Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń skuteczny kierownik

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Oferta tygodnia:

Do końca:2017-03-26

Było:1580zł

Jest:1480zł

Artykuły i poradniki skuteczny kierownik

Autorytet menedżera, czyli jak budować swoją wiarygodność
2017-01-02 14:20:01

Jak sprawić, by Twój zespół pracował efektywnie I świetnie dogadywał się nie tylko ze sobą, ale przede wszystkim z Tobą?

Artykuł Autorytet menedżera, czyli jak budować swoją wiarygodność
Tłumić czy uwalniać - jak sobie radzić z emocjami w pracy?
2015-03-12 11:36:46

Wywiad z Panią Dorotą Szczygieł – psychologiem, adiunktem w Zakładzie Psychologii i Motywacji Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Sopocie.

Artykuł Tłumić czy uwalniać - jak sobie radzić z emocjami w pracy?
Spotkania z potencjalnymi dostawcami w dziale zakupów
2014-06-24 13:59:23

Praca osoby zarządzającej procesem zakupów wymaga innowacyjności, szybkiej reakcji na zmiany rynkowe i ciągłego poszukiwania nowych dostawców, rozwiązań i usług.

Artykuł Spotkania z potencjalnymi dostawcami w dziale zakupów
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
2017-03-02 12:07:36

Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa.

Artykuł 3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?
2017-03-02 11:17:39

Istnieje niezliczona ilość teorii dotyczących odnoszenia sukcesu oraz sposobów na to, jak stać się zwycięzcą.

Artykuł Co sprawia, że ludzie odnoszą sukcesy?
Jak motywować ludzi
2017-01-09 12:17:56

Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA.

Artykuł Jak motywować ludzi
Logistyczna obsługa klienta - referencje
2017-01-04 09:31:36

Chcemy zaprezentować Państwu referencje naszego Klienta ze szkolenia zamkniętego "Logistyczna obsługa klienta" przeprowadzonego dla działu obsługi klienta VNH Fabryka Grzejników / Rettig Heating Sp. z o.o..

Artykuł Logistyczna obsługa klienta - referencje
Szkolenia AVENHANSEN w Warszawie
2016-10-10 13:21:47

Przedstawiamy listę szkoleń w Warszawie, które w najbliższym czasie organizuje firma AVENHANSEN

Artykuł Szkolenia AVENHANSEN w Warszawie
SKUTECZNY HANDLOWIEC LUBI SWOICH KLIENTÓW
2016-09-20 09:34:03

To, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy handlowiec wzbudzi jego zaufanie, a kontakt z nim okaże się przyjemny. Profesjonalny sprzedawca powinien dysponować odpowiednimi umiejętnościami, doświadczeniem, ale także cechami osobowości...

Artykuł SKUTECZNY HANDLOWIEC LUBI SWOICH KLIENTÓW
ADEPT - nowoczesne napędy i szkolenia z przedsiębiorczości
2016-06-02 09:56:24

Badania nad nowoczesnymi napędami elektrycznymi powinny znaleźć zastosowanie w przemysłowych rozwiązaniach i produktach. Ułatwi to europejski projekt ADEPT Advanced Electric Powertrain Technology, którego partnerem jest Politechnika Łódzka.

Artykuł ADEPT - nowoczesne napędy i szkolenia z przedsiębiorczości

stron: 1 2 38

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN

Dołącz do nas



© 2010 - 2017 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.