji Incoterms 2010 po wejściu nowych Incoterms®2020.
  • Współpraca ze spedytorem w ramach terminu FCA i nowego terminu DPU.


3. ZASADY PRZECHODZENIA Z RÓŻNYCH BAZ NA INCOTERMS DO CELÓW WYPEŁNIANIA DOKUMENTÓW CELNYCH I INNYCH.

  • Zasady posługiwania się kodami przypisanymi do terminów, które nie znalazły się w najnowszej wersji Incoterms®2020.
  • Zasady przejścia z RAFTD (terminy amerykańskie), Combiterms (terminy dla dostaw w kontenerach) i innych wykładni na nowe Incoterms®2020.
  • Elastyczne posługiwanie się miejscem dostawy w terminie DAP w celu odzwierciedlenia sytuacji praktycznych, które nie znalazły się w nowej wersji.
  • Posługiwanie się kwestią wyładunku jako wyznacznikiem, który termin z grupy D powinien być zastosowany.
  • Rozstrzyganie problemów związanych z błędnym zastosowaniem baz dostawy przez partnera handlowego (sprzedającego czy kupującego).


4. OBOWIĄZKI STRON W TERMINACH UNIWERSALNYCH W NOWYCH INCOTERMS®2020.

  • Zakres terminów stosowanych w różnych gałęziach transportu.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie EXW.
  • Problem załadunku i odprawy eksportowej, specyficznie ujętych  w terminie EXW.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie FCA.
  • Różne warianty terminu FCA w zależności od miejsca załadunku (magazyn dostawcy czy terminal przewoźnika).
  • Prawa i obowiązki stron w terminie CPT.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie CIP.
  • Zakres i ponoszenie kosztów ubezpieczenia w terminie CIP oraz posługiwanie się dokumentem ubezpieczeniowym (polisa, certyfikat).
  • Prawa i obowiązki stron w terminie DAP.
  • Interpretacja pojęcia „magazyn kupującego”.
  • Prawa i obowiązki stron w nowym terminie DPU.
  • Problem dostawy na skład celny z wykorzystaniem nowego terminu DPU.
  • Kwestia wyładowania towaru w terminalu.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie DDP.
  • Problem odprawy celnej importowej przy DDP.
  • Sytuacje, w których dopuszczalne jest zastosowanie terminu DDP.


5. OBOWIĄZKI STRON W TERMINACH MORSKICH W INCOTERMS®2020.

  • Zakres terminów stosowanych w transporcie morskim / żegludze śródlądowej.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie FAS.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie FOB.
  • Problem likwidacji burty statku jako wyznacznika przejścia ryzyka.
  • Zasady ponoszenia różnych kosztów przy załadunku na statek, w tym sztauerki.
  • Posługiwanie się konosamentem przy FOB i innych terminach morskich.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie CFR.
  • Prawa i obowiązki stron w terminie CIF.
  • Zakres i ponoszenie kosztów ubezpieczenia w terminie CIF.
  • Terminy Incoterms® 2020 a transport kombinowany (lądowo-morski).
  • Terminy Incoterms® 2020 a załadunek na statek poprzez rurociągi.


6. UBEZPIECZENIA W INCOTERMS®2020 I ODWOŁANIA DO KLAUZUL INSTYTUTOWYCH.

  • Instytutowe klauzule towarowe.
  • Zakres ubezpieczeń w klauzuli ICC A, która pojawiła się po raz pierwszy w Incoterms®2020.
  • Zakres ubezpieczeń w klauzuli ICC B, którą strony mogą zastosować fakultatywnie.
  • Zakres ubezpieczeń w klauzuli ICC C, która określa standardowe ubezpieczenie.
  • Posługiwanie się polisą jednokrotną, polisą generalną i certyfikatem ubezpieczeniowym.


7. DOSTOSOWANIE INCOTERMS®2020 DO RÓŻNEGO TYPU PROCEDUR, W TYM PROCEDUR BEZPIECZEŃSTWA.

  • Postanowienia dotyczące wykorzystania we wszystkich nowych regułach procedur elektronicznych, w tym dokumentów w formie elektronicznej.
  • Dostosowanie Incoterms  do wymagań bezpieczeństwa ładunków oraz procedur bezpieczeństwa przy odprawach celnych.
  • Procedury C-TPAT.
  • Procedury bezpieczeństwa kontenerów CSI.


8. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW I SPORÓW W ZWIĄZKU Z INCOTERMS®2020.

  • Procedury załatwiania spraw spornych na bazie Incoterms®2020.
  • Incoterms®2020 a relacje załadowca - spedytor – przewoźnik – odbiorca.
  • Momenty przejścia ryzyk i prawa własności towaru a reklamacje i spory wynikające z uszkodzeń lub utraty ładunków.
  • Pułapki i niebezpieczeństwa związane z wykorzystaniem poszczególnych reguł.
  • Analiza bieżących problemów uczestników (na przykładach).


Analiza przypadków (case study):

  • analiza przypadków spornych, związanych z bazą dostawy,
  • omówienie konkretnych sytuacji na podstawie zdjęć z portów, magazynów, składów celnych, terminali kontenerowych.

Program nie stanowi harmonogramu i tematy są omawiane w różnej, aczkolwiek logicznej kolejności oraz rozwijane zgodnie z zainteresowaniem uczestników. W trakcie szkolenia odpowiedzi na pytania uczestników dokonywane są na bieżąco. Uczestnicy otrzymują obszerny komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.


DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.

Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia na minimum 10 dni przed jego terminem.

 

PROWADZĄCY: Dr Wojciech Budzyński

Jest uznanym specjalistą w zakresie stosowania formuł handlowych. Napisał na ten temat kilka książek i jest autorem wykładni terminów handlowych, wydanej w Polsce i za granicą. Zajmuje się doradztwem w zakresie  Incoterms od ponad 30 lat, kiedy wydał  pierwszą w Polsce wykładnię tych formuł z oryginalną interpretacją graficzną. Wiedzę praktyczną zdobywał jako handlowiec, dyrektor kilku firm handlowych, kolejno szef dwóch oddziałów firmy za granicą, doradca ministra, starszy ekspert Banku Światowego. Pracuje też naukowo w SGH. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji            z partnerami zagranicznymi oraz analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań.

Przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców, autor wielu pozycji książkowych poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych.” (wydanie elektroniczne EBOOK 2015),  „Umowy w handlu krajowym i zagranicznym. Nowe bazy dostawy, pułapki, zabezpieczenia.” (2015), „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń.”, Biblioteka Nowoczesnego Menedżera (2014), „Handel zagraniczny dla menedżerów.”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe.” Podręcznik na Studia MBA, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms. Combiterms. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD.”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe.” „Poradnik eksportera komponentów.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów.”, „Eksport – import według Incoterms.” „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego.”, „Realizacja transakcji importowej.”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms.”

Jest autorem oficjalnych poradników na temat stosowania Incoterms (od wersji 1980 do obecnej) i oryginalnej interpretacji graficznej reguł. Jest uznawany za najwybitniejszego specjalistę w kraju ds. interpretacji bazy dostawy wg. Incoterms, a jego książki na ten temat były publikowane także w językach obcych za granicą.  

 

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

 

Czas trwania szkolenia:10.00-16.00


Zakwaterowanie: zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

 

Cena promocyjna wynosi: 790 zł. + 23% VAT i obejmuje:

  • wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia,
  • uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach,
  • materiały szkoleniowe w segregatorze,
  • zaświadczenie ukończenia szkolenia,
  • obiad,
  • przerwy kawowe. 

Cena po okresie promocji wynosi: 890 zł. + 23% VAT.

 

MIASTO

TERMIN

SZKOLENIA

CENA PROMOCYJNA DLA OSÓB ZGŁOSZONYCH DO DNIA:

MIEJSCE SZKOLENIA

KATOWICE

16.10.2019

20.11.2019

11.12.2019

07.10.2019

08.10.2019

03.11.2019

Hotel Diament Plaza****

ul. Dworcowa 9

GDAŃSK

21.10.2019

13.11.2019

12.12.2019

11.10.2019

04.11.2019

04.12.2019

 

Hotel Mercure Stare Miasto****

ul. Heweliusza 22

POZNAŃ

22.10.2019

19.11.2019

13.12.2019

14.10.2019

08.17.2019

05.12.2019

Hotel Mercure Poznań Centrum****

 ul. Roosevelta 20

WARSZAWA

23.10.2019

27.11.2019

16.12.2019

14.10.2019

19.11.2019

06.12.2019

Hotel Ibis Stare Miasto***

ul. Muranowska 2

 

 

 ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

prosimy o kontakt telefoniczny

22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053 lub mailowy: atl@atl.edu.pl          



 

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA DRUP JUŻ OD 3-5 OSÓB

– JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23


Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:

  • ABB Sp. z o.o.,
  • Agencja Celna Anneberg Sp. z o.o.,
  • Agencja Mienia Wojskowego,
  • ALNOR Systemy Wentylacji Sp. zo.o.,
  • ALSTOM Power Sp. z o.o.,
  • ALTADIS POLSKA S.A.,
  • ArcelorMittal Distribution Solutions Poland Sp. z o.o.,
  • ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o.,
  • AXTONE S.A.,
  • Backer OBR Sp. z o.o.,
  • Bahlsen Polska Sp. z o.o.,
  • Bank BGŻ BNP Paribas S.A.,
  • Bank Ochrony Środowiska S.A.,
  • BARLINEK S.A.,
  • Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.,
  • BE & K Europe Sp. z o.o.,
  • BELL P.P.H.U.,
  • Capgemini Polska Sp. z o.o.,
  • CAN-PACK S.A. FPN w Bydgoszczy,
  • CAT LC Polska Sp. z o.o.,
  • CIECH S.A.,
  • CLIP Logistyka Sp. z o.o.,
  • CTL Logistics Sp. z o.o.,
  • CZACH-POMIAR Sp. z o.o.,
  • Dajar Sp. z o.o.,
  • Davis Poland Sp. z o.o. Sp. K,.
  • DB Schenker Rail Polska S.A.,
  • Dedra-Exim Sp. z o.o.,
  • DEMIURG s.c.,
  • DONE Deliveries Misiek i Wspólnicy sp.j.,
  • DONE Deliveries Sp. z o.o. Sp. k.,
  • DREXIA Tomasz Wojtasik,
  • Dora – Metal Sp. z o.o.,
  • Energoserwis S.A.,
  • Elektrociepłownie Warszawskie S.A.,
  • Fabryka Maszyn „Bumar-Koszalin” S.A.,
  • Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o.,
  • Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A.,
  • Famot Pleszew Sp. z o.o.,
  • Federal-Mogul Bimet S.A.,
  • Federal – Mogul Gorzyce S.A.,
  • Fabryka Taśm TransporterowychWolbrom S.A.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • FLSmidth MAAG Gear Sp. z o.o.,
  • Geis PL Sp. z o.o.,
  • General Motors Manufacturing Poland Sp. z o.o.,
  • Glencore Polska Sp. z o.o.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe„Puławy” S.A.,
  • Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn S.A.,
  • Grupa Topex Sp. z o.o.,
  • Hobas System Polska Sp. z o.o.,
  • Hutchinson Poland Sp. z o.o.,
  • Igepa Polska Sp. z o.o.,
  • ILS Sp. z o.o.,
  • IMPRESS DECOR POLSKA Sp. z o.o.,
  • INTERPRINT Polska Sp. z o.o.,
  • Kronospan Polska,
  • Grupa Lotos S.A.,
  • Górnośląski ZakładElektroenergetyczny S.A.,
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.,
  • Huta Zawiercie S.A.,
  • Huta Pokój S.A.,
  • „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A.,
  • IMPEL S.A.,
  • INCO-VERITAS S.A.,
  • International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o.,
  • KAN Sp. z o.o.,
  • Keller Polska Sp. z o.o., 
  • Kompania Piwowarska S.A.,
  • Kongskilde Polska Sp. z o.o.,
  • Korporacja KGL S.A.,
  • Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.,
  • Lublindis Sp. z o.o.,
  • Leica Geosystems Sp. z o.o.,
  • Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o.,
  • MA Polska S.A.,
  • MA Polska S.A. Tychy Zakład w Kielcach
  • MAN Bus Sp. z o.o.,
  • MAN Trucks Sp. z o.o.,
  • Maersk Polska Sp. z o.o.,
  • Marsh Sp. z o.o.,
  • Merck Sp. z o.o.,
  • Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o.,
  • MFO S.A.,
  • ML Sp. z o.o.,
  • Monosuisse Sp. z o.o.,
  • Nadodrzański Oddział Straży Granicznej,
  • Neapco Europe Sp. z o.o.,
  • Opel Polska Sp. z o.o.,
  • OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni,
  • ORLEN OIL Sp. z o.o.,
  • ORLEN KolTrans Sp. z o.o.,
  • Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu,
  • PCC Rokita S.A.,
  • P.H. Alfa-Elektro Sp. z o.o., 
  • PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.,
  • Philips Lighting Poland S.A.,
  • Perre René Sp. z o.o.,
  • PKN Orlen S.A.,
  • PKP CARGO CONNECT Sp. z o.o.,
  • PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa Sp. z o.o.,
  • POCH S.A.,
  • Polcotton Sp. z o.o.,
  • Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.,
  • PORTA KMI Poland Sp. z o.o.,
  • POZ-BRUK Sp. z o.o. Sp. J.
  • Przemysłowe Centrum Optyki S.A.,
  • Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o.,
  • PP „Porty Lotnicze”,
  • PFLEIDERER GRAJEWO S.A.,
  • PFLEIDERER PROSPAN S.A.,
  • RADWAR S.A.,
  • RADMOR S.A.,
  • Rhenus Logistics S.A.,
  • Remontowa Hydraulic Systems Sp. z o.o.,
  • Ronal Polska Sp. z o.o.,
  • Ryłko Sp. z o.o.,
  • Rzeszowskie Zakłady DrobiarskieRes-Drob Sp. z o.o.,
  • Saint-Gobain Construction Products Polska Sp. z o.o.,
  • SaMASZ Sp. z o.o.,
  • Sanitec Koło Sp. z o.o.,
  • Schattdecor Sp. z o.o.,
  • Schneider Electric Transformers Poland Sp. z o.o.,
  • Sempertrans Bełchatów Sp. z o.o.,
  • Siemens Sp. z o.o.,
  • Skandius Sp. z o.o.,
  • Solid Logistics Sp. z o.o.,
  • Spedimex Sp. z o.o.,
  • STOMIL S.A.,
  • Stora Enso Poland S.A.,
  • Südzucker Polska S.A.,
  • Sünkel Śruby Sp. z o.o.,
  • SUN GARDEN POLSKA Sp. z o.o. sp.k., 
  • Tedrive Poland Sp. z o.o.,
  • TI Poland Sp. z o.o.,
  • TOTAL Polska Sp. z o.o.,
  • TOYA S.A.,
  • TPV Displays Sp. z o.o.,
  • Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.,
  • TRW Polska Sp. z o.o.,
  • TUiR Warta S.A.,
  • TUnŻ Warta S.A.,
  • TZMO S.A.,
  • UNIFEEDER A/S S.A. Oddział w Polsce,
  • Valvex S.A.,
  • Vesuvius Poland Sp. z o.o.,
  • VGL Group Sp. z o.o.,
  • VOLVO Polska Sp. z o.o.,
  • WAMA AB,
  • Werner Kenkel Sp. z o.o.,
  • Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., 
  • Wood-Mizer Industries Sp. z o.o.,
  • Wrigley Poland Sp. z o.o.,
  • Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A.,
  • Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.,
  • Wrocławskie Zakłady Zielarskie„Herbapol” S.A.,
  • Versalis International Societe Anonyme S.A. Oddział w Polsce
  • Yara Poland Sp. z o.o.,
  • Zakłady Aparatury Chemicznej Chemet S.A.,
  • Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.,
  • Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro,
  • ZENTIS POLSKA Sp. z o.o. 
  • Hotel Mercure Poznań Centrum****
  • 60-829 Poznań, ul.Roosevelta 20
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2019-10-16 - 2019-10-16
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2019-10-21 - 2019-10-21
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2019-10-23 - 2019-10-23
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2019-11-13 - 2019-11-13
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2019-11-19 - 2019-11-19
Lokacja: {Poznań, Wielkopolskie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2019-11-20 - 2019-11-20
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2019-11-27 - 2019-11-27
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 790.00 750.5 zł (First Minute -5%)

-5%

Termin: 2019-12-11 - 2019-12-11
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 790.00 750.5 zł (First Minute -5%)

-5%

Termin: 2019-12-12 - 2019-12-12
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 790.00 750.5 zł (First Minute -5%)

-5%

Termin: 2019-12-13 - 2019-12-13
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 790.00 750.5 zł (First Minute -5%)

-5%

Termin: 2019-12-16 - 2019-12-16
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 790.00 750.5 zł (First Minute -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Prawo Transportowe dla Spedytorów- Umowy, Odpowiedzialność, Reklamacje.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Realizacja każdego przewozu może doprowadzić do powstania roszczeń wobec spedytora, a następnie przewoźnika. Kwestia reklamacji jest jedną z trudniejszych podczas współpracy spedytora z klientem oraz z przewoźnikiem.

Dochodzenie i załatwianie reklamacji pomiędzy przedsiębiorstwami w kraju i za granicą.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Jak dostosować swoje procedury do nowych uregulowań prawnych?Jak zwiększyć skuteczność dochodzenia reklamacji wobec dostawców?Jak sprawnie posługiwać się uzasadnieniami prawnymi, zwyczajami, terminami i dokumentami?

Praktyka handlu zagranicznego - uwarunkowania zwyczajowe i prawne.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Brak szerokiej wiedzy na ten temat powoduje liczne błędy na etapie negocjowania i realizacji takich umów, w tym generowanie niepotrzebnych ryzyk i kosztów. Nie można tu polegać na doświadczeniu, bo zmieniają się nie tylko uwarunkowania prawne.

Specjalista ds. Umów Handlowych. Jak zabezpieczyć interesy firmy i ograniczyć ryzyko.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Szkolenie ma za zadanie poszerzyć i uporządkować wiedzę handlowca w zakresie aktualnych przepisów prawa, zwyczajów handlowych oraz najnowszego orzecznictwa wraz z praktycznymi poradami udzielanymi przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.

Studium profesjonalnych zakupów.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w firmach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów w tym obszarze.

Sztuka Przekonywania, Perswazji i Wywierania Wpływu.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Celem warsztatu jest nabycie umiejętności przekonywania i wywierania wpływu oraz dobieranie efektywnej argumentacji i umiejętności kwestionowania racji rozmówcy bez jednoczesnego burzenia relacji i obustronnej chęci do dalszej współpracy.

Efektywna obsługa trudnego i wymagającego klienta.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Rola jakości obsługi ,,trudnego’’ Klienta. Odczytywanie i przekazywanie sygnałów niewerbalnych.Dostosowanie przekazu komunikacyjnego do rozmówcy i formy komunikowania się. Emocje w czasie obsługi reklamacji.Pozytywne nastawienie do klienta.

Obowiązki nadawcy / załadowcy przy przewozie drogowym.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Obowiązki Nadawcy i Załadowcy przy Przewozie Drogowym w 2018 Roku: przepisy i zasady obowiązujące nadawcę,załadowcę przy przewozie drogowym, zasady odpowiedzialności, najlepsze rozwiązania. Zmiany w przepisach.

System Monitorowania Przewozu Towarów SENT - od podstaw.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

SENT - System Monitorowania Przewozu Towarów.Pakiet Przewozowy od podstaw. Wypełnianie zgłoszeń i obsługa systemu. Regulacje. Kontrola przewozu i przewidziane w przepisach sankcje. Transport kolejowy i drogowy. Towary podlegające monitorowaniu.

WORD, EXCEL, POWER POINT w pracy asystentki / sekretarki.
ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.

Założeniem warsztatu jest nabycie wiedzy pozwalającej na profesjonalną i efektywną organizację pracy biura czy sekretariatu. Uczestnik po ukończeniu kursu potrafi skupić się nad sprawami ważnymi dla swojej pracy.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Incoterms 2020- nowa wersja reguł Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC)., Szkolenie Prawne, Logistyka, transport, spedycja, handlowe, reklamacje w transporcie, Poznań. otwarte, efs

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.