Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, zarządzanie, sprzedaż, obsługa klienta, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie sprzedażą, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-03-26

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp. z o.o.

  • 01-450 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Astronomów 3/300
  • Telefon: 022 463 62 04, 022 463 63 53
  • Fax: 022 463 62 05
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

 

Szkolenie dostarcza wiedzy na temat metod, technik, sposobów badania zadowolenia klientów; ich oczekiwań, analizowania wyników i osiągania przewagi nad konkurencją.

Adresaci szkolenia:

 

Kierownicy marki, kierownicy produktu, dyrektorzy marketingu, pracownicy działów marketingu



Program szkolenia:

 

Satysfakcja klienta sposobem na poprawę jakości

  • badanie satysfakcji klienta, jako czynnik wpływający na sukces przedsiębiorstwa
  • wymagania ISO 9001:2000 w odniesieniu do analizy zadowolenia klienta
  • czynniki wymuszające badanie zadowolenia klienta

 

Sposoby pozyskiwania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klienta

  • metody bezpośrednie
  • metody pośrednie

 

Zasady budowy i wykorzystania kwestionariusza

  • zasady formułowania pytań, projektowania kwestionariusza i poszczególnych jego części,
  • skale pomiarowe – dobór w konkretnych badaniach
  • określanie wielkości próby, analiza rzetelności badań/

 

Najpopularniejsze metody badania satysfakcji klienta

  • metoda CSI: istota, tok postępowania badawczego, zalety i wady, mapa pozycjonująca,
  • metoda SERVQUAL: istota, tok postępowania badawczego, zalety i wady, modyfikacje metody (SERVPERV),
  • metoda CIT: istota, tok postępowania badawczego, zalety i wady, zalecenia,
  • metoda Myster Shopping – istota, tok postępowania, rezultaty stosowania, zasady etyczne.

 

Analiza zmian w zadowoleniu klientów

 

Case studies wybranych badań satysfakcji klienta i ich analiza

 

Projektowanie wybranego modelu badania satysfakcji klienta

 

Pytania, odpowiedzi, dyskusja.  



Metody szkoleniowe:

 

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu i ćwiczeń.



Informacje organizacyjne: 

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt

Najnowsze szkolenia:

Budowanie wizerunku firmy
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Budowanie wizerunku firmy.

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług
Effect Group Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają metody i techniki zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klientów; zdobędą umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001.

Badania i wskaźniki marketingowe
Effect Group Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia badań marketingowych; poznają główne wskaźniki marketingowe wykorzystywane w codziennej pracy działów marketingu.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.