Informacja o szkoleniu
Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu z tego zakresu to prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: paulina.kasprzak@adept.pl. Więcej informacji na temat szkoleń zamkniętych uzyskać można na http://adept.pl/szkolenia-zamkniete#header.
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do wszystkich poszukujących nowych motywacji i pragnących poszerzyć obszar swoich kompetencji w zakresie powadzenia coachingów oraz zarządzania pracownikami. Program adresowany jest do menedżerów, trenerów oraz praktykujących już coachów. Powstał by skłonić do myślenia, by zainspirować do skutecznego działania. Sugeruje, by przestać myśleć „chyba sobie poradzę”, „mogę to zrobić” i zacząć myśleć - „poradzę sobie!”, „”robię to”!
Cel szkolenia
Coaching zrywa z tradycyjnym podejściem do zarządzania polegającym na wyszukiwaniu i eliminowaniu słabych stron menedżera. Bywa to pożyteczne, ale jak powtarzał Peter Drucker – na słabych stronach niczego nie można zbudować. Można je co najwyżej doprowadzić do poziomu przeciętności, ale czy o to nam naprawdę chodzi? Budować można tylko na tym, co mocne. Jedno z głównych założeń coachingu brzmi: „Masz wszystkie zasoby do tego by skutecznie działać! Może być jednak tak, że wykorzystujesz właściwie tylko drobną ich część bądź odkryłeś tylko ich wierzchołek góry lodowej, gdy potrzebujesz ich w pełni lub znalazłeś zastosowanie nazbyt szczegółowe do ich wykorzystania, a możesz tymczasem je uogólnić. Od tego właśnie jest coach. Aby pomóc Tobie dojść do rozwiązań i celów, których oczekujesz”. Coaching – nie jest szkoleniem, konsultingiem, psychoterapią. Więc czym jest dokładnie coaching i jak bardzo może Cię wesprzeć? Coaching - to sztuka wydobywania z Ciebie pełni Twojego potencjału. Coaching - to odpowiedź na współczesne wyzwania stojące przed Tobą, czyli człowieka sukcesu. Coaching jest dla Ciebie! Wystarczy wziąć udział w szkoleniu, aby się o tym przekonać.
Ramowy program szkolenia trzydniowego
1. Hit, czy mit- czyli czym jest coaching biznesowy?
2. Sytuacja nowego menedżera
• samoocena i poczucie pewności w nowej roli zawodowej
• odbiór decyzji o awansie przez pracowników firmy
• relacje z nowym przełożonym , podwładnymi i współpracownikami
• chleb codzienny kierownika, czyli zarządzanie zespołem
3. Jak pomóc nowym menedżerom
4. Kontrakt
5. Wiedz, dokąd chcesz dojść
6. Wiedz, gdzie jesteś teraz
7. Wiedz, co zrobić, żeby dotrzeć do celu
8. Zrób to!
9. Kompetencje profesjonalnego coacha
• skuteczny coach- kluczowe kompetencje
• zakres wiedzy potrzebnej coachowi
• umiejętności ważne w pracy coacha
• postawa coacha
10. Sytuacje trudne w trakcie procesu coachingu
11. Stawanie się coachem – rozwijanie umiejętności i poszukiwanie własnego stylu prowadzenia coachingu
Informacja o prelegencie
Szkolenie poprowadzi Certyfikowany Trener z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Wykładowca, Specjalista w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego. Ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, od 6 lat- właściciel firmy o profilu doradczo- szkoleniowym. Absolwent Studium Podyplomowego: Akademia Rozwoju Umiejętności Trenerskich na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Instytucie Organizacji i Zarządzania UG. Wykładowca - ZZL PG, Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni oraz w Europejskiej Szkole Hotelarstwa i Przedsiębiorczości w Sopocie. Projektuje, organizuje i realizuje wiele programów szkoleniowych (w tym projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego). Autorskie treningi, warsztaty i konsultacje indywidualne dedykuje różnym odbiorcom: kadrze kierowniczej, pracownikom Małych i Średnich Przedsiębiorstw, absolwentom, oraz osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym. W swojej pracy chętnie wykorzystuje metodę nauki przez doświadczenie. Dba o przekazywanie wiedzy i dostarczenie odpowiednich doświadczeń z obszaru: ZZL, psychologii obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji i wystąpień publicznych, podejmowania decyzji grupowych oraz rozwoju osobistego. Zawsze zaangażowany i pełen szacunku dla ludzi, z którymi pracuje. W swoich działaniach inspiruje i zachęca ludzi do nauki i zmian. Uczy jak efektywnie wykorzystać swoją energię życiową i zarządzać swoimi zasobami. Fascynuje ją pasja rozwoju i tą pasją pragnie zarazić każdego ze swoich "uczniów”.
Opis metodyki szkolenia
Szkolenie jest prowadzone w sposób aktywny i w pełni angażujący uczestników. Proponujemy metodę, która łączy profesjonalną wiedzę z doświadczeniem, twórczym działaniem i osobistym rozwojem. Trening obejmuje różne poziomy uczenia się. Pozwala to uzyskać trwałe zmiany w zachowaniu i postawie pracowników, mierzalne efektami współpracy z otoczeniem i poziomem satysfakcji ze swojej pracy oraz wymiernych osiągnięć.
Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia.
Finanse dla niefinansistówADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat posługiwania się narzędziami finansowymi w taki sposób by móc skutecznie i efektywnie zarządzać firmą, oraz zaznajomienie uczestników z podstawowymi zagadnieniami i problemami z zakresu finansów. |
|
Windykacja handlowa – czyli jak skutecznie rozmawiać z dłużnikiemADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacja należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów. |
|
Skuteczne prowadzenie negocjacji i rozwiązywanie konfliktów na różnych płaszczyznach zadaniowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Dwudniowe szkolenie w sposób warsztatowy pokaże uczestnikom w jaki sposób prowadzić skuteczne negocjacje i jak właściwie stosować taktyki negocjacyjne. |
|
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z problematyką mobbingu od strony psychospołecznej i prawnej oraz wykształcenie umiejętności rozpoznawania zjawisk patologicznych w miejscu pracy, reagowania na nie i przeciwdziałania im. |
|
Marketing polityczny – Jak wygrać wybory samorządowe?ADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Program pozwalający przyszłym burmistrzom, wójtom, starostom i radnym stworzyć plan kampanii i strukturę sztabu, wykreować, poprawić wizerunek, dobrać i przygotować narzędzia kampanii, ustalić zasoby potrzebne do realizacji projektu i wygrać wybory. |
|
E-SĄD – ELEKTRONICZNE POSTĘPOWANIE UPOMINAWCZE ORAZ SKUTECZNA WINDYKACJAADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Omówione zostaną m.in. zagadnienia dotyczące podstawowych definicji związanych z windykacją należności, sposoby zachowań zarówno dłużnika jak i windykatora oraz podstawy psychologii dłużnika jak i motywów oraz powstawania długu. |
|
Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii ZakupowychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Zarządzanie Kategoriami Zakupowymi i podstawy budowania Strategii Zakupowych |
|
Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnychADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Klasyfikacja gleboznawcza gruntówi ochrona gruntów rolnych i leśnych |
|
Rezydent biur podróżyADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Rezydent biur podróży |
|
VAT - ZMIANY W ROZLICZENIACH JEDNOSTEK GOSPODARCZYCHADEPT Sp. z o.o. Sp. K.Przygotowanie kadr samorządowych do wyzwań związanych z uchwalonymi ustawami o zmianie podatku VAT. |
"Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nierucADEPT Sp. z o.o. Sp. K."Aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego” na gruncie ustawy o gospodarce nieruchomościami |
Coaching - jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze, Szkolenie Zarządzanie, Zarządzanie, Coachingowe, Coachingowe, w przedsiębiorstwie, w przedsiębiorstwie, w biznesie, w biznesie, menedżerski, menedżerski, menedżerskie, menedżerskie, kierownicze, kierownicze, inne, inne, . zamkniete
© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.