Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne.

  • Termin: 2022-08-17 - 2022-08-19
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 1790.00 1700.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2091.62 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

 

Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne. Certyfikowane szkolenie online.



>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA  

 

Terminarz szkolenia:

Termin

Miejsce

od: 2022-08-17 do: 2022-08-19

Szkolenie online

od: 2022-10-12 do: 2022-10-14

Szkolenie online

od: 2022-12-19 do: 2022-12-21

Szkolenie online

od: 2023-02-20 do: 2023-02-22

Szkolenie online

 



    


Grupa docelowa

• Przyszli i obecni specjaliści ds. sprzedaży i obsługi klienta
• Handlowcy stacjonarni i terenowi
• Przedstawiciele handlowi
• Kierownicy zespołów sprzedażowych
• Pracownicy biura obsługi klienta
• Inżynierowie wspierający sprzedaż
• Pracownicy działu marketingu
• Wszystkie osoby zainteresowane omawianą podczas szkolenia tematyką.

 

Cel szkolenia

Szkolenie zaprojektowano dla osób, których praca zawodowa związana jest z szeroko pojętą sprzedażą i które chcą zdobyć lub uzupełnić kwalifikacje z zakresu technik sprzedaży, pozyskiwania klientów i obsługi klienta. Szkolenie dostarcza wiedzy i cennych praktycznych rozwiązań oraz pozwala na podniesienie efektywności zawodowej Uczestników.

 

Korzyści dla uczestników

• Osiągnięcie większej skuteczności zawodowej specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta
• Zwiększenie motywacji do pracy
• Wzrost efektywności sprzedaży
• Większa satysfakcja klientów
• Umocnienie pozycji na rynku
• Ciekawe materiały szkoleniowe.

 

Metodologia

Metody pracy podczas szkolenia on-line:

  • wygodna forma szkolenia - wystarczy dostęp do urządzenia z internetem (komputer, tablet, telefon), słuchawki lub głośniki i ulubiony fotel
  • szkolenie realizowane jest w nowoczesnej formie w wirtualnym pokoju konferencyjnym i kameralnej grupie uczestników
  • bierzesz udział w pełnowartościowym szkoleniu - Trener prowadzi zajęcia "na żywo" - widzisz go i słyszysz
  • pokaz prezentacji, ankiet i ćwiczeń widzisz na ekranie swojego komputera w czasie rzeczywistym.
  • podczas szkolenia Trener aktywizuje uczestników zadając pytania, na które można odpowiedzieć w czasie rzeczywistym
  • otrzymujesz certyfikat wydany przez jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce
  • masz dostęp do konsultacji poszkoleniowych w formie e-mail do 4 tygodni po zrealizowanym szkoleniu
  • otrzymujesz indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia stacjonarne i online organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

 

Program szkolenia

Program szkolenia stanowi prawnie chronioną własność intelektualną, a jego przetwarzanie, rozpowszechnianie lub korzystanie z niego bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.

Dzień I
1. Rozpoczęcie warsztatów:
-Powitanie uczestników.
-Prezentacja uczestników - wymiana doświadczeń w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.
-Ustalenie priorytetów.
-Ja w roli efektywnego specjalisty ds. sprzedaży i obsługi klienta.
2. Rola obsługi klienta w dzisiejszym świecie.
3. Profesjonalizm w obsłudze klienta budowaniem przewagi wobec konkurencji.
4. Każdy z nas jest klientem.
5. Oczekiwania klientów.
6. Proces obsługi klienta.
-Badanie potrzeb klientów.
-Przedstawianie oferty, propozycji spełnienia potrzeby. Model cecha - korzyść.
-Rozwiewanie obiekcji klienta.
7. Komunikacja z klientami - mówienie językiem korzyści.
8. Typy klientów.
9. Typy klientów a sposób komunikacji z nimi.
10. Praca z klientem wymagającym.
11. Kontakt z klientem.
-Zadawanie pytań.
-Parafraza.
-Budowanie kontaktu z klientem.
-Pierwsze wrażenie.
-Udzielanie informacji klientowi.
12. Cechy idealnego sprzedawcy/doradcy klienta.
13. Wartości w kontakcie z klientami, troska, uczciwość, budowanie zadowolenia klientów.

Dzień II i III
1. Wprowadzenie w tematykę profesjonalnej sprzedaży
2. Sprzedaż - zakres oraz istota zjawiska.
3. Sprzedawca - profesjonalista: cechy, wiedza, umiejętności.
3. Klient: sposób myślenia i podejmowania decyzji oraz oczekiwania wobec sprzedawcy.
4. Sprzedawanie jako proces- struktura procesu sprzedaży.
5. Stary i nowy model procesu sprzedaży.
6. 5 kroków/etapów procesu sprzedaży.
7. Etap I: Nawiązywanie kontaktu i budowanie właściwych relacji z klientem.
8. Etap II: Analiza potrzeb oraz bieżącej sytuacji klienta.
9. Etap III: Prezentacja firmy oraz jej oferty.
10. Etap IV: Zastrzeżenia zgłaszane przez klienta podczas rozmowy handlowej oraz metody radzenia sobie z nimi stosowane przez sprzedawcę.
11. Etap V: Finał rozmowy handlowej, czyli jak zamknąć sprzedaż/ proces obsługi.
Podsumowanie zajęć oraz praktyczne wnioski na przyszłość.

W przypadku szkolenia w formule on-line modyfikacji mogą ulec forma i sposób realizacji zaplanowanych dla Państwa ćwiczeń.

 

Inwestycja

1990.00zł netto (+23% VAT)

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu on-line
-materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
-renomowany certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia (w wersji elektronicznej lub papierowej)
-konsultacje poszkoleniowe
-10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte i on-line organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER.

 

Zgłoszenie

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu on-line prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a  następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl). 

 

Kontakt

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. 609 059 155
tel. 508 393 926
tel. 577 177 547
tel. 733 544 190
tel. 570 590 060
tel. (61) 3070303
tel. (61) 8102194
tel. (61) 4152036
tel. (61) 4152810
tel. (61) 4152820

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.      

 

Uwagi

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przed szkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pl lub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.

Termin: 2022-10-12 - 2022-10-14
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1990.00 1890.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2022-12-19 - 2022-12-21
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1990.00 1890.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2023-02-20 - 2023-02-22
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 1990.00 1890.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie Zamknięte - Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw - certyfikowane warsztaty praktyczne
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Logistyka i Zarządzanie Łańcuchem Dostaw - certyfikowane warsztaty praktyczne dla menedżerów i specjalistów średniego i wyższego szczebla zarządzania.Program Szkolenia:1. Powitanie uczestników.2. (...)

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty konsultacy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty konsultacyjne. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsce        Data    rozpoczęciaData zakończeniaLiczba (...)

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty konsultacy
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty konsultacyjne. Terminy i miejsca szkoleniaMiejsce        Data    rozpoczęciaData zakończeniaLiczba (...)

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 (...)

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 (...)

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 (...)

Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów w praktyce. 2-dniowe ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów (...)

Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów w praktyce. 2-dniowe ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów (...)

Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów w praktyce. 2-dniowe ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów (...)

Kontrola i audyt inwestycji budowlanych w praktyce. Kompendium obowiązujących procedur -2 dniowe ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kontrola i audyt inwestycji budowlanych w praktyce. Kompendium obowiązujących (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 - 2-dniowe warsztaty ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Pomoc publiczna w praktyce w ramach Programów Operacyjnych 2014-2020 (...)

Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów w praktyce. 2-dniowe ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo autorskie i prawa pokrewne - Kompendium obowiązujących przepisów (...)

Kontrola i audyt inwestycji budowlanych w praktyce. Kompendium obowiązujących procedur -2 dniowe ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kontrola i audyt inwestycji budowlanych w praktyce. Kompendium obowiązujących (...)

Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. 3-dniowe warsztaty praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Kompendium Project Managera - Zintegrowane zarządzanie projektami. (...)

Odpady na uczelniach wyższych – Baza danych o odpadach (BDO), wymagania prawne, ewidencja odpadów ..
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  Odpady na uczelniach wyższych – Baza danych o odpadach (BDO), wymagania (...)

Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kodeks Postępowania Administracyjnego KPA w świetle najnowszych zmian (...)

TEAM MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -days workshop.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:  TEAM MANAGEMENT FOR PRACTITIONERS. 2 -days workshop.  >>>>>  POBIERZ (...)

Trwałość projektu unijnego - 1-dniowe szkolenie praktyczne ...
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Trwałość projektu unijnego - 1-dniowe szkolenie praktyczne. Jak nie (...)

Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych od 1 stycznia 2021 roku. Praktyczna analiza kluczowych zmian.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Nowa ustawa Prawo zamówień publicznych od 1 stycznia 2021 roku. Praktyczna (...)

Zamówienia publiczne w Polskim Ładzie. Prawa i obowiązki Zamawiającego w nowym stanie prawnym z uwzg
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Zamówienia publiczne w Polskim Ładzie. Prawa i obowiązki Zamawiającego w nowym stanie prawnym z uwzględnieniem ostatnich nowelizacji i zmian. 1-dniowe warsztaty praktyczne. >>>>>  POBIERZ FORMULARZ (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Certyfikowany specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - 3-dniowe warsztaty praktyczne., Szkolenie Marketingowe, Marketingowe, Sprzedaż, Sprzedaż, handlowe, handlowe, sprzedaż, sprzedaż, obsługa klienta, obsługa klienta, negocjacje, negocjacje, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, obsługa klienta, obsługa klienta, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.