Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
EXCEL DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁU LOGISTYKI.
POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)
HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>
Warsztat Excel w dziale logistyki przeznaczony jest dla logistyków, handlowców, czy też innych osób z działów finansowych wykorzystujących arkusz kalkulacyjny MS Excel.
Proponowany warsztat to dwa dni intensywnych zajęć, dających wiedzę w dziedzinie wykorzystania arkusza Microsoft Excel dla celów finansów oraz szeroko pojętego zarządzania firmą.
Korzyści dla uczestników: Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości do kreatywnej analizy danych oraz do budowy modeli, dzięki którym podejmowanie decyzji będzie oparte o rzetelne i dokładne dane. Poznanie zaawansowanych technik korzystania z programu Microsoft Excel uczyni codzienną pracę łatwiejszą i bardziej efektywną.
Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik potrafi:
Metody prowadzenia zajęć:
1. Excel kiedyś i dziś – historia rozwoju programu:
2. Przegląd możliwości arkusza Microsoft EXCEL:
3. Zapisywanie plików - *.xlsx, *.xlsm, *.xlsb
4. Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy, tworzenie i wykorzystywanie funkcji.
5. Specyfika wykorzystania Excela przez pracowników działów zakupów.
6. Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych w formułach (np. A1, $A$1, $A1, A$1), wykorzystanie nazw.
7. Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela:
8. Budowanie bazy danych na arkuszu, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.
9. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej:
10. Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.
11. Graficzna prezentacja danych za pomocą wykresów:
12. Pobieranie danych zewnętrznych - kwerendy baz danych, wykorzystanie modułu MS Query.
13. Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy:
14. Przenoszenie informacji z arkuszy do baz danych oraz pobieranie informacji z baz danych.
15. Przygotowanie baz danych oraz realizacja korespondencji seryjnej poprzez przenoszenie danych do edytora tekstu Microsoft Word.
16. Import danych z plików tekstowych do Excela.
17. Przyspieszenie pracy dzięki szablonom Excela.
18. Rejestrowanie, uruchamianie i edycja makr.
19. Konsolidacja danych pochodzących z różnych arkuszy.
20. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej:
21. Graficzna prezentacja danych finansowych za pomocą wykresów:
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie on-line Zoom. Każdego dnia:
Cena promocyjna szkolenia on-line wynosi 1390 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 1590 + 23% VAT.
SZKOLENIA STACJONARNE:
Czas trwania szkolenia: 10.00-16.00 (I dnia), 9.00-15.00 (II dnia)
Cena promocyjna wynosi: 1790 zł. + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji wynosi: 1990 zł. + 23% VAT.
ZAKWATEROWANIE: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W SZKOLENIU PRZYJMUJEMY POD NUMEREM TELEFONÓW: tel.: 22 853 35 23, tel. kom.: 607 573 053 lub e-mail: atl@atl.edu.pl
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
CMR - JAK PRAWIDŁOWO WYPEŁNIAĆ LIST PRZEWOZOWY I POSŁUGIWAĆ SIĘ JEGO NAJNOWSZĄ WERSJĄ? PraATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Procedury w zakresie posługiwania się listem przewozowym CMR i listem krajowym, oficjalne zasady wypełniania listu przewozowego CMR(opracowane przez jego twórcę) Najczęściej występujące błędy przy wypełnianiu listu przewozowego. Proces reklamacyjny. |
|
Dochodzenie i załatwianie reklamacji B2B w kraju i zagranicą.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Od 1 stycznia 2021 r. weszły w życie zmiany dotyczące załatwiania reklamacji zgłaszanych przez małych przedsiębiorców. Nieco wcześniej w istotny sposób zmianie uległy postanowienia o rękojmi, zmianie uległ okres rękojmi i zakres jej obowiązywania. |
|
Eksport w przedsiębiorstwie. Wejście na rynek i realizacja transakcji eksportowej.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Naszym celem jest pokazanie, jak dokonywać eksportu i dokonywać dostaw wewnątrzwspólnotowych, z uwzględnieniem właściwych zabezpieczeń w umowach, które pozwolą uniknąć niepotrzebnych kosztów dla obu partnerów, w sytuacji powstania sporu. |
|
Incoterms® 2020- PRAKTYKA-ZAGROŻENIA-PUŁAPKI-WYZWANIAATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umoATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Incoterms® 2020 a zarządzanie ryzykiem umów i transportu.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy poznają zasady zarządzania ryzykiem w odniesieniu do najnowszej wersji Incoterms® 2020 w formie analizy eksperckiej, ukierunkowanej na potrzeby i korzyści uczestników oraz uzyskają praktyczne porady na temat ograniczania ryzyk. |
|
Akredytywa eksportowa - jak przygotować dokumenty, żeby bank zapłacił? Praktyczne warsztatyATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Największym paradoksem akredytywy dla eksportera jest fakt, że ten sposób płatności ma zabezpieczać jego interesy, to eksporter jest beneficjentem akredytywy, to eksporter dąży w negocjacjach handlowych do akredytywy i to eksporter ma z nią kłopoty. |
|
Akredytywa dokumentowa - skuteczne zabezpieczenie płatności.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Akredytywa, jeżeli została właściwie wynegocjowana, jest uważana za najlepsze zabezpieczenie płatności z tych, które ograniczają ryzyko obu stron umowy. Zasady zabezpieczenia płatności akredytywą dokumentową - wyjaśnione przez eksperta. |
|
INKASO, AKREDYTYWA I INNE DOKUMENTOWE SPOSOBY PŁATNOŚCIATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy uporządkują swoją wiedzę na temat uwarunkowań prawno-zwyczajowych, negocjowania i organizacji procesu rozliczania transakcji handlowych, zwłaszcza inkasa i akredytywy dokumentowej oraz BPO i rachunku zastrzeżonego. Inkaso, akredytywa. |
|
Jak Unikać Pułapek w Umowach i Formułować Niezbędne Zabezpieczenia.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Celem szkolenia jest zapoznanie z zasadami analizy kontraktów i umów pod kątem niebezpiecznych sformułowań dla sprzedającego i kupującego oraz wykształcenie umiejętności prognozowania konsekwencji określonych sformułowań w umowie. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
EXCEL DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁU LOGISTYKI, Szkolenie Informatyczne IT, Logistyka, aplikacje do zarządzania, procesy biznesowe, zarządzanie, planowanie, magazynowanie, zarządzanie projektami, Warszawa. otwarte, efs
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.