Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Podstawowe informacje

SUKCES Centrum Rozwoju

  • Miejscowość: Rawa Mazowiecka
  • Województwo: Łódzkie
  • Ulica: Kazimierza Wielkiego
  • Telefon: 507366167
  • Email: biuro@sukcescr.pl
  • www: www.sukcescr.pl
Wyślij zapytanie
Obiekt szkoleniowy SUKCES Centrum Rozwoju

Firma SUKCES Centrum Rozwoju to firma organizująca szkolenia i warsztaty dla Administracji publicznej z archiwizacji dokumentów oraz warsztaty z platformy EPUAP 2. Obecnie do oferty wprowadzone zostały  nowe szkolenia z tematyki prawa oraz zamówień publicznych, a także oświaty i RODO. Zapraszam Was do zapoznania się z tymi szkoleniami.

 

Grafik wydarzeń cały czas się zmienia i terminy szkoleń cały czas są dodawane, dlatego zapraszam do śledzenia strony www.sukcescr.pl Poniżej przykładowe wydarzenia:

 

Szkolenia dla Administracji publicznej:

  •  Zasady prowadzenia papierowej i elektronicznej dokumentacji medycznej po zmianach
    z 1 stycznia 2017r. oraz 23 marca 2017r.
  • Zasady obiegu i archiwizacji dokumentacji papierowej i elektronicznej
  • Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • Zmiany w usługach zaufania, identyfikacji i podpisie elektronicznym: rozporządzenie eIDAS i Ustawa z 5 września 2016 roku a obowiązki administracji publicznej
  • Podpis elektroniczny- zmiany w praktyce stosowania a rozporządzenie eIDAS
  • Platforma ePUAP 2 i jej miejsce w obiegu dokumentów w sądzie – praktyczne warsztaty
  • Platforma ePUAP 2 i jej miejsce w obiegu dokumentów w Urzędzie – praktyczne warsztaty

  • System Informacji Oświatowej- obowiązki placówek oświatowych
  • PROFESJONALNY SEKRETARIAT W SZKOLE/PLACÓWCE OŚWIATOWEJ
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ŚWIETLE RODO W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ Nowość!

  • Kurs kancelaryjno-archiwalny pierwszego stopnia
  • Archiwum zakładowe - nowe zasady obiegu, archiwizacji i brakowania dokumentacji
  • Archiwizacja dokumentacji projektów dofinansowanych z funduszy UE
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny drugiego stopnia 
  • WARSZTATY ARCHIWISTYCZNE: PORZĄDKOWANIE, ARCHIWIZOWANIE I EWIDENCJONOWANIE DOKUMENTACJI Nowość!

  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ARCHIWACH ZAKŁADOWYCH I SKŁADNICACH AKT Nowość!

  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W JEDNOSTKACH SAMORZĄDOWYCH Nowość!

  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH W ŚWIETLE RODO Nowość!

 

 Ze szkoleń warto skorzystać, ponieważ:

  • Szkolenia prowadzą doświadczeni prelegenci, specjaliści  w swoich dziedzinach.
  • Materiały na szkolenia są na bieżąco uaktualniane o najnowsze dane.
  • Dla większych zgłoszeń organizowane są specjalne, atrakcyjne RABATY!!!
  • Szkolenia organizowane są w dogodnych warunkach lokalizacyjnych.
Szkolenia zrealizowaliśmy m.in. dla http://www.sukcescr.pl/zaufali-nam/

Referencje z przeprowadzonych szkoleń: http://www.sukcescr.pl/referencje/

Więcej informacji na temat wydarzeń u organizatora:

 

Zespół SUKCES Centrum Rozwoju
tel. 507 366 167
e-mail: biuro@sukcescr.pl

Najnowsze szkolenia:

Obieg i archiwizacja dokumentów w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zapoznanie jego uczestników z pojęciem elektronicznego zarządzania dokumentacją, archiwizacją dokumentów, instrukcją kancelaryjną.

Kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Profesjonalny sekretariat w szkole/placówce oświatowej
SUKCES Centrum Rozwoju

Podczas realizacji kursu uczestnicy będą realizować praktyczne ćwiczenia z ww. zakresu poprzez wypełnianie formularzy odzwierciedlających poszczególne czynności kancelaryjno-archiwalne, z wykorzystaniem normatywów obowiązujących w jednostce organiz.

Ochrona danych osobowych w archiwach zakładowych i składnicach akt
SUKCES Centrum Rozwoju

Cel szkolenia:Zdobycie umiejętności uniemożliwienia naruszenia przepisów ustawy o ochronie danych osobowych przez zapoznanie się ze stosownymi środkami zapewniającymi zabezpieczenie prowadzonej dokumentacji (...)

System Informacji Oświatowej –placówek oświatowych NOWOŚĆ
SUKCES Centrum Rozwoju

System Informacji Oświatowej (SIO) to aplikacja stale rozbudowywana, zatem zapraszamy do udziału w szkoleniu, które ułatwi Państwu poradzenie sobie z tym programem, do którego na bieżąco wprowadzane są funkcjonalności.

Warsztaty archiwistyczne: Porządkowanie, archiwizowanie i ewidencjonowanie dokumentacji
SUKCES Centrum Rozwoju

Korzyści: Uczestnicy warsztatów archiwistycznych nabędą umiejętność samodzielnego wypełniania ewidencji Archiwum/ Składnicy (Wypełnianie spisów zdawczo- odbiorczych, kart wypożyczeń etc) jak i samodzielnego porządkowania i archiwizowania dokumentacji

Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
SUKCES Centrum Rozwoju

Głównym celem szkolenia jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu archiwistyki i zarządzania dokumentacją współczesną oraz przygotowanie do pełnienia funkcji archiwisty zakładowego.

Archiwum zakładowe-nowe zasady obiegu,archiwizacji i przetwarzania danych
SUKCES Centrum Rozwoju

Nabycie,zaktualizowanie i pogłębienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania dokumentacją oraz wiedzy niezbędnej do zgodnej z obowiązującymi przepisami organizacji pracy w archiwumOmówienie nowych przepisów znowelizowanej ustawy.RODOarchiwum

Biuletyn Informacji Publicznej-prowadzenie BIP wraz z przygotowaniem do wymagańustawy o dostępności
SUKCES Centrum Rozwoju

Osoby prowadzące BIPCzłonkowie zespołów redakcyjnych BIPAdministratorzy stron podmiotowychWszystkie osoby zainteresowane powyższą tematyką

Więcej...

Obecnie firma nie prowadzi żadnych kursów.

Społecznościowe

Jesteśmy wartościowymi partnerami. Poleć nas i Ty.

Zapytaj firmę

Imię i Nazwisko osoby, która wysyła zapytanie.

Możesz podać swój telefon kontaktowy, by ułatwić firmie kontakt ze sobą.

Jest to adres na który otrzymasz odpowiedź.

WWW address of your site.

Właściwa treść wiadomości.

Jeśli założysz konto w serwisie, zostanie ułatwionych wiele operacji. Między innymi dane będą uzupełniane automatycznie czy zniknie konieczność uzupełniania kodu obrazkowego podczas pytań do firm.

Captcha Przepisz poprawnie kod z obrazka.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



SUKCES Centrum Rozwoju, Firma szkoleniowa Rawa Mazowiecka

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.