Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

Aktywne słuchanie w komunikacji interpersonalnej

  • Termin: 2023-12-14 - 2023-12-15
  • Lokacja: Katowice, Śląskie
  • Cena netto: Przy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem 1750.00 1490 zł (First Minute -260złPrzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem)
  • Cena brutto: 1832.70 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

EVOLVO SZKOLENIA

  • 31-153 Kraków, Małopolskie
  • Szlak 47/25
  • Telefon: 784 914 028
  • Email: biuro@evolvo.pl
  • www: evolvo.pl
Firma szkoleniowa EVOLVO  SZKOLENIA

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

AKTYWNE SŁUCHANIE

W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

2 dni (16h)

Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków


„Natura dała nam dwoje oczu, dwoje uszu, ale tylko jeden język po to,

abyśmy więcej patrzyli i słuchali, niż mówili.” (Sokrates)

 


 


CEL SZKOLENIA

Podniesienie świadomości i umiejętności skutecznej komunikacj na bazie aktywnego słuchania.


DZIĘKI SZKOLENIU UCZESTNICY

  • Dowiedzą się, na czym polega aktywne słuchanie, jaką pełni rolę w skutecznej komunikacji, budowaniu atmosfery wzajemnego zaufania i dobrych relacji;
  • Nauczą się, jak na bazie aktywnego słuchania nawiązać kontakt z innymi? Jak uzyskać informacje na temat potrzeb i preferencji naszych rozmówców?
  • Nauczą się, jak uważnie słuchając okazać zainteresowanie i zrozumienie?
  • Poznają zasady aktywnego słuchania – jak zachowuje się dobry słuchacz i jakich używa komunikatów, a jakie są przeszkody uważnego słuchania?
  • Poznają najskuteczniejsze techniki aktywnego słuchania i nauczą się ich stosowania;
  • Nabędą umiejętności eliminowania barier utrudniających aktywne słuchanie drugiej strony.
  • Nauczą się, jak poprzez świadome zarządzanie własnymi zasobami aktywnego słuchacza zwiększyć efektywność osobistą w procesie komunikacji z osobami o odmiennych stylach osobowości.
  • Stworzą INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH.
 

PROGRAM SZKOLENIA


1. WPROWADZENIE.

    ISTOTA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

  • Model procesu komunikacji
  • Znaczenie komunikacji interpersonalnej
  • Dwie płaszczyzny komunikacji: werbalna i niewerbalna
  • Skąd biorą się nieporozumienia w komunikacji?

 2. ROLA AKTYWNEGO SŁUCHANIA W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ

  • Aktywne słuchanie – dlaczego to ważne?
  • Korzyści z aktywnego słuchania
  • Różnice pomiędzy słuchaniem a pseudosłuchaniem

 3. PIĘĆ POZIOMÓW SŁUCHANIA ROZMÓWCY – OD IGNOROWANIA DO AKTYWNEGO SŁUCHANIA

  • Ignorowanie
  • Udawanie
  • Selektywne słuchanie
  • Uważne słuchanie
  • Empatyczne słuchanie

 4. AKTYWNE SLUCHANIE W PRAKTYCE – TECHNIKI AKTYWNEGO SŁUCHANIA

  • Zadawanie pytań
  • Potakiwanie
  • Odzwierciedlanie
  • Klaryfikowanie
  • Parafrazowanie
  • Dowartościowanie
  • Podsumowywanie

 5. BARIERY UTRUDNIAJĄCE AKTYWNE SŁUCHANIE

  • filtrowanie
  • porównywanie
  • skojarzenia
  • przygotowywanie odpowiedzi
  • domyślanie się
  • osądzanie
  • utożsamianie się
  • udzielanie rad
  • sprzeciwianie się
  • gaszenie
  • dyskontowanie
  • przekonanie o swojej racji
  • zmiana toru
  • zjednywanie

 6. MODEL CZTERECH USZU F.S. von THUNA, CZYLI CO SŁYSZYSZ, KIEDY ROZMÓWCA

     DO   CIEBIE MÓWI?

  • Ucho rzeczowe – co chce Ci zakomunikować?
  • Ucho ujawniania siebie – co mówi o sobie?
  • Ucho relacji – co myśli o Tobie i jaki jest wasz wzajemny stosunek?
  • Ucho apelu – do czego chciałby Cię nakłonić?

 7. TWÓJ STYL KOMUNIKACYJNY VS AKTYWNE SŁUCHANIE I BARIERY KOMUNIKACYJNE

  • Różne style komunikacyjne – różne potrzeby komunikacyjne
  • Analityczny, ekspresyjny, kierowniczy, przyjacielski - jaki jest Twój styl komunikacyjny?
  • Rozpoznawanie stylu komunikacyjnego naszego rozmówcy
  • Jakie potrzeby komunikacyjne dominują u przedstawicieli poszczególnych stylów komunikacyjnych?
  • Ćwiczenie uważności na potrzeby komunikacyjne osób o odmiennym stylu komunikacyjnym

 8. INDYWIDUALNY PLAN ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH.

 

9. PODSUMOWANIE SZKOLENIA, PYTANIA UCZESTNIKÓW I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA.



SZKOLENIE STACJONARE

Czas trwania:  2 dni (16 h) 09.00-17.00

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA:    1750 PLN netto 

CENA FIRST MINUTE: 1490 PLN netto (*)

(*) Rabat – 260 PLN obowiązuje przy zgłoszeniach do 10 dni przed szkoleniem.

CENA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • 2 obiady
  • serwis kawowy całodzienny
  • konsultacje poszkoleniowe w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu
 

SZKOLENIE LIVE ONLINE

Czas trwania: 2 dni (14h) 09.00-16.00

Ilość uczestników: 1-8

CENA REGULARNA:  1390 PLN netto

CENA OBEJMUJE:

  • intensywne warsztaty ONLINE z trenerem-ekspertem
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • imienny certyfikat uczestnictwa
  • przygotowanie techniczne do pracy online
  • bezpłatny dostęp do platformy Zoom
  • konsultacje poszkoleniowe (telefoniczne, mailowe) w okresie wdrażania zmian przez cały miesiąc po szkoleniu

 

MINI GRUPY – MAXI EFEKTY

 

Uwaga: Ze względu na dbałość o najwyższą jakość i skuteczność prowadzonych dla Państwa szkoleń, ilość miejsc w grupie jest ograniczona do 8 – dlatego  o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.



 







  • Katowice
  • woj. Śląskie
Termin: 2023-11-09 - 2023-11-10
Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złPrzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2023-11-16 - 2023-11-17
Lokacja: Kraków, Małopolskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złPrzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Termin: 2023-11-23 - 2023-11-24
Lokacja: Wrocław, Dolnośląskie
Cena: 1750.00 1490 zł (First Minute -260zł)

-260złPrzy zgłoszeniu do 10 dni przed szkoleniem

Najnowsze szkolenia:

Zarządzanie konfliktem. Jak rozwiązywać konflikty w zespole?
EVOLVO SZKOLENIA

Pomożemy Ci zrozumieć istotę konfliktów, nauczymy rozpoznawać ich źródła i znajdować najlepsze rozwiązania, by osiągnąć porozumienie i zapobiegać powstawaniu sytuacji konfliktowych...

Zarządzanie zespołem w nowoczesnej firmie.
EVOLVO SZKOLENIA

Uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności z kluczowych obszarów zarządzania zespołem (motywowania,delegowania,rozliczania z zadań)oraz metod zarządzania.Rozpoznają własne zasoby i poznają możliwości ich wykorzystania. TAKŻE ONLINE

Skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem.
EVOLVO SZKOLENIA

Szkolenie wyróżnione Certyfikatem LAUR EKSPERTA.Także w wersji LIVE ONLINE

Telefoniczna sprzedaż produktów i usług.
EVOLVO SZKOLENIA

Jak docierać do osób decyzyjnych i w jaki sposób prezentować im to, co chcę sprzedać? Jak zdobyć zaufanie klienta? Jak budować argumentację sprzedażową? Jak reagować na obiekcje klientów? Jak sfinalizować sprzedaż? TAKŻE ONLINE

Inteligencja emocjonalna (EQ): zarządzanie emocjami.
EVOLVO SZKOLENIA

Także w wersji ONLINE

Trening asertywności oraz radzenia sobie z tzw. trudnymi ludźmi
EVOLVO SZKOLENIA

Jak nie poddawać się manipulacjom i naciskom emocjonalnym innych osób? Jak pokonać blokadę mówienia: nie, wyrażania opinii, potrzeb, życzeń; przyjmowania krytyki, oceny, pochwał? Jak dochodzić swoich praw i wyznaczać granice?... TAKŻE ONLINE

Negocjacje w biznesie. Kluczowe zasady i techniki negocjacyjne.
EVOLVO SZKOLENIA

Najważniejsze taktyki negocjacyjne sprawdzające się w praktyce oraz sprzyjające budowaniu relacji ułatwiających osiągnięcie porozumienia.Pokażą, jak trudne sytuacje negocjacyjne przekuć w sukces - TAKŻE ONLINE

SPRZEDAŻ: Psychologia sprzedaży - wywieranie wpływu na decyzje zakupowe klienta.
EVOLVO SZKOLENIA

Dlaczego dotychczas stosowane techniki sprzedaży nie działają?Uczestnicy poznają i nauczą się w praktyce stosować najważniejsze sposoby wywierania wpływu na ludzi, aby skutecznie osiągać swoje cele w kontaktach z klientami. TAKŻE ONLINE

Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
EVOLVO SZKOLENIA

Od nawiązania kontaktu do finalizacji sprzedaży. Także ONLINE

Skuteczna komunikacja interpersonalna
EVOLVO SZKOLENIA

O sile przekazu , sztuce nawiązywania kontaktów i porozumiewania się z różnymi typami osobowości. Rozwój świadomości i umiejętności komunikacji z innymi ludźmi warunkujących skuteczność w kontaktach oraz budowanie pozytywnych relacji. TAKŻE ONLINE

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Aktywne słuchanie w komunikacji interpersonalnej, Szkolenie Biznesowe, Interpersonalne, umiejętności osobiste, efektywna komunikacja, Katowice. otwarte

© 2010 - 2023 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.