Szkolenie ukazuje techniki kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie ono szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu i doskonalenie zdolności komunikacji grupowej w ujęciu hierarchicznym. Zawiera warsztaty kształtujące zdolności kierowania zespołu swoją postawą oraz podnoszące poziom umiejętności kierownika w zakresie rozwiązywania problemów oraz radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. |
|
Profesjonalny BOK - efektywna komunikacja w procesie obsługi klientaKC Centrum RozwojuSzkolenie rozszerza w sposób praktyczny kompetencje prowadzenia rozmów handlowych, przyjmowania reklamacji i zażaleń, wpływania na decyzje klienta w taki sposób, by klient był zadowolony z sposobu kontaktu z firmą, którą pracownik reprezentuje. |
|
Skuteczna komunikacja zdalna i obsługa klienta telefonicznegoKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu. |
|
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. |
|
Zarządzanie Zespołem w Praktyce: Warsztaty MenedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala uczestnikom przećwiczyć praktyczne umiejętności kierownicze w komunikacji i działaniach wspierających podwładnych w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania |
|
Jak Radzić Sobie z Wymagającym Klientem: Warsztaty Komunikacji i AsertywnościKC Centrum RozwojuPraktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów. |
|
Excel na Start: Przewodnik po Efektywnej Pracy z ArkuszemKC Centrum RozwojuZwiększ swoją wydajność i podejmuj lepsze decyzje na podstawie danych. |
|
Zarządzanie Motywacją w Zespole: Skuteczne Techniki i NarzędziaKC Centrum RozwojuZdobądź praktyczne umiejętności motywowania zespołu! Dowiedz się, jak skutecznie zwiększać zaangażowanie pracowników i minimalizować ryzyko wypalenia zawodowego. Intensywne warsztaty praktyczne dostosowane do realiów pracy. |
|
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! |
|
Psychologia Klienta: Jak Wpływać na Decyzje Zakupowe? – Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuZrozum psychologię klienta i sprzedawaj skuteczniej! Naucz się, jak klienci podejmują decyzje zakupowe, jak dopasować komunikację do ich potrzeb i eliminować bariery sprzedażowe. Praktyczne warsztaty dla pracujących w sprzedaży i obsłudze klienta! |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem, Szkolenie Dział Personalny HR, Menedżerskie, praca w zespole, zarządzanie zespołem, interpersonalne, motywacja, komunikacja wewnętrzna, Wrocław. otwarte
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.