DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)
Celem szkolenia
Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od momentu planowania pozyskania Klienta, aż do momentu obsługi posprzedażowej. Uczestnicy w sposób praktyczny będą przygotowywać prezentację pozycjonującą produktu/usługi, który sprzedają we własnej firmie lub zamierzają sprzedawać. Zwrócona będzie uwaga w szczególności na cechy, pochwały produktów i usług, oraz korzyści dla Kupującego. Omówione zostaną zasady prawidłowej komunikacji z Klientem. Kim jestem? Jaki powinien być sprzedawca? Na to pytanie odpowiemy sobie przy zadaniu dotyczącym mocnych i słabych stron pracy w sprzedaży.
Podczas szkolenia omówione zostaną zagadnienia m.in. dotyczące etapów obsługi Klientów ale również elementy dotyczące utrzymania Klientów już obsługiwanych. Omówimy model L-S-E-O oraz UDI - czyli modele dotyczące cyklu doświadczenia kupującego oraz model w czym sprzedawca w firmie może być lepszy, szybszy na rynku konkurencyjnym. Podczas szkolenia omówione zostaną sposoby pozyskiwania klienta, wszelkie metody pozyskania, w tym tzw. „lejek sprzedaży”. Telefoniczna i mailowa obsługa klienta to również sposób pracy wielu firm. Aby te metody przynosiły efekty powinniśmy zastanowić się jakie etapy specyfiki rozmowy telefonicznej powinny być w naszych firmach udoskonalone. Omówione zostaną pytania otwarte, zamknięte, precyzujące oraz pytania występujące na etapie od rozpoznania potrzeb do etapu zamykania sprzedaży. Ważne w pracy sprzedawcy – handlowca są dokumenty. Zaprezentujemy zasady planowania i organizowania pracy handlowca, z elementami wyznaczania celów głównych i cząstkowych z uwzględnieniem kalendarza. Ostatnie zagadnienie jakie będzie omawiane to szukanie przyczyn: dlaczego Klient rezygnuje ze współpracy? Zapraszamy.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy, doradcy klienta. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych, osób pracujących w handlu - sprzedaży, działach obsługi klienta, osób prowadzących działalność gospodarczą w zakresie obsługi klienta, sprzedaży.
PROGRAM RAMOWY:
1. Jaki powinien być profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy - charakterystyka zawodu sprzedawcy/handlowca/doradcy klienta
2. Cechy i predyspozycje do sprzedaży: moja wiedza o produkcie - cechy - pochwały – korzyści produktów/usług
3. Sposoby pozyskiwania klientów - lejek sprzedaży
4. Metody i sposoby pozyskiwania klienta
5. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Dlaczego warto z nami współpracować – model: L-S-E-O
6. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem
– UDI cykl doświadczeń kupującego
7. Prezentacja w pracy handlowca. Sposoby prezentacji – przygotowanie prezentacji pozycjonującej oraz oferty
8. Analizowanie rynku i ofert konkurencji
9. Telefoniczna i mailowa obsługa klienta – etapy specyfiki rozmowy
10. Pytania otwarte, zamknięte, precyzujące, pytania na etapie rozpoznania potrzeb, pytania na etapie doradzania i pokazywania
11. Negocjowanie umów i warunków handlowych
12. Dokumentacja w sprawach handlowych
13. Planowanie pracy sprzedawcy - zarządzanie czasem – plan sprzedaży
i jego realizacja, systemy zarządzania bazą klientów, analiza pracy (CRM)
14. Obsługa trudnego Klienta – dlaczego Klient rezygnuje ze współpracy?
M | +48 600 433 371 / tel. + 48 61 2828766
E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl
W | www.szkolenia-mc.pl
F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaszkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju komp. |
|
Profesjonalny pracownik biurowy (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
Pracownik biurowy SZKOLENIE ZDALNE ON LINEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instruk |
|
Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni PROMOCJA zgłoś 2 osoby - 1 dodatkowo GRATIS)Mati Consulting szkoleniaDOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe) Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...) |
|
Obsługa sekretariatu i biura PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia gratisMati Consulting szkoleniaOsoby uczestniczące w szkoleniu poznają tajniki pracy w sekretariacie i w biurze, środki techniczne występujące w pracy biurowej oraz jak planować własny czas. |
|
Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniejMati Consulting szkoleniaAKADEMIA HANDLOWCA - CZYLI JAK SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ I EFEKTYWNIEJPROGRAM SZKOLENIA:- podstawowa wiedza o produkcie – co oferuję- cechy – pochwały – korzyści produktów / usług różnych sektorów i branż (...) |
|
Pracownik biurowy - SZKOLENIE ON LINEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. Uczestnik pozna zasady pracy biurowej, zasady przygotowywania korespondencji oraz jej obiegu, dekretowania, wpisywania do książki korespondencyjnej (ewidencjonowanie), instruk |
|
Przepis na biznes - abc przedsiębiorczościMati Consulting szkoleniaSzkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej. |
|
Pracownik biurowy SZKOLENIE ON LINE ZDALNEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
ABC przedsiębiorczości - jak założyć małą firmę - on lineMati Consulting szkoleniaSzkolenie przygotowane dla osób chcących rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej. |
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta (promocja: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)Mati Consulting szkoleniaTECHNIKI SPRZEDAŻY - PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA Grupa docelowa szkolenia: Szkolenie przeznaczone jest dla: przedstawicieli handlowych, osób zajmujących się sprzedażą, osoby będące w bezpośrednim (...) |
|
Zarządzanie czasem - planowanie i organizowanie pracyMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie praktycznych elementów dotyczących zwiększenia efektywności a tym samym zwiększenia wydajności wykonywanych czynności w życiu zawodowym oraz życiu osobistym. |
|
Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klientaMati Consulting szkoleniaPROGRAM SZKOLENIA:1. Typy sprzedaży- rozmowa handlowa- telemarketing- oferta pisemna2. Proces sprzedaży - etapy3. Charakterystyka klienta- model zachowań nabywcy4. Cechy handlowca:- cechy fizyczne (...) |
|
Pracownik administracyjno-biurowy SZKOLENIE ON LINE ZDALNEMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. |
|
Profesjonalny pracownik biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratisMati Consulting szkoleniaCelem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika biurowego. |
|
Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osobMati Consulting szkoleniaPriorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta. |
Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni PROMOCJA zgłoś 2 osoby - 1 dodatkowo GRATIS), Szkolenie Sprzedaż, Zarządzanie, negocjacje, marketing/reklama, obsługa klienta, aktywizacja zawodowa, kierownicze, inne, . zamkniete
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.