Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów luksusowych., Szkolenie Biznesowe, Zarządzanie, umiejętności osobiste, marketing i sprzedaż, menedżerskie, kierownicze, zarządzanie klientem, Gdańsk. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-12-24

Było:990zł

Jest:790zł

Podstawowe informacje

Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów luksusowych.

  • Termin: 2018-03-16 - 2018-03-17
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena brutto: promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis 1680.00 1596.00 zł (First Minute -5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Mati Consulting szkolenia

  • 63-130 Książ Wlkp., Wielkopolskie
  • Mchy 6
  • Telefon: +48600433371 / 61 28 28766
  • Fax: 61 28 28766
  • Email: maticonsulting@szkolenia-mc.pl
  • www: www.szkolenia-mc.pl/
Firma szkoleniowa Mati Consulting szkolenia

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Budowanie silnej marki luksusowej. Marketing produktów luksusowych.

 

Skrócony opis szkolenia:

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z  narzędziami i metodami pracy odpowiednimi kategorii produktów luksusowych. Dzięki szkoleniu, uczestnicy poznają najnowsze trendy w marketingu produktów premium oraz opracują skrócony plan swoich przyszłych działań marketingowych.

Ze względu na swoją formułę oraz charakter szkolenie to, sprawdza się najlepiej w formie zamkniętej, dopasowanej do firmy, branży i specyfiki.

 

 

Dzięki szkoleniu, uczestnicy:

  • poznają motywy zakupowe klientów
  • zdobędą wiedzę na temat skutecznych sposobów budowania silnej marki luksusowej
  • poznają 8P, czyli marketing mix dla produktów premium
  • nauczą się badać rynek nabywców swoich produktów/usług
  • zdobędą wiedzę na temat różnych, w tym nowoczesnych, form  komunikacji marketingowej  
  • nauczą się, jak efektywnie kreować wizerunek firmy lub marki
  • opracują ramowy plan marketingowy dla marki luksusowej
  • poznają skuteczne narzędzia public relations

 

 

Profil uczestnika:

Szkolenie jest dedykowane osobom zajmującym się markami/produktami/usługami premium.

  • PR manager
  • Marketing manager
  • Brand manager
  • Specjalista ds. komunikacji
  • osoby pełniące powyższe funkcje w organizacji
  • kadra zarządzająca marką luksusową

 

Metody pracy:

  • case study
  • warsztaty
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • warsztaty pisania

*wszystkie ćwiczenia opracowane są na autorskich arkuszach

 

WSTĘP DO MARKETIGNU PRODUKTÓW PREMIUM

  • Istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych
  • Charakterystyka dóbr luksusowych (wyroby jubilerskie, wina, samochody, futra, dzieła sztuki, inne)
  • Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce

 

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenie – „charakterystyka mojego produktu”.

 

KONSUMENT PRODUTKÓW PREMIUM

  • Kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje – typologia
  • Specyfika obsługi klienta luksusowego
  • Motywy zakupowe oraz potrzeby klienta
  • Psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych

 

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „segmentacja”, ćwiczenie – „typowe potrzeby i motywy zakupowe segmentu”, ćwiczenie – „typologia klienta”.

 

MARKETING PRODUKTÓW PREMIUM

          Tytułem wstępu:

  • Specyfika marketingu usług luksusowych
  • Lifestyle marketing jako jeden ze sposobów kreowania marki luksusowej

 

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „lifestyle marketing”.

 

Opracowanie koncepcji marki luksusowej:

  • Marketing mix w segmencie dóbr luksusowych – 8P
  • Kreowanie produktu
  • Kształtowanie cen – właściwe pozycjonowanie marki luksusowej
  • Ustalanie strategii dystrybucji
  • Promocja produktów premium:

-       Komunikacja marketingowa marek luksusowych

-       Reklama i jej różne formy jako narzędzia promocji marek luksusowych

-       Opracowywanie kreatywnych założeń promocji marek luksusowych

  • Alianse marketingowe – jak je efektywnie wykorzystywać
  • Narzędzia kreowania i wzmacniania marki luksusowej
  • Tworzenie planu marketingowego marki luksusowej

 

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, ćwiczenie – „branding”, ćwiczenie – „pricing”, ćwiczenie – „8P”, case study – trendy w reklamie produktów premium, ćwiczenie – „alianse marektingowe”, ćwiczenie – „plan marketingowy”.

 

Nowoczesne formy marketingu:

  • Marketing partyzancki i jego formy a kształtowanie wizerunku marki premium
  • Działania w social media – formy oraz sposoby działań marketingowych promujących marki luksusowe w mediach społecznościowych

 

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu marketingu partyzanckiego w segmencie premium, ćwiczenie – „moje partyzanckie działania”, case study – przykłady działań z zakresu social media w segmencie premium (dobre praktyki), ćwiczenie – „plan działań w social media”.

 

 

Działania z zakresu public relations jako sposób na budowanie silnego produktu luksusowego:

  • Public relations jako narzędzie kreowania marek luksusowych
  • Ambasador marki – jak go właściwie wybrać, według jakich kryteriów
  • Znaczenie CSR w kreowaniu wizerunku marek luksusowych
  • Sponsoring jako forma promocji marek luksusowych
  • Działania z zakresu E-PR
  • Media relations jako sposób budowania silnego i spójnego wizerunku produktu premium
  • Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową

 

Metody pracy: dyskusja, burza mózgów, ćwiczenia w grupach, case study – przykłady działań z zakresu public relations w segmencie premium, ćwiczenie – „strategia PR”, case study – przykłady ambasadorów marek (dobrze i źle dobranych), case study – przykłady działań z zakresu e-PR, case study – przykłady działań z zakresu media relations (z uwzględnieniem blogerów/vlogerów), case study – przykłady informacji prasowych wysyłanych do mediów (dobre i złe praktyki), ćwiczenie – „książka kryzysowa”.

Długość trwania szkolenia: 2 dni szkoleniowe po 8 godzin zegarowych

 

 

Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta.

Uwaga promocja:

zgłoś 2 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis

Podana cena jest ceną brutto.  Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik.

Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl

Informacje dotyczące miejsca szkolenia, godzin szkolenia przesyłamy w ciągu kilku dni po dokonanym zgłoszeniu i zakwalifikowaniu do danej grupy szkoleniowej.

 

 

M | +48 600 433 371  / tel./fax + 48 61 2828766

E  | maticonsulting@szkolenia-mc.pl

W | www.szkolenia-mc.pl

F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia

 

 

Dlaczego warto z nami współpracować?
 
- prowadzimy szkolenia otwarte, zamknięte na terenie całego kraju
- szkolenia prowadzą tylko najlepsi trenerzy – praktycy z wieloletnim doświadczeniem
- jesteśmy elastyczni wobec Państwa oczekiwań programowych
- dostosowujemy się do Państwa oczekiwań: miejsca, czasu przeprowadzenia szkolenia (szkolenia zamknięte szyte według potrzeb Klienta)
- badamy potrzeby Uczestników
- otrzymujecie Państwo podczas szkolenia materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- podczas szkolenia zapraszamy na lunch, przerwy z pyszną kawą lub herbatą oraz słodką przekąską
- posiadamy bogate referencje
- działamy na rynku szkoleń od 2008 roku
- przeprowadzamy również szkolenia indywidualne
- najważniejsza jest dla nas Państwa zadowolenie w pozyskiwaniu wiedzy, dlatego też szkolenia prowadzone są w małych grupach co wływa na wysoką jakość doskonalenia Uczestników

- posiadamy wpis WUP Poznań (RIS)

  • Gdańsk
  • woj. Pomorskie
Termin: 2018-01-11 - 2018-01-12
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-01-18 - 2018-01-19
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-01-26 - 2018-01-27
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-01-29 - 2018-01-30
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-02-01 - 2018-02-02
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-02-09 - 2018-02-10
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-02-15 - 2018-02-16
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-02-22 - 2018-02-23
Lokacja: Rzeszów, Podkarpackie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-03-01 - 2018-03-02
Lokacja: Poznań, Wielkopolskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-03-09 - 2018-03-10
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Termin: 2018-03-23 - 2018-03-24
Lokacja: Łódź, Łódzkie
Cena: 1680.00 1596 zł (First Minute -5%)

-5%promocja: 2 + 1 gratis - zgłoś 2 osoby trzecia osoba gratis

Najnowsze szkolenia:

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi i inni. Szkolenie dla firm oraz dla osób indywidualnych. Szkolenie przeznaczone dla tych, którzy związani są lub będą zajmować się handlem, pracują lub będą pracować z Klientami.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Sposób pozyskiwania Klienta i organizacja sprzedaży (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (szkolenie zamknięte dla grupy do 12 osób)
Mati Consulting szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują lub chcą podjąć pracę na stanowisku przedstawiciela handlowego, sprzedawcy. Szkolenie prowadzone w celu usprawnienia pracy sprzedawcy, przedstawicieli handlowych.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na szkoleniu

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia
Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Techniki sprzedaży - obsługa klienta
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest doskonalenie standardów handlowych na poszczególnych etapach rozmowy – od przygotowania się do wizyty u klienta, umówienie się na spotkanie, analizę potrzeb, przedstawienie oferty, poznanie technik sprzedaży podczas obsługi.

Sposób pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskiwaniu klientów oraz w ich utrzymaniu. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się jak postępować aby pozyskać klienta, co zrobić aby go utrzymać

Więcej...

Najnowsze kursy:

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy
Mati Consulting szkolenia

Celem kursu jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To również kwestia poruszana na kursie.

Pracownik administracyjno-biurowy
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Akademia handlowca PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Handlowcy są najważniejszymi ludźmi w każdym przedsiębiorstwie. Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzejsze działające firmy. Sprzedaż jest iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa.

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie tajników pracy przedstawiciela handlowego, poznanie zasad, metod sprzedaży. Uczestnicy poznają zasady obsługi Klienta. Na czym polega sprawna, prawidłowa komunikacja ? To (...)

Doskonalenie procesu sprzedaży (2 dni) PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

DOSKONALENIE PROCESU SPRZEDAŻY (szkolenie 2-dniowe)Celem szkolenia jest poznanie zasad doskonalenia pracy sprzedawcy, charakterystyki tej pracy, poznanie zasad - metod sprzedaży od (...)

Profesjonalna obsługa pacjenta - szkolenie dla recepcjonistek, rejestratorek PROMOCJA: zgłoś 2 osob
Mati Consulting szkolenia

Priorytetowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy z pacjentem, podniesienie standardu obsługi, podniesienie własnej motywacji do pracy oraz budowanie pozytywnego wizerunku placówki poprzez profesjonalną obsługę pacjenta.

Marketing usług zdrowotnych PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest zaprezentowanie i uświadomienie sobie, iż marketing jest nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego podmiotu, w tym również jednostek świadczących usługi zdrowotne. Do podmiotów tych należy zaliczyć: ośrodki zdrowia, szpitale

Pracownik administracyjno - biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest poznanie zasad i tajników pracy pracownika administracyjno-biurowego. Uczestnicy poznają zasady przygotowywania korespondencji, poznają rodzaje korespondencji.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno - biurowego.

Pracownik administracyjno-biurowy PROMOCJA: zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis
Mati Consulting szkolenia

Celem szkolenia jest praktyczne oraz teoretyczne poznanie tajników pracy na stanowisku pracownika administracyjno-biurowego.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.