Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego

  • Termin: 2022-09-05 - 2022-09-06
  • Lokacja: Łódź, Łódzkie
  • Cena netto: 1350.00 zł
  • Cena brutto: 1660.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Akademia Marketingu ATRIUM

  • 00-867 Warszawa, Mazowieckie
  • al. Jana Pawła II 27
  • Telefon: 607710797
  • Fax: 607710797
  • Email: szkolenia@szkoleniaatrium.pl
  • www: szkoleniaatrium.pl
Firma szkoleniowa Akademia Marketingu ATRIUM

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

SZKOLENIE ONLINE

GODZINY SZKOLENIA: 10:00-15:00

Szkolenie realizowane za pośrednictwem bezpiecznej platoformy ClickMeeting.com lub Zoom

W trakcie szkolenia:

  • szkolenie prowadzone w czasie rzeczywistym
  • bieżący kontakt z trenerm i pozostałymi uczestnikami szkolenia
  • dyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. 
  • przewidziane przerwy  
Zapisz się za pomocą formularza zgłoszeniowego:

 

Program szkolenia:

1. Poziomy pomiaru efektów marketingu

  • Dlaczego mierzymy skuteczność marketingu?
  • Kaskada efektów – potencjał rynkowy - wyniki rynkowe - wyniki finansowe
  • Efekty dotyczące potencjału rynkowego
  • Efekty finansowe
  • Rodzaje metod i narzędzi pomiaru efektów

2. Symulacyjna gra strategiczna MARKETING ROI – doświadczenie praktyczne z zarządzania efektami działań marketingowych

  • Segmentacja, targeting i pozycjonowanie (STP)
  • Consumer insights, produkt/marka i decyzje cenowe (pricing)
  • Narzędzia komunikacji ATL/BTL, rozwój kanałów dystrybucji
  • Prognozowanie sprzedaży, wyniki końcowe i wnioski

3. Controlling marketingu operacyjnego – jak mierzyć efekty działań marketingowych?

  • Wskaźniki potencjału rynkowego – jak zmierzyć to, co dzieje się w głowie klienta?
  • Świadomość i wizerunek marki
  • Gotowość, skłonność i zamiar zakupu
  • Poziom zadowolenia dotychczasowych klientów
  • Lojalność klientów
  • Dostępność i pozycja produktów w sklepie

4. Wskaźniki efektów rynkowych – jak potencjał rynkowy przekłada się na zachowania klientów?

  • Analiza sprzedaży i udziałów rynku
  • Penetracja, użytkowanie, powtarzalność i częstotliwość zakupu
  • Analiza fluktuacji klientów (pozyskiwanie, utrzymywanie, utrata i odzyskiwanie)
  • Analiza sprzedaży dodatkowej (cross- i up-selling), analiza możliwości finansowych klienta (customer equity)

5. Wskaźniki efektów finansowych

  • Koszty i efekty marketingowe
  • Rentowność sprzedaży
  • Rachunek rentowności klienta
  • Metoda progu rentowności
  • Metoda zwrotu z inwestycji marketingowych – ROI
  • Wskaźniki w budżetowaniu marketingu

6. Tworzenie budżetu firmy w zakresie marketingu i sprzedaży

  • ustaleniu kosztów stałych i zmiennych
  • rozliczaniu i kontroli planu
  • ustalenie ROI działań marketingowych
  • korekta działań marketingowych

7. Controlling marketingu strategicznego – czy wybrana strategia się sprawdza?

  • Controlling wartości klienta
    Wartość dochodu ze sprzedaży podstawowej i dodatkowej
    Wartość dochodu z rekomendacji i informacji
  • Controlling wartości marki
  • Marketingowa karta wyników

8. Audyt marketingowy (praktyczne narzędzia w MS Excel)

  • Audyt strategii
  • Audyt procesów planowania marketingowego

9. Organizacja i wdrożenie systemu controllingu marketingowego w firmie

  • Szkolenie online
  • Łódź
  • woj. Łódzkie
Termin: 2022-09-05 - 2022-09-06
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-09-05 - 2022-09-06
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-09-05 - 2022-09-06
Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-09-05 - 2022-09-06
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-09-05 - 2022-09-06
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1350.00 zł
Termin: 2022-09-05 - 2022-09-06
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIE
Akademia Marketingu ATRIUM

Dzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...)

Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego
Akademia Marketingu ATRIUM

Jesteś odpowiedzialny za budżet marketingowy i chcesz wiedzieć, czy środki przeznaczone na reklamę zwrócą się? Warto skorzystać z gotowych narzędzi, które pozwolą efektywnie zarządzać finansami w firmie.

Zarządzanie produktem. Wprowadzanie nowych produktów na rynek
Akademia Marketingu ATRIUM

Rozwijasz się i chcesz wprowadzić nowe produkty na rynek. Potrzebujesz solidnego przygotowania z zarządzania produktem? Wystarczą dwa dni praktycznego szkolenia z Akademią Marketingu ATRIUM.

NADZÓR I ORGANIZACJA GIER HAZARDOWYCH, LOTERII I KONKURSÓW
Akademia Marketingu ATRIUM

WYDAJEMY ZAŚWIADCZENIA WYMAGANE ZGODNIE Z NOWELIZACJĄ USTAWY O GRACH HAZARDOWYCH z dnia 1 kwietnia 2017. Gwarantujemy zdobycie wiedzy dotyczącej aktualnych przepisów prawnych i podatkowych regulujących organizację konkursów, loterii i programów.

Podstawy marketingu
Akademia Marketingu ATRIUM

Nowoczesny marketing dla niezaawansowanych. Podstawy marketingu. Kurs. Szkolenie.

Twórz kreatywne reklamy
Akademia Marketingu ATRIUM

Cel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...)

FIRMA NA LINKEDIN ORAZ LINKEDIN ADS
Akademia Marketingu ATRIUM

W trakcie szkolenia:bieżący kontakt z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleniapraktyczne ćwiczenia i zadaniadyskusja, burza mózgów, praktyczna wiedza oraz aktualne case'y. przewidziane przerwy (...)

Grafika w reklamie
Akademia Marketingu ATRIUM

SZKOLENIE DLA SOCIAL MEDIA MARKETERÓW / WEBDESIGNERÓW. PROJEKTOWANIE REKLAM

JAK KONTROLOWAĆ I WSPÓŁPRACOWAĆ Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ
Akademia Marketingu ATRIUM

Współpraca na linii Klient – Agencja oraz Agencja - Klientczyli jak doprowadzić do harmonijnej i skutecznej współpracy?

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW
Akademia Marketingu ATRIUM

PODSTAWY WORDPRESSA - TWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ WWW

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Controlling marketingowy. Tworzenie budżetu marketingowego, Szkolenie Marketingowe, Biznesowe, marketing i sprzedaż, finanse, zarządzanie, biznesowe, sprzedaż, procesy biznesowe, Łódź. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.