Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)

  • Termin: 2024-02-28 - 2024-02-29
  • Lokacja: Warszawa, Mazowieckie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

WSTRONEROZWOJU

  • 03-142 Warszawa, Mazowieckie
  • Winorośli 12/24
  • Telefon: 500 029 886
  • Email: 1biuro24@wstronerozwoju.com
  • www: www.wstronerozwoju.com
Firma szkoleniowa WSTRONEROZWOJU

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Adresaci szkolenia
► lekarze
► pielęgniarki
► personel medyczny

 

Cel szkolenia

► Przekazanie wiedzy na temat zachowania i postawy asertywnej
► Przećwiczenie technik wzmacniających zachowanie asertywne
► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do zachowywania się w sposób asertywny

 

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU:

► Obrona swoich praw, w sytuacjach, kiedy są one naruszane
► Wzrost pewności siebie
► Wzrost satysfakcji z kontaktów z innymi ludźmi
► Wzrost umiejętności radzenia sobie z krytyką

 

Program szkolenia

 

 

ASERTYWNOŚĆ
• Co to jest asertywność? - praca w podgrupach

 

ZACHOWANIE ASERTYWNE, AGRESYWNE, ULEGŁE
• Asertywność – mini-wykład trenera
• Jaką postawę przyjmuję wobec innych? - kwestionariusz autodiagnostyczny
• Charakterystyka postawy asertywnej, uległej, agresywnej - mini-wykład
• Skutki zachowań asertywnych, agresywnych, uległych - praca w podgrupach

 

CO SPRAWIA, ŻE TRUDNO MI PRZYJĄĆ POSTAWĘ ASERTYWNĄ?
• Monolog wewnętrzny – mini-wykład trenera
• Co mi utrudnia zachowanie asertywne? - autodiagnoza myśli ograniczających przyjmowanie postawy asertywnej (praca wykonywana indywidualnie)

 

BUDUJEMY FUNDAMENTY POSTAWY ASERTYWNEJ
• Odkryj swoje mocne strony - diagnoza własnego potencjału

 

MAPA ASERTYWNOŚCI, MOJE PRAWA I ICH OBRONA
• Mapa asertywności - kwestionariusz diagnozujący, w jakich obszarach uczestnik przyjmuje postawę asertywną, a w jakich nie
• Mam prawo do…- mini-wykład trenera na temat praw pracowników
• Lista moich praw – praca indywidualna, której celem jest sporządzenie wykazu swoich praw

 

OBRONA SWOICH PRAW W SYTUACJACH SPOŁECZNYCH I OSOBISTYCH
• W jakich sytuacjach chciałbym/chciałabym odmawiać? – praca w podgrupach, której celem jest wypisanie sytuacji/zdarzeń, w jakich uczestnicy odmawiają/chcieliby odmawiać, prezentacja na forum
• Asertywna odmowa - demonstracja modelu odmowy przez trenera na przykładzie jednej z sytuacji podanych przez uczestników
• Asertywna odmowa - mini-wykład, w trakcie którego trener na podstawie przeprowadzonego eksperymentu, omawia model asertywnej odmowy
• Asertywna odmowa - ćwiczenia praktyczne w stosowaniu techniki ”asertywnej odmowy” w podgrupach na przykładach sytuacji podanych przez uczestników, feedback trenera

 

REAGOWANIE NA ATAK I KRYTYKĘ
• Top lista sytuacji, w jakich uczestnicy doświadczają krytyki – praca w parach
• Techniki reagowania na krytykę słuszną, częściowo słuszną, wyrażoną w sposób agresywny - mini-wykład przeplatany ćwiczeniami praktycznymi (reagowanie na sytuacje podane w top liście przy użyciu omówionych technik)
• Ćwiczenie ”Odpowiedz na moją krytykę” - ćwiczenie wykonywane na forum, uczestniczą w nim wszyscy członkowie grupy. Celem ćwiczenia jest utrwalenie umiejętności reagowania na krytykę przy stosowaniu poznanych technik


ASERTYWNE TECHNIKI WYRAŻANIA OCZEKIWAŃ
• Komunikat ”Ja” - mini-wykład w trakcie którego trener omawia model komunikatu
• Zamień komunikat typu ”Ty” na komunikat typu ”Ja” - ćwiczenia praktyczne w podzespołach
• Czteroetapowy model wyrażania uczuć negatywnych - mini-wykład trenera, scenki w trzyosobowych zespołach (scenki z użyciem sytuacji podanych w top liście)

 

EWALUACJA
• Action plan indywidualny
• ”Moja refleksja po szkoleniu”
• Podsumowanie
• Ankiety ewaluacyjne

 

 

 

Opis metodyki szkolenia
• Publiczne prezentacje
• Nagrania video i audio
• Mini wykłady
• Symulacje
• Scenki
• Dyskusje grupowe
• Studium przypadku

 


Prognozowane korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

• Obrona swoich praw, w sytuacjach, kiedy są one naruszane
• Wzrost pewności siebie
• Wzrost satysfakcji z kontaktów z innymi ludźmi
• Wzrost umiejętności radzenia sobie z krytyką

 

Zakres usług wchodzących w szkolenie
• imienny certyfikat uczestnictwa
• autorskie materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• konsultacje poszkoleniowe w okresie do 1 miesiąca po szkoleniu

 

Współpracowaliśmy między innymi z:

- Orange Polska

- Coca Cola

- PZU

- Grupa Lotos

- Amplico Life

- Lafarge

- FM GROUP

- Fiat AutoPoland

- KIA Motors Polska

- Impel S.A

- Otawa Group. Sp.j.

- Meble BRW

- Medicover

- Sygma Bank

- Inicjatywa Mikro Sp. z.o.o

- E-Commerce Services Sp. z o.o.  grupa Empik

- Continuum Care

- Cementownia Kraków

- Salony Krzysztof

- Wojewódzki urząd pracy w Olsztynie

- Warmińsko-Mazurski Oddział Wojewódzki NFZ

- Pomorskie Forum na rzecz Wychodzenia z Bezdomności

- Impuls Szkolenia-

- Emotion, Szkolenia, Doradztwo, Coaching

- ADEX - Biuro Tłumaczy

 

https://www.wstronerozwoju.com/szkolenia-kadra-medyczna/asertywnosc-w-kontaktach-z-pacjentami/

  • 03-142 Warszawa
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-03-25 - 2024-03-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-04-25 - 2024-04-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-05-16 - 2024-05-17
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-05-30 - 2024-05-31
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-06-18 - 2024-06-19
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-06-27 - 2024-06-28
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-15 - 2024-07-16
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-07-25 - 2024-07-26
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-01 - 2024-08-02
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-08-19 - 2024-08-20
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-09-26 - 2024-09-27
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-10-28 - 2024-10-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2024-11-28 - 2024-11-29
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Asertywność w kontaktach z trudnymi klientami- 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Klientami.

Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Kurs przeznaczony jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności stosowanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania kompetencji i potencjału pracowników. Zapraszamy osoby zarządzające zespołami, liderów, którzy chcą się rozwijać.

Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Motywowanie. Ćwiczenia i porady praktyczne przeplatane elementami teorii. -2 dniowe warsztaty prakty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej zarządzającej grupą pracowników, którym zależy na podnoszeniu efektywności działania poprzez motywowanie i wzmacnianie samooceny pracowników, a przez to pielęgnowanie dobrej atmosfery pracy.

Jak Komunikować sie z pracownikami, aby realizowali Wyznaczone Cele? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie skierowane jest do osób kierujących zespołami.

Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne)
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy chcą wzmocnić postawę asertywną w kontaktach z Pacjentami.

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Najnowsze kursy:

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Coachingowy styl Zarządzania - Rozwiń swój potencjał! - Zapisz się na warsztaty
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych wykorzystaniem umiejętności wykorzystywanych w prowadzeniu coachingu w celu rozwijania umiejętności i potencjału pracowników, czego efektem jest podwyższenie efektywności i skuteczności działania.

Zarządzanie zespołem szkolenie
WSTRONEROZWOJU

Cele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie

Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon.

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Asertywność w kontaktach z Trudnymi Pacjentami- trening asertywności (2 dniowe warsztaty praktyczne), Szkolenie Marketingowe, Medyczne, obsługa klienta, inne, Warszawa. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.