Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA

  • Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
  • Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
  • Cena netto: 1450.00 zł
  • Cena brutto: 1783.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SZKOLENIE ONLINE 

GODZINY SZKOLENIA: 10:00-15:00.

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy Google Meet

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  
Zapisz się za pomocą formularza dostępnego na stronie:

PROGRAM SZKOLENIA

1. Customer Experience - długotrwała strategia, nie jednorazowy projekt

  • Holistyczne podejście do doświadczeń klienta
  • Oczekiwania a doświadczenia klientów
  • Satysfakcja klientów jako efekt spełnienia oczekiwań
  • Brak satysfakcji jako powód pojawienia się skarg klientów

2. Podstawowe narzędzia CX - poznaj swojego klienta

  • Customer Voice
  • Customer Journey
  • Customer Expierence Map                       

3. Zachowania klientów i ich analiza

  1. Źródła i rodzaje badań o zachowaniach klientów
  2. Mapowanie doświadczeń klienta na tzw. ścieżce podróży – Customer Journey
  3. Pomiar i interpretacja kluczowych wskaźników w ramach CX
    • Wskaźniki zadowolenia i niezadowolenia
    • Wskaźniki rekomendacji generowanych przez klientów (NPS i inne)
    • Wskaźniki pośrednie (utrzymanie, utrata, pozyskanie)
      • liczba nowych klientów, którzy zakupują produkt lub usługę,
      • średnia długość relacji klienta z firmą

 4. Projektowanie doświadczeń

  • Service design, design thinking, human-centred design
  • Praca z mapą doświadczeń
  • Projektowanie stanów idealnych i interakcji dla kluczowych punktów styku
  • Tworzenie niezbędnych inicjatyw naprawczych
  • Zarządzanie Doświadczeniami Klienta w organizacji

5. Strategia Customer Experience

  • Budowanie strategii w oparciu o wizję CX
  • Klient w DNA organizacji
  • Wskaźniki i mierniki sukcesu
  • Wdrażanie i zarządzanie strategią customer experience
  • Szkolenie online
  • Rzeszów
  • woj. Podkarpackie
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1450.00 zł
Termin: 2022-01-10 - 2022-01-11
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1450.00 zł

Najnowsze szkolenia:

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. PLANY I STRATEGIE SPRZEDAŻOWE W PRAKTYCE. Szkolenie sprzedażowe Warszawa. Kurs dla sprzedawców. Warszawa

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Trade marketing. Marketing handlowy dla działów sprzedaży
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Celem szkolenia jest osiągniecie wysokiego poziomu konkurencyjności na rynku poprzez: podniesienie efektywności działań w zakresie trade marketingu, poznanie nowoczesnych narzędzi analizy i weryfikacji skuteczności działań trade marketingowych.

STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Projektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności.Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu.Poprawa skuteczności działań marketingowych.Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni.

Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Decyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych.

Planowanie marketingowe. Od analiz do wdrożenia i kontroli
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś w trakcie przygotowania kampanii reklamowej i zastanawiasz się, która strategie marketingowa będzie skuteczna? Może warto skorzystać ze szkolenia "Planowanie i strategie marketingowe"

Content marketing – jak pisać w internecie, aby zdobyć i zainteresować klientów
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Zastanawiasz się czy prostymi krokami możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Wystarczy, że nauczysz się tworzyć skuteczną komunikację marketingową ze swoim klientem na szkoleniu content marketing.

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Szkolenie Customer Experience Design & Management ma na celu zaprezentowanie słuchaczom metod, terminologii oraz narzędzi używanych przy tworzeniu, wdrażaniu i zarządzaniu strategią Customer Exprierience w organizacji.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT. PROJEKTOWANIE I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIAMI KLIENTA, Szkolenie Marketingowe, Menedżerskie, zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, sprzedaż/handlowe, zarządzanie, inne, Rzeszów. otwarte

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.