Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Customer Experience Management, Szkolenie Marketingowe, Menedżerskie, zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, sprzedaż/handlowe, zarządzanie, inne, Warszawa. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-11-19

Było:290zł

Jest:145zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Customer Experience Management

  • Termin: 2017-10-23 - 2017-10-24
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1590.00 zł
  • Cena brutto: 1955.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

  • 00-867 Rotherham, Zagraniczne
  • Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

1. Budowanie i pielęgnowanie kultury klientocentrycznej

  • Customer experience management w dzisiejszym zarządzaniu i gospodarce – czym jest, a czym nie jest
  • Po czym poznać kulturę klientocentryczną w przedsiębiorstwie
  • Kultura klientocentryczna a doświadczenie klientów – ekosystem CX
  • Najlepsze praktyki w budowaniu i pielęgnowaniu kultury klientocentrycznej

2. Projektowanie VoC (Voice of the Customer): pomiar i analiza

  • Źródła VoC dla organizacji
  • Rodzaje informacji zwrotnej klientów
  • Poziomy pomiaru informacji zwrotnej klientów
  • Mapowanie punktów styku i podróży
  • Kanały i techniki zbierania informacji zwrotnej klientów, feedback zamówiony vs niezamówiony
  • Jak uniknąć pułapek przy projektowaniu pomiaru informacji zwrotnej klientów
  • Narzędzia pomiarowe – najlepsze praktyki
  • Definiowanie i wykorzystywanie wskaźników satysfakcji i doświadczenia klientów
  • Analiza i raportowanie VoC w organizacji, systemy EFM

3. Customer Experience ROI – ile opłaca się zainwestować w CX?

  • Wartość klienta dla organizacji a customer experience
  • Podejścia do szacowania CX ROI

4. Stymulowanie działań ulepszających CX w organizacji

  • CX w systemach motywacyjnych
  • Wdrażanie ulepszeń strukturalnych
  • Closed feedback loop

5. Budowanie strategii CEM, dojrzałość organizacji

  • Strategie customer experience management
  • Customer experience management a strategia organizacji
  • Stopnie dojrzałości organizacji ze względu na customer experience management
  • Strategiczne podejście do implementacji customer experience management
  • Atrium Centrum
  • Warszawa
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2017-12-04 - 2017-12-05
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1590.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Planowanie i strategie marketingowe
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Jesteś w trakcie przygotowania kampanii reklamowej i zastanawiasz się, która strategie marketingowa będzie skuteczna? Może warto skorzystać ze szkolenia "Planowanie i strategie marketingowe"

Techniki wywierania wpływu w marketingu i sprzedaży
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Zastanawiasz się czy udaje Ci się osiągnąć postawione cele biznesowe, może nie zawsze osiągasz to na czym Ci zależy. Może warto popracować nad swoimi umiejętnościami wywierania wpływu na innych.

Skuteczny menedżer – zarządzanie zespołem i motywowanie
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Jeżeli masz problem z budowaniem własnego autorytetu wśród podwładnych, to warto nad tym popracować. Na tym szkoleniu nauczysz się skutecznej motywacji, komunikacji i efektywnego zarządzania swoim zespołem.

Strategie promocyjne i reklamowe. Psychologia reklamy
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Skuteczna komunikacja w tworzeniu przekazów reklamowych to podstawa sprzedaży Twojego produktu. Nie musisz powielać gotowych rozwiązań, popracuj nad swoją kreatywnością. Warto.

Marketing ROI i controlling marketingowy
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwracają się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

Programy lojalnościowe z użyciem marketing automation
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Chcesz nagrodzić swoich klientów za zaufanie którym Cię obdarzyli? Chcesz podtrzymać z nim relację? Do tego celu warto wykorzystać programy lojalnościowe. Wiedzę na ich temat otrzymasz na najbliższym szkoleniu.

Customer Experience Management
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Zależy Ci na budowaniu przewagi konkurencyjnej na rynku. Może warto popracować nad strategią skoncentrowaną na doświadczeniu klientów w trakcie najbliższego szkolenia: Customer Experience Management.

Negocjacje handlowe
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

1. POSTAWA I NASTAWIENIE WARUNEK SUKCESU W NEGOCJACJACH2. SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM3. TYPY KLIENTA – SPOSÓB SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W NEGOCJACJACH4. WPROWADZENIE (...)

Strategie brandingowe. Zarządzanie marką & Consumer Insight
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

1. Istota i strategiczne znaczenie marki2. Wyznaczniki siły i wartości marki – case studiesPrelekcja i dyskusja3. Tożsamość marki vs wizerunek marki – case studiesTożsamość marki – case study (...)

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
ATRIUM BUSINESS TRAINING & CONSULTING LTD

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.