EUROPEJSKI AKT O DOSTĘPNOŚCI. Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicznych i placówek usługowo-handlowych
Szkolenie 1-dniowe
Szkolenie z obsługi klienta z niepełnosprawnością obejmuje m.in. zagadnienia: EUROPEJSKI AKT O DOSTĘPNOŚCI, obsługa klienta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, asertywność wobec osób z niepełnosprawnością, obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, empatyczne reagowanie na potrzeby, podstawy prawne, zapewnienie dostępności.
Obsługa klienta z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami staje się coraz ważniejszym tematem, zwłaszcza w kontekście programu Dostępność Plus oraz Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA), który na gruncie polskim wdrożono w:
Instytucje publiczne zobowiązane są do ciągłego stosowania zasad dostępności od 6 września 2021 r., od kiedy to musiały zapewnić minimalne wymagania dostępności w zakresie architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym.
Przepisy dotyczące sektora prywatnego wchodzą w życie 28 czerwca 2025 r. Obligują one placówki usługowo-handlowe, w tym np. sektor bankowy czy firmy telekomunikacyjne do zapewnienia odpowiednich warunków obsługi i dostępności dla wszystkich klientów – również osób z różnymi ograniczeniami, starszych, z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami.
Proponujemy Państwu szkolenie, które skierowane jest do wszystkich podmiotów, zarówno prywatnych jak i publicznych, zobowiązanych do stosowania polskich przepisów wdrażających Europejski Akt o Dostępności (EAA).
Szkolenie pozwoli na:
Adresaci szkolenia:
W szkoleniu powinny wziąć udział osoby, która mają kontakt klientami lub odpowiadają za organizację i nadzór nad procesami obsługi klientów, czyli:
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników do realizacji obsługi klienta zgodnie z wymogami Europejskiego Aktu o Dostępności, poprzez:
przyswojenie zachowań, które pomagają budować dobre relacje oraz rozpoznanie tych, które są źle odbierane przez osoby z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami,
nabycie umiejętności komunikowania się z osobami z niepełnosprawnością / szczególnymi potrzebami w uprzejmy sposób, bez stereotypów, w tym nawiązywania kontaktu, identyfikowania sprawy itp.,
nabycie umiejętności wykorzystywania komunikacji niewerbalnej i werbalnej do budowania pozytywnych relacji.
Uczestnicy nabędą wiedzę:
W trakcie szkolenia zaprezentujemy i przećwiczymy:
Metody szkoleniowe:
Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi:
>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,obsluga-klienta-z-niepelnosprawnoscia-nkk.html
Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnymJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia. |
|
Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone celeJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie. |
|
Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneStres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu. |
|
Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym - warsztaty.J.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie przeznaczone dla przedsiębiorców o profilu działalności związanym z wymianą towarową z zagranicą – działalność cykliczna lub rozważających tego typu działalność w przyszłości tj. importerzy, eksporterzy, firmy transportowe, spedycyjne. |
|
Warunki Incoterms 2020® - najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.J.G.Training szkolenia specjalistyczneProponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli zapoznać się z najnowszą wersją INCOTERMS, przygotować się do jej stosowania w praktyce i dzięki temu uniknąć nieporozumień pomiędzy stronami transakcji oraz prowadzić bezpieczną wymianę handlową. |
|
Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawneJ.G.Training szkolenia specjalistyczneProponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli na przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji. |
|
Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnychJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem. |
|
Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanychJ.G.Training szkolenia specjalistyczneCelem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych. |
|
Proces budowlany w praktyce, po zmianach przepisów prawa budowlanegoJ.G.Training szkolenia specjalistyczneW trakcie szkolenia poruszymy temat wpływu sytuacji związanej z koronawirusem, w tym przepisów tarczy antykryzysowej, na realizację inwestycji. |
|
Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztatyJ.G.Training szkolenia specjalistyczneGłównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
EUROPEJSKI AKT O DOSTĘPNOŚCI. Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – s, Szkolenie Administracja, publiczna, e-administracja, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.