Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Badania i wskaźniki marketingowe, Szkolenie Marketingowe, Sprzedaż, reklama, sprzedaż, obsługa klienta, techniki sprzedaży, marketing/reklama, obsługa klienta, . otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Badania i wskaźniki marketingowe

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Do uzgodnienia.
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp. z o.o.

  • 01-450 Warszawa, Mazowieckie
  • ul. Astronomów 3/300
  • Telefon: 022 463 62 04, 022 463 63 53
  • Fax: 022 463 62 05
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

 

Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, wysokość obrotów i liczbę zatrudnionych pracowników, dobre funkcjonowanie firmy wymaga systematycznych i ciągłych badań rynku. Przedsiębiorstwa, które nie przeprowadzają badań rynkowych, nie uznają ich za istotne źródło informacji wykorzystywanych w trakcie procesu tworzenia strategii marketingowej, muszą się liczyć z tym, że oddają konkurentom pewien obszar swojej działalności. Umiejętność prowadzenia badań, analizowania wyników i wyciągania wniosków jest niezwykle istotne. W tym celu niezbędne jest prawidłowe zrozumienie i poznanie wskaźników pomocnych w ocenie skuteczności i efektywności działań marketingowych.   Celem szkolenia jest poznanie badań i wskaźników marketingowych i zastosowanie ich w praktyce.  

Adresaci szkolenia:

 

Dyrektorzy i kierownicy marketingu, brand managerzy, product managerzy, pracownicy działów marketingu odpowiedzialni za badania i zdobywanie informacji rynkowych.



Program szkolenia:

 

Marketing mix. Badania marketingowe.

 

Strategiczne wskaźniki marketingowe

  • Strategiczne wskaźniki marketingowe (udział w rynku, dynamika wzrostu sprzedaży, wskaźnik satysfakcji klientów, wskaźnik utrzymania klientów, wskaźnik lojalności klientów, wskaźnik utraty klientów, wskaźnik alokacji środków marketingowych, analiza ryzyka marketingowego, LTV, share of wallet)

 

  • Marketingowe wskaźniki sprzedaży (12-miesięczny trend sprzedaży, dystrybucja numeryczna, dystrybucja ważona, rotacja produktu na półce, share of shelf, wskaźnik penetracji rynku)

 

Wskaźniki marketingu bezpośredniego

 

  • Kampania BTL-owa -formy i charakterystyka, materiały POS
  • BTL-owe wskaźniki marketingowe (CPS, ROI, RR,CR)

 

Mediowe wskaźniki marketingowe

 

  • Działania ATL – ogólna charakterystyka (bariera wejścia do poszczególnych mediów)
  • ATL-owe wskaźniki marketingowe (target group, core target, raiting, reach, frequency, efektywna częstotliwość reklamy, GRP, CPP, CPT, CCS, affinity index, spontaniczna świadomość marki, top of mind, share od mind, share of voice, wspomagana świadomość marki, efektywny zasięg reklamy, advertising tracking study, plakat impact test)

 

Pytania, odpowiedzi, dyskusja.  



Metody szkoleniowe:

 

Szkolenie prowadzone jest w formie wykładu i ćwiczeń.



Informacje organizacyjne: 

Cena szkolenia dotyczy udziału 1 osoby i zawiera: udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Pomagamy również w rezerwacji miejsc hotelowych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do nas formularza zgłoszenia na e-mail lub fax. 022 463 62 05. Nie wymagamy przedpłat, płatność realizowana jest po szkoleniu.

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją szkolenia wewnętrznego z przedstawionego tematu prosimy o kontakt

Najnowsze szkolenia:

Budowanie wizerunku firmy
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Budowanie wizerunku firmy.

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług
Effect Group Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają metody i techniki zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klientów; zdobędą umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001.

Badania i wskaźniki marketingowe
Effect Group Sp. z o.o.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia badań marketingowych; poznają główne wskaźniki marketingowe wykorzystywane w codziennej pracy działów marketingu.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp. z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.