Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

MS EXCEL W MARKETINGU.

  • Termin: 2022-03-21 - 2022-03-22
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 990.00 zł
  • Cena brutto: 1217.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SZKOLENIE ONLINE:

  • godziny szkolenia: 9:00-15:00
  • aktywna forma szkolenia (zadania, ćwiczenia, praca w grupach i samodzielnie)
  • nie prowadzimy suchego wykładu online
  • zależy nam na intereakcji i waszej kreatywnej pracy

FORMA SZKOLENIA:

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. Uczestnicy skupiają się najpierw na zdefiniowaniu problemu do rozwiązania, a następnie na dobraniu odpowiedniego narzędzia i umiejętnym jego zastosowaniu. Dzięki temu Uczestnicy ukończą szkolenie nie tylko z wiedzą o tym, jakie są możliwości Excela, ale przede wszystkim o tym, jak te narzędzia wykorzystywać do optymalizacji swojej codziennej pracy.
Szkolenie będzie oparte na plikach używanych w działach marketingu.

 

Zapisz się przez formularz zgłoszeniowy: https://szkoleniaatrium.pl/szkolenie/event/excel-marketing/


PROGRAM SZKOLENIA

1. Wprowadzanie różnego typu funkcji

  • Funkcje statystyczne
  • Funkcje matematyczne
  • Funkcje daty/godziny
  • Funkcje informacyjne
  • Funkcje wyszukiwania
  • Funkcje tekstowe

2. Formatowanie warunkowe

  • Reguły wyróżniania komórek
  • Oznaczanie kolumn za pomocą skali kolorów, ikon oraz pasków danych
  • Tworzenie własnych formuł dla formatowania warunkowego

3. Praca z tabelami

  • Tworzenie tabel
  • Formatowanie tabel
  • Automatyczna aktualizacja tabel
  • Tworzenie formuł w tabelach

4. Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami

  • Tworzenie połączeń
  • Konsolidacja danych

5. Poprawność danych

6. Wypełnianie błyskawiczne

7. Sortowanie i filtrowanie danych

  • Sortowanie i filtrowanie według wielu kryteriów
  • Filtrowanie zaawansowane
  • Fragmentatory

8. Arkusz prognozy

9. Tabele przestawne

  • Tworzenie i aktualizacja danych
  • Modyfikowanie
  • Zmiana sposobu podsumowywania danych
  • Grupowanie danych
  • Pola i elementy obliczeniowe

10. Wykresy przestawne

11. Wykresy jako narzędzie prezentacji danych

  • Dobór typu wykresu do danych
  • Wstawianie wykresu
  • Modyfikowanie danych na wykresie i formatowanie wykresu
  • Wykresy z dwoma osiami
  • Wykresy zaawansowane

12. Narzędzia do optymalizacji

  • Szukaj wyniku
  • Solver

13. Import danych

14. Makra

  • Rejestracja makr
  • Uruchamianie makr
  • Szkolenie online
  • Łódź
  • woj. Łódzkie
Termin: 2022-03-21 - 2022-03-22
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2022-03-21 - 2022-03-22
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 990.00 zł
Termin: 2022-03-21 - 2022-03-22
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2022-03-21 - 2022-03-22
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2022-03-21 - 2022-03-22
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 990.00 zł

Najnowsze szkolenia:

E-COMMERCE. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW W INTERNECIE.
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta? (...)

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

MARKETING INTERKULTUROWY. PUŁAPKI I WYMOGI KULTUROWE W MARKETINGU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie adresowane jest do pracowników działu eksportu oraz marketingu, w tym dla osób zajmujących się pozyskiwaniem kontrahentów z zagranicy lub lokowaniem produktów na rynkach zagranicznych.

STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Projektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności.Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu.Poprawa skuteczności działań marketingowych.Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni.

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Planowanie marketingowe. Od analiz do wdrożenia i kontroli
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś w trakcie przygotowania kampanii reklamowej i zastanawiasz się, która strategie marketingowa będzie skuteczna? Może warto skorzystać ze szkolenia "Planowanie i strategie marketingowe"

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



MS EXCEL W MARKETINGU., Szkolenie Informatyczne IT, aplikacje biurowe, obsługa komputera, systemy komputerowe, Łódź. otwarte, e-learning

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.