Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Efektywna komunikacja interpersonalna

  • Termin: 2024-03-20 - 2024-03-20
  • Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
  • Cena netto: 590.00 zł
  • Cena brutto: 725.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

InfoBizTech

  • 00-844 Warszawa, Mazowieckie
  • Grzybowska 80-82
  • Telefon: (22) 250 12 12
  • Fax: (22) 250 12 13
  • Email: infobiztech@infobiztech.pl
  • www: www.infobiztech.pl/
Firma szkoleniowa InfoBizTech

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Było czterech ludzi o wdzięcznych imionach: Każdy, Ktoś, Ktokolwiek oraz Nikt. Trzeba było wykonać ważne zadanie i Każdy miał to zrobić. Każdy był pewien, że Ktoś to zrobi. Ktokolwiek mógł to zrobić, ale Nikt tego nie wykonał. Ktoś bardzo się tym zdenerwował, ponieważ to była praca Każdego. Każdy myślał, że Ktokolwiek może to zrobić, ale Nikt nie zorientował się, że Ktoś tego nie zrobił. Sprawa zakończyła się tym, że Każdy oskarżał Kogoś w sytuacji kiedy Nikt nie zrobił tego co Ktokolwiek mógł zrobić.

Głównym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji oraz współpracy między ludźmi. Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz organizacji ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami.

W szczególności treści szkolenia koncentrować będą się wokół:

  • jasnego i czytelnego komunikowania się z innymi pracownikami, klientami, partnerami itp.
  • diagnozy barier komunikacyjnych i technik aktywnego zapobiegania ich wystąpieniu
  • analizy sytuacji trudnych i konfliktowych i sposobów ich rozwiązania
  • optymalizacji pracy poprzez wzrost kooperacji między pracownikami

Nabyta wiedza pozwoli na lepszą i bardziej świadomą współpracę oraz wypracowanie skutecznych praktyk pozwalających na zbudowanie korzystnych relacji, wpływających na motywację i realizację zadań na wysokim poziomie.


Program szkolenia

  1. W jaki sposób się komunikujemy?
    • co sprawia, że czujemy się razem dobrze?
    • cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
    • komunikacja werbalna – dostosowanie języka i formy przekazu do odbiorcy, język korzyści
    • komunikacja niewerbalna -gesty i postawa, które budują wiarygodność i wzmacniają siłę przekazu
    • skuteczne techniki głosowe – tempo, energia, budowanie siły głosu, magia pauzy
  2. Komunikacja dwustronna – kluczem do sukcesu
    • efekt komunikacji –wspólne cele
    • świadomość własnych potrzeb i potrzeb innych
    • motywacja - przyspieszenie realizacji celu
    • myślenie ukierunkowane na cel
  3. Umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
    • Asertywnogram
  4. Postawy: bierna, agresywna, asertywna – różnice, sposoby zachowania
    i komunikacji
  5. Osoba od której wszystko zależy, czyli coś na mój temat
    • budowanie pozytywnego wizerunku własnej osoby
    • zwiększenie poczucia własnej wartości
    • kształtowanie postawy asertywnej
    • wyznaczanie własnych granic
    • komunikat "ja"
    • umiejętność wyrażania własnego zdania i poglądów w sposób stanowczy, ale taktowny
    • sztuka prowadzenia asertywnej rozmowy
    • sztuka dzielenia się swoimi poglądami - asertywne wyrażanie własnych opinii, uczuć, potrzeb i próśb
    • zasady przyjmowania i udzielania komplementów i pochwał
    • zasady przyjmowania i udzielania informacji zwrotnych oraz konstruktywnej krytyki
    • egzekwowanie swoich praw
    • wywieranie wpływu w relacjach z innymi
  6. Rodzaje sytuacji trudnych i konfliktowych i sposoby ich rozwiązania
    • rodzaje konfliktów wg Ch. W. Moore’a
    • rola sposobu ujawniania emocji w konflikcie
    • trójkąt satysfakcji
    • techniki rozwiązywania konfliktów i sporów
    • profilaktyka zamiast „gaszenie pożarów”
    • zasada FUO w praktyce
    • rodzaje sytuacji trudnych i konfliktowych – wskazanych przez prowadzącego i uczestników szkolenia – ich analiza i sposoby rozwiązania w praktyce
  7. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.

Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu zawodowym i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.

Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną motywujące do efektywnej komunikacji
  • Testy autodiagnostyczne wskazujące mocne i słabe strony uczestników szkolenia w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych (wyniki tylko do wiadomości uczestników)
  • Ćwiczenia praktyczne inspirujące do kreowania nowych lub unowocześniania już realizowanych sposobów komunikacji
  • Scenki tematyczne, które nauczą uczestników jak komunikować się w z innymi w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  • Dyskusje moderowane, których celem jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami

Termin i miejsce szkolenia

  • 20.03.2024, szkolenie online
  • 16.04.2024, szkolenie online
  • 16.05.2024, szkolenie online
  • 21.06.2024, szkolenie online

Cena szkolenia

790 PLN*/ szkolenie stacjonarne

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes długopis
  • luncz, catering podczas przerw kawowych
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z VAT

 

590 PLN*/ szkolenie online

Cena obejmuje:

  • czynny udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • imienny certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeśli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych i stanowi element kształcenia zawodowego zwolnione z VAT


Informacje i zgłoszenia:

 

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

  • Szkolenie o n l i n e
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-04-16 - 2024-04-16
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-05-16 - 2024-05-16
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł
Termin: 2024-06-21 - 2024-06-21
Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie
Cena: 590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MS Excel – średniozaawansowany
InfoBizTech

Szkolenie przygotowuje do samodzielnej, zaawansowanej pracy z arkuszem kalkulacyjnym MS Excel. Uczestnicy poznają sposoby zarządzania listami, tworzenia tabel przestawnych i filtrowania listy.

HR Business Partner
InfoBizTech

HR partnerem dla ZarząduGłównym celem szkolenia jest przygotowanie HR do bycia partnerem dla Zarządów. Szczególny nacisk zostanie położony na wskaźniki niezbędne do zarządzania zasobami ludzkimi ich (...)

Onboarding
InfoBizTech

Sukces odnoszą te organizacje, które rozumieją potrzeby swoich obecnych i potencjalnych pracowników tak dobrze, jak większość organizacji rozumie potrzeby swoich klientów.Według Harvard Business Review, (...)

Employer branding
InfoBizTech

Employer branding (EB - budowanie wizerunku pracodawcy) jest pojęciem, które pojawiło się w Polsce stosunkowo niedawno i nadal jest w fazie rozwoju.Główne zadanie, jakie stawia sobie EB to zmiana w postrzeganiu pracodawcy (...)

Badanie efektywności szkoleń
InfoBizTech

„Uczenie się jest zdefiniowane jako zmiana zachowania. Nie nauczyłeś się niczego, dopóki nie potrafisz zastosować tego w działaniu” - Don Shula

Oceny okresowe
InfoBizTech

Oceny pracownicze to bardzo ważne narzędzie w zarządzaniu organizacją, umożliwiają bowiem przedstawienie pracownikom, jakie postawy, zachowania i działania są aprobowane przez pracodawce. Kadra zarządzająca zyskuje wiedzę o potencjale zawodowym

Dokumentacja kadrowa
InfoBizTech

Szkolenie pozwoli uczestnikom zapoznać się z zasadami prowadzenia i przechowywania akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej. Uczestnicy poznają wymogi organizacyjne, techniczne przy wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentacji.

Czas pracy kierowców w transporcie publicznym
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami rozliczania czasu pracy kierowców.Szkolenie jest skierowane do osób kierujących pracownikami, pracowników komórek realizacji przewozów oraz (...)

Czas pracy kierowców
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z aktualnymi przepisami dotyczącymi czasu pracy kierowców.

Płace w praktyce
InfoBizTech

Głównym celem szkolenia jest omówienie zagadnień naliczania wynagrodzeń na przykładach praktycznych z uwzględnieniem zmian oraz trudnych przypadków z list płac.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Efektywna komunikacja interpersonalna, Szkolenie Menedżerskie, Menedżerskie, Zarządzanie, Zarządzanie, negocjacje, negocjacje, zarządzanie, zarządzanie, interpersonalne, interpersonalne, negocjacje, negocjacje, menedżerskie, menedżerskie, kierownicze, kierownicze, Szkolenie o n l i n e. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.