Cele i korzyści:
-warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych oraz budowania wizerunku profesjonalnego pracownika („wizytówki firmy”)
-poznanie metod i narzędzi komunikowania się z problematycznym klientem
-rozwijanie kompetencji komunikacyjnej w praktycznych warsztatach
-wymiana doświadczeń w trakcie ćwiczeń oraz elastycznego dopasowania warsztatu do swoich potrzeb
-nabycie wiedzy na temat skutecznych rozmów, oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami.
-opanowanie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego werbalnego, niewerbalnego i podprogowego komunikowania się z klientem zewnętrznym.
Program szkolenia dwudniowego:
Zachowania klienta- czego się spodziewać i jak nad nimi panować (przykłady i analiza)?
Osoby obecne w procesie decyzyjnym i zakupowym klienta (specyfikacja)
Dysonans pozakupowy (skutki i minimalizacja)
Czynniki wpływające na postępowanie klienta (potrzeby, motywy)- rozpoznanie poprzez przeformułowanie (ujęcie warsztatowe)
Komunikacja handlowa- jak wyrażać sympatię w pracy z klientem poprzez budowanie optymizmu (ujęcie warsztatowe)
Techniki wywierania wpływu w komunikacji handlowej (techniki, zasady, metody)- radzenie sobie z manipulacją klienta (ujecie warsztatowe)
Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (ujęcie warsztatowe)
Sztuka prezentacji siebie i organizacji w profesjonalnym świetle.
Aktywne słuchanie klienta/petenta- pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
Rozpoznanie potrzeb klienta- przeformułowanie ( ćwiczenia warsztatowe ).
Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (p. otwarte, p. zamknięte, p.sprawdzające, p. naprowadzające).
Standardy obsługi bezpośredniej i telefonicznej (przykłady).
Asertywność w obsłudze klienta (mity, przyzwyczajenia, pułapki).
Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (ćwiczenia warsztatowe).
Przyjmowanie i generowanie komunikatów krytykujących do klienta (ćwiczenia warsztatowe).
Typologia trudnego klienta i techniki radzenia sobie z poszczególnymi typami (ćwiczenia warsztatowe).
Istotność komunikatów werbalnych, niewerbalnych i podprogowych w standardach obsługi klienta (ćwiczenia warsztatowe).
Przeszkody komunikacyjne i ich wpływ na efektywność kontaktu.
Wyrażanie sympatii w trakcie rozmowy z klientem (ćwiczenia warsztatowe).
Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.
PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB
PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.
PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem.
Wydarzenie zawiera:
szkolenie, dwudaniowy obiad, indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia
Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.
Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagającychKC Centrum RozwojuDwudniowe szkolenie warsztatowe kładzie szczególną uwagę na możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompleksowej obsługi klienta zewnętrznego oraz poznania metod i narzędzi nieodzownych w budowaniu pozytywnej komunikacji z klientem. |
|
Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskieKC Centrum RozwojuSzkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania. |
|
Negocjacje i psychomanipulacjeKC Centrum RozwojuUczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne. |
|
Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowychKC Centrum RozwojuPraktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej. |
|
Zarządzanie czasem-organizacja i podnoszenie efektywności pracyKC Centrum RozwojuSzkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować. |
|
Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuOpanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR. |
|
Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- warsztat praktycznyKC Centrum RozwojuSzkolenie ukazuje uczestnikom możliwości skutecznego planowania komunikacji firmy z rynkiem, organizowania wydarzeń we współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz integrujących zespół pod kątem marketingowego PR. |
|
Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelemKC Centrum RozwojuSzef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową. |
|
Lean Manufacturing- optymalizacja procesu produkcyjnego poprzez eliminację marnotrawstwaKC Centrum RozwojuPodczas szkolenia uczestnicy poznają koncepcję filozofii LEAN oraz metody eliminacji strat z wykorzystaniem narzędzi, które pomagają optymalizować procesy wew. w przedsiębiorstwach, z uwzględnieniem specyfikacji każdej z branż. |
|
Kompendium zarządzania- dwudniowe warsztaty kierowniczeKC Centrum RozwojuCelem szkolenia jest ukazanie technik kształtowania postaw i podnoszenia umiejętności kierowniczych poprzez budowanie poczucia odpowiedzialności za grupę. Kładzie szczególny nacisk na możliwości zbudowania zgranego i dobrze funkcjonującego zespołu |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, perswazja, komunikacja wewnętrzna, komunikacja wewnętrzna, Kraków. otwarte
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.