Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Efektywne techniki obsługi klientów oraz radzenia sobie z klientami prezentującymi trudne zachowania

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 6900.00 zł
  • Cena brutto: 6900.00 zł (Vat 0%)
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

  • 43-246 Strumień, Śląskie
  • Zbytków, ul.Długa 15
  • Telefon: (33) 300 31 45
  • Email: biuro@solberg-szkolenia.pl
  • www: www.solberg-szkolenia.pl
Firma szkoleniowa Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

UWAGA: Każde szkolenie może być zrealizowane w formie szkolenia ZDALNEGO / ON-LINE
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy do kontaktu 
 



Efektywne techniki obsługi klientów oraz radzenia sobie z klientami prezentującymi trudne zachowania



 

Grupa Szkoleniowa zaprasza do realizacji szkoleń firmowych.

 

To nasz trener przyjedzie do Was, by wzmacniać Wasze umiejętności w wybranym zakresie.

 

 

 

Szkolenie zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne.
 
Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy. 

 

Czas trwania: 2 dni 

Liczba osób w grupie do ustalenia. 

Podana kwota szkolenia jest szacunkową wyceną i nie stanowi wiążącej oferty. Celem otrzymania indywidualnej oferty  zapraszam do przesłania zapytania na adres biuro@solberg-szkolenia.pl lub zadzwoń (33) 300 31 45

 

Szukasz szkoleń otwartych ? Zapraszamy do zapoznania się z naszym harmonogramem szkoleń http://solberg-szkolenia.pl/images/Pliki/harmonogram_SOLBERG.pdf



Cele/efekty warsztatów szkoleniowych

- Budowanie profesjonalnego, zawodowego wizerunku sprzedawcy/obsługującego klienta oraz organizacji, którą reprezentuje w kontaktach z klientami,

- Uzyskanie efektu dobrych relacji z aktualnymi lub potencjalnymi klientami,

- Wypracowanie i praktyczne wdrożenie modelu obsługi klientów, którzy prezentują trudne zachowania,

- Wyposażenie modelu w konkretne techniki i sformułowania komunikacyjne, które będą zapobiegać i/lub radzić sobie z negatywnymi emocjami klientów w procesie obsługi lub reklamacji,

- Wypracowanie nawyku skutecznego reagowania w sytuacjach trudnych w procesie obsługi klientów,

- Wypracowanie modelu obsługi klientów, którzy chcą złożyć reklamacje, z zabezpieczeniem relacji oraz niwelowaniem chęci odejścia takich klientów do konkurencji,

- Zwiększenie skuteczności i efektywności rozmów dotyczących utrzymania Klienta,

- Wzrost poczucia profesjonalizmu i kompetencji zawodowej uczestników szkolenia,

- Potencjalne wzmocnienie motywacji do rozwijania własnych kompetencji zawodowych w sprzedaży bezpośredniej lub obsłudze klientów.

 


Szczegółowy program szkolenia

 

 KLUCZOWE ELEMENTY SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Rola klienta dla biznesu i pracownika  –  wzywania związane z obsługą klienta dzisiaj,
  • Dlaczego i jak klienci kupują nasze produkty?,
  • Wstęp do tworzenia modelu współpracy z klientem w procesie sprzedaży i profesjonalnej obsługi,
  • Proaktywność w kontakcie z Klientem,
  • Dlaczego kobiety kupują małe torebki za 1.500 zł, a mężczyźni kupują auta za 150.000zł?,
  • Prezentacja procesu decyzyjnego klienta – badania R. Jollesa,
  • Słowa – klucze w obsłudze klienta w mojej branży – wypracowanie katalogu,
  • Motywy zakupów w naszej branży, motywy zakupów w naszym punkcie handlowym,
  • Test – Mój styl współpracy z klientem + indywidualne wyniki + wnioski.

 

TEN „GOŚĆ” PO DRUGIEJ STRONIE, CZYLI Z KIM MAMY DO CZYNIENIA?

  • Rodzaje rozmówców, rodzaje klientów – doświadczenia uczestników szkolenia,
  • Skąd się to wzięło? – prezentacja modeli osobowościowych,
  • Typy klienta na podstawie modeli: DISC, C. Junga i G. Schenka
  • Lwy, Kobry, Ślimaki i Pieski – wprowadzenie prostej metody rozpoznania klienta,
  • Jak można zrobić sobie „trudnego klienta” przez niedopasowanie komunikacji do modelu?
  • Typologia naszych klientów – model  DISC, w kontekście trudniejszych zachowań.
  • Ćwiczenia praktyczne dostrajania się do typu klienta

 

NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTÓW

  • Case study – „Jak nie obsługiwać klientów”,
  • Wnioski uczestników szkolenia,
  • Zwroty konfliktogenne vs. zwroty budujące relacje,
  • Zakazane zwroty i słowa,
  • Stworzenie katalogu zamienników,
  • Czynniki wpływające na poziom satysfakcji Klienta,
  • Trójkąt satysfakcji klienta – potrzeby merytoryczne, proceduralne i psychologiczne.

 

PYTANIA JAKO ELEMENT BADANIA POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTÓW

  • Ćwiczenie „Amnezja”,
  • Różne rodzaje pytań: otwarte, zamknięte, sugestywne, alternatywne, hipotetyczne, sondujące, o konsekwencje, pytania o gusty, ukierunkowujące,
  • Stworzenie katalogu pytań dopasowanego do obsługi klienta w mojej branży,
  • Ćwiczenie – zadaj pytanie,
  • Wprowadzenie pytań do modelu obsługi klientów,
  • Aktywne słuchanie jako najlepszy sposób na „świadomych klientów”.

 

OBIEKCJE KLIENTÓW W SPRZEDAŻY I OBSŁUDZE KLIENTA

  • Czym są obiekcje klientów?
  • Dlaczego klienci zgłaszają obiekcje?
  • Jak sprawdzić czy obiekcja jest prawdziwa, czy jest tylko „zasłoną dymną”?,
  • Sekwencja PIW-O – jak poradzić sobie z obiekcjami w naszej branży?
  • Obiekcje w zakresie: jakość, cena, obsługa, inne,
  • Ćwiczenia praktyczne z sekwencją PIW-O.

 

UWAŻAJCIE – „TRUDNY” IDZIE! – CZYLI CO Z KLIENTAMI PREZENTUJĄCYMI TRUDNE ZACHOWANIA?

  • Poznaj najgłupsze pytanie handlowców na świecie i zostaw je konkurencji,
  • Radzenie sobie w trudnych sytuacjach – model rozmowy, techniki i zachowania,
  • Kontrola emocji w komunikacji z klientami prezentującymi trudne zachowania – pierwszy warunek sukcesu,
  • Trudny klient czy trudna sytuacja?,
  • Asertywne budowanie relacji z klientami prezentującymi trudne zachowania: roszczeniowym, gadatliwym, zdenerwowanym, agresywnym, negatywnie milczącym, itd.
  • Schemat: diagnoza + doprecyzowanie, podsumowanie, propozycja rozwiązania,
  • Techniki na trudne sytuacje: technika 3 x TAK, pokaż swoje kompetencje, daj przestrzeń dla emocji, nie odpowiadaj na retoryczne pytania, rozsądnie zarządzaj czasem reakcji, stawianie granic,
  • Model POPO – kiedy wina leży po Twojej stronie,
  • Model ZWROTNICA: reakcja na nierealne żądania klientów,
  • Zapobieganie przyjmowaniu postawy bierno-agresywnej lub manipulacyjnej w trudnych sytuacjach z klientami - praca nad asertywnością w obsłudze klienta.
  • Ćwiczenia praktyczne z modelem.

 

REKLAMACJE - PROBLEM CZY NASZA SANSA NA PROFESJONALIZACJĘ OBSŁUGI

  • Case study – iPhone,
  • Czym jest reklamacja dla biznesu? Jak można wykorzystać reklamacje?
  • Diagram decyzyjny klienta w sytuacji reklamacji – wnioski dla pracownikó∑ sprzedaży i obsługi klienta,
  • W jaki sposób można i czy reklamacje należy „utrudniać” klientom?,
  • Zastrzeżenia o podłożu emocjonalnym i racjonalnym,
  • Zastrzeżenia prawdziwe i nieprawdziwe,
  • Prezentacja modelu reklamacji jako funkcji handlowej,
  • Dlaczego klienci składają reklamacje?,
  • Asertywny kontakt z klientem w czasie reklamacji,
  • Wypracowanie schematy postępowania w czasie reklamacji w mojej branży,

 

JAK PROFESJONALNIE UTRZYMAĆ KLIENTA PO TRUDNEJ SYTUACJI LUB PO REKLAMACJI?

  • Identyfikowanie konkretnych potrzeb klienta – oczekiwania klienta po trudnej sytuacji,
  • Pokonywanie oporu i niechęci rozmówcy,
  • Reagowanie na powtórzone zarzuty – kanalizowanie „trudnych wspomnień” klienta,
  • Kontrola rozmowy z Klientem, kontrola własnych emocji,
  •  Stopniowanie korzyści dla Klienta – strategia „schodków”,
  • Zaspokajanie potrzeb Klienta: produktem wyższej jakości, tańszym produktem, specjalnym prezentem, specjalną relacją, inne techniki.
  • Jak odbudować profesjonalny wizerunek w oczach klienta – praktyczne przykłady branżowe.

 

WARSZTATY PRAKTYCZNE

  • GRA SYMULACYJNA „POLIGON” - na podstawie przygotowanych scenariuszy rozmów, uczestnicy warsztatów wielokrotnie ćwiczą sytuacje trudnych rozmów z klientami oraz obsługi reklamacji.

 

 

SZKOLENIE PROWADZI

Trener, coach, mentor

Ekspert w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, zarządzania zespołem i motywowania pracowników. Trener- praktyk z ponad 17-letnim doświadczeniem.

 

Gruntowną wiedzę, kompetencje i doświadczenie biznesowe zdobywał przez wiele lat głównie na stanowiskach zarządczych. Zarządzał wielomilionowymi projektami szkoleniowymi i rozwojowymi, jest także autorem efektywnych systemów motywacyjnych dla obszarów handlowych. 

Projekty szkoleniowe jako trener prowadzi od 2003 roku. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu szeroko rozumianej sprzedaży, negocjacji i obsługi klientów, zarządzania zespołem i motywacji. W szkoleniach związanych z sprzedażą i negocjacjami opiera metodologię współpracy z Klientami na precyzyjnym określaniu i zapewnianiu KPI (kluczowych wskaźników efektywności). 

Prowadzi także szkolenia z zakresu motywowania pracowników, prezentacji i wystąpień publicznych, budowania efektywnych zespołów zadaniowych, zarządzania sobą w czasie oraz sterowania strumieniem zadań. Od 2008 roku prowadzi usługi doradcze i wdrożeniowe według metodologii opartych na technikach wykorzystywanych w coachingu i mentoringu. Jest także autorem kilku wdrożonych standardów obsługi klientów w ogólnopolskich sieciach handlowych. Zajmuje się także projektowaniem i wdrażaniem autorskich narzędzi do zarządzania sprzedażą, budowaniem efektywnych systemów obsługi klientów oraz projektowaniem skutecznych systemów motywacyjnych.

Szkolenia realizuje w formie warsztatów praktycznych opartych na ćwiczeniach i grach szkoleniowych, twórca kilku gier szkoleniowych, które dostosowuje do branży uczestników szkolenia, tworząc podczas szkolenia warunki ćwiczeniowe zbliżone do rynkowych, co pozwala na bezpieczne ćwiczenie, korektę i utrwalanie nowych kompetencji. 

 

 

ZAUFALI NAM:

 



 

 

 

KIM JESTEŚMY ?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
 
Powiedz nam o swoich oczekiwaniach, potrzebach- a my wybierzemy dla Ciebie i Twojej firmy najlepszego trenera w tym zakresie.
 
Specjalizujemy się w szkoleniach biznesowych w zakresie rozwoju kompetencji handlowych, kierowniczych oraz interpersonalnych oraz miękkiej windykacji należności. Z łatwością i wielką pasją przekazują innym posiadaną, fachową wiedzę.

Cechuje nas skuteczność, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta. Kierujemy się nadrzędnymi zasadami otwartości, wiarygodności i rzetelności. Współpracę z partnerami biznesowymi opieramy na uczciwości i budowaniu długofalowych relacji opartych na zaufaniu i wzajemnym szacunku. 

Jesteśmy ukierunkowani na wspieranie biznesu i wzrost efektywności.  Gwarantujemy satysfakcję i osiągnięcie założonego efektu biznesowego w przyszłości.
 
 
Wysoką efektywność i skuteczność szkoleń SOLBERG podnoszących umiejętności biznesowe zapewniamy dzięki trenerom posiadającym wieloletnie doświadczenie biznesowe i szkoleniowe.
 
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
 
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Doświadczenie doradcze i szkoleniowe trenerów jest źródłem procesów doskonalenia naszej oferty szkoleniowej, dopasowania programów do potrzeb klientów, a także wdrażania nowych technik i metod pracy.
 
 
 
METODOLOGIA SZKOLEŃ 

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe. 

- gry/symulacje,
- mini- wykłady
- ćwiczenia
- odgrywanie roli
- testy
- uczenie się przez działanie (action learning)
- prace indywidualne, w parach i grupowe, 
- dyskusje moderowane przez trenera, 
- burze mózgów,
- studium przypadku (case study).


Szkolenia zamknięte dopasowujemy do poziomu zaawansowania uczestników, branży w której działają, kładąc główny nacisk na warsztaty praktyczne. Tematykę szkolenia, jego zakres, miejsce i termin dostosowujemy do Państwa potrzeb, uwzględniając specyfikę Państwa Firmy.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwia uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój.


Przewagi Grupy Szkoleniowej S O L B E R G 

  • Nasi eksperci posiadają doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych. 

  • Przygotowujemy dedykowane, indywidualne materiały szkoleniowe 

  • Zapewniamy szeroki zakres wsparcia poszkoleniowego

  • Nasze warsztaty szkoleniowe mają praktyczny oraz interaktywny charakter 

  • Oferujemy ciekawe szkolenia, które intrygują, inspirują, zmuszają do myślenia i motywują do dalszej pracy.

  • Na bieżąco weryfikujemy działania i dostosowujemy się do zmieniającej sytuacji 

 
Zapraszamy do współpracy.
 
 
 


Należymy do grona firm szkoleniowych posiadającą wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych 2.24/00207/2014
 
 
 
 
 
Wszystkie nasze szkolenia mogą być finansowane przez KFS
 
 
 
 
 
 
 
Rekomendują nas:
  
                     
 
 
Otrzymaliśmy tytuły uznania Klientów Oferteo.pl
 
 
Zdobyliśmy I miejsce w plebiscycie ORŁY Kształcenia, Strumień
 
Z radością informujemy, iż jako nieliczni w Polsce posiadamy certyfikat wysokiej jakości szkoleń ISO29990- Akredytowany przez EUROPEJSKIEGO CENTRUM JAKOŚCI I PROMOCJI
Nr certyfikatu: 22/06/2018/TS/WA/484/04

Norma ISO 29990:2010 jest standardem skierowanym do dostawców usług szkoleniowych działających głownie w obszarze edukacji pozaszkolnej i szkoleń. Jest to norma opisująca wymagania dla systemu zarządzania jakością w pełni uwzględniająca specyfikę branży szkoleniowo/edukacyjnej. Norma ISO 29990 kładzie szczególny nacisk na identyfikację potrzeb i oczekiwań oraz satysfakcję uczestników szkoleń.

 
oraz ISO 9001
 
 


 

Masz pytania? Z przyjemnością udzielimy wszelkich odpowiedzi. Skontaktuj się z nami:

 

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

 

tel. (33) 300 31 45

 

mail: biuro@solberg-szkolenia.pl

 

www.solberg-szkolenia.pl

 

www.solberg.pl

 

 


Najnowsze szkolenia:

Z życia telemarketera. Czyli błędy powielane każdego dnia. Jak je rozwiązać?
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Przekazanie narzędzi pozwalających:Skutecznie umawiać spotkania z KlientemPodnieść efektywność kontaktów telefonicznych,Prowadzić rozmowy z osobami na różnych stanowiskach w firmie,Budować profesjonalny wizerunek firmy,Rozwinąć umiejętności

#obsługa klienta ONLINE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA z wykorzystaniem elementów inteligencji emocjonalnej - Szkolenie ONLINE intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h  intensywne szkolenie 4 spotkania online (...)

#PROFESJONALNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY I FINALIZACJI TRANSAKCJI - SZKOLENIE ONLINE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

 PROFESJONALNY HANDLOWIEC - TECHNIKI SPRZEDAŻY I FINALIZACJI TRANSAKCJI - Szkolenie ONLINE intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h  intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h. (...)

#Zarządzanie Zespołem - Szkolenie ONLINE intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - SKUTECZNE I EFEKTYWNE METODY KIEROWANIA  intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h. Harmonogramdokładne daty do ustalenia indywidualnie !Szkolenie to pozwoli (...)

#Zarządzanie Zespołem ONLINE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - SKUTECZNE I EFEKTYWNE METODY KIEROWANIA  intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h. Harmonogramdokładne daty do ustalenia indywidualnie !Szkolenie to pozwoli (...)

#Profesjonalne Negocjacje ONLINE
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE  intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h. Harmonogramdokładne daty do ustalenia indywidualnie !Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami (...)

#Profesjonalne Negocjacje Handlowe - Szkolenie ONLINE intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE  intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h. Harmonogramdokładne daty do ustalenia indywidualnie !Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami (...)

#SZKOLENIE ONLINE W FORMIE WIDEOKONFERENCJI
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

SZKOLENIE 1 NA 1 W WERSJI ONLINE- a cóż to takiego ? Chcesz zrealizować szkolenie zdanie- nie wychodząc z domu czy biura? Nie możesz znaleźć szkolenia odpowiedniego dla Ciebie? Zapisałeś się na kolejne (...)

#SZKOLENIE INDYWIDUALNE 1 NA 1
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

W tym dniu nasz trener jest tylko do Twojej dyspozycji, pracujemy na Twoich potrzebach, wzmacniamy Twojąefektywność w konkretnym zakresie.

#Profesjonalne Negocjacje Handlowe - Szkolenie ONLINE intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

PROFESJONALNE NEGOCJACJE HANDLOWE  intensywne szkolenie 4 spotkania online po 2 h. Harmonogramdokładne daty do ustalenia indywidualnie !Szkolenie to pozwoli na zapoznanie się z strategiami (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

#ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM i MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

#NOWOCZESNE STRATEGIE ZARZĄDZANIA ZESPOŁEM
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

*PODNIEŚ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA szkolenie firmowe
Grupa Szkoleniowa SOLBERG

Fundamentem sukcesu każdej firmy jest jakość obsługi klienta. To właśnie obsługa Klienta stanowi platformę, na której firma rozwija skrzydła i pozyskuje lojalność swoich partnerów biznesowych

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Efektywne techniki obsługi klientów oraz radzenia sobie z klientami prezentującymi trudne zachowania, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, rozwój osobisty, wywieranie wpływu, inteligencja emocjonalna, obsługa klienta, inne, . zamkniete

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.