zespół Akademii Marketingu ATRIUM
www.szkoleniaatrium.pl
MARKETING INTERNETOWY - PROMOCJA I REKLAMA FIRMY W INTERNECIEAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikDzień I Strategia aktywności online1. BUDOWANIE STRATEGII PROMOCJI ONLINE I DZIAŁANIA TAKTYCZNE W E-MARKETINGU Ćwiczenie praktyczne – strategia promocji online – planowanie kampanii online2. Projektowanie (...) |
|
MERCHANDISING - ORGANIZACJA POWIERZCHNI SKLEPUAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikSamodzielnie projektowanie powierzchni handlowych uwzględniając różne branże i formaty punktów handlowych, umiejętność zaplanowania planogramów w zależności od rodzaju asortymentu i miejsca sprzedaży. Wyróżnianie produktu producenta. |
|
Trade marketing. Marketing handlowy dla działów sprzedażyAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikCelem szkolenia jest osiągniecie wysokiego poziomu konkurencyjności na rynku poprzez: podniesienie efektywności działań w zakresie trade marketingu, poznanie nowoczesnych narzędzi analizy i weryfikacji skuteczności działań trade marketingowych. |
|
Kreatywność w reklamie i marketinguAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikCel:zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.Korzyść:skuteczniejsza (...) |
|
DECISION MAKING MASTERCLASSAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikCzy rzeczywiście „ludzie nie myślą o tym, co czują, nie mówią tego, co myślą, i nie robią tego, co mówią”? [D.Ogilvy].Dlaczego ludzie mądrzy nie podejmują zawsze… dobrych decyzji? Czyli wiemy, tak naprawdę, (...) |
|
STRATEGIA MARKETINGOWA. TWORZENIE, TARGETOWANIE, KOMUNIKACJA 360Akademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikProjektowanie działań utrzymania uwagi i kształtowania lojalności.Planowanie strategii marketingowej i kluczowych elementów taktyki marketingu.Poprawa skuteczności działań marketingowych.Wdrażanie technik komunikacji marki 360 stopni. |
|
SOCIAL MEDIA MARKETINGAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikPoznanie marketingu inicjowanego przez Konsumenta (Inbound Marketingu, Pull Marketingu)Poznanie i praktyczne posługiwanie się narzędziami Inboud MarketinguNabycie umiejętności sprawnego działania w mediach społecznościowych i poznanie zalet i wad |
|
Neuromarketing. Jak zrozumieć zachowania i decyzje zakupowe klientówAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikDecyzje zakupowe klientów. Błędy poznawcze. Marketing nowej generacji. Rola zmysłów w podejmowaniu decyzji zakupowych. |
|
Planowanie marketingowe. Od analiz do wdrożenia i kontroliAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikJesteś w trakcie przygotowania kampanii reklamowej i zastanawiasz się, która strategie marketingowa będzie skuteczna? Może warto skorzystać ze szkolenia "Planowanie i strategie marketingowe" |
|
Content marketing – jak pisać w internecie, aby zdobyć i zainteresować klientówAkademia Marketingu ATRIUM Monika KwaśnikZastanawiasz się czy prostymi krokami możesz zwiększyć swoją sprzedaż? Wystarczy, że nauczysz się tworzyć skuteczną komunikację marketingową ze swoim klientem na szkoleniu content marketing. |
Obecnie firma nie prowadzi żadnych kursów. |
Akademia Marketingu ATRIUM Monika Kwaśnik, Firma szkoleniowa Warszawa
© 2010 - 2021 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.