EFEKTYWNA OBSŁUGA
TRUDNEGO I WYMAGAJĄCEGO KLIENTA.
POBIERZ OFERTĘ SZKOLENIA I FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (PDF)>>
HARMONOGRAM POZOSTAŁYCH SZKOLEŃ (PDF)>>
Szkolenia zamknięte – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 228533523, tel. kom.: 607 573 053 lub mailowy
Celem szkolenia jest:
poznanie i doskonalenie umiejętności w zakresie profesjonalnych / efektywnych metod obsługi Klienta i budowania Jego lojalności w procesie reklamacji, windykacji i innych sytuacjach w których zachowanie Klienta może być odebrane przez obsługującego pracownika jako trudne.
Szczegółowe korzyści dla uczestników szkolenia:
Możliwość zdobycia, poszerzenia i utrwalenia umiejętności z zakresu:
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Wprowadzenie.
Główne cele ćwiczenia integracyjnego:
2. Rola jakości obsługi ,,trudnego’’ Klienta.
Przy aktywnym udziale uczestników szkolenia ustalamy jak powinna wyglądać obsługa klienta i jakie z takiej obsługi wynikają korzyści.
3. Odczytywanie i przekazywanie sygnałów niewerbalnych.
Ćwiczenie komunikacyjne wprowadzające, w którym biorą udział wszyscy uczestnicy.
4. Dostosowanie przekazu komunikacyjnego do rozmówcy i formy komunikowania się.
Przedstawienie prostych, praktycznych wskazówek dotyczących postępowania w rozmowie z różnymi typami Klientów.
5. Emocje w czasie obsługi reklamacji.
Ćwiczenie grupowe pomagające zrozumieć uczestnikom szkolenia jak czuje się Klient zgłaszający reklamacje.
6. Pozytywne nastawienie do klienta.
Ćwiczenie ,,Przytulanka’’ z przekazywania pozytywnych komunikatów.
7. Badanie powodów kontaktu i oczekiwań klienta.
,,Fascynująca opowieść’’ ; ,,Pytaj a znajdziesz’’
8. Przekonywanie min. procesie windykacji i informowanie klienta o niepopularnych decyzjach.
Ćwiczenie ,,przekonywanie’’
Omówimy jak działa i z czego wynika perswazja psychologiczna a następnie nauczymy się komunikować i przekonywać do swoich racji różne typy osobowościowe Klientów.
Uzgodnimy też w jakiej formie przekazywać Klientom niepopularne decyzja aby ułatwić im przyjęcie ich.
9. Postawa asertywna.
Czy jestem asertywny – test autodiagnozy ; wzmacnianie postaw asertywnych.
10. Jestem pewny siebie i spokojny.
Ponieważ zdarza się że praca z Klientem jest stresująca dlatego porozmawiamy o tym jak przeciwdziałać wystąpieniu stresu i reagować jak już się pojawi.
11. Podsumowanie szkolenia – przyszłe działania.
W określonej formie, w grupach uczestnicy zbierają informacje i na forum podsumowujemy najważniejsze elementy ze szkolenia. Następnie każdy tworzy indywidualny plan wdrożenia wybranych elementów ze szkolenia do codziennej pracy z klientem.
PRACA Z UCZESTNIKAMI:
Mini - wykład trenera, wykład interaktywny, gry szkoleniowe, „burza mózgów”, dyskusja moderowana, analiza przypadku, testy; praca indywidualna, praca w grupach.
Podczas pracy warsztatowej pracujemy na przykładach uwzględniających aktualne realia uczestników szkolenia.
Osoba prowadząca szkolenie:
Maciej Leszczyński
Autor, konsultant i trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla Kluczowych Klientów. Dyplomowany absolwent: Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im L.Koźmińskiego w Warszawie, Dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, Szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery. Podczas ostatnich trzynastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych, jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowo-doradczych z następującymi Firmami:
BZ WBK; BRE BANK; DEUTSCHE BANK; EURONET 24; IKB LEASING POLSKA; LEASING EXPERST; NBP; PBK LEASING POLSKA; LIBERTY DIRECT; MILLENNIUM LEASING; PTE PZU; TOYOTA LEASING POLSKA/TOYOTA BANK POLSKA; ROYAL PBK; SG EQUIPMENT LEASING; VB LEASING; ZUS; ARLA FOODS; BALLANTINES; BEKO (AGD); CERVA POLSKA; DUNAPAC/EUROBOX; ICT POLAND; INLINE; KOMPANIA PIWOWARSKA; NESTLE; REEBOK; ŚNIEŻKA; USBKEY4U; V&S LUKSUSOWA; BAZY I SYSTEMY BANKOWE; DELL; EVERCONCEPT; EVERSOFT; EXATEL; HOGART; IBM; INTERIA; MICROSOFT; NETIA; ORACLE; SAD; S&T SERVICES; TELEKOMUNIKACJA POLSKA; VECTRA; AUCHAN; AVANS; BIMS PLUS; MAKRO CASH AND CARRY; POCZTA POLSKA; POLISH TRAVEL QUO VADIS; SPS HANDEL - ZIELONY MARKET; RENAULT; TOTALIZATOR SPORTOWY; AMGEN; CIBA VISION; NEWDERM; NOVARTIS: PHOENIX PHARMA; PIERRE FABRE; CEMEX; CHRYSO; FLEXLINK SYSTEMS POLSKA; HANZA GRUPA INWESTYCYJNA; HISPANO SUIZA POLSKA; KEMIRA; LONG BRIDGE; MEDUSAE-LED; MUREXIN; SKANSKA PROPERTY POLAND; WICHARY; AGRO-BAKAŁARZEWO; AGRO-BIZNES; AGRO-PLUS; AGROSIMEX; FRESH MAZOVIA; KAZGOD; NAROLCO; OHZIPR; TAMARK; TARGET; AXEL SPRINGER; BOUNIER BUSINESS POLSKA; EGMONT POLSKA; MEDIA EKSPRES; OMNIPRO; OPTIMEDIA; POLSKIE RADIO; TEQUILA POLSKA; TIME (RADIO ESKA); PW RZECZPOSPOLITA; KOLEJE MAZOWIECKIE; TRAMWAJE WARSZAWSKIE; URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY; URZĄD MIASTA WIELUŃ; URZĄD WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM; AS KONTAKT; DUN AND BRADSTREET POLAND; ERNST&YOUNG; KEMA QUALITY POLSKA; MDDP; PGE OBRÓT; PGNIG; VATTENFALL; WILHELMSEN SHIPS EQUIPMENT.
Cena promocyjna szkolenia online wynosi 1130 zł. netto + 23% VAT i obejmuje:
Cena po okresie promocji: 1230 + 23% VAT.
SZKOLENIA ZAMKNIĘTE – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 853 35 23 |
Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
-100zł
-100zł
Online: ADR - Transport, składowanie o oznakowanie materiałów niebezpiecznych.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.ADR. Celem szkolenia jest zapoznanie słuchaczy z zagrożeniami występującym podczas przygotowania do przewozu a następnie transportu towarów niebezpiecznych, a także z działaniami zapobiegawczymi oraz z czynnościami, które należy podjąć po wypadku. |
|
Online: Prawo Celne dla Logistyków i Spedytorów.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z zasadami unijnego prawa celnego w zakresie czynności wykonywanych przez spedytorów w obrocie towarowym z krajami trzecimi i na terenie Unii Europejskiej. |
|
Online: Czas pracy kierowców - Prawidłowe wyliczanie czasu pracy kierowców i obsługa tachografów.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie poświęcone zagadnieniom czasu pracy kierowców. Przepisy, kontrole; Inspekcja Transportu Drogowego, taryfikator mandatów i kar. Dzienny czas pracy, przerwy, ekwiwalenty. |
|
Online: Incoterms® 2020- najnowsza wersja reguł Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC).ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Online: Incoterms® 2020. Jak ustrzec się pułapek i niebezpieczeństw wprowadzając nowe terminy do umoATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Uczestnicy otrzymują autorską wykładnię graficzną każdej z reguł Incoterms 2020. Multimedialna prezentacja, wykorzystująca ilustrację poszczególnych czynności i problemów spornych (zdjęcia z magazynów, portów, składów, terminali kontenerowych. |
|
Online: Jak Zawierać Dobre Umowy w Transporcie i Spedycji?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Jak zawierać umowy ramowe o obsługę transportową. Jak zabezpieczyć interesy stron w umowach w transporcie samochodowym.Jak zawierać umowy z agentami i armatorami w transporcie morskim. Jak zawierać umowy ze spedytorem. Umowy transportowe i spedycyjne |
|
Online: Magazyn Materiałów Niebezpiecznych i Substancji Chemicznych.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Magazyn materiałów niebezpiecznych i substancji chemicznych: zasady zrządzania, obowiązki, odpowiedzialność (karna,cywilna, adm.), klasyfikacja substancji, materiały niebezpieczne, znakowanie, opakowania, ADR, sytuacje awaryjne, obowiązki pracodawcy, |
|
Online: Mocowanie i Zabezpieczanie Ładunków w Transporcie Drogowym.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie poświęcone zagadnieniom zabezpieczania ładunków w transporcie drogowym. Przepisy, wymogi, zasady, kary, plan i metody załadunku. Analiza przypadków, wskazówki. Kontrole ITD. NOWE REGULACJE. Normy PN-EN 12195. Podejście praktycze |
|
Online: Negocjacje handlowe.ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.jak prowadzić negocjacje wstępne,jak przyjąć partnera i jak zachować się jadąc do partnera, jak prowadzić negocjacje cenowe,jak skutecznie bronić się przed manipulacją ze strony partnera, jak przełamywać impas i wykorzystać techniki retoryczne. |
|
Online: Negocjacje Zakupowe. Jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne żeby kupić najkorzystniej?ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie da odpowiedź na pytania związane ze skuteczną realizacją założeń polityki zakupowej.Pokazane zostaną metody przeciwdziałaniu manipulacji w negocjacjach zakupowych. |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Efektywna obsługa trudnego i wymagającego klienta., Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem, negocjacje, handlowe, obsługa klienta, WIRTUALNA SALA ATL. otwarte, efs, e-learning
© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.