Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

VIDI Centrum Rozwoju Kadr, Firma szkoleniowa Jastrzębie Zdrój

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Województwo: Mazowieckie
  • Ulica: ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Sukces każdej firmy to ludzie i ich umiejętności.

Ludzie wpływają na powodzenie firmy, dlatego warto zwiększać ich kompetencje!

Zapraszamy do współpracy
Zespół VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 

 

 

 

Wybierz warsztaty VIDI- Centrum Rozwoju Kadr, bo warto!

 

  • weźmiesz udział w warsztatach prowadzonych w ciekawy sposób, poznasz różnorodne techniki zadaniem uczestników wiedza przekazana w czasie szkolenia jest w sposób praktyczny i interesujący;

  • warsztat VIDI Centrum Rozwoju Kadr ma charakter narzędziowy, co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia;

  • warsztaty VIDI pozwalają na uzyskanie łatwości i swobody funkcjonowania w świecie biznesu;

  • uczą jak pracować z korzyścią dla siebie, jak współpracować z innymi, jak egzekwować i jak słuchać. Jednym słowem jak osiągnąć satysfakcjonujący poziom życia zawodowego;

  • staramy się jak najlepiej rozpoznać potrzeby naszych Klientów poprzez tworzenie małych grup szkoleniowych co pozwala na indywidualne podejście do każdego z uczestników;

  • czas szkoleń wykorzystywany w sposób praktyczny do maximum na praktyczną pracę i ćwiczenie poznanych technik;

  • duża elastyczność w działaniach i nastawienie na oczekiwania Klienta;

  • szczegółowa analiza potrzeb szkoleniowych z możliwością oceny efektywności;

  • wybór i rezerwacja odpowiedniego miejsca oraz terminu szkolenia;

  • uczestnicy szkoleń zostają objęci "opieką trenera"- w tym czasie mogą kontaktować się z trenerem telefonicznie lub mailowo w celu uzyskania pomocy przy wdrożeniu informacji ze szkolenia w codzienne obowiązki;

  • szczególną wagę przykładamy do jakości oferowanych przez nas usług;

  • dużą wagę przywiązujemy do relacji z naszymi klientami aby czuli jak ważni są dla nas. Pracujemy przyjazną atmosferą to biznes to ludzie :).

     

www.superszkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Profesjonalne Negocjacje
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie z negocjacji, profesjonalne negocjajce

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Savoir-vivre w biznesie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą… Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacjeEfektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego (...)

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Mobbing, dyskryminacja, molestowanie - metody radzenia sobie z przemocą w pracy
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestników w zakresie rozpoznawania znamion mobbingu oraz przedstawienie, w jaki sposób korzystać z procedury antymobbingowej jeśli taka istnieje w danym przedsiębiorstwie.

Obrona ceny w procesie sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Cele i kryteria sukcesu w pracy z Klientem - wzmocnienie świadomości, kontakt z Klientem -niezbędne narzędzia i zaawansowane techniki

Ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie ma za zadanie przedstawić w jasny i zrozumiały sposób temat ochrony danych osobowychw przedsiębiorstwie.

Pozyskiwanie Klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Metoda typologii Klientów - techniki indywidualnego dostosowywania obsługi Klienta do osoby

Przejmowanie Klientów Konkurencji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zwiększenie efektywności handlowców dzięki poznaniu technik przejmowania Klientów konkurencji. Rozwój efektywnych technik pozytywnego oddziaływania na Klienta, zasady skutecznego komunikowania się z Klientem.

Więcej...

Najnowsze kursy:

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY- aktywne szkolenie oparte o ćwiczenia i sceny

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce Aktywne szkolenie z budowania zespołu i kierowania
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Kurs dla kadry kierowniczej z zakresu budowani i kierowania zespołem

Więcej...

Najnowsze promocje:

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY Chcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji (szkolenie)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENYChcesz poznać sprawdzone techniki negocjacji i skutecznie je wykorzystać. ZAPISZ się na warsztat i skorzystaj jak inni. AKTYWNE SZKOLENIEprowadzone w formie ćwiczeń, gier negocjacyjnych, symulacji i case study.

Termin: 2017-05-08 - 2017-05-09 Lokacja: Katowice, Śląskie

1490 zł Szkolenie otwarte.

-200zł

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.