Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

EUROPEJSKI AKT O DOSTĘPNOŚCI. Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – s

  • Termin: 2025-06-05 - 2025-06-05
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 990.00 zł
  • Cena brutto: 1217.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

EUROPEJSKI AKT O DOSTĘPNOŚCI. Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – szkolenie dla instytucji publicznych i placówek usługowo-handlowych

  

Szkolenie 1-dniowe

Szkolenie z obsługi klienta z niepełnosprawnością obejmuje m.in. zagadnienia: EUROPEJSKI AKT O DOSTĘPNOŚCI, obsługa klienta z niepełnosprawnością, komunikacja z osobami ze szczególnymi potrzebami, savoir-vivre wobec osób z niepełnosprawnością, asertywność wobec osób z niepełnosprawnością, obsługa osób ze szczególnymi potrzebami, empatyczne reagowanie na potrzeby, podstawy prawne, zapewnienie dostępności.

 

Obsługa klienta z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami staje się coraz ważniejszym tematem, zwłaszcza w kontekście programu Dostępność Plus oraz Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA), który na gruncie polskim wdrożono w:

  • ustawie z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty sektora prywatnego,
  • ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która dotyczy podmiotów publicznych.

Instytucje publiczne zobowiązane są do ciągłego stosowania zasad dostępności od 6 września 2021 r., od kiedy to musiały zapewnić minimalne wymagania dostępności w zakresie architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym.

Przepisy dotyczące sektora prywatnego wchodzą w życie 28 czerwca 2025 r. Obligują one placówki usługowo-handlowe, w tym np. sektor bankowy czy firmy telekomunikacyjne do zapewnienia odpowiednich warunków obsługi i dostępności dla wszystkich klientów – również osób z różnymi ograniczeniami, starszych, z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami.

Proponujemy Państwu szkolenie, które skierowane jest do wszystkich podmiotów, zarówno prywatnych jak i publicznych, zobowiązanych do stosowania polskich przepisów wdrażających Europejski Akt o Dostępności (EAA).

Szkolenie pozwoli na:

  • rozwój umiejętności pracowników zapewnienia odpowiedniej obsługi dla klientów z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami,
  • uwrażliwienie pracowników na tę problematykę,
  • usprawnienie umiejętności komunikacji pracowników z osobami ze szczególnymi potrzebami czy z różnymi typami niepełnosprawności,
  • dostosowanie procesu obsługi klienta w organizacji do przepisów, wynikających z Europejskiego Aktu o Dostępności (EAA).

Adresaci szkolenia:

W szkoleniu powinny wziąć udział osoby, która mają kontakt klientami lub odpowiadają za organizację i nadzór nad procesami obsługi klientów, czyli:

  • pracownicy bezpośrednio obsługujący klientów,
  • osoby zarządzające działami obsługi klientów, 
  • osoby pełniące funkcję koordynatora do spraw dostępności,
  • oraz wszyscy pracownicy kontaktujący się z osobami z niepełnosprawnością czy o szczególnych potrzebach.

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest przygotowanie pracowników do realizacji obsługi klienta zgodnie z wymogami Europejskiego Aktu o Dostępności, poprzez:

  • przyswojenie zachowań, które pomagają budować dobre relacje oraz rozpoznanie tych, które są źle odbierane przez osoby z niepełnosprawnością czy szczególnymi potrzebami,

  • nabycie umiejętności komunikowania się z osobami z niepełnosprawnością / szczególnymi potrzebami w uprzejmy sposób, bez stereotypów, w tym nawiązywania kontaktu, identyfikowania sprawy itp.,

  • nabycie umiejętności wykorzystywania komunikacji niewerbalnej i werbalnej do budowania pozytywnych relacji.

Uczestnicy nabędą wiedzę:

  • Jak ułatwiać osobom z niepełnosprawnością i szczególnymi potrzebami możliwość skorzystania z usług danej instytucji i firmy na równych zasadach z innymi osobami?
  • Jak nie stwarzać barier komunikacyjnych w kontaktach z osobami z niepełnosprawnością i szczególnymi potrzebami?
  • Jak komunikować się z szacunkiem i godnością?
  • Jak budować relacje z osobami niepełnosprawnymi i o szczególnych potrzebach

W trakcie szkolenia zaprezentujemy i przećwiczymy:

  • dostosowywanie się do różnych stylów komunikacji swoich klientów,
  • empatyczne reagowanie na potrzeby klienta,
  • zadawanie pytań w odpowiedni sposób,
  • sprawne załatwianie sprawy klienta z zachowaniem najwyższych standardów obsługi.

Metody szkoleniowe:

Szkolenie prowadzone jest metodami warsztatowymi:

  • miniwykłady,
  • dyskusja,
  • studia przypadków (historie z życia),
  • filmy obrazujące przedstawianą tematykę,
  • ćwiczenie praktyczne.

 

>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową:  https://www.jgt.pl/szkolenia,obsluga-klienta-z-niepelnosprawnoscia-nkk.html


  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2025-04-11 - 2025-04-11
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 990.00 zł
Termin: 2025-04-11 - 2025-04-11
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2025-06-05 - 2025-06-05
Lokacja: online, Mazowieckie
Cena: 790.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Zarządzanie czasem - jak skutecznie planować pracę własną i osiągać wyznaczone cele
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu będziemy omawiać zagadnienia (oraz w ramach każdego w z nich realizować ćwiczenia): efektywność zarządzania czasem, style zachowań i ich wpływ na skuteczność w biznesie, techniki organizacji i zarządzania sobą w czasie.

Trening radzenia sobie ze stresem w miejscu pracy
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Stres to element dnia codziennego. Towarzyszy nam często w życiu zawodowym i prywatnym. Często jeśli nie umiemy sobie z nim poradzić, zmniejsza się efektywność naszej pracy, a dodatkowo przenosimy problemy zawodowe do domu.

Ryzyko celne w przedsiębiorstwie. Praktyczne metody zarządzania ryzykiem celnym - warsztaty.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie przeznaczone dla przedsiębiorców o profilu działalności związanym z wymianą towarową z zagranicą – działalność cykliczna lub rozważających tego typu działalność w przyszłości tj. importerzy, eksporterzy, firmy transportowe, spedycyjne.

Warunki Incoterms 2020® - najnowsza wersja. Jak je rozumieć, stosować i nie popełniać błędów.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli zapoznać się z najnowszą wersją INCOTERMS, przygotować się do jej stosowania w praktyce i dzięki temu uniknąć nieporozumień pomiędzy stronami transakcji oraz prowadzić bezpieczną wymianę handlową.

Gwarancja bankowa jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawne
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Proponujemy Państwu szkolenie, które pozwoli na przybliżenie tematyki gwarancji bankowych w ujęciu praktycznym, z punktu widzenia zleceniodawcy oraz beneficjenta gwarancji.

Prowadzenie skutecznych rozmów windykacyjnych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem zajęć jest podniesienie kompetencji uczestników w obszarze negocjacji windykacyjnych z naciskiem na utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentem.

Typologia dłużników i strategie windykacyjne - warsztaty dla osób zaawansowanych
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest wyrobienie w doświadczonych windykatorach umiejętności myślenia strategicznego, planowania kolejnych działań windykacyjnych oraz skutecznego reagowania w sytuacjach nieplanowanych bądź trudnych.

Proces budowlany w praktyce, po zmianach przepisów prawa budowlanego
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

W trakcie szkolenia poruszymy temat wpływu sytuacji związanej z koronawirusem, w tym przepisów tarczy antykryzysowej, na realizację inwestycji.

Zarządzanie projektem budowlanym - od pomysłu do rozpoczęcia eksploatacji obiektu - warsztaty
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z całym cyklem życia projektu, z uwzględnieniem specyfiki branży budowlanej, od hasła „mam pomysł” do rozpoczęcia eksploatacji obiektu.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



EUROPEJSKI AKT O DOSTĘPNOŚCI. Obsługa klienta z niepełnosprawnością i ze szczególnymi potrzebami – s, Szkolenie Administracja, publiczna, e-administracja, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.