Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń sprzedaż

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki sprzedaż

Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?
2017-05-05 10:39:42

Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą.

Artykuł Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
2017-03-02 12:07:36

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Artykuł 3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?
2017-03-02 11:17:39

Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą.

Artykuł Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?
Parafraza skuteczna nie tylko w sprzedaży. Mikroszkolenie
2017-02-09 14:40:23

Parafraza jest techniką komunikacyjną powszechnie wykorzystywaną w sprzedaży i obsłudze klienta. Czy wiecie, że parafraza doskonale sprawdzi się też w komunikacji manager - pracownik i pracownik-manager.

Artykuł Parafraza skuteczna nie tylko w sprzedaży. Mikroszkolenie
Już wiedzą jak pozyskać klienta
2017-01-05 12:09:49

Prospectingowi, czyli procesowi pozyskiwania nowego klienta przez handlowca było poświęcone w całości szkolenie "Pozyskiwanie klientów (Prospecting). Szkolenie handlowe", które przeprowadził 20 grudnia Pan Paweł Wojciechowski trener praktyk biznesu B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa.

Artykuł Już wiedzą jak pozyskać klienta
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
2017-01-02 13:49:46

Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych!

Artykuł Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
SKUTECZNY HANDLOWIEC LUBI SWOICH KLIENTÓW
2016-09-20 09:34:03

To, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy handlowiec wzbudzi jego zaufanie, a kontakt z nim okaże się przyjemny. Profesjonalny sprzedawca powinien dysponować odpowiednimi umiejętnościami, doświadczeniem, ale także cechami osobowości...

Artykuł SKUTECZNY HANDLOWIEC LUBI SWOICH KLIENTÓW
SMART brzmi skutecznie
2016-04-07 10:15:53

Aby Polska rosła w siłę a ludziom żyło się dostatniej! Autorstwo tego PRL-owskiego sloganu przypisuje się Edwardowi Gierkowi. Gdyby potraktować i ocenić to hasło w kategorii celu, który postawił I sekretarz to efekt był zupełnie odwrotny do zamierzonego a właściwie zapowiedzianego.

Artykuł SMART brzmi skutecznie
Efektywne to znaczy skuteczne techniki sprzedaży
2016-02-10 15:20:20

Kompetencje związane z technikami sprzedaży rozwijali uczestnicy szkolenia "Techniki Efektywnej Sprzedaży" przeprowadzonego w dniu 22 stycznia 2016 roku przez trenera B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Pana Pawła Wojciechowskiego.

Artykuł Efektywne to znaczy skuteczne techniki sprzedaży
Jak budować korzystne relacje z klientem AGRO?
2015-11-06 11:41:45

Branża rolnicza jest specyficzna dla działalności handlowej, podobnie jak jej uczestnicy - zarówno handlowcy, jak i rolnicy czy pośrednicy i klienci docelowi. W jaki sposób w takiej branży można budować korzystne relacje z klientami?

Artykuł Jak budować korzystne relacje z klientem AGRO?

stron: 1 2 312

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.