Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-05-26

Było:900zł

Jest:450zł

Podstawowe informacje

Akademia Lidera Oświaty

  • Termin: Do ustalenia
  • Lokacja: Gliwice, Śląskie
  • Cena netto: Do uzgodnienia
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Szkoła Project Managerów

  • 44-100 Gliwice, Śląskie
  • Dworcowa 43
  • Telefon: 533 323 441
  • Email: natalialech@apauly.pl
  • www: s://szkola.pm/
Firma szkoleniowa Szkoła Project Managerów

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

Moduł I – Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych w oparciu o narzędzia coachingowe i mentoringowe

  1. Budowanie świadomości coachingowej i mentoringowej
  2. Tworzenie wizji i celów
  3. Równowaga i spójność w komunikacji zawodowej i osobistej
  4. Koncepcja SMART w życiu zawodowym
  5. Wartości i przekonania w procesie komunikacji
  6. Warsztat komunikacji w oparciu o Model Scheina
    • Ćwiczenia zadawania pytań
    • Ćwiczenia słuchania, odzwierciedlania i wspierania
    • Ćwiczenia odkrywania celów i wizji
    • Ćwiczenia okrywania wartości i przekonań
  7. Archetypy i osobowość w procesie komunikacji i przywództwie
    • Ćwiczenia odkrywania własnych archetypów na podstawie archetypów Junga
    • Osie rozwojowe
    • Obszary rozwoju
  8. Warsztat autoprezentacji, czyli co komunikujemy otwarcie
    • Okno Johari
    • Style autoprezentacji
  9. Podsumowanie- krzywa Fishera

Moduł II – Przywództwo w oświacie i edukacji

  1. Ocena stylu przywództwa w kontekście archetypów Junga
  2. Kształtowanie wizji przywództwa w oparciu o model K. Blancharda
  3. Ćwiczenie reguł szefa:
    • Przedstawienie intencji
    • Określenie minimalnych granic
    • Ustalenie maksymalnych preferencji
  4. Modele i teorie przywództwa w literaturze
  5. Style kierowania Blake&Mouton
  6. Przywództwo sytuacyjne Herseya&Blancharda
    • Dojrzałość pracownika, motywacja i zaangażowanie
    • Rodzaj przywództwa
    • Ćwiczenia oceny R1-R4 i S1-S4
  7. Budowanie autorytetu i pozycji lidera – przywództwo vs. zarządzanie
  8. Grupa i zespół
  9. Dynamika grupy i zespołu oraz przywództwa – model Tuckmanna i Blancharda
  10. Koncepcja ról zespołowych Belbin
  11. Informacja zwrotna
    • Wizja i misja, opis stanowiska, wytyczanie celów i plany rozwoju w kontekście informacji zwrotnej
    • Model FUKO
    • Ćwiczenia udzielania informacji zwrotnej: pochwały, krytyki, rozmowy korygującej, przekazywania trudnej

Moduł III – Budowanie zespołu

  1. Zarządzanie konfliktem
    • Konflikt a kryzys
    • Rola kryzysu jako naturalnej sytuacji społecznej
    • Źródła, przyczyny i następstwa konfliktu
    • Proces konfliktu i etapy konfliktu
    • Postawy w sytuacji konfliktowej i ich konsekwencje
    • Style rozwiązywania konfliktu
    • Praca jako miejsce konfliktogenne – „ciche dni”, unikanie współpracy między pracownikami, obgadywanie innych za plecami, próby zepsucia wizerunku współpracowników, nieuzasadnione skargi, donosicielstwo, tworzenia „koalicji przeciw” komuś, przeciągania innych na swoją stronę, jawne ataki słowne lub fizyczne, sabotaż pracy współpracownika (niszczenie efektów jego pracy, utrudnianie wykonywania zadania, ograniczanie dostępu do narzędzi lub danych).
    • Wspieranie innych w wychodzeniu z konfliktu
    • Wpływ komunikacji i model FUKO w sytuacjach konfliktowych
  2. Negocjacje
    • Określenie negocjacji
    • Współzależność
    • Wzajemna niepewność
    • Dostrzeganie konfliktu
    • BATNA
    • Dobór stylu negocjacyjnego w zależności
    • Interesy i stanowisko
    • Przygotowanie do negocjacji – 8 elementów przygotowania
    • Sposób negocjacji
    • Przekonywanie i perswazja
    • Etyka w negocjacjach
  3. Motywowanie pracowników
    • Koncepcje i teorie motywacji
    • Motywacja zewnętrzna i wewnętrzna
    • Styl zarządzania a motywacja pracowników
    • Finansowe czynniki motywacyjne
    • Pozapłacowe i niepieniężne środki motywowania
    • Ćwiczenie: Karta odkrywania motywacji
  4. Delegowanie zadań
    • Lista kontrolna delegowania
    • Macierz Eisenhowera
    • Rola przywództwa sytuacyjnego

Moduł IV – Budowanie relacji

  1. Coaching inteligencji emocjonalnej
  2. Emocje w pracy zawodowej
  3. Aikido emocji wg Prof. L. Czarkowskiej
  4. Samoświadomość
    • Ćwiczenie: Intuicja
    • Ćwiczenie: Trzy kroki w kierunku zwiększenia samoświadomości
    • Ćwiczenie: Określenie emocji
    • Ćwiczenie: Nauka na sytuacjach z przeszłości
  5. Świadomość innych
    • Ćwiczenie: Podnieś swój poziom empatii
    • Ćwiczenie: Słuchanie bez barier
    • Ćwiczenie: Korzystaj z różnych poziomów słuchania
    • Ćwiczenie: Dwie minuty otwartych pytań
  6. Kwestionariusz szacunku
  7. Szacunek dla samego siebie
    • Ćwiczenie: Szczerze przyznaj się do swoich umiejętności i błędów
    • Ćwiczenie: Jest mnie dwóch
    • Ćwiczenie: Nakarm lwa
    • Ćwiczenie: Zmień warunkowy szacunek dla siebie – podejście negatywne warunkowe i bezwarunkowe, pozytywne warunkowe i bezwarunkowe
    • Ćwiczenie: Nauka zarządzania znakami rozpoznania
  8. Szacunek dla innych
    • Ćwiczenie: Oddziel osobę od działa n
    • Ćwiczenie: Rozpoznaj swoje „podejścia ok”
    • Ćwiczenie: Postaw się w sytuacji drugiej osoby
  9. Budowanie relacji ze sobą
  10. Budowanie relacji z innymi
  • Siedziba Szkoły Project Managerów
  • 44-100 Gliwice, Dworcowa 43
  • woj. Śląskie

Najnowsze szkolenia:

Akademia Lidera Oświaty
Szkoła Project Managerów

Celem kursu jest wzrost kompetencji w zakresie komunikacji, przywództwa, coachingu i mentoringu, budowania zespołu i zarządzania emocjami w relacjach zawodowych.

Warsztat efektywnego przywództwa sytuacyjnego
Szkoła Project Managerów

Celem warsztatu pokazanie jest zasad przywództwa w różnych standardach zarządzania i prowadzenia działalności gospodarczej.Warsztat oparty na własnej pracy z wartościami, zasadami i przekonaniami na temat swojej roli jako przywódcy.

Design Thinking w praktyce biznesowej
Szkoła Project Managerów

Zajęcia warsztatowe realizowane w formule warsztatowej, opartej na case study. Podczas szkolenia uczestnicy pracują zespołowo nad konkretnymi, praktycznymi wyzwaniami i w ciągu 2 dni przygotowują propozycję rozwiązania (produktu lub usługi).

Akredytowane szkolenie IPMA-D®
Szkoła Project Managerów

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji specjalisty ds. zarządzania projektami, członka zespołu projektowego.

MIX Metod zarządzania projektami: PRINCE2® PMBoK® PCM® IPMA®
Szkoła Project Managerów

Szkolenie ma na celu porównanie najpopularniejszych na rynku standardów, co pozwoli osobom już pracującym na usystematyzowanie wiedzy natomiast osobom początkującym w branży projektowej na ich poznanie i wybór dalszej ścieżki rozwojowej.

Akredytowane szkolenie IPMA-D®
Szkoła Project Managerów

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji kierownika projektu, specjalisty ds. zarządzania projektami, członka zespołu projektowego.

Warsztat efektywnej komunikacji managerskiej i feedbacku
Szkoła Project Managerów

Celem szkolenia jest wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie od słuchania oraz rozumienia się. Szkolenie zawiera ćwiczenia, które pomagają w opanowaniu umiejętności skutecznej komunikacji oraz rozumienia własnego przywództwa.

WARSZTAT ZARZĄDZANIA KONFLIKTEM I KRYZYSEM W PRACY ZAWODOWEJ
Szkoła Project Managerów

Celem szkolenia jest wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie rozwiązywania konfliktów oraz kryzysów jak również zarządzania nimi w sytuacji zawodowej.

Więcej...

Obecnie brak kursów w ofercie.

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Akademia Lidera Oświaty, Szkolenie Nauczycielskie, Szkoły, Gliwice. otwarte

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.