Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Biuletyn Informacji Publicznej-prowadzenie BIP wraz z przygotowaniem do wymagańustawy o dostępności

  • Termin: 2024-03-14 - 2024-03-14
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: 350.00 zł
  • Cena brutto: 430.50 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte. e-learning czyli szkolenie za pośrednictwem internetu.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

SUKCES Centrum Rozwoju

  • 96-200 Rawa Mazowiecka, Łódzkie
  • Kazimierza Wielkiego
  • Telefon: 507366167
  • Email: biuro@sukcescr.pl
  • www: www.sukcescr.pl
Firma szkoleniowa SUKCES Centrum Rozwoju

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy dotyczącej teorii i praktyki związanej z dostosowaniem BIP’u do wymagań ustawy o dostępności cyfrowej oraz dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
  • Zdobycie wiedzy praktycznej na temat właściwego przygotowania oraz prowadzenia BIP’u po zmianach wymaganych ww. ustawami

Adresaci szkolenia:
Osoby prowadzące BIP
Członkowie zespołów redakcyjnych BIP
Administratorzy stron podmiotowych
Wszystkie osoby zainteresowane powyższą tematyką

 

Program szkolenia :

 

I. Podstawy prawne prowadzenia BIP.

Kto ma obowiązek prowadzić BIP?
Kluczowe założenia ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Informacje publikowane w BIP – obowiązek czy przyjazna forma prowadzenia polityki informacyjnej?
Prowadzenie BIP a wnioskowy dostęp do informacji publicznej.
BIP a ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego.

II. BIP – zagadnienia praktyczne.

Wymogi dla podmiotowych stron BIP w myśl rozporządzenia MSWiA.
Powołanie i kompetencje zespołu dedykowanego ds. BIP, zalecane procedury.
Przestrzeganie zakazów publikacyjnych – co może zostać uznane za reklamę?
Jak prawidłowo oznaczać udostępniane informacje? – sposób wypełniania metryczki.
Proces publikacji w BIP (sposób przekazywania, forma publikacji, terminy, archiwizacja, aktualizacja informacji, linkowanie).
Jak dokonywać w BIP prawidłowego wyłączenia jawności danych prawnie chronionych?
Efektywność BIP a udostępnianie informacji w trybie wnioskowym.
Urzędowy publikator teleinformatyczny a internetowy serwis www.
Obowiązek zgłoszeniowy i funkcjonalność strony głównej BIP.
Standaryzacja podmiotowych stron BIP w myśl rozporządzenia MSWiA.
Jak prawidłowo oznaczać udostępniane informacje? – sposób wypełniania metryczki.
Kluczowe orzecznictwo sądów administracyjnych związane z BIP.

III. Obowiązki publikacyjne określone w ustawie o dostępie do informacji publicznej.

Publikowanie programów, planów i innych zamierzeń.
Udostępnianie zarządzeń, aktów normatywnych i ich projektów.
Jak udostępniać informacje o sposobie załatwiania spraw i ich stanie?
Jak często i szczegółowo publikować dane o majątku oraz finansach?
Udostępnianie informacji o prowadzonych rejestrach, ewidencjach i archiwach.
Problematyka udostępniania dokumentacji przebiegu i efektów kontroli.
Publikacja treści i postaci dokumentów urzędowych – porady praktyczne.
Jakie informacje mogą, ale nie muszą znaleźć się w BIP? Prawo i praktyka.
Jak poinformować o tym czego zabrakło w Biuletynie?

IV. Ograniczenia na stronach BIP.

Zakres jawności danych o pracownikach i osobach pełniących funkcje publiczne.
Skuteczne i prawidłowe wyłączenie jawności tajemnic oraz danych prawnie chronionych.
Przestrzeganie zakazów publikacyjnych. Co może zostać uznane za reklamę

Termin: 2024-03-27 - 2024-03-27
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-04-12 - 2024-04-12
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-05-15 - 2024-05-15
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł
Termin: 2024-06-19 - 2024-06-19
Lokacja: Do uzgodnienia.
Cena: 350.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z pojęciem elektronicznego zarządzania dokumentacją, archiwizacją dokumentów, instrukcją kancelaryjną.

Kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej
SUKCES Centrum Rozwoju

Podczas realizacji kursu uczestnicy będą realizować praktyczne ćwiczenia z ww. zakresu poprzez wypełnianie formularzy odzwierciedlających poszczególne czynności kancelaryjno-archiwalne, z wykorzystaniem normatywów obowiązujących w jednostce organiz.

Ochrona danych osobowych w archiwach zakładowych i składnicach akt
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia:Zdobycie umiejętności uniemożliwienia naruszenia przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przez zapoznanie się ze stosownymi środkami zapewniającymi zabezpieczenie prowadzonej dokumentacji (...)

System Informacji Oświatowej –placówek oświatowych NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

System Informacji Oświatowej (SIO) to aplikacja stale rozbudowywana, zatem zapraszamy do udziału w szkoleniu, które ułatwi Państwu poradzenie sobie z tym programem, do którego na bieżąco wprowadzane są funkcjonalności.

Warsztaty archiwistyczne: Porządkowanie, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentacji
SUKCES Centrum Rozwoju

Korzyści: Uczestnicy warsztatów archiwistycznych nabędą umiejętność samodzielnego wypełniania ewidencji Archiwum/ Składnicy (Wypełnianie spisów zdawczo- odbiorczych, kart wypożyczeń etc) jak i samodzielnego porządkowania i archiwizowania dokumentacji

Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Archiwum zakładowe-nowe zasady obiegu,archiwizacji i przetwarzania danych
SUKCES Centrum Rozwoju

Nabycie,zaktualizowanie i pogłębienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania dokumentacją oraz wiedzy niezbędnej do zgodnej z obowiązującymi przepisami organizacji pracy w archiwumOmówienie nowych przepisów znowelizowanej ustawy.RODOarchiwum

Biuletyn Informacji Publicznej-prowadzenie BIP wraz z przygotowaniem do wymagańustawy o dostępności
SUKCES Centrum Rozwoju

Osoby prowadzące BIPCzłonkowie zespołów redakcyjnych BIPAdministratorzy stron podmiotowychWszystkie osoby zainteresowane powyższą tematyką

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Biuletyn Informacji Publicznej-prowadzenie BIP wraz z przygotowaniem do wymagańustawy o dostępności, Szkolenie Informatyczne IT, Administracja, publiczna, pomoc społeczna, informatyczne, bezpieczeństwo, internet, obsługa komputera, . otwarte, e-learning

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.