Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Uwaga! To szkolenie już się odbyło.
Jeśli obecnie nie ma innego dogodnego terminu zapytaj firmę o możliwość wznowienia tego szkolenia.

Podstawowe informacje

Asertywność w pracy - praktyczny warsztat budowania postawy asertywnej

  • Termin: 2024-02-28 - 2024-02-28
  • Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
  • Cena netto: 790.00 zł
  • Cena brutto: 971.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

J.G.Training szkolenia specjalistyczne

  • 02-548 Warszawa, Mazowieckie
  • Olesińska 21
  • Telefon: 22 845 52 53
  • Fax: 22 880 06 25
  • Email: szkolenia@jgt.pl
  • www: www.jgt.pl/
Firma szkoleniowa J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Asertywność w pracy - praktyczny warsztat budowania postawy asertywnej


Szkolenie 1-dniowe
Szkolenie z asertywności obejmuje zagadnienia: asertywność w pracy, jak być asertywnym, elementy postawy asertywnej, uległość i agresja, jak wyznaczać swoje granice, jak przestrzegać granic innych osób, jakie są twoje mocne strony, jak reagować na krytykę, jak asertywnie odmawiać, jak asertywnie prosić, jak asertywnie reagować na pochwałę, asertywne delegowanie zadań.


Szkolenie z asertywności to intensywny program rozwijający umiejętności komunikacyjne uczestników, skupiający się na pewnym, skutecznym i szanującym siebie wyrażaniu myśli, uczuć i potrzeb. Uczestnicy zdobędą narzędzia do budowania pozytywnych relacji zawodowych, radzenia sobie z konfliktami oraz skutecznego przekazywania informacji. Poprzez interaktywne ćwiczenia, scenariusze praktyczne i analizę przypadków, uczestnicy będą rozwijać pewność siebie w komunikacji oraz zdolność do skutecznego osiągania swoich celów zawodowych.

„Wasz czas jest ograniczony, więc nie marnujcie go na życie cudzym życiem. Nie dajcie się schwytać w pułapkę dogmatu, która oznacza życie według wskazówek innych ludzi. Nie pozwólcie, by szum opinii innych zagłuszył wasz wewnętrzny głos. O co najważniejsze, miejcie odwagę iść za głosem swojego serca i intuicji”

Steve Jobs

Cele szkolenia:

  • poznanie konkretnych narzędzi i technik asertywnej komunikacji, umożliwiających wyrażanie siebie w sposób klarowny i szanujący zarówno siebie, jak i innych,
  • podniesienie świadomości własnej wartości oraz rozwinięcie pewności siebie w wyrażaniu swoich myśli, uczuć i potrzeb w kontekście zawodowym,
  • nauka skutecznego rozwiązywania konfliktów, obrony własnych granic, wyrażania myśli przy zachowaniu asertywności, unikając agresji lub bierności,
  • kształtowanie świadomości własnych emocji oraz umiejętność kontrolowania ich w trakcie komunikacji, co przyczyni się do bardziej efektywnego wyrażania siebie.

Korzyści ze szkolenia:

  • indywidualny plan asertywnych działań do wdrożenia bezpośrednio po szkoleniu,
  • bardziej skuteczna komunikacja zespołowa i indywidualna,
  • umiejętność rozwiązywania konfliktów w sposób łagodny i merytoryczny,
  • zwiększenie efektywności osobistej poprzez budowanie mądrego poczucia własnej wartości,
  • redukcja stresu wynikającego z lęku przed odmową,
  • zwiększenie umiejętności perswazji.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • tym, czym asertywność JEST, a czym nie jest,
  • przyczynach problemów z własną asertywnością i sposobach ich usuwania,
  • własnych umiejętnościach komunikacyjnych, co umożliwi świadome rozwijanie i doskonalenie asertywności.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • wyrażania swoich myśli i uczuć, co przyczyni się do lepszej komunikacji w zespole pracy,
  • klarownego wyrażania swoich oczekiwań i potrzeb, dzięki czemu zbudują lepsze relacje zarówno z przełożonymi, jak i współpracownikami,
  • przekonywania innych do swoich pomysłów, co może być szczególnie przydatne w procesie negocjacji i prezentacji,
  • rozpoznawania komunikatów asertywnych, agresywnych i uległych w rozmowie oraz umiejętnego reagowania na nie, co ma ogromny wpływ na prowadzenie efektywnych i merytorycznych rozmów z każdym „typem” komunikacyjnym.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest do wszystkich, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności asertywnego wyrażania siebie w miejscu pracy, zwiększając tym samym efektywność swojego działania i poprawiając relacje z innymi.

Szkolenie skierowane jest więc do:

  • pracowników na różnych poziomach organizacyjnych, obejmując zarówno kadry kierownicze, jak i pracowników operacyjnych,
  • pracowników rozpoczynających swoją karierę zawodową oraz tych, którzy przechodzą zmiany w miejscu pracy,
  • wszystkich, szukający sposobów na poprawę swojej skuteczności komunikacyjnej w celu budowania lepszych relacji zawodowych,
  • osób, które chcą aktywnie pracować nad własnym rozwojem osobistym, z naciskiem na asertywną komunikację interpersonalną.

Metody szkoleniowe:

  • warsztat (70%): gry szkoleniowe, ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje, filmy szkoleniowe, ankiety
  • wykład multimedialny (30%)

>> W celu uzyskania pełnych informacji o tym szkoleniu zapraszamy na naszą stronę internetową: https://www.jgt.pl/szkolenia,szkolenie-z-asertywnosci-ask.html


  • Warszawa/ONLINE
  • CAŁA POLSKA
  • woj. Mazowieckie
Termin: 2024-04-09 - 2024-04-09
Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
Cena: 790.00 zł
Termin: 2024-06-12 - 2024-06-12
Lokacja: CAŁA POLSKA, Mazowieckie
Cena: 790.00 zł

Najnowsze szkolenia:

Skuteczna windykacja należności w aspekcie prawnym i negocjacyjnym
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie składa się z części prawnej, która zajmuje ok. 3/4 czasu szkolenia oraz części ćwiczeniowej - 1/4 czasu szkolenia.

Kosmetyki – sprzedaż, oznakowanie, reklama. Obowiązki podmiotów zaangażowanych w obrót kosmetykami.
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

1 stycznia 2019 roku weszła w życie nowa ustawa o produktach kosmetycznych, uchwalona przez Sejm 4 października 2018. Nowe prawo nakłada nowe obowiązki na przedsiębiorców i wprowadza kary pieniężne.

Stosowanie procedury uproszczonej w obsłudze celnej
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Podczas szkolenia omawiamy zagadnienia: rodzaje procedur uproszczonych, jak uzyskać pozwolenie na korzystanie z procedury uproszczonej, obowiązek zabezpieczenia majątkowego, miejsca uznane, wpis do rejestru zgłaszającego.

Komunikacja interpersonalna - warsztaty efektywnej komunikacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób dążących do zwiększenia umiejętności w obszarze komunikacji.

Odporność psychiczna– jak dbać o siebie w trudnej sytuacji
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest poznanie czym jest odporność psychiczna i jak ją wzmacniać, aby lepiej radzić sobie z trudnymi emocjami i zmianami.

Warsztaty Design Thinking – jak wychodzić poza schemat i szukać nowych rozwiązań
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Skąd wziąć nowe pomysły? Jak wymyślić rozwiązanie, które sprawdzi się w praktyce i przyniesie oczekiwany efekt, a nie tylko pozostanie być może innowacyjnym, ale bezużytecznym projektem? Metoda Design Thinking ma w tym pomóc.

Emisja głosu – profesjonalny trening pracy z głosem
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Głos to dla wielu z nas narzędzie pracy. To od jego siły, barwy i tonu zależy często jak zostaniemy odebrani przez innych – zarówno klientów jak i współpracowników, przełożonych, podwładnych.

Wystąpienia publiczne - online i offline
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Wystąpienia publiczne są dla wielu osób bardzo trudne. Powodów jest wiele - po pierwsze trema, po drugie konieczność zainteresowania audytorium, do niełatwych zadań należy także umiejętność doboru tematu i technik prezentacji.

FEEDBACK, A MOŻE FEEDFORWARD – informacja zwrotna jako narzędzie menedżera
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo: jak udzielać feedback, jak konstruować i przyjmować informację zwrotną, co to feedforward i jak go wykorzystać. Jak udzielać informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi

Weksel IN BLANCO jako instrument zabezpieczania roszczeń w transakcjach handlowych – aspekty prawne
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z możliwościami wykorzystania weksla, jako środka służącego zabezpieczeniu roszczeń.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Asertywność w pracy - praktyczny warsztat budowania postawy asertywnej, Szkolenie Menedżerskie, Interpersonalne, asertywność, efektywna komunikacja, rozwój osobisty, negocjacje, interpersonalne, stres mendżerski, CAŁA POLSKA. otwarte

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.