Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne

  • Termin: 2025-03-27 - 2025-03-28
  • Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 1225.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 1507.37 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

 

     Coachingowy styl zarządzania jest sztuką osiągania rezultatów za pomocą rozmowy. Dzięki niej ludzie odnajdują siłę, żeby postawić sobie cele, o których do tej pory nawet nie mieli odwagi marzyć. Sztuka polega na tym, że ludzie zdobywają się na działania, które do tej pory były poza ich zasięgiem.
W coachingowym stylu zarządzania chodzi o to, aby pracownik świadomie przyjmował odpowiedzialność za rezultaty, aby budować większe zaangażowanie, pro aktywność. Ten styl jest zaproszeniem pracownika do rozwoju. Coachingowy styl zarządzania ukierunkowany jest na cel i rezultat.


                            Zarządzanie w stylu Coachingowym


Zapraszamy do pierwszej refleksji:

  • Czy wiesz, jakie są cechy dobrego słuchacza?
  • Czy potrafisz zadawać pytania, które zmieniają sposób myślenia?
  • Czy potrafisz tak pytać, aby uruchomić działanie?
  • Czy wiesz, w jaki sposób inspirować pracowników?
  • Czy wiesz jak wygląda dobra rozmowa?

 

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu:
► Posiądziesz umiejętność przesuwanie uwagi pracownika z problemu na rozwiązanie, przekształcania problemu w wyzwanie i skupieniu całej energii pracownika na osiąganiu założonych celów
► Uzyskasz zorientowanie pracowników na wspólny cel- pracownicy będą potrafili utożsamiać cel organizacji z celami indywidualnymi
► Udoskonalisz komunikację wewnętrzną
► Osiągniesz poprawę świadomość pracowników, jakie są ich zasoby i możliwości
► Zbudujesz optymalną relację menedżer-coach z podwładnymi
► Dowiesz się, co robią liderzy, aby wprowadzić ten styl w życie.
► Poznasz umiejętności lidera przyjmującego coachingowy styl zarządzania.
► Dowiesz się, kiedy i w jaki sposób motywować.
► Efektywniej wykorzystasz potencjał pracowników
► Sprawisz, że pracownicy będą przyjmować odpowiedzialności za postawione cele powierzone zadania

Korzyści dla kierowanego zespołu (organizacji) z wprowadzenia tego stylu:
► Wzmocnienie motywacje zespołu
► Wzrost zaangażowania, pro aktywności
► Wzrost poczucie firmowej wspólnoty
► Wzrost efektywności pracy całego zespołu (całej organizacji)
► Poprawa relacji pomiędzy pracownikami

 

Adresaci szkolenia:

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać i stawać skuteczniejszymi przywódcami oraz budować zespoły mocno skoncentrowane na realizacji postawionych celów, a w szczególności do:
► Przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
► Liderów zespołów i kierowników projektów, superwizorów
► Menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych,
► Kierowników świeżo awansowanych lub przygotowujący się do objęcia nowego
stanowiska

 

Cele szkolenia:

► Rozwijanie umiejętności z zakresu coachingowego stylu zarządzania

► Uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób wykorzystywać umiejętności wykorzystywane w prowadzeniu coachingu w zarządzaniu

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego nastawienia do coachingowego stylu zarządzania poprzez uświadomienie im korzyści

► Uczestnicy poznają i przećwiczą umiejętności wykorzystywane w coachingowym stylu zarządzania

  

Dlaczego właśnie to szkolenie?

 

► 20% Teorii 80% czasu przeznaczone na praktyczne ćwiczeń
► Małe grupy 4-8 osób
► Doświadczony trener


Narzędzia, które poznasz podczas kursu:

► Model GROW (cel, fakty, możliwości, opcje działania)

► Model delegowania

► Modele zarządzania

► Mocne pytania

► Techniki słuchania

► Motywowanie i inspirowanie

► Rozmowa, która znaczy


Doświdczony trener:

 

Ewelina Zdzieszyńska- certyfikowany trener biznesu, coach, pedagog

 

   Specjalizuje się w projektach związanych z rozwijaniem i doskonaleniem umiejętności coachongowych, prowadzi szkolenia z zakresu coachingowego stylu zarządzania, projekty dedykowane dla kadry menedżerskiej. W tracie realizacji programu certyfikacyjnego coacha w Nobel Manhattan Polska. Pracowała na stanowisku trenera w firmie Centrum Informatyki Grupy PZU S.A, gdzie odpowiedzialna była za prowadzenie sesji coachingowych z  pracownikami. Pracując w firmie Medicover na stanowisku trenera odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie projektu mającego na celu rozwój kultury coachingowej w firmie. W ramach projektu realizowała szkolenia z zakresu coachingu, który odbiorcami byli menedżerowie. Jako trener i menedżer Działu Szkoleń w firmie Sygma Bank odpowiedzialna była za przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla kadry kierowniczej z zakresu coachingu. Prowadzi zajęcia w Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka na kierunku: Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania

 

Realizowała projekty szkoleniowe rozwijające umiejętności coachingowe min. dla  
następujących Klientów:

  • Medicover-  „Coaching menedżerski” –projekt mający na celu rozwijanie umiejętności coachingowych kadry menedżerskiej w związku z wdrożeniem kultury coachingowej w organizacji. W ramach projektu przeprowadziła: 10 trzydniowych szkoleń
 
  • Sygma Bank- „Coaching”- projekt mających na celu rozwijanie umiejętności prowadzenia coachingu skierowany do kadry zarządzającej średniego szczebla. W ramach projektu zostało przeprowadzone 4 dwudniowe szkolenia
 
  • Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka- wykładowca na kierunku: „Coaching jako efektywne wsparcie nowoczesnego zarządzania
 
  • Perform Media Poland - „Akademia kompetencji People Leader"- Rozwijanie i wzmocnienie umiejętności związanych z kierowaniem zespołu, efektywną komunikacją, udzielaniem informacji zwrotnej, prowadzeniem rozmów oceniających, skutecznego wydawania poleceń i delegowania, motywowania członków zespołu.
 
 

 

Program szkolenia:


Wprowadzenie do coachingowego stylu zarządzania

  • Na czym polega coaching? 
  • Wykorzystanie umiejętności coachingowych w biznesie i zarządzaniu - skuteczność coachingu w świetle badań 
  • Współczesny przywódca- rola i oczekiwania 
  • Zarządzanie w stylu coachingowym - na czym polega, cele, korzyści 


Style przywództwa

  • Autodiagnoza własnego stylu przywództwa- kwestionariusz autodiagnozy
  • Style przywództwa- mini wykład 


Zarządzanie w stylu coachingowym

  • Trzy kluczowe umiejętności zarządzania w stylu coachingowym 
  • Kiedy przyjmować styl coachingowy? 


Pytania, którą rodzą refleksje, działanie, motywacje itd.

  • Dlaczego warto zadawać pytania? 
  • Klasyfikacja pytań 
  • Pytania, które zmieniają sposób myślenia 
  • Mocne pytania 
  • Pytania, które rodzą refleksje, działanie, zmieniają perspektywę- trening praktyczny


Słuchanie

  • Trzy poziomy słuchania- mini wykład 
  • Rozwijanie umiejętności słuchania na poziomie drugim i trzecim- trening praktyczny


Motywowanie w stylu coachingowym

  • Motywowanie- zacznij od siebie- praca indywidualna 
  • Jak poznać, co motywuje poszczególnych pracowników?- trening praktyczny
  • Odkrywanie wartości- mini wykład, trening praktyczny 


Delegowanie w stylu coachingowym

  • Kiedy i w jaki sposób delegować? 
  • Model delegowania w stylu coachingowym- mini wykład, trening praktyczny 
  • Monitorowanie realizacji zadań w stylu coachingowym- mini wykład- trening praktyczny


Feedback w stylu coachingowym

  • Cele, zasady i model udzielania feedbacku- mini wykład, dyskusja grupowa 
  • Udzielanie feedbacku w stylu coachingowym- mini wykład, scenki 


Model GROW jako narzędzie do rozwijanie potencjału, oceny pracy, wsparcia przy realizacji zadań

  • Model GROW (cel, fakty, możliwości, opcje działania)- prezentacja modelu 
  • Prowadzenie rozmów przy wykorzystaniu modelu GROW- ćwiczenia praktyczne


Ewaluacja

  • Podsumowanie – ćwiczenie podsumowujące 
  • Ankieta ewaluacyjna i zapowiedź follow- up 
 
 

Wybrani Klienci:

 

Współpracowaliśmy między innymi z:

 

 

- Acronics Germany

- Agencja Rezerw Materiałowych

- Alcon Polska

- Alphabet Polska Fleet Management

- American Express Poland

- Amgen

- Amplico Life

- Auchan Polska Sp. z o. o

- Bank Zachodni WBK

- Banku Gospodarki Żywnościowej

- Biuro Informacji Kredytowej

- BRE Bank SA

- Cementownia Kraków

- Centrum Nauki Kopernik

- Centrum Personalizacji Dokumentów MSW

- Centrum Projektów Europejskich

- Centrum Promocji Informatyki

- Citibank International PLC

- Coca Cola

- Continuum Care

- D&B Partner

- Danone

- Deltim

- EADS Polska

- E-Commerce Services   Grupa Empik

- Electrolux Poland

- Electrum

- Emotion

- ENEA

- Energa Informatyka i Technologie

- Energa Operator

- Europ Assistance Polska

- Eveline Cosmetics

- Exim

- Fiat Auto Poland

- FM Group

- Frito Lay

- Frito Lay Poland

- GEC Consulting Grzegorz Cendrowski

- Główny Urząd Statystyczny

- Grecos Holiday

- Grupa ABG

- Gtech Poland

- Huta Szkła Czechy

- Hutchinson Poland

- Idea Bank

- Impel

- Impuls Szkolenia

- ING  Commercial Finance Polska

- ING Lease (Polska)

- ING Usługi Finansowe

- Ingenieurburo Z. Sacharuk

- Inicjatywa Mikro

- Intervet

- Iron Mountain Polska

- Izolex

- J & M Contracts

- Jastrzębski Zakład Wodociągów i Kanalizacji

- Kaeser Kompressoren

- Kia Motors Polska

- KK Electronic Polska

- Koleje Mazowieckie

- Kone

- Konopka Śruby

- Lafarge

- Lamex

- Lexum Europejskie Kliniki Okulistyczne

- Linea  Aureliusz Leżeński

- Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń

- Lotos

- Lumberg Polska

- Matras

- Meble BRW

- Media Forum

- Medicover

- Medtronic Poland

- Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne

- Ministerstwo Gospodarki

- Ministerstwo Skarbu Państwa

- Modernhatch Sztuder & Wocka

- NCAB Group Polska

- Net-S M.

- NFZ

- Nivette Fleet Management

- Nordea Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Na Życie

- North Food Polska

- NZ Techno

- Optegra Polska

- Orange Polska

- Orix Polska

- Otawa Group

- Perform Media Poland

- Phonak Polska 

- PKO BP

- Plpharma

- Polyone Poland Manufacturing

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Promax

- PZU

- PZU Na Życie

- Radiometer

- Reynaers Polska

- Rieber Foods Polska

- Riwal Poland

- Sage

- Salony Krzysztof

- Sime Polska

- Smyk

- Spiroflex

- Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Kozienice

- Steinbacher Izoterm

- Stowarzyszenie Wspólnota Polska

- Sygma Bank

- Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

- Tech-Rol

- Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego,

- Urząd Zamówień Publicznych

- Via Sms

- Vogue Travel

- Warmińsko - Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie

- Wrigley Poland

- Zabrzańskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji

- Zakład Ubezpieczeń Społecznych

- Zakłady Urządzeń Kotłowych Stąporków

 

 

Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku


Informacje organizacyjne:



Terminy i lokalizacje:

 

Kurs Coachingu Warszawa 

Kurs Coachingu Kraków      

Kurs Coachingu Wrocław    

Czas trwania kursu:    Dni 2 / godzin 16


Zakres usług wchodzących w szkolenie:

• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

Cena:
 
Cena kursu *dostępne rabaty nawet do 40%

 

Chcesz skorzystać z dostępnych rabatów? Zapisz się już dziś szkolenie coaching
 
                                               
                                           

  UWAGA!-  szkolenia zamknięte

Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju.
Cena szkolenia zamkniętego jest indywidualnie ustalana z Klientem - prosimy o kontakt, przygotujemy indywidualną ofertę dla Państwa.


  

Pełna informacja na stronie:

Coaching szkolenia

 

 

  • WARSZAWA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-12-12 - 2024-12-13
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-01-30 - 2025-01-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-02-27 - 2025-02-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-04-24 - 2025-04-25
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-05-29 - 2025-05-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-06-26 - 2025-06-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-07-30 - 2025-07-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 1225.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2025-10-27 - 2025-10-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne, Szkolenie Zarządzanie, Coachingowe, w przedsiębiorstwie, w biznesie, menedżerski, menedżerskie, kierownicze, WARSZAWA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.