Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

HR - czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI, Szkolenie Dział Personalny HR, Zarządzanie, praca w zespole, zarządzanie zespołem, HR, menedżerskie, kierownicze, komunikacja wewnętrzna, Kraków. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-10-21

Było:990zł

Jest:840zł

Podstawowe informacje

HR - czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI

  • Termin: 2018-10-23 - 2018-10-23
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 880.00 zł
  • Cena brutto: 1082.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

HR - czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury. NAJLEPSZE PRAKTYKI>>>

 

Organizacja podejmuje działania personalne nie po to, by zminimalizować słabości, lecz po to, by zmaksymalizować tkwiące w ludziach siły.
Peter F.Drucker

W związku z bardzo szybkim rozwojem gospodarki rynkowej (organizacje bez granic, spłaszczenie struktur, komunikacja wirtualna) sukcesywnie od lat 90-tych 20. wieku zmienia się aparat narzędziowy zarządzania zasobami ludzkimi. Jednym z elementów w dziedzinie HR, który uległ największej ewolucji są dla przykładu procedury i narzędzia ds. rekrutacji i selekcji, zmieniła się idea ocen okresowych pracownika, a w konsekwencji sposób i możliwości ich wykorzystywania.
Szkolenie ma na celu przedstawienie i omówienie najpopularniejszej bazy narzędzi HR, które można wykorzystać w całym procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Formularze i narzędzia zostały opracowane na podstawie analizy przykładów z działalności działów HR i Rozwoju różnych organizacji świadomych roli zarządzania zasobami ludzkimi w działaniu całego przedsiębiorstwa.


  • Jak działy ZZL i Rozwoju przyczyniają się obecnie do sukcesu i efektywności działań przedsiębiorstwa?
  • Czy dział ZZL może być partnerem biznesowym firmy?
  • Jaka jest rola narzędzi personalnych w budowaniu motywacji i zwiększaniu efektywności pracy pracowników?
  • Czym jest benchmarking działu personalnego?

Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie:
HR – czyli cHaRyzma rozpisana na narzędzia, formularze, procedury.
NAJLEPSZE PRAKTYKI


będący częścią certyfikowanego kursu Akademia HR dla Specjalistów ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju Pracowników.


Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu współczesnych metod i narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi
  • poznanie wzorów dokumentów, procedur HR, które ułatwiają pracę współczesnych działów HR
  • zdobycie wiedzy, do czego i do jakich procedur wykorzystywać formularze HR
  • poznanie mierników skuteczności opracowanych dokumentów HR


Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)



PROGRAM SZKOLENIA:


I. ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI
1. Rola i zadania działu HR w przedsiębiorstwie
2. Sposoby wzmacniania pozycji działu zasobów ludzkich – plan PR dla HR
3. Współczesne standardy zarządzania zasobami ludzkimi – dział ZZL partnerem biznesowym przedsiębiorstwa
4. Standardy procesów HR a konkurencyjność przedsiębiorstwa

II. NAJWAŻNIEJSZE PROCESY HR – POLITYKA PERSONALNA 21. WIEKU
1. Benchmarking działalności HR w organizacji
2. Zarządzanie kompetencjami
3. Rekrutacja i selekcja
4. Kariera i rozwój
5. Motywowanie i ocenianie

III. PRZEGLĄD WYBRANYCH NARZĘDZI STOSOWANYCH W HR WRAZ Z OMÓWIENIEM PRZYKŁADÓW DOKUMENTÓW
1. Wzór profilu kompetencyjnego – tworzenie profili kompetencyjnych stanowiskowych i organizacyjnych
2. Przygotowanie i opracowanie opisu stanowiska pracy opartego na kompetencjach
3. Rekrutacja i selekcja

  • wywiad telefoniczny – wzór
  • przykład formularza rozmowy w sprawie referencji
  • tworzenie formularza rozmowy selekcyjnej opartej na kompetencjach
  • przykłady testów wiedzy i próbek pracy – zasady tworzenia
  • matryca oceny kandydata – narzędzie do badania  dopasowania kandydata do profilu stanowiska i kultury organizacyjnej firmy
  • model procesu adaptacji społeczno – zawodowej pracownika – procedura/ narzędzia wdrożenia nowych pracowników

4. Ocena Pracownika

  • wzór formularza oceny okresowej – najważniejsze elementy
  • samoocena pracownika a wpływ na efekt motywacyjny oceny
  • wykorzystanie wyników – opracowanie założeń do wykorzystania informacji z ocen okresowych (programy naprawcze, rozwój, przeniesienia)

5. Zarządzanie karierą i rozwojem

  • konstruowania formularza do identyfikacji i diagnozy potrzeb szkoleniowych
  • ocena efektywności działań szkoleniowych – konstruowanie narzędzi/ testów
  • ścieżka kariery – formularz/ procedura
  • badanie poziomu zadowolenia pracowników w firmie – narzędzia/ procedura
  • metoda Assesment Center – przykład

6. Przegląd procedur i standardów związanych z odejściem pracowników

  • przygotowywanie kwestionariusza do diagnozowania przyczyn odejść

7. Opracowywanie raportów dla Zarządu – zasady opracowywania takich dokumentów i przykłady ich zawartości


IV. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

 

TEST WIEDZY:


Chętni uczestnicy mają możliwość przystąpić do testu wiedzy na zakończenie zajęć (test pisemny). Ocena z testu zostanie uwidoczniona na certyfikacie ukończenia. Uczestnicy, którzy nie zdecydują się przystąpić do testu, otrzymają certyfikat uczestnictwa w kursie.

 

Szkolenie prowadzi:
Agnieszka Olejnik

Dyplomowany trener biznesu i coach, doświadczony menedżer i ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Rozwoju

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks czasu)Zarządzanie sobą w czasie jest dziś bezcenną umiejętnością. To, w jaki sposób organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste.

Zasady stosowania przepisów kancelaryjnych i archiwalnych w świetle obowiązującego prawa archiwalneg
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie skierowane jest do pracowników organów administracji publicznej, rządowej, samorządowej i specjalnej.

Menadżer w nowoczesnej organizacji: delegowanie, motywowanie, rozmowy z pracownikami
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań...

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobra prezentacja to dobre przygotowanie. Wystarczy skupić się na kilku kluczowych elementach, takich jak: jasno sprecyzowany cel, odpowiedni początek, rzeczowe przykłady i argumenty, mowa ciała, czytelne slajdy i silny kontakt z publicznością...

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

Profesjonalna Asystentka / Sekretarka
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności autoprezentacji, ...

Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności>>> Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks (...)

Wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w oświacie w świetle znowelizowanych przepisów prawa
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w oświacie to szereg przepisów prawnych, które przysparzają wiele wątpliwości i budzą szereg kontrowersji...

Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi / strategicznymi klientami
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Pozyskiwanie lub rozszerzanie współpracy z kluczowymi / strategicznymi klientami>>> DLA KOGO?Dla Osób odpowiedzialnych za pozyskiwanie i rozszerzanie (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.