Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-05-26

Było:1480zł

Jest:1380zł

Podstawowe informacje

Budowanie relacji lojalnościowych z klientem zagranicznym

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie zamknięte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

  • 02-229 Warszawa, Mazowieckie
  • Światowa 22
  • Telefon: 22 460 46 12
  • Fax: 22 460 46 04
  • Email: marketing@progressproject.pl
Firma szkoleniowa Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Szkolenie zamknięte

(sprawdź termin szkolenia otwartego)

 

Cele szkolenia

Nasze szkolenie pomoże uczestnikom osiagnąć taki poziom kompetencji, który pozwoli im widzieć w trudnych sytuacjach wyzwanie i szansę w konflikcie. Uczestnicy nauczą się jak zamieniać w sytuacji reklamacji emocje na osąd poznawczy, przyznawać prawo do złości w stosunku do swojej osoby, nieprzyjmując tego osobiście, a także sposobów przyznawania się do błędu z zachowaniem twarzy. Bowiem trudne sytuacje to wyzywania dla naszej osobowości. To one sprawiają, że praca sprzedawcy staje się napawdę interesująca.

Uczestnicy poznają systemy wartości zdeterminowanych przez kulturę, w której żyje i pracuje nasz klient, tak aby móc budować wspólny system znaczeń, wzajemne zaufanie, od którego zależy poprawna relacja z klientem. Poznając Customer Relationship Management (CRM) nauczą się traktowania klientów jako najważniejszy zasób firmy.

 


 

Program szkolenia

 

Dzień I:  " Customer Relationship Management "

1.    Customer Relationship Management. CRM to więcej niż Hard i software. Opis metody. Filozofia zoorientowana na klienta i serwis. Co daje CRM klientom? Jakie są korzyści dla firmy?
2.    Klient nasz pan czy klient jest bogiem? Zorientowanie na klienta w praktyce. Przegląd międzynarodowych praktyk budowania relacji z klientem.
3.    Budowanie relacji z klientem – co jest standardem na świecie? Co decyduje o naszej wyjatkowości z punktu widzenia klienta?
4.    Zrozumienie i interpretacja najważniejszych standardów kultury i zachowań. Znaczenie różnic kulturowych w działalności gospodarczej.
5.    Siedem nawyków efektywnego działania wg Covey‘a wykorzystane w procesie budowania relacji z klientem.

Dzień II: "Trudny klient czy trudna sytuacja"

1.    Trudne sytuacje w pracy z klientem. Psychologia zachowań w świetle teorii integralnej. Nauka zmiany perspektywy. Wielowymiarowe postrzeganie rzeczywistści.
2.    Zarządzanie reklamacją. Poprawna komunikacja w sytuacji reklamacji. Co chce osiągnać klient. Taktyczne pytania.
3.    Profesjonalna obsługa klienta składającego reklamację jako klucz do budowania długotrwałych relacji z klientem. Dialektyczne możliwości reakcji na zażalenia klienta.
4.    Zarzadzanie konfliktem. 10 przykazań w obsłudze klienta. Reguły rozwiązywania konfliktów.
5.    Klient - pracownik - produkt. Biznesowe ustawienia systemowe.
6.    Wymiana doświadczeń uczestników. Psychodramatyczna gra na role. Video - feedback.
7.    Zasady savoir vivre i dobrych obyczajów w trakcie procesu negocjacji. Budowanie kulturowych synergii i zdobywanie zaufania i sympatii partnerów zagranicznych.

Najnowsze szkolenia:

Podatek Dochodowy od osób prawnych
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Opis: zakres podmiotowy ustawy, koszty uzyskania przychodu, zasady unikania podwójnego opodatkowania w CIT, ryczałtowany podatek dochodowy od osób prawnych, podstawa opodatkowania i wysokość podatku, pobór podatku

ONE PIECE FLOW Projektowanie gniazd wytwórczych w oparciu o przepływ jednej sztuki
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: poznaj co to jest Standaryzacja i dlaczego warto ją wdrożyć, dowiedz się jak najlepiej przygotować się do wdrożenia, dowiedz się jaki jest wpływ standaryzacji na realizowane procesy, naucz się tworzyć karty standaryzacji

Umowy handlowe z pozycji zakupowej
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Każdy uczestnik otrzyma praktyczną wiedzę na temat prawnych aspektów zawierania umów, oraz negocjowania warunków zabezpieczeń umów handlowych zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.

Zmiany w prawie celnym
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Szkolenie będzie stanowiło wyjątkową możliwość uzyskania wiedzy z zakresu najnowszych zmian prawnych w kodeksie celnym, a także o projektach dalszych jego modyfikacji oraz konsekwencjach, które wniosą dla przedsiębiorstw.

Logistyka procesu dystrybucji
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zapasami, kształtowaniem infrastruktury magazynowej oraz przepływem towarowo - informacyjnym w procesach dystrybucyjnych.

Zarządzanie przepływem materiałów analiza, projektowanie, optymalizacja i przebudowa procesów
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: W trakcie warsztatu przybliżymy państwu korzyści z wdrożenia zasad zarządzania przepływem materiałów poprzez zastosowanie strategii logistycznych.

Cło i podatek akcyzowy - obrót towarowy we Wspólnocie
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Opis: aktualne przepisy wspólnotowe dot. obrotu towarowego między Państwami Członkowskimi UE i krajami trzecimi, wyprowadzenie towarów z wspólnotowego obszaru celnego i terytorium kraju do krajów trzecich, system podatku akcyzowego

Koszty logistyki przedsiębiorstw - struktura, analiza, optymalizacja
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Nadrzędnym celem szkolenia jest szczegółowe rozpoznanie kosztów procesów logistycznych oraz zdefiniowanie czynników, które mają wpływ na wielkość poszczególnych kosztów i ich powstawanie w określonych punktach łańcucha logistycznego.

Kompetencje interkulturowe we współpracy międzynarodowej
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Zdobycie wiedzy na temat różnic kulturowych w odniesieniu do zachowań w codziennym życiu zawodowym. Nabycie zdolności identyfikowania i oddziaływania na stereotypy międzykulturowe

Metodologia oceny dostawców
Progress Project Sp. z o.o. Szkolenia i Doradztwo

Cel: Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat zarządzania kontrolą kosztów, ze szczególnym uwzględnieniem całkowitego kosztu utrzymania (TCO)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Budowanie relacji lojalnościowych z klientem zagranicznym, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, kompetencje biznesowe, autoprezentacja, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, procesy biznesowe, . zamkniete

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.