Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

VIDI Centrum Rozwoju Kadr, Firma szkoleniowa Jastrzębie Zdrój

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-04-30

Było:1580zł

Jest:1480zł

Podstawowe informacje

VIDI Centrum Rozwoju Kadr

  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Województwo: Mazowieckie
  • Ulica: ul. Opolska 723
  • Telefon: 032 470 11 75
  • Fax: 032 757 00 36
  • Email: szkolenia@superszkolenia.pl
  • www: www.superszkolenia.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Sukces każdej firmy to ludzie i ich umiejętności.

Ludzie wpływają na powodzenie firmy, dlatego warto zwiększać ich kompetencje!

Zapraszamy do współpracy
Zespół VIDI Centrum Rozwoju Kadr

 



 TWOJA SKUTECZNA FIRMA SZKOLENIOWA 

DLA NAS LICZĄ SIĘ TWOJE REZULTATY!

DLACZEGO MY ?

16 LAT DOŚWIADCZENIA
37 800 GODZIN SZKOLENIOWYCH
17 985 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

GWARANTUJEMY CI BEZTERMINOWĄ OPIEKĘ TRENERA



MISJA

Chcemy stać się Partnerem pierwszego wyboru Przedsiębiorców dostarczamy wiedzę, informacje oraz inspirujemy w codziennych decyzjach.


OFERTA

Zarówno dla naszych stałych, jak i nowych Klientów jesteśmy oparciem ?
partnerem pierwszego wyboru.

Funkcjonujemy jako firma godna zaufania, rzetelna w tematyce sprzedaży i prowadzenia szkoleń.
Pracujemy przyjazną atmosferą bo biznes to ludzie :).


SZKOLENIA DEDYKOWANE

Firmom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników,
oferujemy realizację szkoleń interpersonalanych w trybie zamkniętym.

Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych klientów. Organizujemy je w najwygodniejszym dla naszych klientów czasie, w najdogodniejszej lokalizacji, na terenie całej Polski.

Przykładowe tematy to:

- Profesjonalny Handlowiec
- Techniki finalizacji transakcji
- Budowanie Zespołu
- Kierowanie Zespołem
- Negocjacje
- Obsługa trudnego klient 
- Efektywna komunikacja
- Zarządzanie zmianą
- Zarządzanie projektami
- Zarządzanie wiekiem
- Badnia typów MBTI 



NAJBLIŻSZE SZKOLENIA OTWARTE:


KIEROWANIE ZESPOŁEM - TRENING MENADŻERSKI 
SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży 
SKUTECZNA ROZMOWA TELEFONICZNA - jak sprzedawać przez telefon 
PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA


Sprawdź nasz kalendarz szkoleń




Zapraszamy również na nasz BLOG EKSPERCKI www.vidi-szkolenia.pl

www.superszkolenia.pl

Najnowsze szkolenia:

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Profesjonalne Negocjacje
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie z negocjacji, profesjonalne negocjajce

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwalazrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanychemocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Savoir-vivre w biznesie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Autoprezentacja, czyli jak cię widzą, tak cię piszą… Efekt „anielski” i efekt „diabelski” – czyli jak pierwsze wrażenie wpływa na dalsze relacjeEfektywne budowanie własnego wizerunku biznesowego (...)

Komunikacja Interpersonalna i Asertywność
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę.

Mobbing, dyskryminacja, molestowanie - metody radzenia sobie z przemocą w pracy
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Celem szkolenia jest uświadomienie uczestników w zakresie rozpoznawania znamion mobbingu oraz przedstawienie, w jaki sposób korzystać z procedury antymobbingowej jeśli taka istnieje w danym przedsiębiorstwie.

Obrona ceny w procesie sprzedaży
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Cele i kryteria sukcesu w pracy z Klientem - wzmocnienie świadomości, kontakt z Klientem -niezbędne narzędzia i zaawansowane techniki

Ochrona danych osobowych w przedsiębiorstwie
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Szkolenie ma za zadanie przedstawić w jasny i zrozumiały sposób temat ochrony danych osobowychw przedsiębiorstwie.

Pozyskiwanie Klientów
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Metoda typologii Klientów - techniki indywidualnego dostosowywania obsługi Klienta do osoby

Przejmowanie Klientów Konkurencji
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Zwiększenie efektywności handlowców dzięki poznaniu technik przejmowania Klientów konkurencji. Rozwój efektywnych technik pozytywnego oddziaływania na Klienta, zasady skutecznego komunikowania się z Klientem.

Więcej...

Najnowsze kursy:

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM w pigułce Aktywne szkolenie z budowania zespołu i kierowania
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Kurs dla kadry kierowniczej z zakresu budowani i kierowania zespołem

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY- aktywne szkolenie oparte o ćwiczenia i sceny

Więcej...

Najnowsze promocje:

Ocena pracowników (szkolenie)
VIDI Centrum Rozwoju Kadr

Ocena pracowników.Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej.Etapy, struktura, kontrola rozmowy oceniającej.

Termin: 2017-06-29 - 2017-06-29 Lokacja: Warszawa, Małopolskie

690 zł Szkolenie otwarte.

-200zł

Więcej...

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.