Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, perswazja, komunikacja wewnętrzna, komunikacja wewnętrzna, Poznań. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających

  • Termin: 2017-02-04 - 2017-02-05
  • Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
  • Cena brutto: Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem. 895.00 447.50 zł (Rabat -50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

KC Centrum Rozwoju

  • 43-190 Mikołów, Śląskie
  • Rybnicka 87
  • Telefon: 797 458 721 , 32 220 6826
  • Fax: 32 441 7476
  • Email: kontakt@kccr.pl
  • www: www.kccr.pl
Firma szkoleniowa KC Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele i korzyści:

-warsztat daje możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompetencji sprzedażowych oraz budowania wizerunku profesjonalnego pracownika („wizytówki firmy”)
-poznanie metod i narzędzi komunikowania się z problematycznym klientem

-rozwijanie kompetencji komunikacyjnej w praktycznych warsztatach
-wymiana doświadczeń w trakcie ćwiczeń oraz elastycznego dopasowania warsztatu do swoich potrzeb

-nabycie wiedzy na temat skutecznych rozmów, oraz umiejętności koniecznych do prowadzenia efektywnych rozmów z klientami.
-opanowanie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego werbalnego, niewerbalnego i podprogowego komunikowania się z klientem zewnętrznym.

Program szkolenia dwudniowego:


Zachowania klienta- czego się spodziewać i jak nad nimi panować (przykłady i analiza)?
Osoby obecne w procesie decyzyjnym i zakupowym klienta (specyfikacja)
Dysonans pozakupowy (skutki i minimalizacja)
Czynniki wpływające na postępowanie klienta (potrzeby, motywy)- rozpoznanie poprzez przeformułowanie (ujęcie warsztatowe)
Komunikacja handlowa- jak wyrażać sympatię w pracy z klientem poprzez budowanie optymizmu (ujęcie warsztatowe)
Techniki wywierania wpływu w komunikacji handlowej (techniki, zasady, metody)- radzenie sobie z manipulacją klienta (ujecie warsztatowe)
Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (ujęcie warsztatowe)
Sztuka prezentacji siebie i organizacji w profesjonalnym świetle.
Aktywne słuchanie klienta/petenta- pułapki i zagrożenia komunikacji pozytywnej (ćwiczenia warsztatowe).
Rozpoznanie potrzeb klienta- przeformułowanie ( ćwiczenia warsztatowe ).
Rodzaje pytań a zrozumienie komunikatu (p. otwarte, p. zamknięte, p.sprawdzające, p. naprowadzające).
Standardy obsługi bezpośredniej i telefonicznej (przykłady).
Asertywność w obsłudze klienta (mity, przyzwyczajenia, pułapki).
Techniki asertywne wykorzystywane w konkretnych przykładach (ćwiczenia warsztatowe).
Przyjmowanie i generowanie komunikatów krytykujących do klienta (ćwiczenia warsztatowe).
Typologia trudnego klienta i techniki radzenia sobie z poszczególnymi typami (ćwiczenia warsztatowe).
Istotność komunikatów werbalnych, niewerbalnych i podprogowych w standardach obsługi klienta (ćwiczenia warsztatowe).
Przeszkody komunikacyjne i ich wpływ na efektywność kontaktu.
Wyrażanie sympatii w trakcie rozmowy z klientem (ćwiczenia warsztatowe).

 

Szkolenie ma charakter warsztatowy, wykorzystujący aktywne metody angażujące wszystkich uczestników. Ponad 75% programu szkoleniowego to stosowane ćwiczenia umiejętności w danym zakresie tematycznym. Spotkania prowadzone są metodą warsztatową z wykorzystaniem: symulacji sytuacyjnej, case studies, pracy indywidualnej i w podgrupach, elementów coachingu, metody kuli śnieżnej, dyskusji moderowanej i innych. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.

 

Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają opisy technik do indywidualnego zastosowania, gruntowne analizy sytuacji, przykłady praktyczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy.

 

 

PROMOCYJNE CENY SZKOLENIA DLA WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB

PROMOCJA 4+1
Przy zapisie pięciu osób z jednej instytucji/ firmy, jedna osoba uczestniczy w szkoleniu gratis.

PROMOCJA 50%
Przy zapisie 3 uczestników z jednej instytucji/ firmy, jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50 % rabatem. 


Wydarzenie zawiera:

szkolenie, dwudaniowy obiad,  indywidualne drukowane materiały dydaktyczne, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, poczęstunek, bufet kawowy, opcjonalnie- indywidualne konsultacje po zakończeniu szkolenia

 

Zgłoszenia na szkolenie będą przyjmowane mailowo (kontakt@kccr.pl) lub telefonicznie 797 458 721, 32 2206826.

 

  • Ośrodek dydaktyczny KC Centrum Rozwoju
  • 60-001 Poznań, Świętego Marcina 29
  • woj. Wielkopolskie
Termin: 2017-01-14 - 2017-01-15
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-01-14 - 2017-01-15
Lokacja: Opole, Śląskie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-02-04 - 2017-02-05
Lokacja: Zielona Góra, Lubuskie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-02-11 - 2017-02-12
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-02-11 - 2017-02-12
Lokacja: Kielce, Świętokrzyskie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-02-11 - 2017-02-12
Lokacja: Lublin, Lubelskie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-02-25 - 2017-02-26
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-02-25 - 2017-02-26
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-03-04 - 2017-03-05
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Termin: 2017-03-04 - 2017-03-05
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 895.00 447.5 zł (Rabat -50%)

-50%Przy zapisie 3 osób z jednej instytucji/firmy,jedna z nich bierze udział w szkoleniu z 50% rabatem.

Najnowsze szkolenia:

Excel dla zaawansowanych z elementami VBA- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Uczestnicy warsztatów będą w stanie samodzielnie i efektywnie konsolidować i zarządzać danymi. Opanują sprawne poruszanie się wśród zaawansowanych opcji programu, budowanie wielopoziomowe formuł zagnieżdżone, a wyniki adaptować do dalszej obróbki.

Skuteczny telemarketing i obsługa klienta telefonicznego
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.

Efektywny kierownik- skuteczne zarządzanie personelem
KC Centrum Rozwoju

Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.

Budowanie efektywnych relacji handlowych z klientem strategicznym firmy
KC Centrum Rozwoju

Rozwój kluczowych kompetencji zawodowych związanych z budowaniem sieci kontaktów Klientów w procesie rozwijania kontaktów handlowych. Pogłębienie wiedzy na temat zasad obsługi klienta kluczowegoPrzeanalizowanie procesu sprzedaży i negocjacji.

Profesjonalna obsługa trudnego klienta- warsztat praktyczny
KC Centrum Rozwoju

Opanowanie skutecznych i szybkich metod prowadzenia efektywnej rozmowy z trudnym klientem.Poznanie korzyści wynikających z profesjonalnej komunikacji,wytworzenia dobrego wizerunku pracownika i organizacji oraz aktywnego konstruowania pozytywnego PR.

Warsztaty pisania wniosków unijnych
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie przeznaczone jest dla: kadry zarządzającej,przedsiębiorców, księgowych, pracowników zajmujących się pozyskiwanie dotacji unijnych oraz wszystkich zainteresowanych sfinansowaniem inwestycji z funduszy unijnych.

Kierowanie zespołem – warsztaty menedżerskie
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie umożliwi uczestnikom przećwiczenie praktycznych umiejętności kierowniczych w komunikacji z podwładnymi. Wskaże, które środki i czynności przełożonego pomagają podwładnym w przyjmowaniu pełnej odpowiedzialności za zadania.

Budowanie marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy/organizacji
KC Centrum Rozwoju

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez i odpowiadają za wizerunek instytucji.

Efektywna obsługa trudnego klienta- dwudniowe warsztaty kompetencyjne dla wymagających
KC Centrum Rozwoju

Dwudniowe szkolenie warsztatowe kładzie szczególną uwagę na możliwość sprawdzenia własnych mocnych stron w zakresie kompleksowej obsługi klienta zewnętrznego oraz poznania metod i narzędzi nieodzownych w budowaniu pozytywnej komunikacji z klientem.

Psychologia klienta- warsztat umiejętności handlowych
KC Centrum Rozwoju

Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.