Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Efektywne zarządzanie sekretariatem, Szkolenie Biznesowe, Administracja, pracownik biurowy, umiejętności osobiste, . zamkniete

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2018-09-30

Było:320zł

Jest:160zł

Podstawowe informacje

Efektywne zarządzanie sekretariatem

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 5400.00 zł
  • Cena brutto: 6642.00 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Circinus Training Center Adam Pluciński

  • 62-025 Siekierki Wielkie, Wielkopolskie
  • Łąkowa 33
  • Telefon: 535404303
  • Email: dominik.marczewski@circinus.pl
  • www: www.circinus.pl
Firma szkoleniowa Circinus Training Center Adam Pluciński

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

PROGRAM SZKOLENIA 
(1 dzień szkolenia poprzedzony 3h audytem)

1. Wstęp
  • Prezentacja głównych zagadnień i celów szkolenia
2. Rola recepcji i sekretariatu w organizacji
  • Kim jest nasz Klient i jakie ma potrzeby?
  • Klient wewnętrzny
  • Klient zewnętrzny
  • Kwalifikacje profesjonalnej Recepcjonistki/Sekretarki/Asystentki
  • Funkcje i metody pracy
3. Komunikacja interpersonalna
  • Skuteczna komunikacja – z Klientem, Współpracownikiem i Przełożonym
  • Komunikacja pośrednia i bezpośrednia – różnice i wyzwania
  • Kanały i bariery komunikacyjne
  • Obieg informacji w organizacji
4. Bezpośrednia obsługa Gości i Klientów
  • Rola i elementy pierwszego pozytywnego wrażenia
  • Biznesowy „dress code” na co dzień – autoprezentacja
  • Najważniejsze tajemnice mowy ciała
  • Gość czy Klient? – elementy bezpośredniej obsługi recepcyjnej
5. Telefoniczna obsługa Gości i Klientów
  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta z obsługi telefonicznej
  • Techniczne aspekty prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Elementy wokalne i werbalne
  • Czarna lista zwrotów „zakazanych” w profesjonalnej obsłudze Klientów
  • Narzędzia kontroli rozmowy
  • Efektywne dyktowanie i notowanie
  • Przełączanie rozmów
  • Metody aktywnego słuchania
6. Asertywność w obsłudze sytuacji „trudnych”
  • Zarządzanie emocjami swoimi i Klienta
  • Techniki asertywne w pracy recepcji i sekretariatu
  • Postawy: asertywna, bierna, agresywna – źródła i konsekwencje
  • Formułowanie asertywnej odmowy
  • Metoda stawiania granic
  • Technika „zdartej płyty”
  • Asertywne przyjmowanie ocen, krytyki, zastrzeżeń
7. Etykieta w biznesie
  • Organizacja spotkań biznesowych (w firmie i poza nią)
  • Zasady precedencji w przestrzeni biznesowej (powitania, wizytówki, przepuszczanie w drzwiach)
  • Wydarzenia okolicznościowe (życzenia, zaproszenia, upominki)
8. Zakończenie
  • Podsumowanie szkolenia
  • Ankieta ewaluacyjna
  • Wręczenie certyfikatu i pożegnanie

Najnowsze szkolenia:

Ludzie z 4 Planet w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Hybrydowe warsztaty z wykorzystaniem metodologii FRIS® oraz wykorzystujące zagadnienia psychologii oraz neurolingwistycznego programowania. Model FRIS służy do zrozumienia oraz trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.

Ludzie z 4 Planet w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Hybrydowe warsztaty z wykorzystaniem metodologii FRIS® oraz wykorzystujące zagadnienia psychologii oraz neurolingwistycznego programowania. Model FRIS służy do zrozumienia oraz trafnego opisu kluczowych różnic w sposobach myślenia i działania.

Trening umiejętności menedżerskich w oparciu o metodologię FRIS®
Circinus Training Center Adam Pluciński

Trzydniowe szkolenie, które pomoże Menedżerom poznać metodologię FRIS, swoje mocne strony i te elementy nad którymi należy pracować. Uczestnicy wypracują konkretne narzędzia, które pozwolą im lepiej zarządzać oraz realizować cele.

Warsztat Lean Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Warsztat Lean Management to połączenie wiedzy z zakresu optymalizacji i doskonalenia procesów produkcyjnych z wizytami na hali produkcyjnej, co umożliwia poznanie narzędzi w realnych warunkach oraz wypróbowanie nowych umiejętności w praktyce.

Negocjacje dla zaawansowanych
Circinus Training Center Adam Pluciński

Kim jest współczesny Klient? Jak chce kupować? Jak negocjować z poszczególnymi typami psychologicznymi? Warsztat dla osób wprawionych w negocjacjach oparty na wymianie doświadczeń i dzieleniu się wiedzą.

Zarządzanie projektami dla praktyków
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dobre praktyki w zarządzaniu projektami - budowanie kart pracy, harmonogramu oraz budżetu, zarządzanie zmianą, postępowanie w sytuacji kryzysowej, zarządzanie ryzykiem, procesy związane z komunikacją, zarządzanie dokumentami.

Project Management
Circinus Training Center Adam Pluciński

Dwudniowy, kompleksowy warsztat dopasowany do potrzeb organizacji, dostarczający wiedzę i umiejętności z zakresu planowania realizacji projektów oraz komunikacji w zespole.

Train the Trainers - wykorzystanie umiejętności trenerskich oraz radzenie sobie ze stresem
Circinus Training Center Adam Pluciński

Unikalny warsztat dla Trenerów - wykorzystanie podstawowych umiejętności trenerskich w praktyce oraz radzenie sobie ze stresem w pracy i w domu.

Warsztat strategiczny, czyli jak zwiększyć sprzedaż oraz świadomość marki
Circinus Training Center Adam Pluciński

Czym jest social selling i jak zmienił sprzedaż usług i produktów? Gdzie tworzyć profile i jak osiągać efekty? Podczas warsztatu oprócz odpowiedzi na te i inne pytania, uczestnicy poznają narzędzia profesjonalnego social media managera.

Efektywne zarządzanie sekretariatem
Circinus Training Center Adam Pluciński

Kompleksowe szkolenie poprzedzone trzygodzinnym audytem, mające na celu wzrost jakości obsługi Klienta w sekretariacie. Łączy w sobie elementy komunikacji, obsługi Klienta, etykiety w biznesie oraz asertywności, również w sytuacjach "trudnych".

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



© 2010 - 2018 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.