Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej

  • Termin: 2024-04-22 - 2024-04-23
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę interentową:  
Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej >>>

 


Podczas szkolenia uczestnicy będą mogli poznać praktycznie sposoby planowania przestrzeni sklepowej czy ustawienia produktów na półkach. Na ćwiczeniach tworzone będą planogramy w oparciu o program do planowaniu ekspozycji XSpace. Jeżeli będzie to możliwe, (trener otrzyma dane i raport od uczestników) ćwiczenia będą wzbogacone o praktyczne analizy ekonomiczne analizowania i planowania półki pod kątem rentowności sprzedaży oraz elementów zarządzania kategorią. Możliwe są dodatkowe konsultacje trenera po zakończeniu szkolenia lub wypracowanie na szkoleniu standardu ekspozycji produktów zleceniodawcy do praktycznego wykorzystania.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cele szkolenia

  • Poznanie reguł rządzących percepcją klientów i perswazyjnych, koniecznych do zdobycia i utrzymania ekspozycji
  • Poznanie metod pracy z klientem dla podniesienia rentowności sprzedaży
  • Nabycie/poszerzenie wiedzy dotyczącej: reguł merchandisingu w placówkach handlowych, technik merchandisingu możliwych do zastosowania w placówkach handlowych
  • Podniesienie kompetencji w zakresie projektowania optymalnego przestrzeni handlowej, tak, aby skutecznie zwiększać sprzedaż oraz łączyć stosowanie reguł merchandisingu z zarządzaniem zyskiem firmy
  • Przekazanie idei merchandisingu - jako zestawu sposobów i technik wizualizacji i urządzenia punktu sprzedaży pod kątem podniesienia rentowności sprzedaży



Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie adresowane jest do menedżerów sprzedaży, różnych stopni, właścicieli przedsiębiorstw handlowych, właścicieli sieci punktów sprzedaży detalicznej, doradców klienta pracujących bezpośrednio z odbiorcami detalicznymi, właścicieli lub pracowników pojedynczych punktów lub sieci aptek, sklepów wielobranżowych, sklepów specjalistycznych, zarządzających sprzedażą w sklepach średnio i wielkopowierzchniowych, handlowców i obsługujących bezpośrednio klientów, zarządzających organizacjami dystrybucji i sprzedaży pracowników pionów sprzedaży w przedsiębiorstwach produkcyjnych i wszystkich zamierzających poprawić swoje kompetencje sprzedażowe oraz interesujących się tą tematyka. Polecamy także dla przedstawicieli producentów pragnących zwiększyć sprzedaż swoich produktów we współpracujących z nimi sklepach.



Korzyści dla Uczestników:

Zasadniczą korzyścią jest poznanie podstawowych zasad neuromarketingu oraz marketingu sensorycznego oraz wynikających z tego konsekwencji w zakresie budowania ekspozycji i planowania wizerunku punktu sprzedaży. Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą i udoskonalą umiejętności z zakresu:

  • Planowania ekspozycji i przestrzeni handlowej w placówce handlowej
  • Organizowania, w praktyce, skutecznych form pracy z klientem w kontekście merchandisingu
  • Planowania ekspozycji w kontekście podnoszenia sprzedaży, rentowności placówki zyskiwanej poprzez właściwą ekspozycje oraz ograniczania strat magazynowych
  • Wspierania handlowców w osiąganiu celów
  • Stosowania zasad neuromarketingu oraz marketingu sensorycznego
  • Używania narzędzi analizy efektów sprzedaży oraz opracowania wskaźników do analiz
  • Podstaw zarządzania kategorią pod kątem ekspozycji
  • Budowania standardu ekspozycji produktów własnych u klienta/odbiorcy lub we własnym punkcie sprzedaży


Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Case study / w tym raporty firmowe, filmy, zdjęcia/ - w oparciu o rzeczywistość biznesową uczestników
  • Dyskusja moderowana
  • Mini wykład trenera
  • Praca grupowa i indywidualna
  • Opracowanie narzędzi - dotyczących celów/działań firmy uczestników
  • Scenki
  • Ćwiczenie na programie do zarządzania ekspozycją /planogramy/

 

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.

  1. Czym jest a czym nie jest merchandising?
    • Znaczenie merchandisingu w procesie sprzedaży detalicznej
    • Najważniejsze elementy skutecznego merchandisingu
    • Cele stosowania właściwej polityki merchandisingu w placówce handlowej
    • Percepcja klientów i zasady zachowań klientów w placówce handlowej, czyli, co wpływa na decyzje klienta w kontekście merchandisingu
    • Drzewo decyzyjne klientów w procesie kupowania produktów.
      • Definicja merchandisingu oparciu o teorię marketingu Mix 4P/7P
      • Merchandising, jako technika zwiększająca lojalność konsumenta do produktu, marki oraz miejsca dokonywania zakupów.
      • Pięć etapów podejmowania decyzji zakupowych i wpływ merchandisingu na każdym z etapów.
      • Istota drzewa decyzyjnego Klienta na przykładzie branży FMCG.
  2. Skuteczny merchandising, co to jest?
    • Złote zasady merchandisingu
    • Visual merchandising
    • Podstawowe elementy wpływania na decyzje klienta
    • Co, gdzie i jak wdrażać techniki merchandisingu?
    • Korzyści dla producenta, sklepu z efektywnego merchandisingu
    • Nie tylko ekspozycja – ważne działania skutecznego wpływu na decyzje klienta nie związane bezpośrednio z ekspozycją towarów.
  3. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży, podejmowanie decyzji. Podstawy psychologii zachowań konsumenckich w miejscach sprzedaży
    • 10 zasad zachowania konsumenta (behawioryzm) w tym: strefa dekompresji, gorące i zimne miejsca ekspozycyjne, skanowanie półki.
    • Analiza foto/video przykładów rynkowych.

Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, analiza przypadków /zdjęcia, raporty/, wizyta uczestników w okolicznych punktach sprzedaży celem wykonania raportów merchandisingowych z tych punktów (w razie możliwości i w zależności od grupy), planowanie regałów i symulacja aranżacji powierzchni handlowych.

MODUŁ II.

  1. Narzędzia i techniki merchandisingu
    • Planowanie ekspozycji.
    • Planowanie i organizowanie powierzchni sklepów, aranżacja punktu handlowego.
    • Organizacja pracy pod kontem merchandisingu.
      • Materiały POS.
      • Organizacja regałów i ekspozytorów.
      • Skuteczna ekspozycja produktów promocyjnych i sezonowych.
    • Pozycjonowanie produkt na półce, aby zwiększyć sprzedaż - zasady?
      • Podstawy zarządzania kategorią (CATMAN) i kluczowe zasady.
      • Pozycjonowanie produktu (cross-merchandising, efekt punktu odniesienia).
      • Jak optymalnie dobrać asortyment produktów (min. zasada Pareto).
      • "Wyróżnij się albo zgiń" - jak eksponować produkt, aby nie zginąć w gąszczu sklepowych promocji.
      • Pozycjonowanie marki własnej.
    • Zarządzanie ekspozycją/półkami/kategorią w punkcie sprzedaży -narzędzia i techniki
      • Zarządzanie kategorią
      • Planogramy - co to takiego?
      • Programy do zarządzania ekspozycją.
      • Zasady tworzenia planogramów i korzystania z narzędzi do tworzenia planogramów / w tym przygotowanie danych i ekspozycji, zdjęć - aspekty praktyczne/.
      • Zarządzanie rentownością ekspozycji przy pomocy narzędzi elektronicznych, analizy rentowności.
      • Standard ekspozycji – praktyczne i efektywne zasady ekspozycji i reguły merchandisingu które warto wykorzystać.

Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ćwiczenie w grupach, ćwiczenie indywidualne, analiza przypadków, wypracowanie narzędzi, ćwiczenia na prezentacji, ćwiczenia na produktach i zdjęciach uczestników, planowanie półek, przygotowanie planogramów w programie

 

MODUŁ III.

  1. Komunikacja cenowa i efektywność promocji.( materiał głównie dla przedstawicie producentów)
    • Parametr wrażliwości cenowej i jego wpływ na efektywność promocji.
    • Znaczenie dobrego punktu odniesienia na postrzeganie ceny przez pacjenta
    • Prawo Webera, a optymalizacja marży
    • Promocja - inwestycja, czy wydatek?
    • Efektywność wizerunkowa i finansowa promocji
  2. Ekspozycja to nie wszystko, czyli co i gdzie poza regałem jeszcze warto zrobić.
    • Merchandising to nie tylko ekspozycja na półce - polityka, merchandisingu - czyli co warto zrobić w zakresie wizualnym i urządzenia punktu, aby poprawić wizerunek punktu i zwiększyć sprzedaż/rentowność
    • Neuromarketing i marketing sensoryczny.
    • Pozycjonowanie placówki w polityce ekspozycji produktów
    • Holistyczna komunikacja z klientem
    • Współpraca, w kontekście merchandisingu, z dostawcami/ odbiorcami ( praca nad ekspozycją)
    • Zarządzanie kategorią, jako element skutecznej polityki merchandisingu
    • Ważne elementy wyposażenia sklepu wpływające na decyzje klienta, działające na relacje z klientem i postrzeganie placówki.
    • Przekaz - komunikacja z klientem w merchandisingu /przekaz merchandisingu/
  3. Gdzie jest kasa? Rentowność, cena i rotacja.
    • Jak spowodować poprzez merchandising progres sprzedaży?
    • Zarządzanie ekspozycja w kontekście jej wpływu na marżę sklepu, zmniejszenie strat magazynowych. • Polityka promocyjna i cenowa sklepu.
    • Gdzie jest dodatkowe wsparcie dla sklepu - czyli polityka finansowa planowania ekspozycji we współpracy z dostawcami/odbiorcami ( niebezpieczeństwa i korzyści finansowania zewnętrznego miejsca ekspozycji?)

Metodyka: mini wykład, prezentacja PPT, dyskusja facylitowana, ćwiczenie w grupach, ćwiczenie indywidualne, analiza przypadków, opracowanie narzędzi

Szkolenie prowadzi:
Andrzej Zabawa

Nastawiony na efekt praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży i zarządzaniu operacyjnym.

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Certyfikaty ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia).
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

 

  • Scandic Gdańsk****
  • 80-895 Gdańsk, Podwale Grodzkie 9
  • woj. Pomorskie
Termin: 2024-07-04 - 2024-07-05
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

Inteligencja interpersonalna, czyli jak mądrze kształtować relacje
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie inteligencja interpersonalna jest oparte na autodiagnozie własnego sposobu zachowania i odczuwania w kontaktach z ludźmi.

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Zarządzanie pracownikami pokolenia Y.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Młoda generacja pracowników różni się dość mocno od swoich starszych kolegów, czy szefów. Różnice pokoleniowe są na tyle widoczne, że mogą przekładać się na efektywność w pracy. Jak dostosować swoją komunikację, jak dostosować styl kierowania do Ygre

Umowy handlowe - warsztaty dla zaawansowanych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie z obszerną częścią warsztatową skierowane do osób pragnących usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w zakresie konstruowania umów handlowych

Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Negocjacje budzą wiele emocji, ponieważ są jak gra terenowa związana z poszukiwaniem skarbu. Posiadamy niepełne informacje, dookoła jest wiele elementów, które mogą nas wprowadzić w błąd, naszym celem jest rozwiązanie zagadki.

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym>>> Po szkoleniu uczestnicy:Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów (...)

Formy prowadzenia działalności gospodarczej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Formy prowadzenia działalności gospodarczej>>> Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości (...)

Jak prowadzić skuteczną komunikację wewnętrzną w placówce medycznej i jak stworzyć motywacyjne oraz
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:Kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjenta w całym cyklu opieki medycznej>>> Program szkolenia jest efektem szeregu przeprowadzonych analiz, badań (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Merchandising czyli jak bez kosztów podnieść sprzedaż w punkcie detalicznym czy placówce usługowej, Szkolenie Sprzedaż, Sprzedaż, Sprzedaż, Interpersonalne, Interpersonalne, Interpersonalne, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, efektywna komunikacja, handlowe, handlowe, handlowe, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, techniki sprzedaży, kreatywność, kreatywność, kreatywność, visual merchandising, visual merchandising, visual merchandising, Gdańsk. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.