Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2019-03-24

Było:800zł

Jest:700zł

Artykuły i poradniki trener

Zmiany w prawie pracy 2019 – w oczekiwaniu na nowy Kodeks Pracy
2019-01-23 14:58:53

Wciąż obowiązujący Kodeks Pracy opiera się na ustawie z 1974 roku, a więc z okresu, kiedy w Polsce nie tylko panował inny ustrój, ale też nie istniało chociażby pojęcie elastycznych form zatrudnienia. Zmieniły się czasy, zmieniła się technologia, ale rok 2019 nie przyniósł nam rewolucji w przepisach

Artykuł Zmiany w prawie pracy 2019 – w oczekiwaniu na nowy Kodeks Pracy
Jak zadbać o etykę w firmie?
2019-01-16 09:54:07

Zdecydowana większość prezesów, menedżerów, a także szeregowych pracowników dba o to, by w swoich działaniach przestrzegać prawa, a przynajmniej nie naruszać go w sposób ewidentny. Tyle, że etyka to coś więcej – oznacza przestrzeganie wyższych standardów niż wymagane przepisami minimum.

Artykuł Jak zadbać o etykę w firmie?
Myśl strategicznie zamiast gasić pożary
2018-10-26 14:27:52

Kiedy ostatnio znalazłeś w pracy czas na planowanie? Niestety, problemem zarówno szeregowych pracowników, jak i ich szefów, jest to, że są pochłonięci codzienną „bieżączką” lub „gaszeniem pożarów”. W konsekwencji nie mają czasu na wyznaczanie długofalowych celów i ustalanie sposobów ich osiągnięcia.

Artykuł Myśl strategicznie zamiast gasić pożary
Jak zastosować lean management w biurze?
2018-10-11 09:14:36

Lean management (dosłownie „szczupłe zarządzanie”) kojarzy się przede wszystkim z zakładami produkcyjnymi. Dzięki narzędziom „lean” usprawniamy procesy, udoskonalamy produkcję, skracamy czas przygotowania finalnego produktu. Czy te same zasady można zastosować również w biurze? Zdecydowanie tak!

Artykuł Jak zastosować lean management w biurze?
Jakie szkolenie RODO wybrać? Ochrona Danych osobowych od podstaw
2018-09-28 20:31:03

Współczesny rynek oferuje wiele szkoleń z zakresu Ochrony Danych Osobowych – od osobistych spotkań po e-szkolenia. Każda z form ma wady i zalety. Jak wybrać szkolenie RODO – Ochrona Danych Osobowych?

Artykuł Jakie szkolenie RODO wybrać? Ochrona Danych osobowych od podstaw
Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce – co trzeba wiedzieć?
2018-09-20 13:56:14

Czy można zatrudnić cudzoziemca bez dodatkowych formalności? Tak, ale tylko wtedy, gdy mówimy o obywatelu Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Szwajcarii. A jednak, formalności nie powstrzymują polskich pracodawców, przed zatrudnianiem rekordowej liczby cudzoziemców spoza UE.

Artykuł Zatrudnianie cudzoziemców w Polsce – co trzeba wiedzieć?
Wypalenie zawodowe – kiedy się pojawia i jak sobie z nim radzić?
2018-09-05 12:49:23

Wypalenie zawodowe może dotknąć każdego, kto łączy w sobie pewien zespół cech i predyspozycji w określonym środowisku zawodowym, jednak najczęściej jego negatywne skutki odczuwają pracownicy najbardziej zaangażowani.

Artykuł Wypalenie zawodowe – kiedy się pojawia i jak sobie z nim radzić?
SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
2018-08-02 14:57:30

"Pewnego dnia w tramwaju jechał do pracy mężczyzna. Było bardzo rano, padał deszcz i jego nastrój nie był najlepszy. Myśli krążyły wokół samych codziennych smutków i wszystko widział w tzw. czarnych kolorach.

Artykuł SZTUKA POZYTYWNEGO NASTAWIENIA SUKCESEM W SPRZEDAŻY
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:52:18

W dniach 26 - 27 kwietnia odbyło się szkolenie otwarte "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" prowadzone przez trenera praktyka zakupów Pana Marcina Mielniczuka.

Artykuł ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI
2018-08-02 14:37:37

Czym powinien się charakteryzować pracownik obsługi klienta? Czy powinien być tylko uprzejmy? Czy może powinien być profesjonalny i merytoryczny? Albo obeznany w technikach obsługi? Niestety, nic podobnego. Pracownik działu obsługi klienta to znacznie ważniejsza funkcja niż komukolwiek się wydaje.

Artykuł 6 KARYGODNYCH BŁĘDÓW W OBSŁUDZE KLIENTA, PRZEZ KTÓRE KLIENCI ODCHODZĄ DO KONKURENCJI

stron: 1 2 319

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń trener

© 2010 - 2019 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.