Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP - 3-dniowe war

  • Termin: 2020-05-12 - 2020-05-15
  • Lokacja: Zakopane, Małopolskie
  • Cena netto: 1990.00 1890.50 zł (Rabat -5%)
  • Cena brutto: 2325.32 zł (Vat 23%)
  • Inne:
    Szkolenie otwarte.
Zapytaj o to szkolenie
Organizator szkolenia:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

  • 61-706 Poznań, Wielkopolskie
  • ul. Libelta 1a/2
  • Telefon: 61/3070303, 508 393 926
  • Fax: 61/ 6 247 936
  • Email: info@szkolenia-semper.pl
  • www: www.szkolenia-semper.pl
Firma szkoleniowa Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Ogłoszenie wprowadziło Cię w błąd, lub zawiera niepoprawne dane?

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

 

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Zakopanem (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).

 

 

Termin Szkolenia

Zakopane

2019-11-19

2019-11-22

3 dni (24 h)

1990 zł

Zakopane

2020-03-03

2020-03-06

3 dni (24 h)

1990 zł

Zakopane

2020-05-12

2020-05-15

3 dni (24 h)

1990 zł

Zakopane

2020-07-07

2020-07-10

3 dni (24 h)

1990 zł

 

>>>>>  POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA 


Grupa docelowa: 

Grupa docelowa:
-pracownicy wydziałów zamówień publicznych w jednostkach samorządu terytorialnego i administracji rządowej;
-specjaliści ds. zamówień publicznych zatrudnieni w jednostkach służby zdrowia, szkolnictwie, służbach mundurowych, wymiarze sprawiedliwości, ośrodkach pomocy społecznej, urzędach pracy;
-przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego;
-przedstawiciele administracji rządowej;
-pracownicy firm i przedsiębiorstw  będących Wykonawcami zamówień publicznych;
-pracownicy firm i przedsiębiorstw zamierzających zdobywać kontrakty w ramach zamówień publicznych;
-wszystkie osoby pragnące zdobyć kompleksową i aktualną wiedzę na temat funkcjonowania systemu zamówień publicznych. 
 

Cel szkolenia: 

Celem szkolenie jest przekazanie Uczestnikom wiedzy i kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonywania obowiązków w zakresie zamówień publicznych. Szczególny nacisk zostanie położony na wiedzę merytoryczną i zajęcia praktyczne bezpośrednio związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia. Udział w szkoleniu pozwoli Uczestnikom zdobycie cennych praktycznych umiejętności dzięki aktywnym warsztatom realizowanych w kameralnych grupach. Program szkolenia przygotowany jest z myślą o osobach, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, a także dla osób które rozpoczynają pracę w tym zakresie.
 

Korzyści dla uczestników: 

-Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji z ekspertem w dziedzinie zamówień publicznych.
-Ciekawe materiały szkoleniowe.
-Uzyskanie kompleksowej wiedzy w zakresie Prawa zamówień publicznych.
-Nauka praktycznych umiejętności stosowania przepisów.
-Zaletą szkolenia jest możliwość spotkania i wymiany doświadczeń z przedstawicielami różnorodnych instytucji realizującymi projekty w bliskim dla uczestników środowisku.
 

Metodologia: 

Jako pierwsza instytucja szkoleniowa w Polsce dbamy o to aby również szkolenia otwarte były dopasowane do oczekiwań oraz stylu pracy uczestników! Indywidualizacja szkolenia - dzięki udziałowi w takim szkoleniu uczestnicy osiągają oczekiwany przez pracodawcę poziom kompetencji i umiejętności.

Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
 

Trener

Małgorzata Niemiec
Specjalizacja trenerska:

 
Ekspert Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER w zakresie prawa zamówień publicznych. Arbiter z listy Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w latach 2004 - 2007, od 2007 roku reprezentuje strony jako pełnomocnik strony przed Krajową Izbą Odwoławczą. Certyfikowany Audytor wewnętrzny ze złożonym egzaminem państwowym - zaświadczenie Ministra Finansów. Szkoleniowiec/doradca/praktyk/ z doświadczeniem w zakresie kontroli, audytu, zamówień publicznych oraz zarządzania projektami finansowanymi, w tym inwestycyjnymi ze środków UE. Kieruje zaprogramowanymi przez siebie studiami podyplomowymi o tematyce zamówień publicznych w Instytucie Ekonomicznym Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Posiada Certyfikat Dyplomowanego Audytora Wewnętrznego II stopnia Polskiego Instytutu Kontroli Wewnętrznej oraz Certyfikat doradcy i szkoleniowca – projekt KIGNET podsieć KIGNET LEX, Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Współpracuje w zakresie zamówień publicznych z licznymi jednostkami sektora finansów publicznych i przedsiębiorcami. Organizator wielu przetargów publicznych zróżnicowanych wartościowo i przedmiotowo, w tym inwestycyjnych oraz finansowanych ze środków UE.
 
Trener
Robert Bartkowski
Specjalizacja trenerska:
 
Zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1998 roku. Jest wieloletnim pracownikiem jednostek sektora finansów publicznych. Nieprzerwanie od 2001 roku sprawuje funkcję członka komisji przetargowej. W ciągu roku przygotowuje i przeprowadza ponad 150 procedur o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie różnych przedmiotów zamówienia. Jednorazowa wartość przygotowywanych lub nadzorowanych postępowań (w charakterze biegłego-eksperta) wahała się niejednokrotnie w zakresie milionowych wartości. Wielokrotnie brał udział w skomplikowanych konsultacjach w zakresie zamówień publicznych. Jest członkiem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Ukończył wiele specjalistycznych kursów, seminariów i szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Szkolenia prowadzi (od 2004 roku) na bazie własnych materiałów szkoleniowych, których jest autorem lub współautorem. Występuje w charakterze pełnomocnika stron w postępowaniach odwoławczych prowadzonych przed Krajową Izbą Odwoławczą. Od 2010 roku prowadzi wykłady na studiach podyplomowych na kierunku prawa zamówień publicznych. Wielokrotnie brał udział w trudnych konsultacjach, sporządzaniu opinii i ekspertyz związanych z problematyką zamówień publicznych. Obecnie pełni obowiązki na stanowisku Kierownika sekcji zamówień publicznych.  
 

Trener

Maria Sobieska
Specjalizacja trenerska: 
Ekspert z zakresu zamówień publicznych, prawa pracy, płac i ubezpieczeń społecznych oraz postępowania administracyjnego w praktyce. Prawnik i wieloletni praktyk, posiada też doświadczenie w pracy w administracji publicznej na wyższym stanowisku kierowniczym. Osoba, która w swojej karierze zawodowej realizowała faktycznie zadania z zakresu prawa administracyjnego i postępowania administracyjnego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, a także uczestniczyła w postępowaniach administracyjnych przed sądami, SKO, a także współpracowała z urzędami i jednostkami podległymi n w zakresie realizacji zadań wynikających z w/w przepisów. Chętnie wykorzystuje zdobyte doświadczenie i wykształcenie do tworzenia opinii , komentarzy i procedur , które stają się żywym odzwierciedleniem problemów z jakimi stykają się osoby zatrudnione w różnych sektorach w tym również w administracji publicznej. 
 

Program szkolenia:

|Program szkolenia jest własnością intelektualną SEMPER i przetwarzanie go dla celów komercyjnych bez wiedzy i zgody autora jest zabronione.|
PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO ZAKTUALIZOWANY I REALIZOWANY ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM  
W DNIU SZKOLENIA  STANEM PRAWNYM.

Dzień 1
1. Wprowadzenie do zamówień publicznych.
Rynek zamówień publicznych w Polsce.
Dyrektywy, ustawy towarzyszące, rozporządzenia wykonawcze.
Pojęcie zamówienia publicznego i progi stosowania przepisów ustawy Pzp.
Zamawiający- podmioty zobowiązane do stosowania Pzp.
Pojęcie wykonawcy.
Definicje ustawowe.
2. Zasady udzielania zamówień publicznych i ich konsekwencje dla wykonawców.
Zasada równego traktowania i uczciwej konkurencji.
Zasada jawności postępowania i przewidywalności wyniku.
Zasada pisemności i stosowania języka polskiego. 
Zasada prymatu trybów przetargowych.
Zasada ochrony tajemnicy handlowej. 
Konsekwencje naruszenia zasad przez Zamawiającego - praktyczne warsztaty. 
3. Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia - wstęp.
Planowanie postępowania. 
Określenie wartości zamówienia.
Zasady obowiązujące przy sporządzaniu opisu przedmiotu zamówienia.
Wykonawca- wymagania wobec wykonawców, instytucja wykluczenia.
Treść i publikacja ogłoszeń.
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia - spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę - praktyczne warsztaty.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Elementy istotne SIWZ. Opracowywanie SIWZ.
Udostępnianie i przekazywanie SIWZ.
Wyjaśnienia do SIWZ. 

Dzień 2
5. Podstawowe tryby udzielania zamówień - krok po kroku.
Przetarg nieograniczony.
Przetarg ograniczony. 
6. Tryby szczególne w zamówieniach publicznych.
Negocjacje z ogłoszeniem.
Zamówienie z wolnej ręki. 
Negocjacje bez ogłoszenia.
Licytacja i aukcja elektroniczna. 
Dialog konkurencyjny.
Partnerstwo innowacyjne
Umowy ramowe i dynamiczny system zakupów.
Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi 
7. Przygotowujemy ofertę.
Zakres oferty.
Forma, termin i miejsce składania. 
Prawidłowe podpisywanie i parafowanie ofert- wady oświadczeń woli. 
Pozostałe dokumenty składane przez wykonawców- kompletowanie dokumentacji.
Przygotowywanie oferty- praktyczne warsztaty. 
Sprawdzanie zgodności oferty z SIWZ- praktyczne warsztaty. 
8. Proces wyboru oferty.
Otwarcie ofert. 
Poprawianie błędów w ofercie.
Badanie wykonawcy, ocena treści oferty. 
Kryteria oceny ofert.
Odrzucenie oferty. 
Wybór najkorzystniejszej oferty.
Zasady rozstrzygania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku złożenia tylko jednej oferty. 
Dokonywanie wyboru oferty- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja. 

Dzień 3
9. Umowa w zamówieniach publicznych.
Zawarcie umowy- informacje ogólne.
Gwarancja jakości, rękojmia za wady, warunki płatności. 
Zmiana umowy zmiany istotnie i nieistotne.
Odstąpienie od umowy. 
Nieważność umowy o zamówienie publiczne 
10. System ochrony praw wykonawców.
Odwołanie i postępowanie odwoławcze. 
Postępowanie skargowe.
Inne instytucje ochronne art. 181 Pzp
Przygotowujemy odwołanie- praktyczne warsztaty, praca grupowa, dyskusja. 
11. Odpowiedzialność za błędy w postępowaniu.
Odpowiedzialność wynikająca z ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów,
Odpowiedzialność wynikająca z przepisów karnych. 
12. Źródła informacji o zamówieniach publicznych. 
13. Elektronizacja zamówień publicznych.
14. Dyskusja kończąca, na tematy wskazane przez uczestników szkolenia. 
 

Informacje organizacyjne:

Na kilka dni przed terminem wydarzenia skontaktujemy się z Państwem aby zapytać o Państwa oczekiwania, dotychczasowe doświadczenia i umiejętności, co pozwoli nam na częściowe dopasowanie programu szkolenia do Państwa potrzeb.

Szczegółowa agenda wydarzenia:
Dzień I :
Przyjazd do hotelu i zakwaterowanie uczestników (doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00).
Kolacja.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).

Dzień II :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 10.00-18.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień III :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Czas wolny (basen, sauna, zwiedzanie okolicy).
Kolacja.

Dzień IV :
Śniadanie.
Udział w szkoleniu w godzinach 09.00-17.00.
Podczas szkolenia zaplanowane są 2 przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad.
Podsumowanie wydarzenia, wręczenie dyplomów Uczestnikom szkolenia, wyjazd z hotelu. 
 

Inwestycja:

1990.00zł netto (+23% VAT) 

Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.
-cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne [autorski podręcznik Uczestnika szkolenia, materiały dodatkowe wykorzystywane podczas warsztatów praktycznych]
-materiały piśmiennicze [notatnik, długopis]
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe
-każdy z Uczestników otrzyma indywidualną kartę rabatową upoważniającą do 10% zniżki na wszystkie kolejne szkolenia otwarte organizowane przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER

Koszt uczestnictwa w szkoleniu obejmuje również:

Miejsce szkolenia:  Zakopane, Hotel o standardzie minimum 3***

  • 3 noclegi w Zakopanem w pokoju 2-osobowym (za dopłatą 350 zł możliwość rezerwacji pokoju 1-osobowego)
  • pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu
  • możliwość korzystania z atrakcji oferowanych przez hotel (basen, sauna)
  • dostęp do bezprzewodowego internetu na terenie całego Hotelu.
Dodatkowe informacje dotyczące warunków finansowych:
1690 zł netto  - udział w szkoleniu bez zakwaterowania (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat, przerwy kawowe oraz 2-daniowy obiad w każdym dniu szkolenia);
1990 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 2-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu);
2340 zł netto  - udział w szkoleniu wraz z zakwaterowaniem w pokoju 1-osobowym  (w cenie szkolenia zapewniamy materiały dydaktyczne, certyfikat,  pełne wyżywienie od kolacji w dniu przyjazdu do obiadu w dniu wyjazdu). 
 

Zgłoszenie:

Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu prowadzonym przez Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER należy uzupełnić formularz zgłoszenia online lub wydrukować kartę zgłoszenia, a   następnie po jej uzupełnieniu odesłać faksem (61 6 247 936) lub mailem (info@szkolenia-semper.pl).  

 

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych w celu potwierdzenia rezerwacji. 

 

Kontakt:

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania:

Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji  SEMPER
SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO
ul. Libelta 1a/2
61-706 Poznań 

Godziny pracy biura:           Pn-Pt 08.00 - 18.00

Departament szkoleń otwartych:
tel. (61) 3 070 303
tel. (61) 8 102 194
tel. (61) 4 152 820
tel. 508 393 926
tel. (61) 4 152 036
tel. (61) 4 152 810    

fax. (61) 6 247 936
fax. (61) 2 786 300

info@szkolenia-semper.pl
www.szkolenia-semper.pl
 

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać organizowane przez nas szkolenie:
1. Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER jest jedną z wiodących firm szkoleniowych w Polsce.
2. Naszym celem jest zapewnienie Państwu elastycznych rozwiązań doradczych i dostosowanych szkoleń w celu osiągnięcia rzeczywistych rezultatów i efektów w pracy zawodowej.
3. Gwarantujemy zajęcia prowadzone przez najlepszych w kraju specjalistów.
4. Liczne referencje i opinie potwierdzają wysoką jakość naszych usług:  referencje

POLITYKA  RABATOWA

Przy zgłoszeniu 2 -4 uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 10% zniżkę.
Przy zgłoszeniu 5 lub więcej uczestników nasza polityka rabatowa przewiduje 15% zniżkę.  
  

Uwagi:

Powyższy program rozwojowy jest również dostępny w formie zamkniętej, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy. W przypadku szkoleń zamkniętych zakres tematyczny poszczególnych bloków może ulec zmianie, ze względu na rzeczywiste, zdiagnozowane w ramach analizy przedszkoleniowej oczekiwania pracowników i potrzeby organizacji zlecającej szkolenie. Gwarantujemy wysoką jakość merytoryczną i organizacyjną szkolenia. Aby uzyskać więcej informacji dotyczących zamkniętej formuły szkoleń prosimy o kontakt: info@szkolenia-semper.pllub zachęcamy do skorzystania z formularza zapytania ofertowego.
  • Zakopane
  • woj. Małopolskie
Termin: 2020-03-03 - 2020-03-06
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 1990.00 1890.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Termin: 2020-07-07 - 2020-07-10
Lokacja: Zakopane, Małopolskie
Cena: 1990.00 1890.5 zł (Rabat -5%)

-5%

Najnowsze szkolenia:

Szkolenie Zamknięte - Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Zamówienia publiczne dla początkujących - 2 -dniowe warsztaty praktyczne. Kompendium obowiązujących przepisów z uwzględnieniem nowelizacji. Elektronizacja zamówień publicznych.1. Prawo zamówień publicznych (...)

Szkolenie Zamknięte - Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacj
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Eksploatacja i utrzymanie obiektów budowlanych w praktyce. Kompendium regulacji prawnych i procedur. 2-dniowe szkolenie z omawianiem kluczowych kwestii problemowych.Program Szkolenia:I. Techniczna (...)

Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe inspirujące warsztaty prakty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Efektywne negocjacje i skuteczne budowanie relacji zawodowych. 2-dniowe (...)

Szkolenie Zamknięte - ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji - 3-dniowe warsztaty
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Kołobrzegu (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).Program Szkolenia:PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO (...)

Szkolenie Zamknięte - ABC Prawa Budowlanego – Kompendium obowiązujących przepisów. 3-dniowe szkoleni
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Prawa Budowlanego – Kompendium obowiązujących przepisów. 3-dniowe szkolenie praktyczne w Zakopanem (noclegi i wyżywienie w cenie szkolenia).Program Szkolenia:1. Powitanie- rozpoczęcie szkolenia. (...)

Szkolenie Zamknięte - ABC Finansów publicznych w praktyce - Kompendium aktualnych przepisów. Analiza
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Finansów publicznych w praktyce - Kompendium aktualnych przepisów. Analiza aspektów prawnych, finansowych i organizacyjnych związanych z prowadzeniem publicznej gospodarki finansowej. 3-dniowe szkolenie (...)

Szkolenie Zamknięte - AC/DC jako narzędzie rekrutacji i rozwoju pracowników. Inspirujące warsztaty z
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji - 3-dniowe warsztaty praktyczne w Kołobrzegu (wyżywienie i zakwaterowanie w cenie szkolenia).Program Szkolenia:PROGRAM SZKOLENIA BĘDZIE ODPOWIEDNIO (...)

Szkolenie Zamknięte - Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warszt
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztaty szkoleniowe.Program Szkolenia:Moduł I – Obowiązki i odpowiedzialność administratora i zarządcy budynku użyteczności (...)

Szkolenie Zamknięte - AKADEMIA HR: Efektywna Ocena Pracownicza i Budowa Strategii Rozwoju Pracownikó
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Administrowanie budynkami użyteczności publicznej w praktyce -2 -dniowe warsztaty szkoleniowe.Program Szkolenia:Moduł I – Obowiązki i odpowiedzialność administratora i zarządcy budynku użyteczności (...)

Szkolenie Zamknięte - Analiza sytuacji przedsiębiorstwa w praktyce: ocena biznesowa, szanse i zagroż
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

Analiza sytuacji przedsiębiorstwa w praktyce: ocena biznesowa, szanse i zagrożenia na tle aktualnej pozycji rynkowej. 2-dniowe warsztaty szkoleniowe.Program Szkolenia:1. Wprowadzenie do analizy biznesowej.• (...)

Więcej...

Najnowsze kursy:

Dobre praktyki podczas realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie Finansowej 2014-2020 -2-dn
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Dobre praktyki podczas realizacji projektów unijnych w Nowej Perspektywie (...)

Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty zwiększające efektywność proc
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalna rekrutacja pracowników w praktyce. Inspirujące warsztaty (...)

Jak realizować projekt współfinansowany ze środków UE, by unikać niekwalifikowalności wydatków, prze
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:Jak realizować projekt współfinansowany ze środków UE, by unikać niekwalifikowalności (...)

Zarządzanie Produkcją oraz Optymalizacja Procesów Produkcyjnych w praktyce - 2-dniowe warsztaty symu
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie Produkcją oraz Optymalizacja Procesów Produkcyjnych w praktyce (...)

Prawo energetyczne w praktyce. Kompendium obowiązujących przepisów - 2-dniowe warsztaty i konsultacj
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Prawo energetyczne w praktyce. Kompendium obowiązujących przepisów - (...)

Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych praktyk. 2-dniowe szkoleni
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zarządzanie pracownikami na placu budowy - kompendium najskuteczniejszych (...)

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne.
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: TECHNIKI SPRZEDAŻY W PRAKTYCE - 2-dniowe inspirujące warsztaty praktyczne. (...)

Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dni
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Zamówienia publiczne: Asertywność w pracy zawodowej - jak lepiej wyrażać siebie, nie burząc relacji z innymi ludźmi? 2-dniowe warsztaty

Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji interpersonalnej. 3-d
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Profesjonalne negocjacje w praktyce z elementami autoprezentacji i komunikacji (...)

Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne pozwalające na zwiększ
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER |SZKOLENIA | KONFERENCJE | DORADZTWO|

W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Komunikacja interpersonalna w pracy zawodowej - 2-dniowe warsztaty praktyczne (...)

Więcej...

Społecznościowe

Uważasz, że zasługujemy na rekomendację? Pokaż to innym!

Zapytaj o to szkolenie

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytania o szkolenia.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



ABC Zamówień Publicznych z uwzględnieniem elektronizacji i koncepcji nowej ustawy PZP - 3-dniowe war, Szkolenie Prawne, Zamówienia publiczne, administracyjne, prawo zamówień publicznych, administracji publicznej, prawo ZP, wykonawców, zamawiających, Zakopane. otwarte

© 2010 - 2020 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.