Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

Efektywna sprzedaż przez rekomendacje>>>

 

Jeśli jesteś właścicielem firmy, zapewne twoi handlowcy przekonują Cię, jak trudny jest rynek, jak wielka jest konkurencja i że nie ma szans na wykonywanie planów sprzedaży.


Jeżeli jesteś handlowcem, projektantem, doradcą finansowym, agentem ubezpieczeniowym  czy mechanikiem wiesz, że płaci Ci klient i nikt jeszcze nie zarobił za dużo.

A w biznesie nie chodzi o poświecenie jak największej ilości czasu na pracę a o zarobienie największej ilości pieniędzy.


Skąd wziąć więcej (właściwych) chętnych do zapłacenia za nasze usługi czy produkty?


Jeśli opanujesz proces pozyskiwania rekomendacji, będziesz zarabiał więcej i potrzebował mniej czasu na osiągnięcie swoich celów.
Pozyskiwanie rekomendacji nie ma zbyt wiele wspólnego z proszeniem o polecenie nas czy socjotechnicznymi sztuczkami


Rekomendacje to najbardziej efektywna metody rozwoju każdego biznesu- chociaż wielu z nas kojarzy ją tylko z ubezpieczeniami- metoda oparta o odkrycia współczesnej psychologii.
Rekomendacje to nie tylko wykorzystanie narzędzi wpływu społecznego, ale przede wszystkim właściwa diagnoza swoich kompetencji, sposobu komunikacji i postawy i celowy proces wykorzystania ich do budowy bazy nowych klientów.

 

Cele szkolenia

  • Diagnoza efektywności własnych strategii pozyskiwania nowych klientów
  • Rozwój pro-aktywnej metody budowania bazy odbiorców w oparciu o rekomendacje
  • Wdrożenie narzędzi komunikacyjnych i psychologicznych, pozwalających zwiększyć efektywność pozyskiwania rekomendacji

 

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy nauczą się jak zwiększyć bazę nowych klientów i skuteczniej realizować cele biznesowe, przez zaplanowanie i wykorzystanie procesu pozyskiwania rekomendacji.

Szkolenie dwudniowe, prowadzone metodami warsztatowymi.


Metody pracy na szkoleniu

• Praca indywidualna
• Praca w grupach
• praca w parach
• Mini wykład trenera
• scenki
• case study

Program szkolenia

1.   Rekomendacja jako narzędzie zwiększające efektywność sprzedaży w każdej branży.

2.   Psychologiczne podstawy rekomendowania innych
• torowanie wstępne i kontraktowanie
• Model Diltsa
• zasady wpływu społecznego


3.   Model POZNAJ
• jak komunikować i uzasadniać pracę przez rekomendacje
• co dajesz swojemu klientowi i jakie to ma znaczenie w procesie pozyskiwania rekomendacji
• pomijane źródła poleceń w biznesie i jak z nich korzystać
• kim jest klient kwalifikowany- podstawowe zasady określania cech optymalnego klienta
• jak i dlaczego generować informacje o osobie, do której jesteś polecony
• domknięcie procesu- dlaczego koniec bywa początkiem.

4.   Nieświadome czynniki wpływające na efektywność procesu pozyskiwania rekomendacji

  • wpływ neuronów lustrzanych na postawę rozmówcy
  • okno Johari- co widzi twój rozmówca co widzisz ty
  • model „czworga uszu”- blokady komunikacji w procesie brania rekomendacji

 

5.   Przydatne narzędzia w planowaniu procesu

• narzędzia lingwistyczne- czemu język wspiera -bądź nie- twoje starania
• proces planowania – podstawowe mierniki
• czynniki analizy w procesie-miary efektywności działania.

 

 

Szkolenie prowadzi:

Andrzej Zabawa

Trener, coach i konsultant. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.
 
 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji



Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks czasu)Zarządzanie sobą w czasie jest dziś bezcenną umiejętnością. To, w jaki sposób organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste.

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobra prezentacja to dobre przygotowanie. Wystarczy skupić się na kilku kluczowych elementach, takich jak: jasno sprecyzowany cel, odpowiedni początek, rzeczowe przykłady i argumenty, mowa ciała, czytelne slajdy i silny kontakt z publicznością...

Poprawność językowa pism urzędowych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zdobycie wiedzy z zakresu gramatyki opisowej i stylistyki potrzebnej przy właściwej konkstrukcji tekstuNabycie umiejętności krytycznego czytania tekstu w celu jego korektyPoprawa kompetencji językowych w pismach urzędowych

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

MANAGING ACROSS CULTURES
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi lub delegowanymi do pracy...

Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołemrozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Psychologia obsługi klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta?

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Efektywna sprzedaż przez rekomendacje, Szkolenie Sprzedaż, handlowe, techniki sprzedaży, biznesowe, . otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.