Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Efektywna komunikacja w zespole

  • Termin: 2024-06-03 - 2024-06-04
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1590.00 zł
  • Cena brutto: 1955.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

  • 04-501 Warszawa, Mazowieckie
  • Płowiecka 3/18
  • Telefon: 22 299 77 07; 506 615 516
  • Email: szkolenia@wikconsulting.pl
  • www: www.wikconsulting.pl
Firma szkoleniowa WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cele szkolenia:
• zrozumienie relacji międzyludzkich w procesie komunikacji,
• poznanie zasad komunikacji interpersonalnej,
• właściwe rozpoznawanie typów osobowości i dostosowywanie do nich sposobów komunikacji.


Korzyści. Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
• określić swoje predyspozycje i wyzwania komunikacyjne,
• diagnozować styl komunikacji własnej i partnera komunikacji,
• rozpoznać reguły rządzące komunikacją, czynniki wpływające na jej skuteczność,
• przekazywać konstruktywną informację zwrotną,
• kształtować komunikaty w sposób dopasowany do rozmówcy,
• właściwie rozpoznawać i stosować komunikaty niewerbalne w relacjach interpersonalnych,

Metodologia: ćwiczenia indywidualne i grupowe, elementy dramy, analiza postaw oraz zachowań, studia przypadku, moderowane dyskusje, prezentacja, testy, burza mózgów, puzzle, action learning

Program szkolenia
1. Rola komunikacji w życiu jednostki i zespołu
1) Schemat procesu komunikacji. Nadawca – komunikat – odbiorca.
2) Komunikacja jedno- i dwukierunkowa.
3) Logika czy emocje, czyli co wpływa na dobrą komunikację.
4) Autoanaliza własnego stylu komunikowania się – kwestionariusz.

2. Efektywność procesu komunikacji
1) Wyznaczanie celu rozmowy. Zasady wywierania wpływu a manipulacja.
2) Sztuka zadawania pytań i aktywne słuchanie jako narzędzia skutecznej komunikacji.
3) Czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi – przyczyny i przezwyciężanie barier.
4) Przekazywanie informacji zwrotnej.

3. Zjawiska psychologiczne w komunikacji międzyludzkiej
1) Ukryte poziomy komunikacji.
2) Systemy reprezentacji (wzrokowy, słuchowy i kinestetyczny).
3) 4 pary uszu von Thuna - płaszczyzny komunikatu: rzeczowa, relacji, apelowa, ujawniania siebie.
4) Zasady wykorzystania metamodelu w procesie komunikacji.
5) Identyfikacja metaprogramów u rozmówcy.

4. Komunikacja niewerbalna w procesie komunikacji
1) Czytanie „mowy ciała” - rodzaje komunikatów niewerbalnych, znaczenie gestów i postaw.
2) „Niby nie szata zdobi człowieka, ale jak cię widzą, tak cię piszą”. Autoprezentacja – rola wyglądu w komunikacji niewerbalnej.
3) Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
4) Zasady interpretacji komunikatów niewerbalnych.

5. Komunikacja asertywna, czyli odwaga bycia sobą
1) Różnice między zachowaniem asertywnym a agresywnym i uległym.
2) Komunikat „ja” jako podstawa asertywnego wyrażania siebie.
3) Strach przed powiedzeniem „nie”.
4) Stosowanie technik asertywnych.

6. Od Hipokratesa do Junga – typy osobowości
1) Preferencje psychologiczne i ich wpływ na zachowania.
2) Percepcja – czym jest percepcja i dlaczego jest tak istotna w procesie komunikacji.
3) Charakterystyka poszczególnych typów osobowości wg C.G. Junga. Cztery temperamenty i cztery energie kolorystyczne.
4) Autentyczność w procesie komunikacji.
5) Techniki rozpoznawania różnych typów osobowości

7. Efektywna komunikacja – Jak dotrzeć do rozmówcy?
1) Komunikacja z poszczególnymi typami kolorystycznymi.
2) Czy przeciwieństwa się przyciągają? Techniki skutecznej komunikacji z osobą o zupełnie innym typie osobowości.
3) Budowanie relacji z wykorzystaniem 4 temperamentów.
4) Diagnoza trudnych sytuacji w zespole.
5) Rozwiązywanie konfliktów w zespole.

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-10-07 - 2024-10-08
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓW
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Cele szkolenia:•    Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; •    Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...)

OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACY
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji.

ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMI
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Na każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje

Agencja zatrudnienia – jak założyć, rozwijać i unikać błędów
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Jak założyć Agencję pracy tymczasowej, rozwijać firmę i nie popełniać błędów. Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia przepisów prawa. Szkolenie stanowi esencję informacji podanych w przystępnej formie przez doświadczonego inspektora PIP

CONTROLLING PERSONALNY
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

wiedza na temat stosowanych wskaźników controllingu personalnegoumiejętność doboru wskaźników controllingu personalnego do potrzeb organizacjiumiejętność tworzenia i kontrolowania budżetów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych

Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy – przejawy i przeciwdziałanie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

poznanie norm prawnych obowiązujących w zakresie dyskryminacji i mobbingu, rodzaje dyskryminacji i ich wpływ na funkcjonowanie pracodawców,rodzaje mobbingu, sposoby przeciwdziałania i eliminowania zachowań mobbingowych, odpowiedzialność organizacji

Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanie
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe)

Skargi, wnioski i petycje według najnowszych przepisów
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

omówienie zasad rozpatrywania petycji zgodnie z ustawą o petycjach, która weszła w życie 6 września 2015 r.,omówienie procedury rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków zgodnie ze znowelizowanymi przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego

Tworzenie systemów wynagradzania
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Praca warsztatowa w obszarze tworzenia i wdrożenia systemów wynagrodzeń w organizacji poprzez przygotowanie uczestników do procesu planowania, organizowania, wdrażania systemu wynagrodzeń lub udoskonalenie umiejętności w tym zakresie.

Tworzenie oficjalnej korespondencji biznesowej i urzędowej
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia

Szkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom zasady tworzenia pism zgodnie ze schematami funkcjonującymi w Polsce a także zgodnie z uzusem językowym oraz zasadami języka polskiego. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z regułami redagowania p

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Efektywna komunikacja w zespole, Szkolenie Menedżerskie, Zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, motywacja, HR, menedżerskie, kierownicze, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.