Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-02-24

Było:600zł

Jest:300zł

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sy

  • Termin: 2019-01-24 - 2019-01-25
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)
  • Cena brutto: 1820.40 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

AVENHANSEN Sp. z o.o.

  • 30-053 Kraków, Małopolskie
  • Kronikarza Galla 4 lok. 9
  • Telefon: 012 399 41 92
  • Fax: 012 383 23 45
  • Email: szkolenia.otwarte@avenhansen.pl
  • www: www.szkolenia.avenhansen.pl
Firma szkoleniowa AVENHANSEN Sp. z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Zapraszamy na naszą stronę internetową:

ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych>>>

 

Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie postaw asertywnych. Poruszane zagadnienia będą dotyczyły porozumiewania się z drugim człowiekiem przy zachowaniu własnych poglądów, odczuć i prawa do powiedzenia „nie”.
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę praktycznego ćwiczenia zdobytej wiedzy.

 

 

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • potrafili odróżnić zachowania asertywne od agresywnych i uległych,
  • potrafili budować pozytywne relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu i wyrażaniu własnych emocji,
  • znali zasady obrony przed krytyką i będą potrafili skutecznie argumentować własne poglądy,
  • potrafili zadbać o własne interesy w harmonii z otoczeniem i własnym odczuciem,
  • z właściwej perspektywy oceniać problemy, ludzi i relacje,
  • potrafili dopasować formę wypowiedzi do sytuacji i osoby,
  • potrafili zamieniać styl krytyki na użyteczną informację zwrotną,
  • umieli neutralizować stresy obniżające poczucie własnej wartości.


    Szkolenia polecamy dla wszystkich osób, które:
  • mają trudności z odmawianiem,
  • nie potrafią mówić otwarcie o swoich potrzebach i oczekiwaniach,
  • mają trudności z obroną swoich praw w sytuacjach społecznych i osobistych,
  • nie radzą sobie z krytyką otoczenia,
  • odczuwają przymus spełniania oczekiwań innych ludzi,
  • często noszą w sobie poczucie winy,
  • mają kłopoty ze zbyt dużym poczuciem odpowiedzialności,
  • nie radzą sobie w sytuacjach konfliktowych,
  • nie umieją ustalić granicy miedzy zgodą a uległością,
  • czują się wykorzystywani przez innych,
  • chcą zrozumieć siebie i motywy swoich zachowań,
  • borykają się z niską samooceną i brakiem pewności siebie.



    Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
  • Gry symulacyjne
  • Odgrywanie scenek/ról
  • Studium przypadków
  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • Dyskusje problemowe
  • Kwestionariusze i testy zachowań



    Program szkolenia:

 

1. Asertywność

  • Budowanie postawy asertywnej.
  • Co to jest asertywność?
  • Zachowanie asertywne, jako opozycja do zachowania agresywnego i uległego.
  • Asertywność w ujęciu analizy transakcyjnej.
  • Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych.
  • Komunikat ja – jako technika zmniejszania oporu u odbiorcy.
  • Mapa asertywności – diagnoza obszarów wymagających dalszego rozwoju umiejętności asertywnych.
  • Asertywność wobec siebie samego – zwiększenie poczucia własnej wartości.

2. Praktyka postawy asertywnej

  • Stawianie granic.
  • Obrona i reakcja na krytykę.
  • Obrona swoich praw i przekonań.
  • Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć.
  • Asertywne radzenie sobie w sytuacjach trudnych.
  • Umiejętność obrony przed psychologicznym poniżeniem.
  • Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych.
  • Asertywność w informacji zwrotnej

 

 

Szkolenia prowadzi:

Aleksandra Chrapko

Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.

 

 

W ramach szkolenia otwartego gwarantujemy Państwu:

• Miłą i fachową obsługę
• Profesjonalizm trenera
• Ciekawe materiały szkoleniowe
• Dyplomy ukończenia szkolenia
• Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu)
• Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne forum szkoleniowe, stworzone specjalnie na tego
rodzaju potrzeby.
• Możliwość wpływu na zakres i przebieg szkolenia akceptowalny przez wszystkich jego uczestników
(niektóre firmy twierdzą, że tylko one tak robią ale to nieprawda ... my działamy tak od samego początku).

Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl

Oraz:

• Smaczne obiady i przerwy  kawowe
• Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia). Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg
• Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
• Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji

  • Quality Silesian Hotel***
  • Katowice, ul. Szybowcowa 1A
  • woj. Śląskie
Termin: 2019-03-11 - 2019-03-12
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1580.00 1480 zł (First Minute -100zł)

-100zł

Najnowsze szkolenia:

FIDIC dla zaawansowanych, czyli jak korzystać z procedury z polskim prawem i zwyczajami praktyki na
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji...

ZNAKOMITA ORGANIZACJA CZASU
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Mało ludzi ma wystarczająco dużo czasu, a przecież każdy ma prawie cały czas, który istnieje. (Paradoks czasu)Zarządzanie sobą w czasie jest dziś bezcenną umiejętnością. To, w jaki sposób organizujemy sobie czas definiuje nasze sukcesy osobiste.

Sztuka prezentacji i autoprezentacji - wystąpienia publiczne
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobra prezentacja to dobre przygotowanie. Wystarczy skupić się na kilku kluczowych elementach, takich jak: jasno sprecyzowany cel, odpowiedni początek, rzeczowe przykłady i argumenty, mowa ciała, czytelne slajdy i silny kontakt z publicznością...

Poprawność językowa pism urzędowych
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zdobycie wiedzy z zakresu gramatyki opisowej i stylistyki potrzebnej przy właściwej konkstrukcji tekstuNabycie umiejętności krytycznego czytania tekstu w celu jego korektyPoprawa kompetencji językowych w pismach urzędowych

Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Planowanie i zarządzanie szkoleniami w urzędzie>>> Korzyści dla uczestników: Uczestnicy poznają własne kompetencje w zakresie organizacji szkoleńDowiedzą się (...)

MANAGING ACROSS CULTURES
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi lub delegowanymi do pracy...

Leadership - narzędzia współczesnego przywództwa i motywowania pracowników
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:nauka wykorzystywania cech lidera w zarządzaniu zespołemrozwój kompetencji pozwalających na nadzór nad realizacją ustaleń/ celów/ zadań

Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Zapraszamy na naszą stronę internetową:Kobieca inteligencja emocjonalna, czyli jak kształtować relacje z innymi>>> Korzyści dla uczestników: Po szkoleniu uczestnicy będą:Uważniej słuchać i odczytywać (...)

Komunikacja nastawiona na budowanie współpracy i dobrych relacji pomiędzy współpracownikami.
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Dobre relacje, które budują współpracę to bardzo istotny element efektywności zespołowej. Bez niej nie możemy mówić o udanych projektach, osiąganych celach. Niezwykle ważne jest budowanie atmosfery otwartości, wzajemnego zaufania w zespołach.

Psychologia obsługi klienta
AVENHANSEN Sp. z o.o.

Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta?

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sy, Szkolenie Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, Katowice. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.