Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2021-02-28

Było:480zł

Jest:432zł

Podstawowe informacje

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sy

  • Termin: 2021-05-20 - 2021-05-21
  • Lokacja: Kraków, Małopolskie
  • Cena netto: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1697.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-218 Kraków, Małopolskie
  • Podłącze 31
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych >>>

 

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie postaw asertywnych. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.

 

 

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych,
  • potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji,
  • znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy,
  • potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem,
  • z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje,
  • potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby,
  • potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną,
  • umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości.


Szkolenia polecamy dla wszystkich osób, które:
  • mają trudności z odmawianiem,
  • nie potrafią mówić otwarcie o swoich potrzebach i oczekiwaniach,
  • mają trudności z obroną swoich praw w sytuacjach społecznych i osobistych,
  • nie radzą sobie z krytyką otoczenia,
  • odczuwają przymus spełniania oczekiwań innych ludzi,
  • często noszą w sobie poczucie winy,
  • mają kłopoty ze zbyt dużym poczuciem odpowiedzialności,
  • nie radzą sobie w sytuacjach konfliktowych,
  • nie umieją ustalić granicy miedzy zgodą a uległością,
  • czują się wykorzystywani przez innych,
  • chcą zrozumieć siebie i motywy swoich zachowań,
  • borykają się z niską samooceną i brakiem pewności siebie.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
  • Gry symulacyjne
  • Odgrywanie scenek/ról
  • Studium przypadków
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Dyskusje problemowe
  • Kwestionariusze i testy zachowań



Program szkolenia:

 

MODUŁ I. ASERTYWNOŚĆ
Podczas tego modułu uczestnicy dowiedzą się czy jest asertywność i w jakich obszarach możemy ją rozwijać. Każdy przyglądnie się też swoim postawom i sprawdzi w jakich sytuacjach jest, a w jakich nie jest asertywny. 

  • Budowanie postawy asertywnej
  • Co to jest asertywność?
  • Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego
  • Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej
  • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych
  • Komunikat ja - jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy
  • Mapa asertywności - diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych
  • Asertywność wobec siebie samego - zwiększenie poczucia własnej wartości


MODUŁ II. PRAKTYKA POSTAWY ASERTYWNEJ
Ten moduł jest nastawiony na ćwiczenie praktycznych aspektów postawy asertywnej. Uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia związane z obroną swoich praw i aspekty wyrażania wprost swoich opinii. 

  • Stawianie granic
  • Obrona i reakcja na krytykę
  • Obrona swoich praw i przekonań
  • Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć
  • Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  • Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem
  • Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
  • Asertywność w informacji zwrotnej


MODUŁ III. ASERTYWNOŚĆ W UJĘCIU ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
Analiza transakcyjna to ważna teoria pokazująca w jaki sposób komunikujemy się i budujemy relacje z innymi. Moduł ten poświęcony jest pracy nad budowaniem własnych komunikatów  i reagowaniem na komunikaty innych. Uczestnicy przyglądną się też w jaki sposób „wchodzimy” w gry psychologiczne i jak z nich się wydostać, bazując na postawie Ja ok, Ty ok. 

  • Style komunikacji jakimi posługujemy się na codzień
  • Co to są transakcje? - rodzaje transakcji i ich zastosowanie
  • Obrona komunikacyjna przed wykorzystaniem i poniżaniem
  • Gry psychologiczne - schemat i wejście w grę
  • Trójkąt dramatyczny i trójkąt zwycięzcy
  • Budowanie postawy Ja ok - Ty ok

 

 

Szkolenia prowadzi:

Aleksandra Chrapko

Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.

 

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

  • Smaczne obiady i przerwy  kawowe
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). 
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
  • Hotel**** Radisson Blu
  • Kraków
  • woj. Małopolskie
Termin: 2021-03-08 - 2021-03-09
Lokacja: Katowice, Śląskie
Cena: 1480.00 1380 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

Przywództwo sytuacyjne w zarządzaniu zespołem różnorodnym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie aspektów związanych z efektywnym zarządzaniem zespołem. Podczas szkolenia poruszane będą zagadnienia związane z budowaniem autorytetu, zadaniami lidera, zarządzaniem ludźmi, motywowaniem pracowników.

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Lojalny i oddany klient jest podstawą sukcesu każdej firmy. Nastawienie firmy na klienta to specyficzna forma pracy firmy, gdzie wyraźnie widać, że podmiotem każdej aktywności pracowników firmy jest klient.

Profesjonalny recepcjonista hotelowy
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę interentową:Profesjonalna Asystentka Zarządu / Sekretarka>>> Asystentka Zarządu powinna być świetnym organizatorem, strategiem i doskonale radzić sobie w nieoczekiwanych (...)

Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności...

SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę intenertową:SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać pracą zdalną zespołu?>>> Z tego szkolenia dowiesz się:W jaki sposób zorganizować swoją pracę zdalną i całego zespołu? Dlaczego (...)

SZKOLENIE ON-LINE: Jak zarządzać gabinetem stomatologicznym w dobie koronawirusa
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Jak zarządzać gabinetem stomatologicznym w dobie koronawirusa>>> Cel szkolenia:Zdobycie praktycznej wiedzy na temat rozwiązań z zakresu efektywnego zarządzania (...)

ABC pracy zdalnej dla menedżera
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:ABC pracy zdalnej dla menedżera>>>Praca zdalna coraz częściej zastępuje prace biurowe. Zastąpienie miejsca pracy nie może zwalniać pracowników z obowiązków (...)

SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową:SZKOLENIE ON-LINE: Team work w czasie pracy zdalnej>>>  Korzyści dla uczestnika:Z tego szkolenia dowiesz sięJaki powinien być zgrany zespół zdalny? (...)

Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w organizacji
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową: Zarządzanie cyberbezpieczeństwem w organizacji >>>Wyciek poufnych informacji może wiązać się z poważnymi stratami finansowymi firmy, utratą reputacji, a także (...)

SZKOLENIE ON-LINE: Windykacja i egzekucja. Jak skutecznie odzyskać należności
AVENHANSEN Sp. z o.o.

 Serdecznie zapraszamy na naszą stronę internetową: Skuteczna windykacja i egzekucja>>> Celem szkolenia jest dostarczenie kompendium wiedzy z zakresu skutecznej windykacji i egzekucji. Udział w szkoleniu (...)

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sy, Szkolenie Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, Kraków. otwarte

© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.