Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej

  • Termin: 2022-11-24 - 2022-11-25
  • Lokacja: Szczecin, Zachodniopomorskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę interentową:  
Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej >>>

 


Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli poznać praktycznie sposoby planowania przestrzeni sklepowej czy ustawienia produktów na półkach. Na ćwiczeniach tworzone będą planogramy w oparciu o program do planowaniu ekspozycji XSpace. Jeżeli będzie to możliwe, (trener otrzyma dane i raport od uczestników) ćwiczenia będą wzbogacone o praktyczne analizy ekonomiczne analizowania i planowania półki pod kątem rentowności sprzedaży oraz elementów zarządzania kategorią. Możliwe są dodatkowe konsultacje trenera po zakończeniu szkolenia lub wypracowanie na szkoleniu standardu ekspozycji produktów zleceniodawcy do praktycznego wykorzystania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cele szkolenia

  • Poznanie reguł rządzących percepcją klientów i perswazyjnych, koniecznych do zdobycia i utrzymania ekspozycji
  • Poznanie metod pracy z klientem dla podniesienia rentowności sprzedaży
  • Nabycie/poszerzenie wiedzy dotyczącej: reguł merchandisingu w placówkach handlowych, technik merchandisingu możliwych do zastosowania w placówkach handlowych
  • Podniesienie kompetencji w zakresie projektowania optymalnego przestrzeni handlowej, tak, aby skutecznie zwiększać sprzedaż oraz łączyć stosowanie reguł merchandisingu z zarządzaniem zyskiem firmy
  • Przekazanie idei merchandisingu - jako zestawu sposobów i technik wizualizacji i urządzenia punktu sprzedaży pod kątem podniesienia rentowności sprzedaży



Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie adresowane jest do menedżerów sprzedaży, różnych stopni, właścicieli przedsiębiorstw handlowych, właścicieli sieci punktów sprzedaży detalicznej, doradców klienta pracujących bezpośrednio z odbiorcami detalicznymi, właścicieli lub pracowników pojedynczych punktów lub sieci aptek, sklepów wielobranżowych, sklepów specjalistycznych, zarządzających sprzedażą w sklepach średnio i wielkopowierzchniowych, handlowców i obsługujących bezpośrednio klientów, zarządzających organizacjami dystrybucji i sprzedaży pracowników pionów sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych i wszystkich zamierzających poprawić swoje kompetencje sprzedażowe oraz interesujących się tą tematyka. Polecamy także dla przedstawicieli producentów pragnących zwiększyć sprzedaż swoich produktów we współpracujących z nimi sklepach.



Korzyści dla Uczestników:

Zasadniczą korzyścią jest poznanie podstawowych zasad neuromarketingu oraz marketingu sensorycznego oraz wynikających z tego konsekwencji w zakresie budowania ekspozycji i planowania wizerunku punktu sprzedaży. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą i udoskonalą umiejętności z zakresu:

  • Planowania ekspozycji i przestrzeni handlowej w placówce handlowej
  • Organizowania, w praktyce, skutecznych form pracy z klientem w kontekście merchandisingu
  • Planowania ekspozycji w kontekście podnoszenia sprzedaży, rentowności placówki zyskiwanej poprzez właściwą ekspozycje oraz ograniczania strat magazynowych
  • Wspierania handlowców w osiąganiu celów
  • Stosowania zasad neuromarketingu oraz marketingu sensorycznego
  • Używania narzędzi analizy efektów sprzedaży oraz opracowania wskaźników do analiz
  • Podstaw zarządzania kategorią pod kątem ekspozycji
  • Budowania standardu ekspozycji produktów własnych u klienta/odbiorcy lub we własnym punkcie sprzedaży


Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Case study / w tym raporty firmowe, filmy, zdjęcia/ - w oparciu o rzeczywistość biznesową uczestników
  • Dyskusja moderowana
  • Mini wykład trenera
  • Praca grupowa i indywidualna
  • Opracowanie narzędzi - dotyczących celów/działań firmy uczestników
  • Scenki
  • Ćwiczenie na programie do zarządzania ekspozycją /planogramy/

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.

  1. Czym jest a czym nie jest merchandising?
    • Znaczenie merchandisingu w procesie sprzedaży detalicznej
    • Najważniejsze elementy skutecznego merchandisingu
    • Cele stosowania właściwej polityki merchandisingu w placówce handlowej
    • Percepcja klientów i zasady zachowań klientów w placówce handlowej, czyli, co wpływa na decyzje klienta w kontekście merchandisingu
    • Drzewo decyzyjne klientów w procesie kupowania produktów.
      • Definicja merchandisingu oparciu o teorię marketingu Mix 4P/7P
      • Merchandising, jako technika zwiększająca lojalność konsumenta do produktu, marki oraz miejsca dokonywania zakupów.
      • Pięć etapów podejmowania decyzji zakupowych i wpływ merchandisingu na każdym z etapów.
      • Istota drzewa decyzyjnego Klienta na przykładzie branży FMCG.
  2. Skuteczny merchandising, co to jest?
    • Złote zasady merchandisingu
    • Visual merchandising
    • Podstawowe elementy wpływania na decyzje klienta
    • Co, gdzie i jak wdrażać techniki merchandisingu?
    • Korzyści dla producenta, sklepu z efektywnego merchandisingu
    • Nie tylko ekspozycja – ważne działania skutecznego wpływu na decyzje klienta nie związane bezpośrednio z ekspozycją towarów.
  3. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży, podejmowanie decyzji. Podstawy psychologii zachowań konsumenckich w miejscach sprzedaży
    • 10 zasad zachowania konsumenta (behawioryzm) w tym: strefa dekompresji, gorące i zimne miejsca ekspozycyjne, skanowanie półki.
    • Analiza foto/video przykładów rynkowych.

Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, analiza przypadków /zdjęcia, raporty/, wizyta uczestników w okolicznych punktach sprzedaży celem wykonania raportów merchandisingowych z tych punktów (w razie możliwości i w zależności od grupy), planowanie regałów i symulacja aranżacji powierzchni handlowych.

MODUŁ II.

  1. Narzędzia i techniki merchandisingu
    • Planowanie ekspozycji.
    • Planowanie i organizowanie powierzchni sklepów, aranżacja punktu handlowego.
    • Organizacja pracy pod kontem merchandisingu.
      • Materiały POS.
      • Organizacja regałów i ekspozytorów.
      • Skuteczna ekspozycja produktów promocyjnych i sezonowych.
    • Pozycjonowanie produkt na półce, aby zwiększyć sprzedaż - zasady?
      • Podstawy zarządzania kategorią (CATMAN) i kluczowe zasady.
      • Pozycjonowanie produktu (cross-merchandising, efekt punktu odniesienia).
      • Jak optymalnie dobrać asortyment produktów (min. zasada Pareto).
      • "Wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.
      • Pozycjonowanie marki własnej.
    • Zarządzanie ekspozycją/półkami/kategorią w punkcie sprzedaży -narzędzia i techniki
      • Zarządzanie kategorią
      • Planogramy - co to takiego?
      • Programy do zarządzania ekspozycją.
      • Zasady tworzenia planogramów i korzystania z narzędzi do tworzenia planogramów / w tym przygotowanie danych i ekspozycji, zdjęć - aspekty praktyczne/.
      • Zarządzanie rentownością ekspozycji przy pomocy narzędzi elektronicznych, analizy rentowności.
      • Standard ekspozycji – praktyczne i efektywne zasady ekspozycji i reguły merchandisingu które warto wykorzystać.

Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ćwiczenie w grupach, ćwiczenie indywidualne, analiza przypadków, wypracowanie narzędzi, ćwiczenia na prezentacji, ćwiczenia na produktach i zdjęciach uczestników, planowanie półek, przygotowanie planogramów w programie

 

MODUŁ III.

  1. Komunikacja cenowa i efektywność promocji.( materiał głównie dla przedstawicie producentów)
    • Parametr wrażliwości cenowej i jego wpływ na efektywność promocji.
    • Znaczenie dobrego punktu odniesienia na postrzeganie ceny przez pacjenta
    • Prawo Webera, a optymalizacja marży
    • Promocja - inwestycja, czy wydatek?
    • Efektywność wizerunkowa i finansowa promocji
  2. Ekspozycja to nie wszystko, czyli co i gdzie poza regałem jeszcze warto zrobić.
    • Merchandising to nie tylko ekspozycja na półce - polityka, merchandisingu - czyli co warto zrobić w zakresie wizualnym i urządzenia punktu, aby poprawić wizerunek punktu i zwiększyć sprzedaż/rentowność
    • Neuromarketing i marketing sensoryczny.
    • Pozycjonowanie placówki w polityce ekspozycji produktów
    • Holistyczna komunikacja z klientem
    • Współpraca, w kontekście merchandisingu, z dostawcami/ odbiorcami ( praca nad ekspozycją)
    • Zarządzanie kategorią, jako element skutecznej polityki merchandisingu
    • Ważne elementy wyposażenia sklepu wpływające na decyzje klienta, działające na relacje z klientem i postrzeganie placówki.
    • Przekaz - komunikacja z klientem w merchandisingu /przekaz merchandisingu/
  3. Gdzie jest kasa? Rentowność, cena i rotacja.
    • Jak spowodować poprzez merchandising progres sprzedaży?
    • Zarządzanie ekspozycja w kontekście jej wpływu na marżę sklepu, zmniejszenie strat magazynowych. • Polityka promocyjna i cenowa sklepu.
    • Gdzie jest dodatkowe wsparcie dla sklepu - czyli polityka finansowa planowania ekspozycji we współpracy z dostawcami/odbiorcami ( niebezpieczeństwa i korzyści finansowania zewnętrznego miejsca ekspozycji?)

Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ćwiczenie w grupach, ćwiczenie indywidualne, analiza przypadków, opracowanie narzędzi

Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa

Nastawiony na efekt praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży i zarządzaniu operacyjnym.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

  • Hotel **** Radisson Blu
  • Szczecin
  • woj. Zachodniopomorskie
Termin: 2022-10-13 - 2022-10-14
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie projektami w oparciu o PMI-PMBOK
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Skuteczne zarządzanie projektami stanowi najlepszy sprawdzian efektywności wykorzystania zasobów i osiągania zakładanych celów na konkurencyjnym obszarze biznesu, nowoczesnej administracji czy też forum społecznego działania...

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna sprzedaż w branży motoryzacyjnej>>> Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za (...)

Lean Manufacturing i 5S - nowoczesna produkcja
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Lean Manufacturing i 5S - nowoczesna produkcja>>> Cele szkolenia:Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu Lean Manufacturing Poznanie narzędzi Lean Manufacturing (...)

Techniki kreatywnego myślenia i tworzenia innowacyjnych rozwiązań
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest rozwijanie kreatywności w zespole. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły technik kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.

Autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku osób 50+
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kreowania własnego wizerunku, niezbędnych w życiu zawodowym i prywatnym.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiani
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Skuteczna rozmowa windykacyjna – Jak nakłonić Klienta do zapłaty należności bez potrzeby uruchamiania procedury prawno-windykacyjnej?>>> Cel główny (...)

PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klientów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:PROSPECTING czyli jak skutecznie pozyskać nowych Klinetów i rozpocząć skuteczną sprzedaż?>>> Prospecting jest stosunkowo nowym pojęciem stosowanym (...)

Zadania Administratorów oraz Inspektorów Ochrony Danych w kontekście europejskiego rozporządzenia o
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:KOMPLEKSOWE WARSZTATY DLA INSPEKTORÓW OCHRONY DANYCH (IOD)>>> Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, handlowe, handlowe, handlowe, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, kreatywność, kreatywność, kreatywność, visual merchandising, visual merchandising, visual merchandising, Szczecin. otwarte

© 2010 - 2022 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.