Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2024-04-21

Było:1480zł

Jest:1380zł

Artykuły i poradniki zarządzanie

Udany debiut nowego trenera
2011-07-06 09:03:13

W dniach 30.06 - 1.07.2011 zadebiutował nasz nowy trener MAURICIO VARGAS TAPIAS ze swoim szkoleniem ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ. STRATEGIA SPRZEDAŻY. Praktyczne metody planowania, wdrożenia, kontroli i oceny wyniku handlowego Swoje pierwsze szkolenie zakończył wynikiem 4,85 punktów w sakli 1-5.

Artykuł Udany debiut nowego trenera
Czas agresywnych sprzedawców minął?
2011-06-14 12:38:34

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął?
Rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję studiów podyplomowych
2011-06-07 08:54:45

Design Management – projektowanie wzornicze w zarządzaniu rozwojem nowego produktu.

Artykuł Rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję studiów podyplomowych
Sprawozdanie z XIV Zjazdu Klubu Doskonalenia Zarządzania
2011-05-25 11:54:25

12 maja br. w Centrum Konferencyjnym PIAP w Warszawie, odbył się XIV Zjazd Klubu Doskonalenia Zarządzania. W spotkaniu udział wzięli nowi i stali członkowie Klubu oraz przedstawiciele patronów merytorycznych Klubu – SGS, TÜV NORD oraz po raz pierwszy przedstawiciel jednostki certyfikującej ISOQAR.

Artykuł Sprawozdanie z XIV Zjazdu Klubu Doskonalenia Zarządzania
Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń
2011-05-23 16:37:29

Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń, to propozycja wyjątkowo skutecznych szkoleń z zakresu obsługi klienta organizowanych przez na terenie całej Polski przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Artykuł Szkolenia obsługa klienta - poznaj 6 sprawdzonych programów szkoleń
Nowy trener w B&O NAVIGATOR
2011-05-11 11:01:41

Mauricio Vargas Tapias to znawca problematyki zarządzania strategicznego i operacyjnego firmami na rynku B2B. W swojej karierze pełnił funkcje Dyrektora Handlowego i Sprzedaży (Kente Polska i PPG Industries Poland) oraz Dyrektora Generalnego i Członka Zarządu (Grupo de Empresas Temper)

KSZTAŁCIMY KOMPETENCJE MENEDŻERSKIE
2011-04-18 10:03:40

Specjalna oferta szkoleń menedżerskich to propozycja sprawdzonych, starannie dopracowanych rozwiązań szkoleniowych, dla osób których codziennością jest zarządzanie, motywowanie i podejmowanie kluczowych decyzji.

Szkoły nie szkolą pracowników, ale wykształcenie i tak się opłaca
2011-04-12 09:29:55

Podpisane w ubiegłym tygodniu przez prezydenta ustawy mają dostosować kształcenie do potrzeb rynku pracy. Zdaniem ekspertów niewiele to pomoże.

Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem
2011-04-01 15:52:24

Celem strategii zarządzania stresem, szczególnie tych nastawionych na jednostkę jest uczenie pracowników rozpoznawania sytuacji stresujących w ich pracy oraz poza nią, a następnie rozpoznawania następstw stresu na poziomie zachowania i emocji. Kolejny krok to trening antystresowy..

Artykuł Złap oddech, czyli o świadomym zarządzaniu stresem
Umiejętności osobiste
2011-03-30 09:13:29

Jakie umiejętności osobiste są obecnie najbardziej pożądane na rynku pracy? Jak je zdobyć i jak zabłysnąć w pracy?

stron: 124 25 26 27 2834

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zarządzanie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.