Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2022-01-23

Było:580zł

Jest:522zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA

  • Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
  • Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
  • Cena netto: 1450.00 zł
  • Cena brutto: 1783.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SZKOLENIE ONLINE 

GODZINY SZKOLENIA: 10:00-15:00.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy Google Meet

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  
Zapisz się za pomocą formularza dostępnego na stronie:

PROGRAM SZKOLENIA

1. Customer Experience - długotrwała strategia, nie jednorazowy projekt

  • Holistyczne podejście do doświadczeń klienta
  • Oczekiwania a doświadczenia klientów
  • Satysfakcja klientów jako efekt spełnienia oczekiwań
  • Brak satysfakcji jako powód pojawienia się skarg klientów

2. Podstawowe narzędzia CX - poznaj swojego klienta

  • Customer Voice
  • Customer Journey
  • Customer Expierence Map                       

3. Zachowania klientów i ich analiza

  1. Źródła i rodzaje badań o zachowaniach klientów
  2. Mapowanie doświadczeń klienta na tzw. ścieżce podróży – Customer Journey
  3. Pomiar i interpretacja kluczowych wskaźników w ramach CX
    • Wskaźniki zadowolenia i niezadowolenia
    • Wskaźniki rekomendacji generowanych przez klientów (NPS i inne)
    • Wskaźniki pośrednie (utrzymanie, utrata, pozyskanie)
      • liczba nowych klientów, którzy zakupują produkt lub usługę,
      • średnia długość relacji klienta z firmą

 4. Projektowanie doświadczeń

  • Service design, design thinking, human-centred design
  • Praca z mapą doświadczeń
  • Projektowanie stanów idealnych i interakcji dla kluczowych punktów styku
  • Tworzenie niezbędnych inicjatyw naprawczych
  • Zarządzanie Doświadczeniami Klienta w organizacji

5. Strategia Customer Experience

  • Budowanie strategii w oparciu o wizję CX
  • Klient w DNA organizacji
  • Wskaźniki i mierniki sukcesu
  • Wdrażanie i zarządzanie strategią customer experience
  • Szkolenie online
  • Rzeszów
  • woj. Podkarpackie
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1450.00 zł

Najnowsze szkolenia:

E-COMMERCE. JAK ZDOBYĆ KLIENTÓW W INTERNECIE.
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień 1 Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu1. Customer journey map w praktyce – jak identyfikować touchpointy i projektować ścieżkę zakupową klienta? (...)

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

MARKETING INTERKULTUROWY. PUŁAPKI I WYMOGI KULTUROWE W MARKETINGU
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie adresowane jest do pracowników działu eksportu oraz marketingu, w tym dla osób zajmujących się pozyskiwaniem kontrahentów z zagranicy lub lokowaniem produktów na rynkach zagranicznych.

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Podstawy marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie.

FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADS
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)

Grafika w reklamie
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

SZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM

INTENSYWNY KURS MARKETINGU INTERNETOWEGO / DIMAQ PROFESSIONAL
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

4-dniowe, kompleksowe szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą zdobyć certyfikat DIMAQ, czyli najważniejszy oficjalny, branżowy certyfikat potwierdzający profesjonalne umiejętności w zakresie digital marketingu. Egzamin przeprowadza IAB Polska.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA, Szkolenie Marketingowe, Menedżerskie, zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, sprzedaż/handlowe, zarządzanie, inne, Rzeszów. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.