Coachingowy styl zarządzania jest sztuką osiągania rezultatów za pomocą rozmowy. Dzięki niej ludzie odnajdują siłę, żeby postawić sobie cele, o których do tej pory nawet nie mieli odwagi marzyć. Sztuka polega na tym, że ludzie zdobywają się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
W coachingowym stylu zarządzania chodzi o to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty, aby budować większe zaangażowanie, pro aktywność. Ten styl jest zaproszeniem pracownika do rozwoju. Coachingowy styl zarządzania ukierunkowany jest na cel i rezultat.
Zapraszamy do pierwszej refleksji:
Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Posiądziesz umiejętność przesuwanie uwagi pracownika z problemu na rozwiązanie, przekształcania problemu w wyzwanie i skupieniu całej energii pracownika na osiąganiu założonych celów
► Uzyskasz zorientowanie pracowników na wspólny cel- pracownicy będą potrafili utożsamiać cel organizacji z celami indywidualnymi
► Udoskonalisz komunikację wewnętrzną
► Osiągniesz poprawę świadomość pracowników, jakie są ich zasoby i możliwości
► Zbudujesz optymalną relację menedżer-coach z podwładnymi
► Dowiesz się, co robią liderzy, aby wprowadzić ten styl w życie.
► Poznasz umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania.
► Dowiesz się, kiedy i w jaki sposób motywować.
► Efektywniej wykorzystasz potencjał pracowników
► Sprawisz, że pracownicy będą przyjmować odpowiedzialności za postawione cele powierzone zadania
Korzyści dla kierowanego zespołu (organizacji) z wprowadzenia tego stylu:
► Wzmocnienie motywacje zespołu
► Wzrost zaangażowania, pro aktywności
► Wzrost poczucie firmowej wspólnoty
► Wzrost efektywności pracy całego zespołu (całej organizacji)
► Poprawa relacji pomiędzy pracownikami
Adresaci szkolenia:
Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać i stawać skuteczniejszymi przywódcami oraz budować zespoły mocno skoncentrowane na realizacji postawionych celów, a w szczególności do:
► Przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
► Liderów zespołów i kierowników projektów, superwizorów
► Menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych,
► Kierowników świeżo awansowanych lub przygotowujący się do objęcia nowego
stanowiska
Cele szkolenia:
► Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania
► Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wykorzystywać umiejętności wykorzystywane w prowadzeniu coachingu w zarządzaniu
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingowego stylu zarządzania poprzez uświadomienie im korzyści
► Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania
► 20% Teorii 80% czasu przeznaczone na praktyczne ćwiczeń
► Małe grupy 4-8 osób
► Doświadczony trener
Narzędzia, które poznasz podczas kursu:
► Model GROW (cel, fakty, możliwości, opcje działania)
► Model delegowania
► Modele zarządzania
► Mocne pytania
► Techniki słuchania
► Motywowanie i inspirowanie
► Rozmowa, która znaczy
Doświdczony trener:
Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, coach, pedagog
Specjalizuje się w projektach związanych z rozwijaniem i doskonaleniem umiejętności coachongowych, prowadzi szkolenia z zakresu coachingowego stylu zarządzania, projekty dedykowane dla kadry menedżerskiej. W tracie realizacji programu certyfikacyjnego coacha w Nobel Manhattan Polska. Pracowała na stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, gdzie odpowiedzialna była za prowadzenie sesji coachingowych z pracownikami. Pracując w firmie Medicover na stanowisku trenera odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie projektu mającego na celu rozwój kultury coachingowej w firmie. W ramach projektu realizowała szkolenia z zakresu coachingu, który odbiorcami byli menedżerowie. Jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej z zakresu coachingu. Prowadzi zajęcia w Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku: Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności coachingowe min. dla
następujących Klientów:
Wprowadzenie do coachingowego stylu zarządzania
Style przywództwa
Zarządzanie w stylu coachingowym
Pytania, którą rodzą refleksje, działanie, motywacje itd.
Słuchanie
Motywowanie w stylu coachingowym
Delegowanie w stylu coachingowym
Feedback w stylu coachingowym
Model GROW jako narzędzie do rozwijanie potencjału, oceny pracy, wsparcia przy realizacji zadań
Ewaluacja
Współpracowaliśmy między innymi z:
- Acronics Germany |
- Agencja Rezerw Materiałowych |
- Alcon Polska |
- Alphabet Polska Fleet Management |
- American Express Poland |
- Amgen |
- Amplico Life |
- Auchan Polska Sp. z o. o |
- Bank Zachodni WBK |
- Banku Gospodarki Żywnościowej |
- Biuro Informacji Kredytowej |
- BRE Bank SA |
- Cementownia Kraków |
- Centrum Nauki Kopernik |
- Centrum Personalizacji Dokumentów MSW |
- Centrum Projektów Europejskich |
- Centrum Promocji Informatyki |
- Citibank International PLC |
- Coca Cola |
- Continuum Care |
- D&B Partner |
- Danone |
- Deltim |
- EADS Polska |
- E-Commerce Services Grupa Empik |
- Electrolux Poland |
- Electrum |
- Emotion |
- ENEA |
- Energa Informatyka i Technologie |
- Energa Operator |
- Europ Assistance Polska |
- Eveline Cosmetics |
- Exim |
- Fiat Auto Poland |
- FM Group |
- Frito Lay |
- Frito Lay Poland |
- GEC Consulting Grzegorz Cendrowski |
- Główny Urząd Statystyczny |
- Grecos Holiday |
- Grupa ABG |
- Gtech Poland |
- Huta Szkła Czechy |
- Hutchinson Poland |
- Idea Bank |
- Impel |
- Impuls Szkolenia |
- ING Commercial Finance Polska |
- ING Lease (Polska) |
- ING Usługi Finansowe |
- Ingenieurburo Z. Sacharuk |
- Inicjatywa Mikro |
- Intervet |
- Iron Mountain Polska |
- Izolex |
- J & M Contracts |
- Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji |
- Kaeser Kompressoren |
- Kia Motors Polska |
- KK Electronic Polska |
- Koleje Mazowieckie |
- Kone |
- Konopka Śruby |
- Lafarge |
- Lamex |
- Lexum Europejskie Kliniki Okulistyczne |
- Linea Aureliusz Leżeński |
- Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń |
- Lotos |
- Lumberg Polska |
- Matras |
- Meble BRW |
- Media Forum |
- Medicover |
- Medtronic Poland |
- Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne |
- Ministerstwo Gospodarki |
- Ministerstwo Skarbu Państwa |
- Modernhatch Sztuder & Wocka |
- NCAB Group Polska |
- Net-S M. |
- NFZ |
- Nivette Fleet Management |
- Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie |
- North Food Polska |
- NZ Techno |
- Optegra Polska |
- Orange Polska |
- Orix Polska |
- Otawa Group |
- Perform Media Poland |
- Phonak Polska |
- PKO BP |
- Plpharma |
- Polyone Poland Manufacturing |
- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności |
- Promax |
- PZU |
- PZU Na Życie |
- Radiometer |
- Reynaers Polska |
- Rieber Foods Polska |
- Riwal Poland |
- Sage |
- Salony Krzysztof |
- Sime Polska |
- Smyk |
- Spiroflex |
- Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Kozienice |
- Steinbacher Izoterm |
- Stowarzyszenie Wspólnota Polska |
- Sygma Bank |
- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach |
- Tech-Rol |
- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, |
- Urząd Zamówień Publicznych |
- Via Sms |
- Vogue Travel |
- Warmińsko - Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ |
- Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie |
- Wrigley Poland |
- Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji |
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych |
- Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków |
Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku
Terminy i lokalizacje:
Kurs Coachingu Warszawa
Kurs Coachingu Kraków
Kurs Coachingu Wrocław
Czas trwania kursu: Dni 2 / godzin 16
Zakres usług wchodzących w szkolenie:
UWAGA!- szkolenia zamknięte
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt, przygotujemy indywidualną ofertę dla Państwa.
Pełna informacja na stronie:
Coaching szkolenia
-5%
-5%
Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami. |
|
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUKurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać. |
|
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warszWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą |
|
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów |
|
Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy. |
|
Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami. |
|
Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)WSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami. |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztatyWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania. |
|
Zarządzanie zespołem szkolenieWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie |
|
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. |
Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne, Szkolenie Zarządzanie, Coachingowe, w przedsiębiorstwie, w biznesie, menedżerski, menedżerskie, kierownicze, WARSZAWA. otwarte
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.