Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientam, Szkolenie Sprzedaż, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, wywieranie wpływu, techniki sprzedaży, marketing/reklama, obsługa klienta, Gdańsk. otwarte

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-07-02

Było:700zł

Jest:650zł

Podstawowe informacje

Asertywność jako metoda na zwiększenie efektywności własnej oraz skuteczności w relacjach z klientam

  • Termin: 2017-08-28 - 2017-08-29
  • Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
  • Cena netto: 1290.00 zł
  • Cena brutto: 1586.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Effect Group Sp z o.o.

  • 01-904 Warszawa, Mazowieckie
  • Jerzego Bajana 31 D
  • Telefon: (22) 416 55 55
  • Fax: (22) 416 16 64
  • Email: szkolenia@effectgroup.pl
  • www: www.effectgroup.pl
Firma szkoleniowa Effect Group Sp z o.o.

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Cel szkolenia:

 

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy teoretycznej na temat asertywności oraz – przede wszystkim – ćwiczenie zachowań asertywnych w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych. Uczestnicy po szkoleniu będą umieli odróżnić zachowania asertywne od uległych i agresywnych, a zatem właściwie na nie reagować. Będą umieli wzmacniać poczucie własnej wartości i zachowywać się asertywnie: odmawiać bez poczucia winy, reagować na krytykę, wyrażać swoje zdanie, rozmawiać z agresywnym klientem.   Cele:

  • Uświadomienie uczestnikom wiedzy na temat zachowań interpersonalnych
  • Pokazanie uczestnikom korzyści z zachowań asertywnych
  • Przekazanie narzędzi do samodzielnego znajdowania zasobnych stanów emocjonalnych
  • Pokazanie technik wyrażania uczuć, życzeń i opinii
  • Kształtowanie u uczestników zachowań asertywnych
  • Wypracowanie praktycznych umiejętności reagowania na agresję, krytykę
  • Motywacja do pracy zawodowej
  • Zdobycie umiejętności skutecznego osiągania celów
  • Znajomość i obrona własnych praw
  • Nauczenie pracowników różnic pomiędzy uległością, asertywnością i agresją



Korzyści dla uczestników:

 

Wartością asertywnych pracowników jest fakt, iż dostrzegają oni pozytywne aspekty popełnianych błędów, umieją analizować i wyciągać wnioski, co umożliwia lepsze działania i unikanie podobnych błędów w przyszłości. To dzięki asertywnym pracownikom, kierownik może wypracować optymalne rozwiązania. Pracownicy asertywni są często motorem pozytywnych zmian w firmie, przyczyniają się do realnych zysków organizacji.



Adresaci szkolenia:

 

Szkolenie skierowane jest do:

  • pracowników i zespołów, których praca wiąże się ze stresem, presją czasu, dużą odpowiedzialnością
  • pracowników działów kontaktujących się pracowników klientami
  • pracowników posiadających problemy z asertywności, nieasertywnych
  • pracowników nadmiernie uległych lub agresywnych
  • przełożonych, zarządzających zespołem
  • pracowników różnych działów współpracujących ze sobą
  • osób dbających o zdrowie fizyczne i psychiczne
  • osób nastawionych na rozwój własnych kompetencji i umiejętności



Program szkolenia:

 

Asertywność – czym jest, a czym nie jest?

  • Idea i zasady zachowania asertywnego
  • Osobowość a asertywność – cechy człowieka asertywnego
  • Odróżnienie asertywności od zachowań agresywnych, depresyjnych lub uległych
  • Inteligencja emocjonalna i inteligencja społeczna a asertywność
  • Czy każdy może być asertywny?

 

Mapa asertywności, moje prawa i ich obrona

  • Mapa asertywności – kwestionariusz diagnozujący obszary, w jakich obszarach uczestnik przyjmuje postawę asertywną, a w jakich nie
  • Lista moich praw – co oznaczają one w rzeczywistości
  • Obrona moich praw w sytuacjach społecznych i osobistych

 

Asertywność a myślenie o sobie

  • Praca nad poczuciem własnej wartości uczestników – analiza mocnych stron
  • Czym jest monolog wewnętrzny i jak nad nim pracować, by myśleć asertywnie
  • Ćwiczenia z komunikacji werbalnej i niewerbalnej w mówieniu o sobie – asertywna autoprezentacja
  • Budowanie pozytywnego wizerunku siebie w oparciu o własne zasoby

 

Model postawy asertywnej

  • Świadomość siebie a zwierciadło społeczne
  • Co utrudnia mi bycie asertywnym?
  • Pojęcie granic osobistych – wyznaczanie własnych granic, respektowanie granic innych ludzi

 

 Techniki komunikacyjne w asertywności

  • Asertywność a komunikacja
  • Złote zasady asertywnej komunikacji
  • Opis faktów zewnętrznych i wewnętrznych kontra ocenianie
  • Umiejętność słuchania
  • Mimika, gestykulacja, język ciała

 

Ćwiczenia ważniejszych sytuacji wymagających komunikacji asertywnej

  • Asertywna pochwała
  • Wyrażanie własnych opinii i przekonań
  • Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań
  • Asertywna odmowa
  • Asertywna krytyka
  • Reagowanie na krytykę i atak
  • Wyrażanie gniewu i złości
  • Obrona własnych granic
  • Asertywne łagodzenie sytuacji konfliktowych

 

Użyteczne techniki do stosowania w trudnych sytuacjach

  • zdarta płyta
  • słoń
  • jujitsu
  • asertywna kanapka
  • asertywne odraczanie
  • asertywne pytanie na pytanie

 

Asertywność w organizacji

  • Organizacyjne warunki dla asertywności
  • Asertywne relacje ze współpracownikami
  • Dlaczego asertywność jest potrzebna w zarządzaniu?
  • Przywileje i obowiązki asertywnych menedżerów i pracowników
  • Asertywne relacje z klientami miłymi i trudnymi

 

Podsumowanie szkolenia

  • Novotel Marina
  • Gdańsk, Jelitkowska 20
  • woj. Pomorskie
Termin: 2017-06-05 - 2017-06-06
Lokacja: Gdańsk, Pomorskie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2017-09-26 - 2017-09-27
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1290.00 zł
Termin: 2017-10-23 - 2017-10-24
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1290.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Budowanie wizerunku firmy
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Budowanie wizerunku firmy.

Przygotowanie firmy do imprezy targowej
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt: Przygotowanie firmy do imprezy targowej.

Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Magazyny jako elementy systemu logistycznego przedsiębiorstwa''.

Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Problemy kwalifikacji transakcji międzynarodowych z perspektywy VAT i CIT”

Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spół
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie pt. „Warsztaty podatkowe dla niepodatkowców: pracowników działów handlowych, prawnych i innych służb spółek”

Działania marketingowe na rynku B2B
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jaką formę promocji wybrać i jak sprawdzić efektywność prowadzonych przez siebie działań.

Badanie satysfakcji klientów sposobem na poprawę jakości produktów i usług
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia poznają metody i techniki zbierania i przetwarzania informacji o kształtowaniu się satysfakcji klientów; zdobędą umiejętności z zakresu badań satysfakcji klienta w zarządzaniu systemem jakości ISO 9001.

Badania i wskaźniki marketingowe
Effect Group Sp z o.o.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności samodzielnego prowadzenia badań marketingowych; poznają główne wskaźniki marketingowe wykorzystywane w codziennej pracy działów marketingu.

Zarządzanie kosztami na produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu zarządzania kosztami produkcyjnymi.

Harmonogram i planowanie produkcji
Effect Group Sp z o.o.

Zapraszamy Państwa na szkolenie z zakresu planowania i harmonogramów produkcji.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.