Uwaga!
To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.
Prezydent RP podpisał ustawę z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Celem tej ustawy jest zapewnienie dominującego udziału elektronicznego obiegu dokumentów w administracji i obrocie gospodarczym. Ustawa wejdzie w życie zasadniczo z dniem 1 lipca 2021 r. Część jej przepisów wejdzie w życie w terminie późniejszym.
Adresaci:
- profesjonalni pełnomocnicy (np. radcowie prawni, adwokaci, notariusze)
- przedsiębiorcy wpisani do KRS
- przedsiębiorcy wpisani do CEIDG
Program szkolenia:
1. e-doręczenia w administracji
• znaczenie potwierdzenia wysłania i otrzymania pisma w postępowaniach,
• na czym polega e-doręczenie,
• od kiedy ustawa wchodzi w życie,
• zakres obowiązywania i wyłączenia,
• zmiany w obiegu dokumentacji i konieczność dostosowania się podmiotu publicznego do zmian,
• wymogi techniczne i organizacyjne do prawidłowego funkcjonowania elektronicznych systemów w administracji,
• praca zdalna lub telepraca w administracji publicznej.
2. Wnoszenie pism do urzędu
• wymogi formalne i wynikające z wewnętrznych unormowań,
• prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej,
• elektroniczna skrzynka podawcza - wymogi i ograniczenia,
• zmiany w prowadzeniu dokumentacji w zakresie: rejestracji, obiegu i przysłania dokumentacji,
• data doręczenia do urzędu,
• potwierdzenie odbioru w wersji elektronicznej i papierowej.
3. Zakres regulacji ustawy
• obowiązek stosowanie e-doręczeń,
• podmioty publiczne i niepubliczne,
• dokument elektroniczny,
• znaczenie adresu do doręczeń elektronicznych i papierowych,
• usługa hybrydowa,
• skrzynka doręczeń elektronicznych i rejestracja doręczenia elektronicznego,
• znaczenie operatorów pocztowych w obiegu dokumentacji.
4. Doręczenia wykorzystaniem wersji elektronicznej
• znacznie posiadania wpisu do bazy adresów do doręczeń,
• doręczenie elektroniczne,
• doręczenie „hybrydowe”,
• pozostałe sposoby doręczeń,
5. Podpis cyfrowy
• rodzaje stosowanych podpisów w administracji od własnoręcznego po elektroniczny,
• znaczenie właściwej formy podpisu lub potwierdzenia dla postępowań administracyjnych,
• weryfikacja podpisów elektronicznych.
6. Co zmieni e-doręczenie w pracach urzędów i organów
• znaczenie możliwości dokonywania wyboru w sposobie prowadzenia korespondencji tj. wersja papierowa czy elektroniczna?
• nowe możliwości dla sposobów pracy i załatwiania spaw w sytuacjach awaryjnych lub szczególnych ( np. pandemia Covid-19),
• możliwości stosowania doręczeń i otrzymywania korespondencji przez całą dobę,
• szansa do skuteczniejsze doręczenia bez konieczności osobistego kontaktu i oczekiwania na usługi operatorów pocztowych,
• racjonalizacja kosztów oraz szybkość prowadzenia korespondencji, ale też wzrost kosztów zapewnienia sprawnej infrastruktury technicznej,
• zagrożenia dla administracji ze strony cyberprzestępczości.
BUDOWA I ZARZĄDZANIE SYSTEMEM OCEN PRACOWNIKÓWWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCele szkolenia:• Poznanie przez uczestników kolejnych faz i zasad ważnych przy ocenianiu pracowników z punktu widzenia praktyki; • Pokazanie możliwości, jakie daje system ocen kadrze menedżerskiej (...) |
|
OPISY I WARTOŚCIOWANIE STANOWISK PRACYWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie pozwala na zZdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie tworzenia opisów stanowisk i doboru metody wartościowania do potrzeb konkretnej organizacji. |
|
ZARZĄDZANIE KOMPETENCJAMIWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaNa każdym stanowisku pracy potrzebne są inne kompetencje do osiągania założonych celów i prawidłowej realizacji zadań. Określenie kompetencji ułatwia pracę pracownikom i menedżerom, ponieważ pracownicy wiedzą dokładnie, czego się od nich oczekuje |
|
Agencja zatrudnienia – jak założyć, rozwijać i unikać błędówWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaJak założyć Agencję pracy tymczasowej, rozwijać firmę i nie popełniać błędów. Na co zwrócić uwagę z punktu widzenia przepisów prawa. Szkolenie stanowi esencję informacji podanych w przystępnej formie przez doświadczonego inspektora PIP |
|
CONTROLLING PERSONALNYWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniawiedza na temat stosowanych wskaźników controllingu personalnegoumiejętność doboru wskaźników controllingu personalnego do potrzeb organizacjiumiejętność tworzenia i kontrolowania budżetów wynagrodzeń zasadniczych i całkowitych |
|
Mobbing i dyskryminacja w miejscu pracy – przejawy i przeciwdziałanieWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniapoznanie norm prawnych obowiązujących w zakresie dyskryminacji i mobbingu, rodzaje dyskryminacji i ich wpływ na funkcjonowanie pracodawców,rodzaje mobbingu, sposoby przeciwdziałania i eliminowania zachowań mobbingowych, odpowiedzialność organizacji |
|
Badania ilościowe i jakościowe – projektowanie badań, analiza danych i raportowanieWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaCelem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi oraz zawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze (ilościowe oraz jakościowe) |
|
Skargi, wnioski i petycje według najnowszych przepisówWIK Consulting Doradztwo HR Szkoleniaomówienie zasad rozpatrywania petycji zgodnie z ustawą o petycjach, która weszła w życie 6 września 2015 r.,omówienie procedury rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków zgodnie ze znowelizowanymi przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego |
|
Tworzenie systemów wynagradzaniaWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaPraca warsztatowa w obszarze tworzenia i wdrożenia systemów wynagrodzeń w organizacji poprzez przygotowanie uczestników do procesu planowania, organizowania, wdrażania systemu wynagrodzeń lub udoskonalenie umiejętności w tym zakresie. |
|
Tworzenie oficjalnej korespondencji biznesowej i urzędowejWIK Consulting Doradztwo HR SzkoleniaSzkolenie ma za zadanie przybliżyć uczestnikom zasady tworzenia pism zgodnie ze schematami funkcjonującymi w Polsce a także zgodnie z uzusem językowym oraz zasadami języka polskiego. Podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z regułami redagowania p |
Obecnie brak kursów w ofercie. |
Doręczenia elektroniczne / e-doręczenia–nowy wymiar administracji, Szkolenie Prawne, Administracja, publiczna, e-administracja, administracyjne, administracji publicznej, ochrona danych, online. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.